Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik enthousiast
"In ruim 40 jaar tijd 28 auto's aangeschaft bij Broekhuis Barneveld, zowel nieuw als gebruikt. Het klinkt vreemd, maar echt nooit een probleem ondervonden. Zowel de kleine schades, die iedereen weleens oploopt en eventuele storingen, werden altijd probleemloos opgelost tegen acceptabele prijzen. Inruil bij aanschaf van nieuwe en of 2e hands auto's werd altijd keurig afgerond. Nummer 29, Mocca Hybride staat nu op het punt om afgeleverd te worden. Proficiat Broekhuis, Barneveld voor deze prestatie."
Daarom ben ik enthousiast
"Bus gehuurd om een verhuizing te verzorgen. Wat een fijne bus vw transporter automaat."
Daarom ben ik enthousiast
"In de tijd dat ik Ford rijdt (en dat is al 20 jaar en meer) heb ik zowel met koop als lease super goede ervaringen met Broekhuis. Zie mijzelf dan ook niet snel een auto kopen of leasen bij een ander bedrijf. Altijd vriendelijk met goede service (en lekkere koffie) haha."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Nieuwe ford ranger gekocht 2024.De werkplaatsplanning is chaos laten je rustig 4 keer heen en weer rijden met 2 auto's omdat auto toch niet klaar is. Heb 4 mnd rondgereden met gescheurde ruit terwijl carglass binnen 2 wkn originele ruit kon leveren. Maar ben ook verzekerd bij broekhuis en is bij hun €0 eigen bijdrage en bij carglass €350 dus...slim maar niet echt klantvriendelijk. Dan krijg ik bij wisselen vd ruit auto terug met drie deuken in motorkap maar ergste is nog dat dit gewoon verzwegen word! Bij eerste beurt gevraagd wielen balanceren en fout melding bandenspanning ventiel resetten. Krijg auto terug gewoon niet verholpen lekker net voor je vakantie! Alleen een oliewissel maar moest wel €485 afrekenen... Kom hier nooit weer en zal mijn verzekering van 2 bedrijfsautos opzeggen. Mvg.Rene den Hartog"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service en super vriendelijk personeel."
Daarom ben ik enthousiast
"mooie zaak , fijne mensen, gewoon zo als t hoort !"
Beste Ray, Bedankt voor deze mooie woorden! We zijn blij dat u onze winkel en de service als prettig heeft ervaren. Uw feedback betekent veel voor ons. Graag staan we bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Daarom ben ik enthousiast
"Erg vriendelijk en goede communicatie"
Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor uw review! Het is voor ons fijn om te zien dat u de vriendelijkheid en communicatie als goed heeft ervaren. Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer goede en vakkundige service"
Beste Pascal, Bedankt voor deze mooie woorden! We zijn blij om te zien dat u tevreden bent met onze service en de vakkundigheid die we hebben geboden. Bij een volgend bezoek staan we graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Ik kwam voor het afstellen van de ketting, maar bleek heel veel meer aan de hand. Kon gelukkig meteen gebeuren. Koste wel wat, maar goed uitgevoerd."
Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Het doet ons goed om te zien dat we u snel hebben kunnen helpen, ook al bleek er meer aan de hand te zijn dan alleen het afstellen van de ketting. We doen altijd ons best om alle werkzaamheden goed uit te voeren, zodat u weer veilig en met plezier kunt rijden. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het resultaat. Veel mooie kilometers gewenst, graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Daarom ben ik enthousiast
"Ik ben vanaf het begin goed geholpen , ondanks dat ik wel wist wat ik wilde is het toch altijd afwachten we eruit rolt Maar na de keuze , bike fit , en afstemming heb ik alles als een goed en fijn proces ervaren met als resultaat een fantastische fiets waar veel mooie km mee hoop te mogen maken Mvg jw"
Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij om te zien dat u het hele proces, van keuze tot bike fit en afstemming, als prettig heeft ervaren. Het is fijn dat u nu met een fantastische fiets op pad kunt gaan en we hopen dat u veel mooie kilometers zult maken. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Op zoek naar een fiets voor mijn zoontje van 10 direct geholpen, geluisterd naar wat we ongeveer wilden en daarop met 2 goede opties gekomen waarvan het de laatste is geworden."
Beste Martijn, Wij bedanken u voor deze mooie review. Dat we u snel en goed hebben kunnen helpen bij het vinden van de juiste fiets voor uw zoontje is voor ons erg fijn om te zien! We zijn blij om te weten dat we naar uw wensen hebben geluisterd en u met een passende keuze hebben kunnen adviseren. Wij wensen uw zoontje veel plezier met zijn nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen
Daarom ben ik enthousiast
"Nieuw bestelde fiets keurig op tijd geleverd en met alle zorg afgeleverd. Vooral de detail afstelling van dempers, remmen en juiste kabellengtes maken het af! Goede specialisten !"
Beste Gunther, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te zien dat levering van uw nieuwe fiets precies volgens afspraak is verlopen en dat u tevreden bent met de afstelling van de dempers, remmen en kabellengtes. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe fiets en wanneer u ons nodig heeft, dan staan wij graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Bilthoven
Daarom ben ik enthousiast
"Inmiddels naast een gravelbike ook een mountainbike bij Broekhuis gekocht. Ook bij deze fiets werd alle tijd genomen om mij van advies te voorzien en mij uiteindelijk perfect op de fiets te zetten."
Beste Tom, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat u tevreden bent met zowel uw gravelbike als uw mountainbike. We zijn blij dat wij u hebben mogen voorzien van goed advies. Wij wensen u veel plezier met beide fietsen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen
Daarom ben ik enthousiast
"Na aankoop dit voorjaar een onderhoudsbeurt voor mijn Peugeot 3008. Onder andere de remblokjes moesten worden vervangen en alles is net goede service en onder garantie opgelost. Ik ben zeer tevreden"
Beste Theo, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent met de service die u heeft ontvangen voor uw Peugeot 3008. Het doet ons goed dat het vervangen van de remblokjes en andere werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd en onder garantie zijn opgelost. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo
Daarom ben ik enthousiast
"Het moment dat ik interesse toonde voor een auto , werd snel op gereageerd. Nog dezelfde week zaten wij rond de tafel, en waren we er snel uit. Op de dag van aflevering , zaterdag 16 november , stond de nieuwe auto te shinen in de showroom. Helaas onderweg naar huis, ontdekten we een lichte ruitschade rechts in de voorruit. Na dit gemeld te hebben, werd mij geadviseerd om bij een dichtstbijzijnde Broekhuis vestiging dit te laten repareren. Na een telefoontje op zaterdag met Groningen, werd mij verteld dat dit ook op zaterdag geen probleem was, maar ik daarvoor doordeweeks even met de werkplaats moest bellen voor een afspraak. Ik ben int chauffeur, en doordeweeks niet in de gelegenheid hierdoor. Na een telefoontje met de werkplaats , werd ik zeer onvriendelijk op de hoogte gebracht dat dit in geen geval ging gebeuren. Ook in week 52 en week 1 , de weken dat ik vrij was, was er geen plek voor mij. Dus maar gebeld met Assen. Hier werd ik wel vriendelijk te woord gestaan , en kan ik week 1 terecht voor reparatie."
Beste meneer Veenstra, Bedankt voor ons recente gesprek en de tijd die we hebben gehad om de problemen en uw onvrede te kunnen bespreken. Als u tevreden bent met het gevoerde gesprek, zou het geweldig zijn als u een positieve review zou kunnen achterlaten. We kijken ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten en staan altijd klaar voor verdere ondersteuning! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Daarom ben ik enthousiast
"Na een lange tijd weer eens bij Broekhuis Autoschade Ede geweest. Wat een warm welkom weer! Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg van hoe en wat en een prima afwikkeling. Kortom, schade is natuurlijk nooit leuk, maar door deze service valt het wel mee hoor."
Daarom ben ik enthousiast
"We zijn zeer tevreden, over Broekhuis Ede Hebben er geen woorden ervoor. Super team daar."
Beste Frits, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Ik kreeg een 1e beurt, kort daarvoor foutmelding goed opgelost. Fijn was dat ik een fiat panda meekreeg zoals ikzelf heb. Die was ook tevoren door mij gereserveerd., Het is vrijwel de enige auto waarin ik goed zit en zicht heb met mijn 1,50 meter lengte. Laat ook voor ons kleinere mensen auto’s op de markt blijven!!! Niet alleen van die onveilige bakken met schuin oplopende achterramen en een te klein raam achterop, met soms ook nog halfdoorzichtige tinting."
Beste Marjolein, Dank u wel voor uw bericht en feedback. We zijn blij te horen dat de foutmelding goed is opgelost en dat u tevreden was met de Fiat Panda die u meekreeg. Het is voor ons belangrijk dat u zich comfortabel voelt in de auto, en we begrijpen dat dit voor kleinere mensen een extra uitdaging kan zijn. We waarderen het dan ook dat u dit met ons deelt. Wij zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Wij hebben onze Opel Astra bij Broekhuis gekocht en altijd netjes onderhoud laten uitvoeren. En tot voor kort was ik tevreden met de service van Broekhuis. Toen ik mij echter meldde met een snerpend geluid uit de motor bij de garage kreeg ik tot mijn ontzetting te horen dat men pas 4 weken later een keertje tijd had om er naar te kijken. Tot die tijd wordt ik dan geacht met een tikkende tijdbom rond te rijden. Vrouw en dochter durven niet meer in de auto te rijden en zelf rijdt het ook niet prettig en we rijden dus zo min mogelijk. Onbegrijpelijk dat een grote partij als Broekhuis geen ruimte in de planning houdt voor klanten met een acuut probleem. Ik voel mij, als vaste klant, zwaar in de steek gelaten."
Beste Rob, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en bedanken u voor het gesprek dat we met elkaar hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende service en een reguliere beurt redelijk snel geregeld (je kunt er op wachten). Jammer dat het maken van een afspraak erg ver van te voren moet. Tarief voor een 2 uur durende onderhoudsbeurt, zonder bijzonderheden, is stevig aan de prijs. In Utrecht kun je prima wachten/werken met een drankje."
Beste Frank, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij staan een volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Daarom ben ik enthousiast
"Na lang zoeken voor een andere gezinsauto zijn wij terecht gekomen bij Volvo Harderwijk. Daar werden wij door Stijn heel vriendelijk geholpen. Heel fijn met ons meegedacht en de voor- en nadelen van de diverse modellen en opties rustig en duidelijk uitgelegd. Na de proefrit waren wij eruit, dit moest hem worden. Oplevering netjes gepland, er werd tijd voor ons genomen. Bij thuiskomst ontdekte ik nog een kleine puntje van aandacht. Even contact opgenomen en geen enkele discussie werd keurig verholpen, prima service. Kortom wij zijn tot nu toe erg tevreden over de, voor ons nieuwe, V60."
Beste Rudy, Bedankt voor het delen van uw positieve aankoopervaring. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw ervaring bij Volvo Harderwijk en de service die Stijn u heeft geboden. Wij doen ons best om klanten goed te adviseren en te begeleiden, en het is mooi om te lezen dat u de verschillende modellen en opties duidelijk uitgelegd kreeg. Daarnaast vinden wij het fijn dat we ook het kleine puntje van aandacht snel voor u hebben kunnen oplossen. Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe V60 en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk
Daarom ben ik enthousiast
"Bij de aankoop van onze Ford Kuga zijn we niet over één nacht ijs gegaan. Na bezoeken aan Broekhuis Harderwijk, Nijkerk en Epe zijn we tot koop overgaan. Goed geholpen en van advies voorzien. Uiteindelijk tevreden over het verloop, de afhandeling en service. En nu veilig en vertrouwd op weg."
Beste Karin, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe auto. We zijn blij te horen dat u een weloverwogen keuze heeft kunnen maken bij de aankoop van uw Ford Kuga en dat u bij verschillende vestigingen van Broekhuis de juiste informatie en begeleiding heeft ontvangen. Wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe
Daarom ben ik enthousiast
"De overgang van een private lease auto bij Broekhuis Haarlem naar de aankoop, financiering en verzekering van een occasion bij Broekhuis Opel Ede is door de inzet van de verkoopafdeling naadloos geregeld, waarvoor dank!"
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat de overgang van uw private lease auto bij Broekhuis Haarlem naar de aankoop, financiering en verzekering van uw occasion bij Broekhuis Opel Ede zo naadloos is verlopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de inzet van onze verkoopafdeling waardeert. Veel mooie en veilige kilometers gewenst in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik heb elders mijn olie laten verversen. Twee weken later stond ik zonder olie, heb ik de olie bijgevuld en nog 20 minuten gereden voordat ik hem ergens heb moeten laten staan. Het rubberhuis was beschadigd, blijkbaar bij de oliewissel. Dit is later verholpen en de auto zou in orde zijn. Ik heb vervolgens Peugeot gevraagd als onafhankelijke partij een extra check te doen om te controleren of de motor geen schade heeft opgelopen aangezien ik zonder olie heb gereden. Zij wilden met een camera gaan kijken. Ik vroeg (op aanraden van een bevriende automonteur) specifiek om de olie te testen aangezien de camera niet bij de juiste plekken kan komen die beschadigd raken in zo'n geval. Ze hebben uiteindelijk maar allebei gedaan op mijn aandringen. De volgende dag zou hij klaar zijn. Ik moest vooral niet bellen en wachten op een Whatsapp-bericht. Niks gehoord. Ik bel na twee dagen en krijg te horen dat hij niet klaar is.Na een week bel ik opnieuw. Hij was allang klaar, ookal had ik niks gehoord. Ik heb hem opgehaald. Heb 30 minuten in de auto gereden en kreeg een foutmelding: "storing in motor. Laat het verhelpen.". Ik rook motorolie binnen in de auto en soms schokte de auto als ik het gas los liet. Het olielampje was oranje. Ik heb de auto weer aan de kant gezet en achtergelaten. Weer de garage die de oliewissel deed gebeld en laten verhelpen aangezien daar het probleem begon en ik niet nog een rekening van Peugeot wilde. Inmiddels rijdt de auto prima. Alleen heb ik voor niks Peugeot ingeschakeld en betaald. Ondanks hun controle was de auto niet in orde. Ik belde hun en heb hun op de hoogte gesteld. Ik moest maar een email sturen zodat ze opnieuw naar de auto kunnen kijken. Ik heb er over nagedacht en zie niet in hoe een tweede controle en weer een week zonder auto de situatie verbetert. Ik heb het opgegeven. Voor niks een rekening van Peugeot betaald."
Beste Kelly, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Van Rotterdam naar Meppel voor de eerste sevice buurt van ons dit jaar nieuw aangeschafte wagen. Dennis nog complimenten voor de geleverde ontvangst en getoonde klant vriendelijkheid. Dank voor de koffie en attentie en fijne dagen gewenst."
Beste Cor en Leida, Hartelijk dank voor jullie bericht en de positieve feedback. We zijn blij te horen dat jullie ervaring met ons team, en in het bijzonder met Dennis, naar wens is geweest. Complimenten zoals deze stellen we zeer op prijs en motiveren ons om onze service steeds verder te verbeteren. Nogmaals dank voor uw vriendelijke woorden. We wensen u prettige feestdagen en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Daarom ben ik enthousiast
"We zijn opgehaald van het station bij de levering van de auto. Met alle geduld heeft Joost ons alles uitgelegd."
Beste Carel en Janny, Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe Hyundai Tucson. Wat fijn om te lezen dat jullie uitstekend geholpen zijn bij de aankoop van jullie Hyundai Tucson en dat de levering naar wens is verlopen. We zijn blij dat Joost jullie met geduld en zorg heeft kunnen informeren en begeleiden tijdens het gehele proces. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"We zijn klantvriendelijk geholpen door een vriendelijke verkoper"
Beste Jan, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe
Daarom ben ik enthousiast
"Via mijn 'eigen' dealer Broekhuis in Veendam is alles geregeld, Ignaat had tijdens de bandenwissel foto's gemaakt en dit doorgestuurd naar Broekhuis Autoschade Assen en die hebben een inschatting gemaakt, binnen 5 dagen kon ik de auto al brengen mijn mijn lokale dealer in Veendam, en vanuit daar is alles geregeld. Die hebben samen de auto naar Assen gebracht, de reparatie is daar gedaan en echt meer dan top voor elkaar. Je zit er absoluut niets meer van en het was toch echt wel een vervelende schade precies op de hoek bij de bumper, ook nog R-Design. Prijs kwaliteit is top! Had absoluut niet verwacht dat het onzichtbaar hersteld kon worden in slechts 1,5 dag tijd. Leenauto was via de Volvo Veendam weer geregeld een EX30, super leuke auto maar geef mij maar liever m'n V60 Hybride! Blij dat ie weer op is! Dank jullie wel voor de top-service, en ook Volvo Veendam natuurlijk!"
Beste Wesley, Hartelijk dank voor uw fantastische feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo tevreden bent met het herstel van uw V60 en de service die u heeft ontvangen. Het is fijn om te weten dat de samenwerking tussen onze dealer Broekhuis Veendam, Broekhuis Autoschade Assen en het lokale team zo soepel is verlopen en dat uw auto weer in topstaat is hersteld, ondanks de vervelende schade. Het doet ons plezier te horen dat de prijs-kwaliteitverhouding en de snelheid van de reparatie boven uw verwachtingen waren. We streven altijd naar de beste service en het hoogste herstelniveau, en het is geweldig om te weten dat we dat voor u hebben kunnen realiseren. Dank u wel voor uw vertrouwen in Volvo Veendam en het delen van uw ervaring. We wensen u nog veel plezier met uw V60 Hybride en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis
Daarom ben ik enthousiast
"De ervaring opgedaan bij de koop van onze Hyundai Tucson bij garage Broekhuis Zwolle verdient een hoog cijfer. Met name de kundigheid in uitleg en vertrouwensband die er was hebben we zeer gewaardeerd.Nogmaals dank hiervoor."
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! We zijn zeer verheugd te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij de aankoop van uw Hyundai Tucson bij garage Broekhuis Zwolle. Uw waardering voor de kundigheid en de vertrouwensband die tijdens het proces is opgebouwd, betekent veel voor ons. Wij doen altijd ons best om onze klanten de beste service te bieden, en het is fijn om te weten dat dit bij u gewaardeerd werd. Nogmaals dank voor uw mooie woorden, en we wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Broekhuis Leidsche Rijn stapelt fout op fout, de communicatie stelt zwaar teleur. Na het zoveelste incident tijd voor een review met een opsomming. *Bij aanschaf van mijn V60 occasion het uitgebreide afleverpakket gekozen met twee waardebonnen voor onderhoud en een nieuwe APK. De laatste bleek na enkele maanden niet uitgevoerd te zijn toen ik bericht kreeg van de RDW. Vervolgens afgesproken om zelf een nieuwe APK te laten uitvoeren die vergoed zou worden. Er was vijf keer contact nodig voordat dit terugbetaald werd (!). *De tegoedbonnen waren precies 1 jaar en 2 jaar geldig, waardoor de eerste verlopen was voordat de auto aangaf onderhoud nodig te hebben en een afspraak ingepland kon worden. Er volgde veel gedoe voor ik de toezegging had dat de bon alsnog gebruikt kon worden. *Om zeker te zijn niet voor verrassingen te komen staan met de 2e bon weer contact opgenomen met de receptie. Twee keer gebeld en op hun verzoek gemaild met de vraag over de bon en het verzoek onderhoud in te plannen. Na een week zonder reactie nog maar eens gemaild, en na twee weken maar weer eens gebeld, met de belofte teruggebeld te worden. Het verrast me inmiddels niet meer dat dit na weer een week nog steeds niet gebeurd is. Om wat goed te maken mag Leidsche Rijn de waarde van de bon aan mij overmaken zodat ik deze bij een Volvo garage naar keuze kan besteden, maar mijn verwachtingen zijn zeer laag gespannen. Ik ga er in ieder geval niet meer achteraan bellen. Het enige wat ze hoeven te doen om deze €250 in de zak te houden is te doen wat ze gewoon zijn te doen: beloftes doen maar dan geen actie ondernemen."
Beste Gerard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij danken u voor uw feedback. We hebben contact met u opgenomen en een oplossing aangeboden. Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Dinsdag 17 december jl. kwam ik bij de garage voor een servicebeurt en een keuring van mijn VW up. Ik kon erop wachten. Na 1,5 uur vertelde de service-adviseur dat de achteruit rijlichten niet werkte en de remmen nagekeken moesten worden. Dit zou nog 1 uur duren. 3 jaar geleden is er door een 3e partij (garage) een trekhaak geplaatst en daar zou het euvel in kunnen zitten gaf ik nog aan. Kijk maar in de zekeringkast want daar is de trekhaak op aangesloten vertelde ik. Na uur kwam de mededeling dat de auto niet goed werd gekeurd omdat ze het euvel niet konden vinden en zij verder niet meer wilde onderzoeken omdat de trekhaak niet door VW is geplaatst en de materialen niet overeenkomen met de standaard van VW en de kosten dan nog meer zouden oplopen. Met andere woorden zoek het maar uit. Ik stond daar voor Jan met de bekende achternaam en voelde mij als een klein kind behandelt er werd geen andere oplossing geboden. Ik doe al 25 jaar jaar zaken met VW! Of ik wel de rekening van 541,00 wilde betalen. Ik heb direct de 3e partij (garage) gebeld en ik kon daar direct terecht. De monteur vond binnen 2 minuten het euvel in de zekeringskast zoals ik al voorspelde. De auto is daar direct gekeurd en goed bevonden. Na een belletje met Broekhuis hebben zij 111,88 teruggestort als tegemoetkoming."
Beste Frank, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. De door ons geboden oplossing, was u door verwijzen naar de inbouwende partij, gelukkig hebben zij dit voor u gevonden en mede daarom hebben wij het bedrag voor u gecrediteerd. Met de door u gegeven feedback gaan wij aan de slag. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend
Daarom ben ik enthousiast
"Bij Mike van Doorene heb ik mijn Audi A1 gekocht. Hij is een geduldige, vriendelijke en aardige verkoper. Hij beantwoordt al je vragen heel snel. Klantvriendelijkheid is perfect bij Broekhuis Audi."
Beste Chequita, Wij bedanken u voor uw review en dit mooie compliment voor Mike! Dit waarderen wij enorm. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen is voor ons erg fijn om te zien. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst in uw Audi A1! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Daarom ben ik enthousiast
"personeel aan de balie en verkoper marcel vriendelijk en duidelijk met informatie"
Beste Joop, Bedankt voor uw review en complimenten voor Marcel en onze collega's. Wij doen ons best om altijd heldere en vriendelijke service te bieden, en het is fijn om te zien dat u dit zo heeft ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Daarom ben ik enthousiast
"Vanaf dag één een geweldig contact gehad"
Beste Hans, Bedankt voor deze mooi beoordeling. Dat u zo tevreden bent is voor ons erg fijn om te zien, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Daarom ben ik enthousiast
"No nonsens verkoper, die een eerlijke inruilprijs geeft ,en vertelt waar ik aan toe ben. Top!"
Beste Jan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed om te zien dat u zo tevreden bent over de service van onze collega. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"goed geadviseerd"
Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over ons team en het advies dat u heeft ontvangen. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden en waarderen uw feedback enorm. Veel mooie en veilige kilometers gewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Daarom ben ik niet enthousiast
"De aankoop van mijn peugeot 208 ging goed en ik was vol vertrouwen over deze garage. Dit ging snel over toen de auto de afleverbeurt kreeg. hiervoor kreeg ik een leenauto en moest hier zonder melding een factuur over. na klagen werd deze kwijtgescholden. Nu is de auto weer bij de garage geweest voor een terugroep actie en onderhoud. Ik kreeg hier tot mijn grote schrik een offerte van over de 1400 euro van. De auto is van 2021 en heeft nog geen 65000 gelopen. nu blijkt de distrubutieriem niet meer goed te zijn. Ze kunnen mij niet tegemoet komen omdat de auto 1x bij een andere garage onderhoud heeft gehad. Het gaat Broekhuis blijkbaar alleen maar om geld en hoe ze er aan komen maakt ze niet uit. Kom hier nooit weer"
Beste Clemens, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn gezamenlijk aan het kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Eind november telefonisch contact gehad met Broekhuis De Bilt in verband met een nieuwe Kuga model 2023 met aanzienlijke korting. Ik werd prettig te woord gestaan, en werd er alle tijd genomen om mijn eerste vragen te beantwoorden. Daarna hebben wij een afspraak gemaakt voor een proefrit. Een vergelijkbare auto stond netjes klaar en daarna zijn we tot koop overgegaan. In de showroom zijn wij fijn geholpen door Giovanni. Nadat wij de auto hadden opgehaald , belde hij netjes de volgende dag om te informeren naar onze ervaringen met de nieuwe auto. Ook mijn latere vragen via de mail werden door hem snel beantwoord. Kortom: heel tevreden over het bedrijf en Giovanni als verkoopadviseur."
Daarom ben ik enthousiast
"In juli heb ik mijn nieuwe auto besteld. Levering zou week 51 plaats vinden. Dit is uiteindelijk iets eerder geworden. Wel moest ik zelf een aantal keer bellen hoe het stond met de levering. De comminicatie hierover zou beter kunnen. De aflevering was erg prettig met een goede uitleg van de auto."
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bezoek en tijd die u heeft genomen om onze service te beoordelen. Het is goed om te horen dat de levering van uw auto sneller dan verwacht was en dat de aflevering prettig was met duidelijke uitleg over de auto. We vinden het echter jammer dat u zelf meerdere keren achter de levering heeft moeten bellen en dat de communicatie hierover beter had kunnen zijn. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen kijken hoe we onze communicatie kunnen verbeteren, zodat dit in de toekomst soepeler verloopt. Geniet van uw nieuwe auto en van alle mooie kilometers die u gaat maken. We staan graag voor u klaar voor eventuele vragen of vervolgservice! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Daarom ben ik enthousiast
"×"
Bedankt voor uw mooie beoordeling John! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons, en we blijven ons inzetten om de best mogelijke service te bieden. Veel mooie kilometers gewenst en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Purmerend
Beste Josee, Bedankt voor uw positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en ons team. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Veel plezierige kilometers en mooie fietstochten gewenst. Graag tot een volgende keer, dan staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Almelo