Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Op elk compliment zijn we trots, maar ook een kritische noot is voor ons van groot belang. Zo kunnen wij aan de hand van reviews op een gerichte manier onze service- en dienstverlening elke dag weer een beetje beter maken. Daarom vragen wij klanten na het afnemen van een product of dienst ons te boordelen en een review te schrijven over hun ervaring bij Broekhuis. Zo zijn de beschreven ervaringen recent, wat ze waardevol maken doordat ze een goed en actueel beeld geven van de praktijk.

6,0 gemiddeld
1 reviews
6

Daarom ben ik enthousiast

"Redelijk tevreden."

"Hoewel ik tevreden ben heb ik toch twee punten die volgens mij beter kunnen. Het eerste punt is dat de verkoper mij bij de aankoop van de auto vroeg om de overeenkomst te tekenen voordat ik de proefrit had gemaakt. Ik vind het beter als dit na de proefrit wordt gevraagd. Het twee punt is dat ik er na een week achter kwam dat ik de bijrijdersstoel niet lager kan zetten. Tijdens de proefrit is mij dit niet opgevallen omdat ik zelf reed. Omdat ik bijna twee meter ben is dit een klein nadeel. Ik heb hiervoor altijd auto's gehad waarbij je de bijrijdersstoel wel lager kon zetten."

2021-11-29 | Hans de Jong | Peugeot Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren