Wat te doen bij pech onderweg
Pech of schade aan je huur- of shortlease auto is altijd vervelend. Daarom staat het team van Broekhuis Autoverhuur voor je klaar. Zodra we zeker weten dat je zelf in orde bent, kunnen we samen bekijken hoe we de pech of schade het beste kunnen verhelpen.
Binnen de openingstijden kan je contact opnemen met de vestiging waar je het voertuig gehuurd hebt. Buiten de openingstijden kan er gebeld worden met het hulpverleningsnummer: 088 - 751 10 12.
Ben je op zoek naar pechhulp, maar rijd je niet in een huur- of shortlease auto? Neem dan hier contact op.
24/7 Mobiliteitsservice
Om je altijd op weg te kunnen helpen, staat er een team specialisten voor je klaar. Wanneer de huurauto niet meer kan rijden, bel je altijd met het hulpservicenummer dat je kan vinden op de groene kaart. Dat nummer kan je overdag en 's nachts bellen, ook vanuit het buitenland. De groene kaart vind je in het mapje met autogegevens in het dashboardkastje.
Kan je nog wel veilig rijden met de huurauto, neem dan tijdens kantooruren contact op met je Broekhuis Autoverhuur vestiging. Samen met jou zoeken de specialisten naar een passende oplossing.
Schade aan de huurauto?
Ontstaat er schade aan de huurauto, dan hebben wij altijd een ingevuld schadeformulier nodig. Het maakt niet uit of het schade door eigen schuld of verhaalbare schade is. In de huurauto vind je een schadeformulier in het mapje met de autogegevens. Vul het schadeformulier volledig in en mail een kopie hiervan naar je Broekhuis Autoverhuur vestiging. Stuur indien mogelijk foto’s van de schade mee.
Bereikbaarheid tijdens kantooruren
Heb je vragen over gereden schade, de huurauto of andere zaken? Dan is het team van Broekhuis Autoverhuur op werkdagen bereikbaar van 8:30 uur tot 17:00 uur. Samen stem je af wat de beste vervolgstappen zijn om je snel en veilig te helpen.
Contactgegevens Broekhuis Autoverhuur