Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Op elk compliment zijn we trots, maar ook een kritische noot is voor ons van groot belang. Zo kunnen wij aan de hand van reviews op een gerichte manier onze service- en dienstverlening elke dag weer een beetje beter maken. Daarom vragen wij klanten na het afnemen van een product of dienst ons te boordelen en een review te schrijven over hun ervaring bij Broekhuis. Zo zijn de beschreven ervaringen recent, wat ze waardevol maken doordat ze een goed en actueel beeld geven van de praktijk.

8,0 gemiddeld
3 reviews
8

Daarom ben ik enthousiast

"best wel goed"

"een heel sterk punt vond ik dat de verkoper een paar dagen na aflevering van de auto, ons belde met de vraag of hij nog iets voor ons kon doen ivbm de bediening van de auto."

2021-12-22 | maarten hartog | Broekhuis Koog aan de Zaan | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"zie onder"

"Bij melding aan de receptie 's morgens 22 oktober ben ik goed geholpen. Uit te voeren werkzaamheden waren twee-jaarlijks onderhoud, APK en wielenwissel. Gezien de toestand van de auto werden extra werkzaamheden geadviseerd, waarmee ik accoord ben gegaan. Op weg naar de garage hoorde ik een raar geluid in de auto.. De receptie stelde een proefrit voor met een monteur. Naar de auto lopend voor de rit zagen we direct dat de rechterachterband lek was. Omdat mijn telefoon sinds een accuwisseling eerder dit jaar geen koppeling meer maakte is daar ook naar gekeken. Helaas is het niet gelukt de verbinding tot stand te brengen. De gevraagde leenfiets stond klaar. Het zadel van deze fiets is, ondanks dat het in de laagste stand stond, te hoog voor mij. Daardoor fiets ik, op mijn leeftijd (68), heel onzeker (zie verder). Na afronding van de werkzaamheden onderhoud en APK ben ik gebeld en toen werd mij medegedeeld dat de wielenset bij Broekhuis in Den Helder lag en dat het achterwiel dus dirct vervangen moest worden. Daar heb ik telefonisch toestemming voor gegeven en hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor de wielenwisseling op 28 oktober. De receptie Koog heeft dit gemeld bij uw ICT-afdeling. Mijn berichtenarchief bevat alleen een afspraakbevestiging van Koog. Om de auto op te halen, ben ik bij het opstappen op de fiets bijna direct gevallen met enige kwetsuren ten gevolge. De ketting is daarbij afgelopen en door de gesloten kettingkast kon ik dit niet herstellen. Mijn partner heeft daarna de auto opgehaald, de situatie uitgelegd en daarbij is toegezegd dat de fiets zou worden opgehaald. Op de nieuwe dag van de wielenwissel zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Na afloop heb ik nog even gewezen op de toezegging dat jullie leenfiets opgehaald zou worden. Hier zou snel aan gewerkt worden. Wij hebben jullie fiets binnen geplaatst vanwege de verantwoordelijkheid voor een vreemde fiets. Onze fietsen staan nu mede daarom buiten en we kunnen niet opruimen."

2021-10-29 | J.H.H. | Broekhuis Koog aan de Zaan | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"De juiste aandacht bij het vertellen van de problemen met mijn auto"

"Alles werd nauwkeurig onderzocht en men nam de tijd om de bevindingen duidelijk over te brengen"

2021-10-26 | Rein Snoeijer | Broekhuis Koog aan de Zaan | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren