Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,7 gemiddeld
28 reviews
6

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer slecht geholpen "

"Ik kwam met een vraag of de verkoper me kon helpen met een storing van het infotainment systeem van mijn id3. Deze ging niet meer uit, ook niet als de auto afgesloten was. Hij nam niet eens de moeite om uit zijn stoel te komen om even te kijken, hij vroeg alleen maar of ik de auto bij hun had gekocht, en dat er in april pas plek was om met de auto langs te komen. Ik kom hier al jaren met 2 auto's voor onderhoud. Hij wil mij tot april laten rijden met een scherm wat niet uit gaat, of mij naar emmeloord laten rijden vanuit julianadorp. (Daar komt de auto vandaan). De slogans die broekhuis op zijn site heeft staan is bij deze man niet helemaal doorgedrongen. WIJ HELPEN U ALTIJD staat er. Dat heb ik gemerkt. Thuis ff op internet gezocht, moest ik 10 seconden aan en uit knop ingedrukt houden, zodat het systeem reset. Probleem opgelost. Volgens mij hoort hij dat ook te weten. Mensen zo wegsturen, goed beleid man. Voor de monteurs daar niets dan lof, maar de verkoper mag nog wel een aantal cursussen volgen.. Heb inmiddels contact gehad met broekhuis, Ze hebben hun excuses aangeboden en gezegd dat dit niet had mogen gebeuren. Ik heb de excuses aanvaard en daarom mijn beoordeling aangepast."

20-02-2024 | Michel , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Michel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben we u op dit moment niet kunnen bereiken. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Update 22-02-2024: Inmiddels hebben wij met u contact gehad, bedankt voor dit gesprek. Graag zien we u de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Den Helder

9

Daarom ben ik enthousiast

"grote beurt ve golf plus"

"afspraak en op tijd klaar grote beurt zoals het hoort"

26-06-2023 | m, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Wij bedanken u voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Daarom ben ik enthousiast

"Snel en prima geholpen! "

"APK keuring. Alles duidelijk uitgelegd. Prima geholpen en snel geregeld! Tot volgend jaar weer ;-)"

13-03-2023 | A., | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Tot volgend jaar! Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Daarom ben ik enthousiast

"Professioneel in uitvoering en service"

"Uitstekend"

21-02-2023 | Hette, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima"

"Zoals gewoonlijk prima service, werd na 2 uur gebeld en op de hoogte gebracht van het uit te voeren onderhoud. Alles wordt in samenspraak gedaan, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook weer fijn geholpen door Tom Sears."

20-02-2023 | Franc, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat we je hebben mogen voorzien van onze service. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend"

"Uitstekende service Gerichte informatie omtrent werkzaamheden Goede planning Vriendelijke klantbehandeling"

07-02-2023 | Jack W., | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Prima"

"Zoals een eerste beurt hoort te zijn."

23-01-2023 | Mona, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

9

Daarom ben ik enthousiast

"Heel gastvrije ontvangst en goede service "

"De service is TOP, erg vriendelijk en gastvrij. Onderhoud aan auto was heel goed en communicatie over kosten was eerlijk en duidelijk. Betrouwbaar bedrijf, hier hoef je niet bang te zijn dat er onnodige kosten/reparaties in rekening worden"

01-12-2022 | Boudewijn , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Goed geholpen wel duur"

"De Volkswagen onderhoudsbeurt groot, is niet meer dan een volledige inspectie en olie wisselen. Filters etc. en remmen reinigen zitten er niet bij, dit heb je wel bij een Profile. Hierom te duur; had me 100 euro kunnen besparen op het totaal met originele onderdelen en had ik de volledige service gehad. Verder kon de garage mijn onderhoudshistorie niet vinden terwijl de auto nota bene gekocht is bij Broekhuis en altijd onderhouden is geweest bij Broekhuis volgens de verkoper... Raar allemaal voor een merkdealer... zeker als je met deze argumenten auto's verkoopt en onderhoud. Al met al betaal je hier snel te veel."

29-11-2022 | ing. Joel, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Je wordt als klant gehoord."

"Hoeft geen lang verhaal te worden, wij zijn al jaren tevreden. Als er iets niet klopt, wordt er naar geluisterd en opgelost tot tevredenheid."

31-10-2022 | Fam Greidanus, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goede uitleg van het gedane werk en de totale rekening, en hopelijk degelijke uitvoering."

"goed"

17-10-2022 | Pieter , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Behulpzaam en meedenkend met de klant. "

"Een prettige garage om heen te gaan met zeer publieksvriendelijk personeel. Altijd behulpzaam en goed advies."

11-10-2022 | AL, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Alles volgens afspraak "

"Kom van Texel en heb een handicap dat ik slecht kan lopen. Daarom is het van belang dat mijn auto gecontroleerd kan worden terwijl ik wacht. Onder genot van koffie is alles zoals afspraak verlopen. Top. Even op en neer naar Den Helder."

26-09-2022 | Marcel, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Service oke, maar deskundigheid twijfelachtig"

"Reparatie niet naar behoren uitgevoerd. Probleem bestaat nog steeds. Nadat reparatie is uitgevoerd dient toch gecontroleerd te worden of probleem verholpen is ? Nu nogmaals terug komen, in Alkmaar na te bene. Hoe zit het met vervoer heen en weer ? Garantie op reparatie ?"

12-07-2022 | Wilbert, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service , heel netjes geholpen."

"Prima zaak op alle punten."

27-06-2022 | S., | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Probleemloos"

"Service 100%"

07-06-2022 | H, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Op en top tevreden"

"Van a tot z klantvriendelijkheid zoals je meer altijd tegenkomt. Informatie voor en bij brengen aanvullend onderhoud werd gelijk meegenomen."

16-05-2022 | Izaak, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Hulde aan het team van Broekhuis Den Helder"

"Op zondag 20 maart 2022 op weg naar Hotel Den Helder begonnen er allerlei lampjes op het dashboard van onze te knipperen, waarop wij de auto eerst aan de kant van de weg hebben gezet. Na contact te hebben gehad met de pechhulp mochten wij nog met de auto verder rijden, zij het dat de auto nog slechts in de veiligheidsmodus reed. Daarop op maandagmorgen 21 maart 2022 omstreeks 9.30 uur daarover contact opgenomen met Broekhuis Den Helder. Wij mochten de auto direct brengen om via diagnose de storing te kunnen uitlezen. De oorzaak lag in de bobine in combinatie met de bougieskabels. Dezelfde middag konden wij de auto gerepareerd en wel al weer ophalen."

25-03-2022 | Koos, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik niet enthousiast

"Prima geholpen"

"Ik ben prima geholpen. Geen lange wachttijd tevreden klant."

19-03-2022 | Gerrit, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Correct en volgens afspraak. Eerst geïnformeerd over de werkzaamheden "

"Prima"

08-03-2022 | Pieter , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

" Belachelijk duur"

"Vervangen defect lampje (€8,50). Nog geen 3 minuten werk, arbeidsloon incl btw €30,-"

08-03-2022 | Ronald, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen zodat wij de opmerkingen met u kunnen bespreken. Helaas is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen zodra u in de gelegenheid bent? Wij zij bereikbaar op: 0223-624541 of via denhelder@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Den-Helder

10

Daarom ben ik enthousiast

"keurig geholpen en geïnformeerd"

"ik ben keurig op de hoogte gehouden welke kosten er zouden zijn voor de onderhoudsbeurt. ook welke er wel en niet uitgevoerd moesten worden . goed geholpen mannen !"

22-02-2022 | Ca, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Service en vriendelijkheid kunnen niet beter "

"Altijd vriendelijk personeel, meedenkend en behulpzaam."

31-01-2022 | Anna, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht advies m.b.t. het onderhoud en preventief handelen."

"Gedurende het onderhoud van mijn Skoda Octavia (94-GZT-4) heb ik diverse keren gewezen op het vervangen van de distributieriem. (Dit werd ontkent omdat er zo genaamd geen notitie van is gemaakt.) Het voortijdig vervangen van de distributieriem werd niet nodig geacht omdat dit bij 180.000 KM kan plaatsvinden. Bij een auto van 13 jaar moet mijn inziens dit veel eerder gebeuren. Helaas begaf de riem het bij een KM- stand van ongeveer 169.241. Overzicht rekeningen: 28-12-2021 € 313,39 rekening vervangend vervoer 16-12-2021 € 360,98 bij een Km stand 164.241 rekening 06-09-20121 € 665 bij een Km stand 164.878 APK 21-12-2020 € 310,99 bij een Km stand 155,007 09-12-2020 € 40,23 bij een Km stand 154.589 03-09-2020 € 25,00 bij een Km stand 149.613 APK 12-09-2019 € 2169,71 bij een Km stand 137.835 05-09-2017 €923,80 bij een Km stand 114.875 enz. enz. de auto is zeer goed onderhouden. Tijdens geen van de onderhoudsbeurten of bij een APK-keuring is nooit enig advies gegeven m.b.t. het vervangen van de distributie riem. Het lijkt mij verstandig de importeur te informeren omtrent deze "blunder" die gemaakt is bij mijn auto."

07-01-2022 | Arie, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Goed."

20-12-2021 | Jannie, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima vakwerk "

"Zeer vriendelijk en vakkundig advies en naar tevredenheid uitgevoerd."

02-11-2021 | Adriaan , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"De behandeling isgoed"

"Net als vorige keren goed"

30-09-2021 | J. Smit, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede ervaringen "

"Kom er al meer dan 10 jaar nooit problemen goede service en flexibel."

24-09-2021 | Richard Schrijver, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren