Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik niet enthousiast
"Auto technisch goed afgeleverd maar optisch erg slecht"
"Na de proefrit met de verkoper afgesproken dat de beschadigingen (motorkap en a. bumper) bijgespoten zou worden. Is niet gedaan en nu niet bespreekbaar. Wordt bij Broekhuis Almelo neergelegd. Ik heb ervaring met oa Broekhuis Enschede en ben deze behandeling niet gewend. Ik overweeg om stappen te ondernemen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Slecht"
"Een Peugeot 5008 besteld. Op de dag van de aflevering erachter komen dat er geen parkeersensoren geplaatst zijn in de fabriek, om de simpele reden dat deze niet leverbaar zijn op dat moment. "Helaas zijn wij vergeten u hiervan tijdig op de hoogte te brengen, we hebben het mailtje hierover over het hoofd gezien". Na veel verzoeken gaan ze uiteindelijk toch achteraf ingebouwd worden. Helaas enkel qua geluid en niet qua beeld. Dit is blijkbaar niet mogelijk. We kunnen dus mensen naar de maan brengen, maar het is niet mogelijk om iets goed te herstellen aan een auto. Inmiddels maanden voorbij gegaan en moest er nog steeds contact worden opgenomen vanuit Enschede. Zelf maar weer erachter aan gegaan. Vervolgens met verschillende bedrijven contact gehad om een afspraak in te plannen. Allemaal enorm slordig, slecht gecommuniceerd en als klant krijg je te horen: Dit is het, doe het er maar mee. Je moet als klant zelf overal achteraan gaan, ze komen afspraken niet na. Je moet overal achterna bellen. Men weet niet waar je auto naartoe is gebracht, nadat ze de auto hebben laten ophalen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Communicatie en service zijn erbarmelijk slecht. "
"Onlangs een auto gekocht bij deze Broekhuis vestiging inclusief een afleverpakket ter waarde van 695 euro, maar de communicatie van de afdeling verkoop en de service zijn extreem slecht en ver ondermaats. Met het afleverpakket zou je ''een heel jaar geen omkijken naar de auto hebben'', maar volgens een ander bedrijf kan ik zo niet op vakantie met deze auto (banden zijn bijna op, remlicht kapot, vocht in een lamp, etc.). In de eerste week viel al een x aantal dingen op die een analyse vereisen, een roestplek was niet conform afspraak behandeld, de banden zijn al bijna aan vervanging toe/in zeer slechte staat, roest in een binnen paneel, krakend geluid bij drempels, en veel punten zijn niet genoemd in de omschrijving waaronder het aanwezig zijn van maar 1 sleutel en ga zo maar door. De afdeling verkoop is alles behalve klantgericht, komt iedere keer met bijdehante opmerkingen als ''de auto rijdt toch?'', en de werkplaats kan pas na +- TWEE MAANDEN een afspraak inplannen voor mijn net-gekochte auto en een oplossing voor de genoemde zaken bieden. Als iemand net een auto gekocht heeft met zo'n prijzig afleverpakket, hoor je dit gewoon tijdig af te handelen, punt. Dit bedrijf heeft een keurige uitstraling, wekt een professionele en klantgerichte indruk en heeft tot aan het afleveren en betalen van een flink bedrag voor de auto, een redelijke communicatie geboden, maar na het afleveren zijn bijna al mijn e-mails niet eens meer beantwoord. In mijn optiek is dit een zeer duidelijk geval van ''massa is kassa'' en voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier een auto koop."
Reactie van Broekhuis
Beste Louis, Zojuist heeft onze vestigingsdirecteur prettig contact gehad met u betreffende uw review. Het betreurt ons dat u momenteel deze ervaring heeft. Vanuit beide kanten is het verhaal belicht en is er een hoop duidelijk geworden. Wij gaan er zoals afgesproken alles aan doen om het goede gevoel, bij u terug te krijgen. Fijn dat u hiervoor open staat. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Daarom ben ik niet enthousiast
"Niet oke."
"Daar wij met onze ioniq gaan verhuizen maar Herwers Apeldoorn willen wij geen mening vermelden."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Slecht"
"Onvriendelijke behandeling aan de receptie. Reparaties die uitgevoerd moesten worden, onvoorstelbaar bij een auto met 18.000 km op de teller dat er nieuwe bougies in moeten. Daarnaast nog een aantal reparaties/vervanging van diverse filters. Het meest vreemde het bijstellen van de mistlampen (nog nooit gebruikt) die blijkbaar door het rijden opeens naar boven schijnen??"
Daarom ben ik enthousiast
"zwaar teleur gesteld in de service van de volvodealer"
"Mijne heren Begin maart 2022 heb ik een bezoek gebracht aan Volvo dealer Broekhuis in Houten daar ik belangstelling had in de Volvo XC40 omdat deze auto in de prijsklasse viel waardoor je subsidie kon krijgen bij aankoop van dit type auto. Ik heb op 18 maart 2022 een proefrit gemaakt met deze Volvo. Tijdens de uitleg van de auto door de verkoper de heer *** liet hij zien dat de kofferbak elektrisch geopend en gesloten kon worden. Toen ik hem vroeg of deze uitvoering ook op het type zat waar ik belangstelling voor had bevestigde hij dit. Ik heb toen een proefrit gemaakt en zijn na de proefrit naar binnen gegaan om een en ander te bespreken en hebben toen een levertijd afgesproken van half september. Nadat we de inruilprijs hadden afgesproken heeft hij het koopcontract opgemaakt en heb ik voor de koop getekend daar hij mij een beetje onder druk zette want als ik niet zou tekenen zou de levertijd nog langer duren. Toen ik het contract had getekend kwam hij met de opmerking dat de elektrische bedienbare achterklep niet op mijn type zat waar ik een contract voor had getekend. Ik was even beduusd en vond het zeer vreemd dat hij hier mee kwam nadat ik het contract getekend had. Ik heb toen onder protest getekend omdat ik even de weg kwijt was dit schepte niet erg veel vertrouwen in deze verkoper. Ik heb toen een kopie van het koopcontract meegekregen en de prijslijst /modeljaar2022/januari/ 2022. Eind mei werd ik door de verkoper gebeld dat de levering van de auto vertraging had en pas in november geleverd zou worden. Hier was ik even stil van ik kocht eind maart de auto en 1,5 maand later word ik even gebeld dat de auto pas half november geleverd zou worden, Ik voelde mij behoorlijk in de maling genomen. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik van de koop af wilde zien (zie bijlage 1) omdat ik op dat moment nog andere mogelijkheden had. Een paar dagen later werd ik gebeld door de heer *** vestigingsdirecteur, ( ik kan niet de hele ervaring kwijt"
Reactie van Broekhuis
Beste heer Warmerdam, Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt Het spijt mij dat wij er, ondanks pogingen van uw verkoper, wij er niet in zijn geslaagd over te brengen dat het opschuiven van de geplande productie datum echt overmacht is en dat er geen passende alternatieve Volvo XC40 Pure sneller te leveren is. Nogmaals, wij vinden dit om meerdere redenen erg vervelend. Groet, Broekhuis Volvo Houten
Daarom ben ik niet enthousiast
"Slechte service"
"Heb 25 nov. 2022 een Volvo 60 van *** Gekocht. Heb in Jan. 2023 (1500km mee gereden) gevraagd of ik deze toch niet in kan ruilen voor een grotere (duurdere) xc60 die ik bij broekhuis heb gezien. Dat kan wel, maar moeten ze mijn auto opnieuw inkopen. Willen deze dan wel inkopen voor ***. In 1,5 maand *** kwijt. Wat een boeven. Nooit geen zaken doen met deze gasten. Willen zo 3x marge pakken."
Reactie van Broekhuis
Beste Ton, Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Onlangs hebben we met u contact gehad voor een constructieve oplossing. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent en hopen dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Service kennen ze hier niet"
"Op dinsdag 10 januari bel ik mijn vaste garage omdat ik de motorkap van de Fiësta niet kan openen om ruitenspoelvloeistof te controleren. Wij willen de vrijdag 13 januari. Mw Amanda van de receptie geeft aan voor vrijdag absoluut geen tijd te hebben om even te kijken en zal blij zijn als ze het eind van de dag halen. Met stomheid geslagen zeg ik nog : moet ik dan maar een andere garage bellen, waarop zij zegt: dat kunt u doen ja. Toen ik wat later van de schrik bekomen was nogmaals gebeld en een mannelijke collega gesproken, die zijn verontschuldiging aanbood en uitlegde hoe druk het was. Ik heb wel blijk gegeven van mijn teleurstelling . De anwb pechhulp gebeld. Deze was binnen 15 min ter plaatse en heeft snel het euvel verholpen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"onderhoud en auto inruilen"
"Gaf aan dat de auto een geluid maakt bij de koppeling. Kreeg een offerte om de koppeling te vernieuwen. Volgens mij is het probleem veeel eenvoudiger. Kreeg een offerte voor mijn auto om in te ruilen. Al jaren klant, maar ik schrok wat ik zou krijgen voor mijn auto. Niet geloofwaardig voor een vaste klant."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Wij hebben getracht om met je in contact te komen, tot op heden helaas zonder succes. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte
Daarom ben ik niet enthousiast
"Gigantisch duur"
"Auto van 2 jaar oud, 30000km gelopen, en dan € 700,-- aan kosten voor een onderhoudsbeurt, dat vind ik absurd. En dan ook nog ongewassen terug."
Reactie van Broekhuis
Beste Fanny, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad over het onderhoudsschema. Groet, Broekhuis Almelo
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik voel mij belazerd"
"Ik heb mijn auto aangeboden op Marktplaats en als reactie daarop kreeg ik een bod van Koen van Broekhuis, met daarin dat er tegenwoordig veel criminelen actief zijn en dit een veilige oplossing is, bla bla. Toen ik enkele dagen later aangaf dat ik graag tot overeenstemming wilde komen voor € 500,-- meer, kreeg ik als reactie dat het niet meer hoefde. Binnen 1 uur kreeg ik van zijn collega een bod wat € 1.500,-- lager lag. (die wist zogenaamd niks van het andere bod) Ik vraag mij werkelijk af wie hier nou de criminelen zijn want dit zaakje stinkt!! Ik vind het een Forddealer onwaardig, dit soort praktijken."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Wantrouwen"
"Een zeer bijzondere en onaangename situatie. Wij hebben een ontzettend fijn gesprek met verkoopadviseur Herman gehad. Alles tot in de puntjes besproken. We konden met een gerust hart naar huis. Dezelfde dag verkoopt de leidinggevende van dit filiaal de auto aan een ander. Terwijl hij voor ons nog de proefrit in orde had gemaakt. Hij zag hoe blij we met de auto waren. Hoe geinteresseerd en ook serieus wij waren. Blijkbaar voldoen wij volgens deze leidinggevende niet aan zijn 'plaatje', want nog geen 20 minuten later nadat wij de filiaal hadden verlaten, heeft hij de auto achter ons rug om verkocht. Enorme teleurstelling. Enige wat hij ons nog te vertellen had was: klopt ik heb dit gedaan en was niet zo handig. Hij heeft niet eens de moeite gedaan om ons hiervan telefonisch op de hoogte te brengen. 'Was ik vergeten', aldus de leidinggevende. Ontzettend jammer en triest. Ook heel vervelend naar de verkoopadviseur toe deze hele situatie. Wij hebben er geen woorden mee voor..."
Reactie van Broekhuis
Beste heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Uw teleurstelling is begrijpelijk als de auto van uw wensen verkocht wordt aan een ander. Betere communicatie vanuit Broekhuis was op zijn plaats geweest. Excuus voor het ongemak. Ondanks deze ervaring staat de deur voor u open voor een verzoeningsmoment. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Doetinchem
Daarom ben ik niet enthousiast
"Geschrokken en enorm teleurgesteld"
"Ontzettend teleurgesteld in dit bedrijf. Totaal niet verwacht. Dat dit helaas nog gebeurd. Ons is de auto toe gezegd. Proefrit gereden en ook alle documenten in orde gemaakt. Zelfs de wensen vanuit accessoires doorgegeven en zal in orde gemaakt worden. Dezelfde middag wordt de auto aan een ander verkocht en wij worden hiervan niet op hoogte gebracht. Hier moesten wij zelf achter komen. Op de vraag waar deze zeer lelijke actie vandaan kwam en waarom dit moest... hier kon de leidinggevende geen antwoord op geven. Ons is toegezegd, beloofd en op ons hart gedrukt dat de auto van ons werd. Ondertussen de auto doorverkopen. Geen sprake van vertrouwen. Helaas wantrouwen. Wij zullen hier nooit meer terugkomen."
Reactie van Broekhuis
Beste mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Uw teleurstelling is begrijpelijk als de auto van uw wensen verkocht wordt aan een ander. Betere communicatie vanuit Broekhuis was op zijn plaats geweest. Excuus voor het ongemak. Ondanks deze ervaring staat de deur voor u open voor een verzoeningsmoment. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Doetinchem
Daarom ben ik niet enthousiast
"Slechte ervaring "
"Nadat wij in mei een auto hadden gekocht heeft deze, tijdens de Bovag garantie, diverse keren in de garage gestaan en is het euvel nog steeds niet verholpen. Wij denken dat het euvel een dure grap is en dat ze daarom net doen alsof ze gek zijn. Heel jammer, dan maar een andere garage zoeken. De eerste kennismaking begon zo goed."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en is er een afspraak met u gemaakt. Graag zien wij u tegemoet op de afgesproken datum bij ons in Enschede. Met vriendelijke groet, Broekhuis Enschede
Daarom ben ik niet enthousiast
"Komt afspraken niet na en zowel receptionist als verkoper kunnen niet luisteren,"
"Het gaat over een creditnota die ver na de verstreken betalingstermijn van 14 dagen nog steeds niet betaald is. 1 december 12.40 uur gebeld. Helaas tijdens lunchpauze maar ik word hierover teruggebeld wordt mij beloofd. 17,02 uur zelf maar even gebeld. De openingstijd is tot 18.00 uur. Ik krijg een verkoper aan de lijn die alleen maar kan zeggen dat de receptie gesloten is om 17.00 uur en niets voor mij kan doen. Ook kan hij niet beloven dat ik de volgende dag teruggebeld ga worden, Kortom een onbeschofte vlerk die ik bij een eventueel bezoek aan de garage niet meer tegen wens te komen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zeer matig"
"Zijn met onze movano bus stil gevallen, is door deze dealer uitgelezen en zij konden geen oorzaak vinden en vertelden dat dit wel eens kon gebeuren, echter zijn nu een week verder en de wagen staat weer stil met het zelfde probleem. Waar is de tijd dat er nog auto monteurs waren en geen uitlezers van computers."
Daarom ben ik niet enthousiast
"KLANT ONVRIENDELIJK "
"De vestiging Almere is telefonisch NIET bereikbaar,en balie medewerker BartJan Klomp Bueter doet loze beloften. TEL BEREIK;op 21 nov '22 getracht tel enkele aanvullingen door te geven voor mijn onderhoud afspr.van 22 nov..Resultaat 20 min.in wacht volgehouden,daarna toch maar naar contact centrum door geschakeld,betr dame betwijfelde of aanvullingen wel geplaatst konden worden,maar... zij ging een terug bel actie regelen.Broekhuis heeft niet meer gebeld.De genoemde balie medewerker hierop aangesprokenop 22 nov ; commentaar ''is een kwestie van geld. LOZE BELOFTEN ;Aan gen.balie nedew. gevraagd om historisch overzicht van mijn onderhoud.( analogie onderhouds boekje) Eerste leugen ;krijgt U bij als hard copy bij de onderhoud factuur.Tweede leugen t.t.v.afrekenen ;verwijzing naar een online overzicht op de website MIJN HYUNDAI.Resltaat ;na opbouw van een account op de site ''GEEN ONLINE OVERZICHT BESCHIKBAAR !!!!!!!Mijn overall conclusie ; BROEKHUIS NIET KLANT VRIENDELIJK ,NIET PROFESSIONEEL."
Reactie van Broekhuis
Beste Jack, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Onze vestigingsdirecteur heeft zijn contactgegevens achtergelaten, wij hopen u snel te kunnen spreken inzake bovenstaande. Met vriendelijke groet, Broekhuis
Daarom ben ik niet enthousiast
"distrubitie riem waterpomp enz laten doen voor €1078"
"Reparatie is slecht uitgevoerd, niet alle onderdelen die ge demonteert diende te worden voor de reparatie , zijn niet op de juiste wijze teruggeplaatst. Tevens meerdere stekkers waren niet met elkaar verbonden. Al met al een slechte ervaring met uw filiaal."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd om met u contact op te nemen, tot op heden is ons dit niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0299-314100 of purmerend@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Purmerend Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met u in contact te komen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Vorige Hyundai (i.c.m. Peugeot) Broekhuis was beter."
"Zaterdag 5 november ben ik gekomen naar de Hyundai winterinspectie. Er heeft toen blijkbaar geen accu-check plaatsgevonden. Vrijdag 11 november krijg ik te horen bij de onderhoudsbeurt dat de accu niet goed is. Kosten circa € 380 Als ik de accu tijdens de winterinspectie had gekocht, dan was dit met korting. Ik kom met een volle tank ruitensproeiervloeistof (winter -60 graden), zie ik thuis op de factuur dat er ruitensproeiervloeistof is bijgevuld. Mijn nieuwe fles van 5 liter past er niet volledig in, heb nog een beetje over. Medewerkers van Broekhuis is het gelukt om toch nog bij te vullen."
Reactie van Broekhuis
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de punten opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere
Daarom ben ik niet enthousiast
"Enorm teleurgesteld "
"Wilde een nieuwe vw kopen, elektrisch, id4. Na bezoek aan diverse andere garages bleek dat mijn eigen vw-garage, waar ik mijn hele leven, dwz zo'n 50 jaar, klant bij was geweest, het kleinste bedrag voor mijn inruil vw golf variant terug wilde geven. Na 50 jaar alsnog overgestapt op een ander merk."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Monhemius, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben inmiddels contact met u gehad om dit te bespreken. Onze dienstverlening houden wij altijd tegen het licht. Waar verbetering kan plaatsen vinden zetten wij dit ook in werking. Met vriendelijke groet, Broekhuis Schagen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Hele slechte service/coulance ver te zoeken "
"Nu iets meer dan een jaar een nieuwe Opel Astra gekocht, werd als demo gereden amper een jaar oud.! Geen klachten met de auto totdat ik ineens zag dat er op de achterbumper de blanke lak los liet, ik contact gehad met Opel voor foto’s en te kijken of er fabrieksgarantie op zat. Helaas 24 maanden lakgarantie auto 25 maanden uit..! Geen garantie of ik zou het bij hun “zonder bon” moeten laten spuiten.. Onderhoudsbeurt was natuurlijk ook nodig naar 2 jaar, 3 kwartier later dan dat ik de auto gebracht hebt word ik gebeld wel wat dingetjes gevonden bijna 700 euro aan kosten..! Zoals een matter verschrikker erin laten bouwen afdekt plaat vervangen.. deze dingen zijn niet nodig als er geen matter in heeft gezeten, batterij sleutel vervangen naar 2 jaar volgens de Opel dealer terwijl die zelf al vervangen is ook niet nodig!! Iets met de remmen wat gedaan moest worden hoefde nog niet maar als ik dat nu deed en er gebeurde wat mee dan viel het wel onder “coulance” volgende de des betreffende persoon die ik aan de telefoon had. coulance Dat kennen ze niet bij Opel. Uiteindelijk naar veel gezeik 454 euro voor een kleine beurt… nooit geen Opel meer."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Helaas is het ons niet gelukt om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Apeldoorn
Daarom ben ik niet enthousiast
"zeer ontevreden. Ik ben 7 keer met dezelfde klacht bij Broekhuis Zwaag geweest. Is nog niet opgelost"
"Ik ben uiteindelijk in contact gegaan met Broekhuis in Alkmaar. Zij hebben aangeboden om naar deze klacht te kijken op 5 december a.s. Wat ik ook raar vind is dat ik 43 euro moet betalen voor een huurauto omdat Broekhuis het probleem niet kan oplossen. Met vriendelijke groet, R.G. Streng Jeudje 23 1621 GM Hoorn (NH) 0653693405"
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Streng, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen en besproken om met u in contact te blijven. Dit naar aanleiding van het werkplaatsbezoek dat gepland staat bij Broekhuis Alkmaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Zwaag
Daarom ben ik niet enthousiast
"Teleurstellend "
"Fouten in werkplaats bij vaststellen defecten, fouten bij receptie bij prijzen in de offerte, weinig tot geen communicatie over uit te voeren werkzaamheden. Krijg een voorstel voor reparatie van €2500,- waar maar een defect van €115,- direct verantwoordelijk voor de storing is en andere reparaties uit voorzorg of verkeerd gediagnosticeerd zijn."
Reactie van Broekhuis
Beste Gert-Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en vinden het spijtig om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Wij zullen voor de toekomst de feedback over de communicatie tussen medewerker en de klant mee nemen zodat dit beter zal verlopen. Er is u inmiddels een voorstel gedaan. Mocht u hier toch gebruik van willen maken dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Almelo
Daarom ben ik niet enthousiast
"Negatieve ervaring(en)"
"Meer dan 30 jaar breng ik onze Opels naar de Broekhuis dealer in Zeewolde. In verband met verhuizing sinds drie jaar naar eerst Kamp en dus nu Broekhuis. Mijn ervaringen zijn niet echt positief! Maar het verschil, onderbuik gevoel en vooral ervaringen, beoordeel ik ze als slecht/matig. En dan vooral de kosten, onderhoudsbeurten aanmerkelijk duurder, slecht afleveren (beschadigingen, vuil, stoel anders etc) en de planning. Nu een diagnose.....9 uur werk? Logisch dat het dan kostbaar wordt. De medewerkers zijn correct en aardige mensen, maar toch gaat er iets fout."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Bos, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om bovenstaande te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hengelo
Daarom ben ik niet enthousiast
"slecht"
"wanneer ik een afspraak maak en vraag wat een servicebeurt kost bij 53000km krijg ik te horen 258euro.als de auto gebracht is komt er nog zogenaamde extra werken bij van 450euro bij geen stijl. dit was dus de laatste keer dat we met de auto geweest zijn."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer te Rietmolen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben telefonisch contact met u opgenomen maar hebben u niet kunnen bereiken. Per email hebben wij daarom gereageerd op uw review en graag komen wij alsnog met u in contact. Wilt u contact met ons opnemen via: 036-5332700 of peugeotalmere@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere
Daarom ben ik niet enthousiast
"Slechte service"
"Zeker niet klantvriendelijk (Broekhuis Heemskerk)niet meedenkend. Erg teleurstellend als vaste klant.. Volgende keer zoek ik een alternatief."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, tot op heden is ons dit niet gelukt. Wil u contact met ons opnemen via 0251-278430 of heemskerk@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Heemskerk
Daarom ben ik niet enthousiast
"Teleurstelling "
"Gisteren heb ik mijn auto voor een beurt en APK naar Volvo Broekhuis Bilthoven gebracht. Kosten ***,-. Na de check werd ik gebeld dat ook de remschijven en remblokken achter a € ***,- vervangen moesten worden wat vandaag uitgevoerd kon worden. Vanochtend werd ik gebeld dat ze slecht nieuws hadden. Nadat de werkzaamheden uitgevoerd waren, gaf het systeem namelijk een nieuwe foutmelding ivm een klep. De werkzaamheden a ***,- kunnen over vier dagen uitgevoerd worden en tot die tijd kunnen we de auto niet gebruiken. Kortom een driedubbele teleurstelling."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Slecht!"
"Kleine onderhoudsbeurt, nog geen vijf kwartier werk, 429 euro. Afzetterij, maar Broekhuis hanteert dit als standaardtarief voor een dergelijke beurt. Dus eerste en laatste keer. Kan namelijk veel goedkoper en nog beter ook."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Mulder, Hartelijk dank voor uw review! Wij hebben contact met u gezocht maar kunnen u helaas niet bereiken. Wij voeren werkzaamheden altijd, ook in dit geval, pas uit na akkoord van de klant. Uw auto heeft het 2 jaar / 30.000km onderhoudsschema. Het voordeel van zo'n schema is dat je niet meer jaarlijks maar pas na twee jaar een onderhoudsbeurt en dus kosten hebt. De prijs van dit type onderhoudsbeurt ligt wat hoger echter kunt u hier dus weer 2 jaar / 30.000km mee voorruit. Daarnaast zit in deze beurt ook weer twee jaar lang Europese pechhulpservice inbegrepen. We komen graag in contact voor verdere toelichting. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn
Daarom ben ik niet enthousiast
"Reparatie half uitgevoerd en slecht"
"Reparatie niet of half uitgevoerd en schade raar gerepareerd"
Reactie van Broekhuis
Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben wij dit voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Arnhem
Daarom ben ik niet enthousiast
"Heel slecht"
"Mooie zaak en mooie auto’s echter afspreken is een ander verhaal. Afspraak gemaakt voor proefrit en inruil voorstel gekregen,en dan er zelf achter moeten komen dat de auto is verkocht zonder dat je een kans hebt gekregen om de auto nog te kopen. Man heeft een dag vrij moeten nemen dus kost nog is een hoop geld en het enige excuus is sorry wij zijn een winkel…… Vind ik echt super slechte zaak"
Reactie van Broekhuis
Geachte mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben mogen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend
Daarom ben ik enthousiast
"ik geef Broekhuis Alkmaar een onvoldoende "
"Een maand geleden is mijn auto voor een grote onderhoudsbeurt geweest. Een ouder auto heeft onder nodig en zo nu kwamen er bij de onderhoudscheck een aantal gebreken naar voren. Om dat de meer prijs van het onderhoud aanzienlijk was heb ik mijn auto laten checken door een andere dealer/ garage, Er kwamen er gebreken naar voren die met groot onderhoud naar voren hadden moeten komen. Op basis van deze bevindingen had ik een voldoende geven aan Broekhuis. Nu de prijs/ kwaliteit verhouding, een dealer is duurder dat weet ik maar dit verschil gaat me wel een beetje te ver meer dan 1000 euro voor de zelfde reparaties. Hierdoor geef ik Broekhuis voorheen Martin schilder een zware onvoldoende"
Reactie van Broekhuis
Beste Ronald, Bedankt voor uw enquête, we vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan bij ons en dat er gebreken aan uw auto waren. We komen graag met u in gesprek om dit prijsverschil te bekijken en uit te zoeken, er kan verschil zijn maar zijn met u eens dat dit niet zo groot kan zijn. Wij betreuren het dat we een onvoldoende scoren bij u en komen graag met u in gesprek. Wilt u contact met ons opnemen via: alkmaar@broekhuis.nl of via 072-5410640 Met vriendelijke groet, Bas Kroonenberg
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zeer slecht"
"Mijn t cross moest een onderhoudsinspectie en een beurt, Auto dag van te voren gebracht,omdat ik hem de volgende dag om 13.00 nodig had,was geen probleem volgens de heer achter de balie. Belde op de dag van de afspraak om 12.30 of de auto al klaar was, Half uur in de wacht gehangen,en na veel doorschakelingen wordt verteld dat ze nog aan de auto moesten beginnen.het was niet goed gecommuniceerd zeiden ze,ik was woest omdat ik mijn auto nodig had om 13.00.kon de auto van mi)n zus lenen,en ze zouden bellen als ie klaar zou zijn,ben om 16.30 zelf naar de garage gegaan om te kijken of ie klaar was,en ja hoor hij stond klaar! Ze hadden mij gebeld,zeiden maar niet op mijn telefoon,was dus weer fout gegaan.dan vraag je hoe dat allemaal kan,wordt er gezegd dat ze het intern gaan bespreken.daar koop ik toch niks voor,echt de laatste keer dat ik een voet bij broekhuis Haarlem binnen zet! Ze zijn mij als klant kwijt."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zeer slechte ervaring"
"Ik kom voor een Ford Focus 1.5 van € 18900,- euro, inclusief Broekhuisservice. Na een proefrit wordt mij een voorstel gedaan voor 19950,- met zgn. afleveringsbeurt en aanvullend afleverpakket. Volgens mij mag een auto van € 18900,- euro toch wel een beurtje gehad hebben of nagekeken zijn? Op het moment dat ik zeg dat ik vind dat ik te weinig inruil terug krijg voor mijn inruilauto, laat hij mij op de PC veel goedkopere Ford Fiesta 1.1 Trend modellen zien zonder navigatie en cruise controle. Dan gaat de verkoper naar zijn manager en komt dan met een nieuw voorstel. Ik moet de auto zo mee nemen zonder garantie en Is er ineens in het geheel ook geen Broekhuis garantie meer en krijg ik zgn. € 900,- euro meer terug voor mijn inruilauto. Smerige trucjes en helaas waren er voor mij maar 3 van deze Ford Focus 1.5 modellen met weinig kilometers. Ik wilde deze auto daarom graag hebben en heb een groot vertrouwen in Ford om deze auto van 2016 zo, zonder garantie mee te nemen, anders had ik meteen weggelopen. Smerige manier van doen bij deze Opel Dealer. Jullie moeten maar lekker groot worden met jullie ranzige praktijken. Ik ben 61 jaar en toch aardig wat auto's gekocht en ingeruild, maar nog nooit zo'n smerige manier van zakendoen meegemaakt. Ik hoop dat iedereen dit leest en misschien eens nadenkt voor ze bij jullie een auto kopen."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Veringmeier, Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij, per mail, contact met u gehad. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Disappointed"
"From day one after the repairs by Broekhuis Peugeot Almere, my car starts for a second and dies immediately. Now I cannot drive it anymore. It will not start at all so I have parked it in Amsterdam. Totally disappointed after spending 418,00 Europe."
Reactie van Broekhuis
Dear Sir, Thank you for your review. We have contacted you to discuss / solve this Broekhuis Almere
Daarom ben ik niet enthousiast
"Koop afspraken kloppen niet. "
"Zie hier boven ."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij, per mail, contact met u opgenomen en zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Niet tevreden"
"4 mei auto betaald, Peugeot 208 GT Line. Prachtige auto maar geen boekje van auto aanwezig, moet aangevraagd worden, raar want auto is 2 jaar oud met 4200 nog wat op km stand. We kregen geen garantie? Maar met onze vorige auto van 2010, golf wel 3 maanden.... 2 weken geleden ging ik een boodschap brengen in onze woonplaats Lelystad bij een vriendin, onderweg 3 keer stilgestaan, auto gestopt en rook heel veel benzine. Uiteindelijk bij vriendin aangekomen en Broekhuis Lelystad gebeld, mijn nummer doorgegeven en situatie uitgelegd. Ik zou teruggebeld worden en ze wisten op welk adres ik zat... Na 2 uur niks gehoord en teruggebeld werd me verteld dat er niemand komt alleen bij een kapotte accu? ANWB toen maar gebeld, gelukkig al vele jaren lid, die zag al gelijk wat t was., Slang kapot en deze meneer vroeg mij over garantie en hoe lang we deze auto al hebben, ik verteld en hij vond t schandalig. Meneer van ANWB netjes opgelost! Volgende dag ga je naar Broekhuis, wat is t probleem mevrouw? Nou volgens ANWB moet er een slangklem op de brandstof toevoer. Ik neem maar bakkie koffie blabla pauze zus zo,...na een uur komt meneer en zegt ja mevrouw idd slang zus zo maar geen slangklem. Moet nieuwe slang op. Ja ik maak maar afspraak dan ervoor. Ja over 2 weken... Ok eind augustus 2022 half 9 auto brengen. Top! Kom ik thuis... Ja garage al gebeld. Ik zeg huh? Kom er net vandaan. Ja zegt manlief, vertelden me even wat t ga kosten,! Ik zeg ooowh waarom zeggen ze dat niet tegen mij dan? Ik was r net? Paar dagen later geef auto een beurt aan,... Kom er ook nog eens bij! Mijn man heeft deze auto kunnen kopen omdat hij een schadevergoeding heeft gehad van defensie voor Chrome6! Daarvan konden we eindelijk een aardig nieuwe auto kopen... Maar door dit gezeur zijn we er eigenlijk klaar mee! Dankjewel Broekhuis Lelystad!"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Kut "
"Nooi meer"
Daarom ben ik niet enthousiast
"heel droevig"
"Vorige week 08- 08 mijn opel opgehaalt P-300-BS . Toen we bij jullie aankwamen om 9.00 uur kwam de auto net uit de garage rijden ?? Ons bij Eric gemeld en de auto stond inmiddels in de showroom, thuis op de oprit zagen we op de kunststof behalve voorkant allemaal flekken , direct emmer met warm water met zeep gepakt en ging er redelijk goed af. Toen mijn zoon de motor wilde bekijken schrokken we ons rot, hoe smerig de motor was ,schandalig. Eric gebeld en een afspraak gemaakt de volgende morgen. Als een monteur die de auto een beurt moet geven dit ziet dan moet zoon man toch ingrijpen? Toen nog onder de motorkap gekeken met Eric en het was nog lang niet schoon. Hier betaal je E 695 voor, scandalig. Eric geef ik geen schuld"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Oplichting"
"Afgelopen week geweest voor een offerte inzake dagrij verlichting vervangen van een Peugeot 3008. Ze vragen €85 voor een losse lamp, en was niet op voorraad. Aangezien ik op vakantie ga, dus geen optie. Na wat googlen, twee lampen gevonden, nieuw, inclusief houder, voor €20 en de volgende dag thuisbezorgd. Vraag me toch echt af, of ik hier bij Broekhuis in Apeldoorn voor de gek ben gehouden?"
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Mario, Zoals afgesproken zouden wij, na uw vakantie, contact met u opnemen naar aanleiding van uw review. Dit hebben wij meerdere keren geprobeerd maar kunnen u tot op heden niet bereiken. Wilt u contact met ons opnemen via: 055-3330600 of peugeotapeldoorn@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Apeldoorn
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik zit te wachten op antwoord van jullie !"
"Op zich na een ernstige tegenvaller dat de distributie riem vervangen moest worden met 59.000 km. Op de teller is dit toch weer netjes opgelost! Over de behoorlijk hoog geprijsde grote beurt verder ook geen klachten. Jammer dat ik nergens iets kan vinden in het onderhoudsboek of in de Opel App dat de auto een grote beurt heeft gehad en dat de distributie riem is vervangen. Wel belangrijk voor de toekomst ! (Verkoop/inruil)! Op mijn verzoek ruim een week terug (Harald) ontvang ik ook maar geen antwoord? Vreemd, hoe kan ik Broekhuis Doornspijk dat een 9 of een 10 geven ? Ik zie uit naar jullie positieve reactie en antwoord."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Holster, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen en u uitgenodigd bij ons op de vestiging. Inmiddels hebben we elkaar gezien en gesproken, waarbij bleek dat uw opmerkingen op een misverstand berustten. Bedankt voor dit prettige gesprek! We zien u graag, een volgende keer weer, bij ons in Doornspijk. Met vriendelijke groet, Broekhuis Doornspijk
Reactie van Broekhuis
Beste Berry, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen en zijn ermee bezig om dit op te lossen. Groet, Broekhuis Enschede