Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

1,4 gemiddeld
64 reviews
2

Daarom ben ik niet enthousiast

"De taart gaat naar de overburen."

"Mijn auto, een opel, heeft een lekke band precies om de hoek bij Broekhuis, een opel-garage. Ondanks dat ik niet erg fit ben probeer ik toch zelf met behulp van mijn vrouw het reservewiel op de auto te zetten. Helaas laat het kapotte wiel niet los, ik krijg hem er niet af. Wanneer ik naar Broekhuis loop en uitleg dat ik hulp nodig heb wijzen ze mij af: "Nu niet hoor" lunchpauze" is het antwoord. Ik vertel nog dat ik naar het ziekenhuis moet, maar geen enkele sjoege. Inmiddels staat mijn vrouw bij de auto te wachten. Daarnaast blijkt autogarage Vallei Ede heel alert. Zij zien mijn vrouw staan en schieten uit zichzelf te hulp. Deze mannen zien er een uitdaging in om te helpen, houden de humor vast en willen zelfs na aandringen geen vergoeding. "Dit hebben wij zelf aangeboden!" Hoe anders kunnen mensen in elkaar zitten. En hoe blij waren wij met Auto Vallei Ede. Broekhuis zien wij niet meer zitten."

22-11-2022 | guido van lonkhuijzen, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer van Lonkhuijzen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om dit met u te bespreken. Wij hebben gezocht in ons klantdatabase, maar hebben uw gegevens niet kunnen vinden. Wilt u contact met ons opnemen via: 0318-648800 of ede@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"distrubitie riem waterpomp enz laten doen voor €1078"

"Reparatie is slecht uitgevoerd, niet alle onderdelen die ge demonteert diende te worden voor de reparatie , zijn niet op de juiste wijze teruggeplaatst. Tevens meerdere stekkers waren niet met elkaar verbonden. Al met al een slechte ervaring met uw filiaal."

16-11-2022 | Herman , | Volkswagen Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd om met u contact op te nemen, tot op heden is ons dit niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0299-314100 of purmerend@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Purmerend

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Vorige Hyundai (i.c.m. Peugeot) Broekhuis was beter."

"Zaterdag 5 november ben ik gekomen naar de Hyundai winterinspectie. Er heeft toen blijkbaar geen accu-check plaatsgevonden. Vrijdag 11 november krijg ik te horen bij de onderhoudsbeurt dat de accu niet goed is. Kosten circa € 380 Als ik de accu tijdens de winterinspectie had gekocht, dan was dit met korting. Ik kom met een volle tank ruitensproeiervloeistof (winter -60 graden), zie ik thuis op de factuur dat er ruitensproeiervloeistof is bijgevuld. Mijn nieuwe fles van 5 liter past er niet volledig in, heb nog een beetje over. Medewerkers van Broekhuis is het gelukt om toch nog bij te vullen."

16-11-2022 | Vishvadew, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen maar hebben u tot op heden niet kunnen bereiken. Wilt u contact met ons opnemen via: 036-2078600 of hyundaialmere@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Hele slechte service/coulance ver te zoeken "

"Nu iets meer dan een jaar een nieuwe Opel Astra gekocht, werd als demo gereden amper een jaar oud.! Geen klachten met de auto totdat ik ineens zag dat er op de achterbumper de blanke lak los liet, ik contact gehad met Opel voor foto’s en te kijken of er fabrieksgarantie op zat. Helaas 24 maanden lakgarantie auto 25 maanden uit..! Geen garantie of ik zou het bij hun “zonder bon” moeten laten spuiten.. Onderhoudsbeurt was natuurlijk ook nodig naar 2 jaar, 3 kwartier later dan dat ik de auto gebracht hebt word ik gebeld wel wat dingetjes gevonden bijna 700 euro aan kosten..! Zoals een matter verschrikker erin laten bouwen afdekt plaat vervangen.. deze dingen zijn niet nodig als er geen matter in heeft gezeten, batterij sleutel vervangen naar 2 jaar volgens de Opel dealer terwijl die zelf al vervangen is ook niet nodig!! Iets met de remmen wat gedaan moest worden hoefde nog niet maar als ik dat nu deed en er gebeurde wat mee dan viel het wel onder “coulance” volgende de des betreffende persoon die ik aan de telefoon had. coulance Dat kennen ze niet bij Opel. Uiteindelijk naar veel gezeik 454 euro voor een kleine beurt… nooit geen Opel meer."

