Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Op elk compliment zijn we trots, maar ook een kritische noot is voor ons van groot belang. Zo kunnen wij aan de hand van reviews op een gerichte manier onze service- en dienstverlening elke dag weer een beetje beter maken. Daarom vragen wij klanten na het afnemen van een product of dienst ons te boordelen en een review te schrijven over hun ervaring bij Broekhuis. Zo zijn de beschreven ervaringen recent, wat ze waardevol maken doordat ze een goed en actueel beeld geven van de praktijk.

1,0 gemiddeld
1 reviews
1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Net ontdekt wat de wijze is van geld verdienen. "

"Het is voor mij nieuw dat er een tarief berekend wordt voor onderhoud. Blijkbaar calculeert het systeem een dusdanig risico dat wanneer er niks aan de hand is, een tarief van minimaal 150 euro per uur gerekend wordt. (Want als er langer gewerkt moet worden, wordt het niet duurder) Als je het aan mij vraagt, dan is dit niet normaal. Ik wil graag betalen welke kosten er aan mijn auto zijn en niet betalen voor kosten van een ander mans auto. Dat is blijkbaar de regel geworden."

2021-10-04 | Robert | Volvo Groningen | Review via klantenvertellen.nl

1
Filteren