Broekhuis is uw partner in mobiliteit

Ook in deze bijzondere tijden blijft u onbezorgd mobiel met Broekhuis als uw partner in mobiliteit, zowel zakelijk als privé. Zo zijn onze werkplaatsen gewoon open én mogen wij u weer verwelkomen in onze showrooms. Komt u uw nieuwe auto, bedrijfswagen of motorfiets bij ons bekijken en proefrijden? We zien u graag! 

Blijft u liever thuis? Ook dan staan we graag voor u klaar met diverse services. Kies de service die bij u past!

Hoe vindt u uw nieuwe voertuig?

Bent u op zoek naar een nieuwe auto of bedrijfswagen? U kunt zich op verschillende manieren oriënteren bij Broekhuis! We staan voor u klaar met diverse services die we graag toelichten!

Loop binnen in onze showroom

Wat wordt uw volgende voertuig en aan welke eisen moet deze voldoen? We ontdekken het graag samen met u bij ons in de showroom, waar u vrijblijvend en zonder afspraak kunt binnenlopen. 

Onze verkoopadviseurs staan graag voor u klaar met persoonlijk advies en in acht neming van de geldende maatregelen. 

Plan een showroom afspraak

Heeft u een voertuig op het oog en wilt u deze van dichtbij ontdekken en proefrijden?

Maak een afspraak via onze reserveringsmodule en kom naar de showroom. Onze verkoopadviseurs staan voor u klaar met persoonlijk advies. Tijdens de afspraak houden wij ons aan de geldende maatregelen. 

Vind uw nieuwe voertuig online

Hoe dan ook helpen, dat beloven wij. Daarom kunt u ook vanuit huis ons aanbod ontdekken en een voertuig kopen.

Een proefrit op locatie of videobellen? Onze verkoopadviseurs nemen digitaal alle mogelijkheden met u door, zodat u ook vanuit huis uw nieuwe voertuig kunt samenstellen en kopen. Blijf thuis met Broekhuis, dat is wel zo gemakkelijk!

Bekijken en proefrijden

Heeft u een voertuig op het oog? Dan kunt u deze op locatie of bij één van onze vestigingen bekijken en proefrijden. U bent meer dan welkom in onze vestigingen met in acht neming van de geldende maatregelen. Blijft u liever thuis? Ook dan kunt u het voertuig bekijken én proefrijden. Hoe dit werkt en welke mogelijkheden er zijn, is afhankelijk van het gekozen voertuig. Dit leggen de verkoopadviseurs graag aan u uit, voorafgaand aan de afspraak. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

De feestelijke aflevering

Voldoet het gekozen voertuig aan al uw wensen en eisen? Dan leveren wij deze na aanschaf naar wens af bij ons in de showroom, bij u thuis of bij uw werk. Net zo feestelijk als u van ons gewend bent. Immers, de aanschaf van een nieuwe auto, bedrijfswagen of motorfiets mag gevierd worden!

Sleuteloverdracht

Zo werkt het aankoopproces vanuit huis

Om u ook de mogelijkheid te bieden om vanuit huis uw nieuwe voertuig te kopen, hebben wij onze digitale showroom geïntroduceerd. Bekijk de video of neem de stappen door en ontdek hoe het koopproces vanuit huis werkt.

  • Stap 1: Vind in onze online showroom uw nieuwe auto, bedrijfswagen of motorfiets
  • Stap 2: Onze verkoopadviseur plant een interactief videogesprek met u
  • Stap 3: Ontdek uw voertuig naar keuze via een virtuele bezichtiging
  • Stap 4: Wij taxeren uw huidige voertuig online
  • Stap 5: U koopt uw nieuwe auto, bedrijfswagen of motorfiets online
  • Stap 6: Wij leveren uw nieuwe voertuig af in onze showroom of op de door u gewenste locatie

14-dagen omruilgarantie bij aankoop van occasion vanuit huis

Gezien de bijzondere omstandigheden van een aankoop vanuit huis heeft u na aflevering 14 dagen bedenktijd* om te ontdekken of de gekochte occasion aan uw verwachtingen voldoet.
*De voorwaarden van de omruilgarantie vindt u onderaan de pagina bij de veelgestelde vragen.

Maatregelen in onze vestigingen

Al onze vestigingen zijn geopend volgens reguliere openingstijden, u kunt zowel onze showrooms als werkplaatsen bezoeken. Wij volgen het RIVM en de overheid op het gebied van maatregelen in onze vestigingen.
Komt u naar een Broekhuis vestiging? Dan kunt u erop rekenen dat onze medewerkers op de hoogte zijn van de algemeen geldende maatregelen en richtlijnen.

Veelgestelde vragen

Is de showroom open?

Al onze showrooms zijn volgens onze reguliere openingstijden geopend. U kunt onze showrooms zonder afspraak bezoeken, waar de adviseurs voor u klaarstaan met persoonlijk advies. Ook kunt u een proefrit maken in een voertuig naar keuze.

Is uw vraag voldoende beantwoord?

Wat zijn de voorwaarden van de 14-dagen omruilgarantie?

  • We leveren alle gebruikte auto’s met een bedenktermijn van 14 dagen. In deze periode mag u 500 kilometer rijden.
  • Tijdens de eerste 14 dagen nadat u de auto in ontvangst heeft genomen heeft u het recht om de aankoop zonder opgaaf van redenen te ontbinden.
  • Wilt u de auto retourneren, maar heeft u meer dan 500 kilometer gereden? Dan brengen we kosten in rekening.
  • Binnen 24 uur na ontvangst van uw retourmelding (behalve op zondag) nemen we contact op om een afspraak te maken rondom het retourneren van de auto.
  • Maximaal 14 dagen na aanmelding van uw retour staat het volledige aankoopbedrag weer op uw rekening.
Is uw vraag voldoende beantwoord?

Hoe werkt het tekenen van een offerte/order?

Een offerte op afstand met indicatie van een inruilprijs is mogelijk middels een videogesprek. Neem hierover contact op met uw vestiging om de mogelijkheden door te spreken.

Is uw vraag voldoende beantwoord?

Is de werkplaats open?

Ja, de werkplaatsen zijn volgens onze reguliere openingstijden geopend.

Is uw vraag voldoende beantwoord?

Kan ik wachten tijdens het onderhoud aan mijn auto?

Ja, bij de meeste vestigingen is hier extra ruimte voor vrijgemaakt. Wilt u wachten tijdens het onderhoud? Geef dit dan van tevoren aan, zodat u niet teleurgesteld wordt op het moment dat dit niet mogelijk is door drukte of te weinig ruimte.

Is uw vraag voldoende beantwoord?

Welke maatregelen gelden in de vestigingen?

De maatregelen die wij volgen hebben wij samengevat in een bericht op onze website. Lees meer over de maatregelen via: Maatregelen in onze vestigingen.

Is uw vraag voldoende beantwoord?
Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1