14-11-2022 | Maarten, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en is er een afspraak met u gemaakt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Apeldoorn

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"zeer ontevreden. Ik ben 7 keer met dezelfde klacht bij Broekhuis Zwaag geweest. Is nog niet opgelost"

"Ik ben uiteindelijk in contact gegaan met Broekhuis in Alkmaar. Zij hebben aangeboden om naar deze klacht te kijken op 5 december a.s. Wat ik ook raar vind is dat ik 43 euro moet betalen voor een huurauto omdat Broekhuis het probleem niet kan oplossen. Met vriendelijke groet, R.G. Streng Jeudje 23 1621 GM Hoorn (NH) 0653693405"

09-11-2022 | Rob, | Volkswagen Zwaag | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Streng, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen en besproken om met u in contact te blijven. Dit naar aanleiding van het werkplaatsbezoek dat gepland staat bij Broekhuis Alkmaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Zwaag

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Geen eens een halve ster waardig "

"Wanneer je rustig naar huis fietst en uit het niets door een onbekende man (medewerker van broekhuis) via zijn busje wordt toegeschreeuwd. Uit het niets begon de man met dat ik moest door fietsen en tempo moest maken. Ik ken de hele beste man niet eens en daarin tegen bepaal ik zelf wel hoe hard of sloom ik fiets (helemaal nu in verwachting!) Klacht ingediend en wat krijgen we van mail terug... oh wat vervelend we gaan de persoon er op aanspreken. Lekker makkelijk wel he?! Zo'n standaard mail waarvan je al weet dat deze persoon nooit iets te horen gaat krijgen en dan nog niet eens een excuus?! Hele bedrijf is gewoon kansloos."

04-11-2022 | K, | Lease Alkmaar, Lease Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurstellend "

"Fouten in werkplaats bij vaststellen defecten, fouten bij receptie bij prijzen in de offerte, weinig tot geen communicatie over uit te voeren werkzaamheden. Krijg een voorstel voor reparatie van €2500,- waar maar een defect van €115,- direct verantwoordelijk voor de storing is en andere reparaties uit voorzorg of verkeerd gediagnosticeerd zijn."

03-11-2022 | Gert-Jan, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Gert-Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en vinden het spijtig om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Wij zullen voor de toekomst de feedback over de communicatie tussen medewerker en de klant mee nemen zodat dit beter zal verlopen. Er is u inmiddels een voorstel gedaan. Mocht u hier toch gebruik van willen maken dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Almelo

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Negatieve ervaring(en)"

"Meer dan 30 jaar breng ik onze Opels naar de Broekhuis dealer in Zeewolde. In verband met verhuizing sinds drie jaar naar eerst Kamp en dus nu Broekhuis. Mijn ervaringen zijn niet echt positief! Maar het verschil, onderbuik gevoel en vooral ervaringen, beoordeel ik ze als slecht/matig. En dan vooral de kosten, onderhoudsbeurten aanmerkelijk duurder, slecht afleveren (beschadigingen, vuil, stoel anders etc) en de planning. Nu een diagnose.....9 uur werk? Logisch dat het dan kostbaar wordt. De medewerkers zijn correct en aardige mensen, maar toch gaat er iets fout."

14-10-2022 | Bos, | Broekhuis Hengelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Bos, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om bovenstaande te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hengelo

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"slecht"

"wanneer ik een afspraak maak en vraag wat een servicebeurt kost bij 53000km krijg ik te horen 258euro.als de auto gebracht is komt er nog zogenaamde extra werken bij van 450euro bij geen stijl. dit was dus de laatste keer dat we met de auto geweest zijn."

05-10-2022 | Frans te Rietmolen, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer te Rietmolen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben telefonisch contact met u opgenomen maar hebben u niet kunnen bereiken. Per email hebben wij daarom gereageerd op uw review en graag komen wij alsnog met u in contact. Wilt u contact met ons opnemen via: 036-5332700 of peugeotalmere@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte service"

"Zeker niet klantvriendelijk (Broekhuis Heemskerk)niet meedenkend. Erg teleurstellend als vaste klant.. Volgende keer zoek ik een alternatief."

03-10-2022 | Marcel, | Broekhuis Heemskerk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, tot op heden is ons dit niet gelukt. Wil u contact met ons opnemen via 0251-278430 of heemskerk@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Heemskerk

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurstelling "

"Gisteren heb ik mijn auto voor een beurt en APK naar Volvo Broekhuis Bilthoven gebracht. Kosten ***,-. Na de check werd ik gebeld dat ook de remschijven en remblokken achter a € ***,- vervangen moesten worden wat vandaag uitgevoerd kon worden. Vanochtend werd ik gebeld dat ze slecht nieuws hadden. Nadat de werkzaamheden uitgevoerd waren, gaf het systeem namelijk een nieuwe foutmelding ivm een klep. De werkzaamheden a ***,- kunnen over vier dagen uitgevoerd worden en tot die tijd kunnen we de auto niet gebruiken. Kortom een driedubbele teleurstelling."

29-09-2022 | Bas , | Volvo Bilthoven | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht!"

"Kleine onderhoudsbeurt, nog geen vijf kwartier werk, 429 euro. Afzetterij, maar Broekhuis hanteert dit als standaardtarief voor een dergelijke beurt. Dus eerste en laatste keer. Kan namelijk veel goedkoper en nog beter ook."

26-09-2022 | Henk, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Mulder, Hartelijk dank voor uw review! Wij hebben contact met u gezocht maar kunnen u helaas niet bereiken. Wij voeren werkzaamheden altijd, ook in dit geval, pas uit na akkoord van de klant. Uw auto heeft het 2 jaar / 30.000km onderhoudsschema. Het voordeel van zo'n schema is dat je niet meer jaarlijks maar pas na twee jaar een onderhoudsbeurt en dus kosten hebt. De prijs van dit type onderhoudsbeurt ligt wat hoger echter kunt u hier dus weer 2 jaar / 30.000km mee voorruit. Daarnaast zit in deze beurt ook weer twee jaar lang Europese pechhulpservice inbegrepen. We komen graag in contact voor verdere toelichting. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Reparatie half uitgevoerd en slecht"

"Reparatie niet of half uitgevoerd en schade raar gerepareerd"

26-09-2022 | Peter, | Broekhuis Arnhem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben wij dit voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Arnhem

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Heel slecht"

"Mooie zaak en mooie auto’s echter afspreken is een ander verhaal. Afspraak gemaakt voor proefrit en inruil voorstel gekregen,en dan er zelf achter moeten komen dat de auto is verkocht zonder dat je een kans hebt gekregen om de auto nog te kopen. Man heeft een dag vrij moeten nemen dus kost nog is een hoop geld en het enige excuus is sorry wij zijn een winkel…… Vind ik echt super slechte zaak"

20-09-2022 | Petra, | Audi Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben mogen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

2

Daarom ben ik enthousiast

"ik geef Broekhuis Alkmaar een onvoldoende "

"Een maand geleden is mijn auto voor een grote onderhoudsbeurt geweest. Een ouder auto heeft onder nodig en zo nu kwamen er bij de onderhoudscheck een aantal gebreken naar voren. Om dat de meer prijs van het onderhoud aanzienlijk was heb ik mijn auto laten checken door een andere dealer/ garage, Er kwamen er gebreken naar voren die met groot onderhoud naar voren hadden moeten komen. Op basis van deze bevindingen had ik een voldoende geven aan Broekhuis. Nu de prijs/ kwaliteit verhouding, een dealer is duurder dat weet ik maar dit verschil gaat me wel een beetje te ver meer dan 1000 euro voor de zelfde reparaties. Hierdoor geef ik Broekhuis voorheen Martin schilder een zware onvoldoende"

16-09-2022 | Ronald, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ronald, Bedankt voor uw enquête, we vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan bij ons en dat er gebreken aan uw auto waren. We komen graag met u in gesprek om dit prijsverschil te bekijken en uit te zoeken, er kan verschil zijn maar zijn met u eens dat dit niet zo groot kan zijn. Wij betreuren het dat we een onvoldoende scoren bij u en komen graag met u in gesprek. Wilt u contact met ons opnemen via: alkmaar@broekhuis.nl of via 072-5410640 Met vriendelijke groet, Bas Kroonenberg

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Zeer slecht"

"Mijn t cross moest een onderhoudsinspectie en een beurt, Auto dag van te voren gebracht,omdat ik hem de volgende dag om 13.00 nodig had,was geen probleem volgens de heer achter de balie. Belde op de dag van de afspraak om 12.30 of de auto al klaar was, Half uur in de wacht gehangen,en na veel doorschakelingen wordt verteld dat ze nog aan de auto moesten beginnen.het was niet goed gecommuniceerd zeiden ze,ik was woest omdat ik mijn auto nodig had om 13.00.kon de auto van mi)n zus lenen,en ze zouden bellen als ie klaar zou zijn,ben om 16.30 zelf naar de garage gegaan om te kijken of ie klaar was,en ja hoor hij stond klaar! Ze hadden mij gebeld,zeiden maar niet op mijn telefoon,was dus weer fout gegaan.dan vraag je hoe dat allemaal kan,wordt er gezegd dat ze het intern gaan bespreken.daar koop ik toch niks voor,echt de laatste keer dat ik een voet bij broekhuis Haarlem binnen zet! Ze zijn mij als klant kwijt."

13-09-2022 | Leonard , | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Zeer slechte ervaring"

"Ik kom voor een Ford Focus 1.5 van € 18900,- euro, inclusief Broekhuisservice. Na een proefrit wordt mij een voorstel gedaan voor 19950,- met zgn. afleveringsbeurt en aanvullend afleverpakket. Volgens mij mag een auto van € 18900,- euro toch wel een beurtje gehad hebben of nagekeken zijn? Op het moment dat ik zeg dat ik vind dat ik te weinig inruil terug krijg voor mijn inruilauto, laat hij mij op de PC veel goedkopere Ford Fiesta 1.1 Trend modellen zien zonder navigatie en cruise controle. Dan gaat de verkoper naar zijn manager en komt dan met een nieuw voorstel. Ik moet de auto zo mee nemen zonder garantie en Is er ineens in het geheel ook geen Broekhuis garantie meer en krijg ik zgn. € 900,- euro meer terug voor mijn inruilauto. Smerige trucjes en helaas waren er voor mij maar 3 van deze Ford Focus 1.5 modellen met weinig kilometers. Ik wilde deze auto daarom graag hebben en heb een groot vertrouwen in Ford om deze auto van 2016 zo, zonder garantie mee te nemen, anders had ik meteen weggelopen. Smerige manier van doen bij deze Opel Dealer. Jullie moeten maar lekker groot worden met jullie ranzige praktijken. Ik ben 61 jaar en toch aardig wat auto's gekocht en ingeruild, maar nog nooit zo'n smerige manier van zakendoen meegemaakt. Ik hoop dat iedereen dit leest en misschien eens nadenkt voor ze bij jullie een auto kopen."

07-09-2022 | Ron, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Veringmeier, Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij, per mail, contact met u gehad. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Disappointed"

"From day one after the repairs by Broekhuis Peugeot Almere, my car starts for a second and dies immediately. Now I cannot drive it anymore. It will not start at all so I have parked it in Amsterdam. Totally disappointed after spending 418,00 Europe."

02-09-2022 | Macdonald Ofori, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Dear Sir, Thank you for your review. We have contacted you to discuss / solve this Broekhuis Almere

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Koop afspraken kloppen niet. "

"Zie hier boven ."

18-08-2022 | G, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij, per mail, contact met u opgenomen en zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Zwolle

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet tevreden"

"4 mei auto betaald, Peugeot 208 GT Line. Prachtige auto maar geen boekje van auto aanwezig, moet aangevraagd worden, raar want auto is 2 jaar oud met 4200 nog wat op km stand. We kregen geen garantie? Maar met onze vorige auto van 2010, golf wel 3 maanden.... 2 weken geleden ging ik een boodschap brengen in onze woonplaats Lelystad bij een vriendin, onderweg 3 keer stilgestaan, auto gestopt en rook heel veel benzine. Uiteindelijk bij vriendin aangekomen en Broekhuis Lelystad gebeld, mijn nummer doorgegeven en situatie uitgelegd. Ik zou teruggebeld worden en ze wisten op welk adres ik zat... Na 2 uur niks gehoord en teruggebeld werd me verteld dat er niemand komt alleen bij een kapotte accu? ANWB toen maar gebeld, gelukkig al vele jaren lid, die zag al gelijk wat t was., Slang kapot en deze meneer vroeg mij over garantie en hoe lang we deze auto al hebben, ik verteld en hij vond t schandalig. Meneer van ANWB netjes opgelost! Volgende dag ga je naar Broekhuis, wat is t probleem mevrouw? Nou volgens ANWB moet er een slangklem op de brandstof toevoer. Ik neem maar bakkie koffie blabla pauze zus zo,...na een uur komt meneer en zegt ja mevrouw idd slang zus zo maar geen slangklem. Moet nieuwe slang op. Ja ik maak maar afspraak dan ervoor. Ja over 2 weken... Ok eind augustus 2022 half 9 auto brengen. Top! Kom ik thuis... Ja garage al gebeld. Ik zeg huh? Kom er net vandaan. Ja zegt manlief, vertelden me even wat t ga kosten,! Ik zeg ooowh waarom zeggen ze dat niet tegen mij dan? Ik was r net? Paar dagen later geef auto een beurt aan,... Kom er ook nog eens bij! Mijn man heeft deze auto kunnen kopen omdat hij een schadevergoeding heeft gehad van defensie voor Chrome6! Daarvan konden we eindelijk een aardig nieuwe auto kopen... Maar door dit gezeur zijn we er eigenlijk klaar mee! Dankjewel Broekhuis Lelystad!"

17-08-2022 | Erwin en patricia, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Kut "

"Nooi meer"

16-08-2022 | Jan jansen , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"heel droevig"

"Vorige week 08- 08 mijn opel opgehaalt P-300-BS . Toen we bij jullie aankwamen om 9.00 uur kwam de auto net uit de garage rijden ?? Ons bij Eric gemeld en de auto stond inmiddels in de showroom, thuis op de oprit zagen we op de kunststof behalve voorkant allemaal flekken , direct emmer met warm water met zeep gepakt en ging er redelijk goed af. Toen mijn zoon de motor wilde bekijken schrokken we ons rot, hoe smerig de motor was ,schandalig. Eric gebeld en een afspraak gemaakt de volgende morgen. Als een monteur die de auto een beurt moet geven dit ziet dan moet zoon man toch ingrijpen? Toen nog onder de motorkap gekeken met Eric en het was nog lang niet schoon. Hier betaal je E 695 voor, scandalig. Eric geef ik geen schuld"

15-08-2022 | Jan Dunnink, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Oplichting"

"Afgelopen week geweest voor een offerte inzake dagrij verlichting vervangen van een Peugeot 3008. Ze vragen €85 voor een losse lamp, en was niet op voorraad. Aangezien ik op vakantie ga, dus geen optie. Na wat googlen, twee lampen gevonden, nieuw, inclusief houder, voor €20 en de volgende dag thuisbezorgd. Vraag me toch echt af, of ik hier bij Broekhuis in Apeldoorn voor de gek ben gehouden?"

29-07-2022 | Mario, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Mario, Zoals afgesproken zouden wij, na uw vakantie, contact met u opnemen naar aanleiding van uw review. Dit hebben wij meerdere keren geprobeerd maar kunnen u tot op heden niet bereiken. Wilt u contact met ons opnemen via: 055-3330600 of peugeotapeldoorn@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Apeldoorn

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Ik zit te wachten op antwoord van jullie !"

"Op zich na een ernstige tegenvaller dat de distributie riem vervangen moest worden met 59.000 km. Op de teller is dit toch weer netjes opgelost! Over de behoorlijk hoog geprijsde grote beurt verder ook geen klachten. Jammer dat ik nergens iets kan vinden in het onderhoudsboek of in de Opel App dat de auto een grote beurt heeft gehad en dat de distributie riem is vervangen. Wel belangrijk voor de toekomst ! (Verkoop/inruil)! Op mijn verzoek ruim een week terug (Harald) ontvang ik ook maar geen antwoord? Vreemd, hoe kan ik Broekhuis Doornspijk dat een 9 of een 10 geven ? Ik zie uit naar jullie positieve reactie en antwoord."

12-07-2022 | Gerard Holster, | Broekhuis Doornspijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Holster, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen en u uitgenodigd bij ons op de vestiging. Inmiddels hebben we elkaar gezien en gesproken, waarbij bleek dat uw opmerkingen op een misverstand berustten. Bedankt voor dit prettige gesprek! We zien u graag, een volgende keer weer, bij ons in Doornspijk. Met vriendelijke groet, Broekhuis Doornspijk

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"voldoet totaal niet aan mijn verwachting"

"- Wacht al een jaar op handleiding radio - Een Bosch interieurfilter kost bij Winparts 18,04 jullie rekenen 50 euro. - De ruitensproeier-tank heb ik vol gedaan, jullie doen er nog voor 2,66 aan vloeistof bij (onmogelijk). - Uitlijnen is niet gebeurt, terwijl de Opel Broekhuis ook een uitlijninstallatie heeft, dus geen samenwerking onderling. - Geen uitleg over de staat van de auto, zoals conditie accu. - lange termijn om afspraak te maken. - Op wielbouten, pasvlakken en andere delen wordt geen "kopervet" gedaan, zodat naar een jaar overal roest zit."

05-07-2022 | F. Put, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Put, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig te horen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met op opgenomen en een oplossing aangeboden. U bent van harte welkom, bij ons op de vestiging, wanneer u hier gebruik van wenst te maken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Apeldoorn

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Waardeloos "

"Zou onderhoud voor onze auto zijn voor een dag maar er moesten remblokken vervangen worden en dat ging 2 dagen duren. Normaal is dat een reparatie zijn van een paar uurtjes dus de auto 2 dagen kwijt.En dan ook nog op de factuur 2 dagen auto huur zetten dus nee nooit geen broekhuis garage Veenendaal mee .."

28-06-2022 | Jan Willem baak, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas worden de door mij ervaren problemen niet opgelost"

"Helaas loop ik tegen wat problemen aan met mijn twee auto's. In De Meern werd ik helaas niet goed geholpen en balen ik overgestapt naar Zeist omdat daar beter werd beloofd. Na een onderhoudsbeurt loop ik precies tegen hetzelfde aan. De problemen die ik ervaar worden weggewuifd omdat de monteurs die niet zien op het moment van de beurt. Ik voel mij niet gehoord en heb daardoor een slecht gevoel overgehouden aan Ford Zeist. Ik hoop op een oplossing en een garage die de problemen serieus neemt."

28-06-2022 | Michel Rasing, | Broekhuis Zeist | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"belachelijk duur"

"Tijdens een beurt die twee uur duurt worden 5 standaard controles van in totaal € 300 uitgevoerd. de grote beurt an sich kost ook al € 350 euro Ik weet niet wat voor uur tarieven er in die controles zitten maar die moeten sky high zijn. De grote beurt an sich zou al max 2 uur duren."

13-06-2022 | John Jansen, | Volvo Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Jansen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben geprobeerd contact met u te nemen, helaas is ons dit tot op heden nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 050-5492000 of groningen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Zeer slechte ervaring."

"Van onze peugeot partner is de vijfde versnelling vervangen om dat deze trilde bij bepaalde toeren. Nu heeft hij bijgeluiden ( het geluid van hard achteruit rijden). Er wordt gezegd dat er te lang mee doorgereden is , terwijl ik voor de reparatie deze geluiden niet had. En nu? Ja hier kunnen wij niets aan doen, misschien een nieuwe / gereviseerde bak eronder? ( € 1500 a €2000 ). Het is gewoon een peugeot kwaal, internet staat er vol mee. Het gaat om een Peugeot partner van 2016 met 110000 op de teller ( diesel uitvoering )"

13-06-2022 | Theo, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Weites, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij, per mail, contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almelo

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet goed"

"Kan mij niet meer vinden in die werkwijze."

09-06-2022 | Gerri van de Streek, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact gehad om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis IJsselmuiden

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht!"

"Voor de onderhoudsbeurt geen klachten over de auto. Na de onderhoudsbeurt wel. En ze ontkennen dat het met de beurt te maken heeft, maar het is wel heel toevallig. Ook na de 2e keer naar de garage niet opgelost. Nu moet hij voor de 3e keer en we krijgen geen gratis vervangend vervoer. Wat een slechte service!"

07-06-2022 | Roy van Geemen, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Uitermate slecht"

"Verdere details zal ik iedereen besparen."

12-05-2022 | Harry, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Drama dit bedrijf, het schoolvoorbeeld van schandalig slechte dienstverlening"

"Je brengt je auto met een niet werkende achterklep ter reparatie en aan het einde van de dag krijg je hem retour met de mededeling dat de klacht verholpen is. Bij controle blijkt de achterklep nog steeds het zelfde probleem te vertonen en moet hij nog steeds handmatig dicht gedrukt worden. Men heeft er een nieuw slot ingezet (heeft daar schijnbaar de hele dag voor nodig gehad) maar de klacht waar hij voor gebracht is niet verholpen. Als er een mogelijkheid zou zijn om 0 sterren te geven zou ik dit zeker doen. Dit is niet de eerste keer dat er iets op de dienstverlening van deze firma aan te merken valt. Er is altijd wel iets na een service beurt."

10-05-2022 | Matthias, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Na de beurt rijd mijn auto als een krant"

"De auto staat al voor de 2e keer na de beurt in de garage. Motorisch was er niets aan de hand met de auto, die reed als een trein en lekker fel was. Na het vervangen van een klep alleen maar klachten, geen vermogen, geen cruisecontrole"

09-05-2022 | Harry, | Broekhuis Dronten | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels zijn wij met u in gesprek hierover. Met vriendelijke groet, Broekhuis Dronten

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht."

"Heel slecht.."

07-05-2022 | Johan, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte zaak geen magazijn meer."

"Ik heb meerdere caddy's voor mijn bedrijf . Maar als ik 1 onderdeel moet vervangen omdat dat is afgekeurd door apk kan ik niet meer bij broekhuis ophalen . Ik moet online bestellen of bellen . Dan staat de auto nog langer stil . Ik koop geen volkswagen's meer Mercedes heeft groot magazijn. Toch jammer weer van zo'n top merk ....."

05-05-2022 | Gérard , | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Gérard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij, per mail, aangegeven graag telefonisch met u in contact te komen. Wij wilden u vertellen dat wij een centraal magazijn in Alkmaar hebben en u kunnen voorzien van onderdelen. Wij komen graag met u in contact. U kunt ons bereiken via: magazijn.alkmaar@broekhuis.nl of 072-5410670 Met vriendelijke groet, Broekhuis Centraal Magazijn Alkmaar

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"slecht"

"In december 2021 een cactus c4 gekocht met 46000 op de teller al vrij vroeg merkte ik dat dat accu & start stop systeem niet werkte en dat remschijven niet ok waren ook de rem functie was niet goed. Deze problemen heb ik verschelende keren naar voren gebracht maar vond er geen herkenning en erkenning voor. Inmiddels ben ik overgegaan naar citroen Bouwman in in Ommen en heb de wagen daar na laten kijken het bleek dat de accu niet goed was en de remschijven krom ook kwamen nog wat kleine dingen aan het licht. Ik ben nu ongeveer 1000 Euro verder. Ik ben meer dan 10 jaar klant geweest en altijd een goede service gehad maar merkte dat het door omstandigheden die ik niet ken al wat minder werd! Ik was ook niet op de hoogte van de wissel Broekhuis"

03-05-2022 | Ben Kreiter, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas klantonvriendelijkheid "

"Mijn vrouw kwam met pech te staan en via de anwb naar broekhuis/ Citroendealer te Zwolle gebracht. Het eerste wat de receptionist zei was “we hebben geen leenauto voor u”. Vervolgens werd de auto wel nagekeken, mag ook wel na al het geld wat wij er de afgelopen jaren hebben heengebracht, en er kwam een reparatieadvies uit die niet mis was. Rekening voldaan vanwege het onderzoek en mijn vrouw kon weer rijden maar het probleem kon elk moment terug komen. Achteraf bleek het een vervuilde dynamo te zijn en dat kwam door een lekke turbokoelerslang die 3 maanden daarvoor door jullie is vervangen. Voor dat geld hadden jullie toen ook wel even de dynamo mogen cleanen. Al met al geen goede beurt van broekhuis/Citroen Zwolle."

02-05-2022 | Hernando Goes , | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Garage verzint nietbestaande gebreken"

"Als je je auto aanbiedt voor onderhoud en APK keuring dan vertrouw je erop dat de garage alleen echte gebreken meldt en geen problemen verzint die niet bestaan. Helaas gaat het bij Ford Broekhuis in Amersfoort anders. Bij herhaling wordt dezelfde, niet bestaande, klacht verzonnen. Vier jaar geleden werd bij een Michelin achterband van mijn Ford een "koordlaag breuk" geconstateerd bij een band waaraan niets bijzonders was te zien, wat leidde tot APK afkeur en dus tot vervanging van banden. Na een gesprek van Michelin met de garage draaide de Ford Broekhuis bij. Ik kreeg een excuusbrief van de werkplaatschef en de onnodige vervanging van de banden werd volledig vergoed. Mij werd schriftelijk en mondeling gevraagd de garage de kans te geven het vertrouwen te herstellen. Die kans heb ik de garage gegeven. Mijn bij Ford Broekhuis nieuw gekochte Ford is daar na bijna 15 jaar en 335.000 km nog steeds in onderhoud. Tot mijn laatste APK en Broekhuis jaarbeurt. Tot mijn ontzetting werd opnieuw een "koortlaagbreuk" geconstateerd in een achterband met voldoende profiel waaraan niets bijzonders was te zien. De band werd voor APK afgekeurd. Helaas heb ik niet direct ter plaatse bezwaar gemaakt tegen de APK afkeur en heb ik toegestemd in vervanging. Ik was me er niet van bewust dat direct bezwaar maken nodig was. De garage heeft me ook niet op de mogelijkheid tot bezwaar gewezen. Deze gang van zaken heb ik aan de ANWB voorgelegd, zie https://www.anwb.nl/experts/auto/167/apk-afkeur-i.v.m.-koordlaagbreuk. Zoals de ANWB adviseert zal ik alsnog bezwaar maken bij de RDW."

20-04-2022 | Louis, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer van Anholt, Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze werkplaats. De band is afgekeurd daar deze zorgt voor een onveilige situatie. Wij hebben in goed overleg kosteloos een gebruikte band onder uw auto gemonteerd om deze APK goedgekeurd te krijgen. De afgekeurde band hebben wij aan u meegegeven en nogmaals uitgelegd waarom deze is afgekeurd en onveilig is om mee verder te rijden. We hebben er alles aangedaan om u tevreden te stellen uw veiligheid is onze zorg. Team Broekhuis Amersfoort

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht aanbod vervangen veiligheidsgordel"

"Na onderhoudsbeurt werd ik geconfronteerd met defecte veiligheidsgordel, de gordelriem was rafelig. Moest de auto achterlaten en de gordel moest eerst worden vervangen. Kosten € 460. Een alternatief was niet mogelijk tegen een lager bedrag. Na enig overleg mocht ik de auto toch meenemen. Ik zei dat ik eerst elders zou onderzoeken voor een alternatieve gordel. Heb de gordel laten vervangen door een alternatief exemplaar bij een ander bedrijf. Kosten € 220. En dit na 40 jaar trouwe klant!"

07-04-2022 | Wim , | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren