Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Op elk compliment zijn we trots, maar ook een kritische noot is voor ons van groot belang. Zo kunnen wij aan de hand van reviews op een gerichte manier onze service- en dienstverlening elke dag weer een beetje beter maken. Daarom vragen wij klanten na het afnemen van een product of dienst ons te boordelen en een review te schrijven over hun ervaring bij Broekhuis. Zo zijn de beschreven ervaringen recent, wat ze waardevol maken doordat ze een goed en actueel beeld geven van de praktijk.

3,5 gemiddeld
2 reviews
4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Een auto hoort niet op straat afgeleverd te worden "

"Ik heb de auto laten afleveren op mijn werkadres. Dit is niet de ideale manier om een auto bekijken geparkeerd tussen andere auto,s in Ik heb getekend voor aflevering maar achteraf is gebleken dat er niet geleverd is volgens mijn offerte. Heb Arval hierover geïnformeerd echter nog steeds niets van teruggehoord. De volgende auto gaat niet meer op staat afgeleverd worden."

2021-11-09 | Ruud, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Komt afspraken niet na"

"2 jaar geleden hebben we een nieuwe Ford Ecosport gekocht. Daarbij is gesproken over andere banden, we kochten all seisoen banden a 500 euro en over het slechte navigatie systeem. Geen probleem, bij onze volgende onderhoudsbeurt zouden we - gratis- een update krijgen. We zijn aan onze onderhoudsbeurt toe en maken een afspraak met de werkplaats en geven aan dat we een update voor onze navigatie zouden willen. Krijgen we te horen dat daarvoor betaald moet worden. Hoho, dat is niet afgesproken, dus bel ik de verkoper hierover. Die schiet uit z,n slof, de onderhoudsbeurt had ik met hem moeten afspreken. Nog ik of mijn vrouw waren hiervan op de hoogte, maar hij zij dat hij dat met de werkplaats zou bespreken. Om een land verhaal kort te houden, er stond op de rekening dat we zomerbanden hadden en er stond niets over een update. Dus maar weer bellen en uiteindelijk bleken wij toch all seisoen te hebben en dat de update niet is uitgevoerd. Komt nog bij, dat de auto, als service, opgehaald kon worden en weer teruggebracht zou worden. Ophalen tussen 10 en 12 uur terug uiterlijk om 17.00 uur. Worden we om 5 voor 5 gebeld dat het terugbrengen niet voor 5 uur kon plaats vinden maar in de loop van de avond. Dat kan helemaal niet, want ik had om 19.00 uur een afspraak staan waar ik auto dringend nodig had dan kon ik wel de brengauto die voor onze deur stond wel gebruiken. Hoezo gebruiken? Ik had er geen autosleutel van want die had de ophaler van onze auto meegenomen. Hoe je went of keert, om 19.00 uur staat onze auto voor onze deur. Zijn jullie nou helemaal ... dat is wel goed gekomen. Voorwat de update betreft worden we zo snel als mogelijk teruggebeld. Na een week vonden we het welletjes geen bericht slecht bericht, weer bellen maar update was niet uitgevoerd. Als een nieuwe auto komt kopen kan er van alles, maar als je er om komt, geven ze niet thuis. We voelen ons totaal in de maling genomen."

2021-10-05 | Willem, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren