Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Op elk compliment zijn we trots, maar ook een kritische noot is voor ons van groot belang. Zo kunnen wij aan de hand van reviews op een gerichte manier onze service- en dienstverlening elke dag weer een beetje beter maken. Daarom vragen wij klanten na het afnemen van een product of dienst ons te boordelen en een review te schrijven over hun ervaring bij Broekhuis. Zo zijn de beschreven ervaringen recent, wat ze waardevol maken doordat ze een goed en actueel beeld geven van de praktijk.

5,7 gemiddeld
3 reviews
5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Jammer dat de werkelijkheid anders was als de voorlichting "

"Bij deze kan ik vertellen dat ik vlot en leuk geholpen ben ! Echter kwam ik naar Zeist om een Mustang te kopen die 600km kon rijden op een volle accu ,ook dit is in het gesprek behandeld met uw verkoper ! Echter dat de Mustang afgeleverd was bleek ik maar 450km te kunnen rijden ,had de verkoper dit eerder mede gedeeld had ik getwijfeld of ik hem had gekocht . Dit was de luxe uitvoering ,daar ik uit een Porsche Cayenne kwam was dat mijn wens ,echter kreeg ik later pas te horen dat ik dan een 2 wiel aangedreven auto had moeten kopen ! Een beetje jammer dat de voorlichting op de site anders is als de werkelijkheid . Met vriendelijke groet Ad de Wit"

2021-11-09 | A.J.J.de wit DE wit, | Broekhuis Zeist | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"een beetje teleurgesteld"

"De haal- en brengservice is heel klantvriendelijk en een uitkomst voor mij. Afspraak kon digitaal worden ingepland. Helaas is niet alles volgens afspraak verlopen. 1. Het opgegeven schadegevalletje (reflector links achter) was niet verholpen. (verkeerde besteld?) 2. Kon hiervoor de volgende dag zelf langskomen. 3. De volgende dag verholpen, echter ook een lamp vervangen, was niet bekend dat deze stuk was. 4. Afspraak dat de bumper met bumperzwart zou worden behandeld is niet gedaan. 5. Afspraak dat de auto gewassen zou worden teruggelverd is niet gedaan. Ben deze nalatigheden niet gewend van mijn dealer."

2021-10-22 | Henk Schenk, | Broekhuis Zeist | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"jammer dat de apk 2 dagen was."

"geen leen automaat. auto aanwezig."

2021-10-12 | dick meijer, | Broekhuis Zeist | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren