Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

3,7 gemiddeld
52 reviews
4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas , waar blijft de service"

"Wij zijn wel eens meer tevreden geweest in het verleden. Jammer genoeg was er al een probleem met het plannen van de onderhoudsbeurt, maar goed dan maar online als het niet meer gewoon kan. Dan kan je eindelijk een data plannen, ver weg, met een tijd, maar eenmaal op de dag aangekomen, blijkt het dat het wel eind middag kan worden voor de auto klaar was. Nadat mijn man zijn ongenoegen had geuit, was er een slimmere in het bedrijf die aanbood om mijn man door de regen naar huis te brengen, als de auto klaar was zouden ze bellen. Zoals afgesproken is dat gedaan en zijn we weer opgehaald. Het is zo jammer als je het vertrouwen wat kwijt raakt , als er dingen gebeuren zoals afspraken niet nakomen, je een auto verkopen , en je vraagt wel 10 keer, waar is het addertje, neeeee dat is er niet, maar dan blijkt die er achteraf wel te zijn, want we hebben een nieuwe auto gekocht, voor een leuke prijs, omdat het voorraad was, maar Nee, niks zeggen dat het de laatste mokka,s waren, die worden lekker niet meer gemaakt , maar nog steeds niks zeggen. Jammer , ons vertrouwen heeft een grote deuk gekregen. Familie van Dijkhuizen"

21-11-2022 | Jur en Rimke, | Broekhuis Nijkerk | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Missers bij aflevering "

"We hebben een gebruikte opel gekocht bij aflevering bleek dat het klepje van de benzine dop niet werkte waardoor hij niet openging hij bleek afgebroken de toch best dure aflevering beurt is dus maar een lachertje 1/4 tank benzine dus niet getankt en niet goed nagelopen erg jammer dit is nu de 3de auto die we bij jullie kopen na verhuist te zijn uit Zuid-Holland maar de eerste die slecht is afgeleverd erg jammer."

21-11-2022 | Marcel , | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Bij de laatste beurt helaas met een kater huiswaarts gekeerd."

"Ik werd gebeld met voor meer dan €500 aan adviezen, te beginnen met het vervangen van de batterij van mijn sleutel. Dat zou jaarlijks moeten gebeuren: vorig jaar net een nieuwe sleutel gehad en de vele jaren daarvoor is nooit de batterij vervangen. Dan krijg je meteen het gevoel dat ineens geld verdiend moet worden. Je hebt op dat moment meteen je voelhorens uit staan en denkt met alle adviezen dat men er alleen op uit is de kosten op te voeren. Achteraf hadddn misschien de bougies wel vervangen moeten worden naar als dat nodig is, doe het dan ook meteen. Na vele jaren waarin ik altijd heel tevreden was over Opel en Broekhuis, is dat gevoel Helaas ineens verdwenen."

15-11-2022 | J.A., | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Veldink, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben inmiddels contact gehad om onze werkwijze te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

4

Daarom ben ik enthousiast

"Follow Up"

"Na contact te hebben gezocht zou ik worden terug gebeld, dat gebeurde 3 dagen later, ik heb de telefoon niet eens op genomen. Na de eerste grote service beurt, bleek er tijdens de eerste lange auto rit teveel olie bijgevuld en iets met bandenspanning, kon ik weer naar de garage en dat koste weer bijna een middag Terug gebeld door Broekhuis, excuses voor fouten die gemaakt zijn en is in het Broekhuis team doorgesproken als een leer momentje en om gefocust te blijven. Fouten kunnen gemaakt worden, maar liever niet bij mijn auto :)"

15-11-2022 | Cor, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Amateuristisch "

"Auto aangeschaft, afgesproken dat de auto bij aflevering één beurt zou krijgen. Bij aflevering staat er niet bij, wat er precies is gebeurd. Ook was de auto bij aflevering niet APK gekeurd. Nu moeten we maar hopen dat de olie is ververst en de rem olie is ververst. Daarnaast zouden er beschadigingen bij gewerkt worden, echter die plekjes zijn naar behandeling er niet echt op vooruit gegaan"

08-11-2022 | Lucie , | Broekhuis Zeist | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"slecht"

"Broekhuis is te groot ,is er niet voor de klant . Auto voor een reparatie gebracht {airco nakijken }en bij vullen . s, morgens om 11 uur ontdekt de monteur dat hogedruk leiding airco stuk .en er is geen nieuwe voor auto te oud en model en merk wordt niet meer gemaakt in Nederland. dan verwachten wij daar een telefoontje over van uw kant . en niet pas middags om 16,30 . verder is er geen enkele poging van jullie kant gedaan om een oplossing te zoeken . wij zijn inmiddels over gestapt naar ander merk bij een bedrijf waar je geen halfuur aan de telefoon hoeft te hangen om een afspraak te maken voor een beurt +apk keuring"

25-10-2022 | Tjeerd, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de door ons geleverde service. Wij willen graag het e.e.a. uitzoeken om te kijken wat er is mis gegaan en zo onze service verbeteren. Nu zien wij in uw klacht geen volledige naam of kenteken staan. Wij hebben deze gegevens nodig om uw klacht in behandeling te nemen. Heeft u voor ons uw NAW gegevens en kenteken van de auto zodat wij dit kunnen gaan uitzoeken. Wij horen graag van u. Met vriendelijk groet, Broekhuis Zwolle

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet goed"

"De dag na het bezoek aan de garage stond de klok op knipperen, het re.achterlicht deed het niet. En wij moesten het interieur ontdoen van vieze vingers.Dat zijn wij niet gewend."

25-10-2022 | A.Versloot, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer/mevrouw Versloot, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Indien u nog gebruik wilt maken van de poetsbeurt van uw auto, bent u zoals besproken van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Apeldoorn

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Waardeloos"

"In het voortraject (vanaf tekenen offerte nov 2021 tot levering sept 2022) geen eenmaal proactief contact (status of even een een berichtje). Vanaf het moment van leveren van de auto tot nu (3,5 week verder) geen enkel plezier beleefd aan de auto vanwege aan houdende problemen. Enkele meldingen: Geen internetverbinding, problemen met volvo app en koppelen VIN, geen rechten om te installeren, koelvloeistof meldingen, Systeem UI melding (kan niet inloggen), collission avoidance systeem etc. Je zou minimaal een belletje of mail verwachten hoe het nu bevalt en of de klachten zijn opgelost. Gisteren gebeld voor het maken van een afspraak. Toevallig (echt) was er vrijdag 21-10-2022 vanuit Volvo gecommuniceerd dat er een grote update aankwam. Voor het maken van een afspraak was het wellicht beter om even te wachten? Ik heb hier mee ingestemd, echter 's avonds weer een set nieuwe meldingen in het scherm. #klaarmee"

22-10-2022 | Anne, | Volvo Utrecht - Leidsche Rijn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte Anne, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij doen ons best om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht – Leidsche Rijn

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Jammer dat er niet met de klant wordt meegedacht "

"Goedendag! Qua auto en onderhoud geen klagen, echter krijg ik 2 dagen voor de onderhoudsbeurt een bel met de mededeling dat de auto een terug-roep-actie zal moeten ondergaan; of het gelijk meegenomen kan worden? Ja! Geen probleem natuurlijk, echter duurt het onderhoud dan geen 2 uur, maar een gehele dag! Daar wij contractueel geen huurauto hebben vastgelegd binnen 24 uur, dienen wij hiervoor te betalen. Het is de omgedraaide wereld! Er zijn blijkbaar productie fouten geconstateerd en toch dient de klant te betalen voor een leenauto. Daarbij dien ik ook nog een dag vrij te nemen, aangezien het niet op een zaterdag verholpen kan worden. Waar is de service Broekhuis? Één ding is duidelijk, de klant is geen koning hier!"

17-10-2022 | James , | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik enthousiast

"Controleer wat je doet en laat"

"Daar ik , een APK - keuring plus een jaarlijkse beurt heb laten uitvoeren , werd ik er onderweg op geattendeerd dat m’n linker achterlicht het niet deed , wat natuurlijk een grove nalatigheid genoemd kan worden , de volgende dag ben ik met frisse tegenzin terug gereden en heb het laten herstellen , van enige coulance , was alleen een “ kan gebeuren” en u kunt een kop koffie nemen ,het enige. ik heb zeker voor het vervangen van een lampje , minstens een half uur moeten wachten , dat ik er nog tussen door ben geholpen , vind ik niet meer dan logisch , ook het lampje vervangen was kosteloos , wat ik ook logisch vind . Wat schetst mijn verbazing dat er op de mail opnieuw een afspraak staat ingepland op 11 oktober , weer is er iets mis gegaan , word er na telefonisch contact doorgegeven. Jammer , een gemiste kans om je klanten goed te bedienen , Mijn voorstel is dan ook controleer wat je doet , en laat de computer voor je afspraken na kijken,"

04-10-2022 | F Koster, | Broekhuis Hengelo | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik enthousiast

"Bandenspanning"

"Bij een grote onderhoudsbeurt en APK keuring ga ik ervan uit dat alles wordt gecontroleerd. Echter 2 dagen na de keuring gaat er een controlelampje branden op het Dashboard, betreffende bandenspanning. Mijn vraag/opmerking is, valt dit onderdeel niet onder de onderhoudsbeurt? Zo ja, is het dan ook mogelijk dat er nog meerdere testen niet zijn uitgevoerd?"

26-09-2022 | R. Tijhuis-van der Kolk, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Mensen heel vriendelijk,maar het bedrijf niet."

"Voor 20 juli een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Werden we gebeld. Die afspraak kon niet doorgaan, want er moest ook nog een nieuw stuur in worden geplaatst i.v.m. een terughaal actie. Naar 27 juli verplaatst. Worden we weer gebeld. Het werd 5en 6 september!! En hadden tot die tijd geen mobiliteitsgarantie. Als wij nog op vakantie wilden werd ons geadviseerd om in Nederland te blijven!!! Uiteindelijk gemaakt met een rekening van 634 euro voor de eerste onderhoudsbeurt voor een auto van 2 jaar oud!!"

12-09-2022 | Marian, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Marian, Op de eerste plaats willen wij u bedanken voor uw review. Feedback op onze dienstverlening is erg waardevol. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen zodat wij de review met u kunnen bespreken. Helaas hebben wij u tot op heden nog niet kunnen bereiken. Wilt u contact met ons opnemen via alkmaar@broekhuis.nl of via 072-5410640 Met vriendelijke groet, Broekhuis Alkmaar

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Ronduit gecompliceerd"

"Hele stroeve start met gezeur over banden die een ongelijk profiel diepte hadden (3-7) op 1 as. Het argument was, wij hanteren de 3mm regel. ook al is het op een as. Na veel gepraat, toch gewisseld voor een band met 7mm. Dit was volgens broekhuis een nieuwe band. Bij ophalen van de nieuwe auto, bleek de rolspanner kapot van de gordel, kan gebeuren, wel heel vervelend! Opgelost, dmv, oude auto weer op mijn naam en daarmee op vakantie. Bij terugkomst, de nieuwe auto ophalen. De vreugde was echter al snel weg bij het ophalen, omdat ik ontdekte dat de airco niet en dan weer wel werkte. Weer terug..(2) Werkplaats airco gevuld, 1,5 uur wachten, Ik rijden, airco nog steeds stuk, weer terug(3) Nu fase leenauto. Bij nr4 dat de software een probleem had en er zelf niet uitkwamen. Was/ben ik het zat en heb aangegeven dat ik, of het aankoopbedrag terug wilde, of een gelijkwaardige auto. Toen kwam de afleverbeurt van 695 euro ter spraken. Ja, die zou je weer moeten voldoen, bij een andere auto (erg behulpzaam). Nog geen dag in de auto kunnen rijden zonder problemen. De optie (inclusief korting) waar Lelystad mee kwam, was minder lux en minder in vermogen, waardoor ik het niks vond. Heb zelf toen een andere auto uit gezocht in een ander filiaal. Deze is in Lelystad afgeleverd, en met een mooie boekhoudkundige truck op papier is het verschil wat ik bij moest bijbetalen, gefactureerd. Dan voel je best in de maling genomen.. Omdat er nu op papier winst gemaakt is maar daarvoor met de prijzen niks geregeld kon worden Enige positieve, is de vergoeding voor de maand belasting van mijn inruil auto. en de leenauto.. De vreugde van een nieuwe leuke auto, is wel weg.. Dat doe ik nooit meer op dezen manier, gewoon weglopen bij de eerste discussie voortaan. Scheelt je een hoop stress en gezeur."

06-09-2022 | johan, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Bouwt, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van het contact dat wij met u hebben gehad, en de oplossing die wij geboden hebben, vinden wij het spijtig om te lezen dat dit alsnog uw ervaring is geweest. Wanneer wij, in de toekomst, iets voor u kunnen betekenen dan bent u van harte welkom bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet helemaal tevreden."

"Ik heb even gewacht met beoordelen omdat ik 2 keer na aankopen van de auto terug heb moeten komen voor dingen die voor aflevering al aangegeven waren. Dat is onnodig geweest. Daarbij heb ik Broekhuis mobiliteitsservice voor 1 jaar. Niets meer over gehoord of ik ben aangemeld. Het moet niet zo zijn dat ik als klant overal achteraan moet zitten of het geregeld is. Afspraken vooraf over de auto niet of niet volledig gedaan worden. vr gr, G.W.Eijk."

31-08-2022 | G.W., | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Eijk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen, spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij bedanken u voor uw feedback, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel IJsselmuiden

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Een en al verbazing"

"Tijdens grote beurt werd filmpje gemaakt waarin o.a. getoond werd, dat de accu vervangen diende te worden. Vond ik vreemd, daar die afgelopen januari al was vervangen. Dat gemeld hebbende werd er afgesproken, dat de accu onder garantie toch zou worden vervangen. Bij het ophalen van de auto constateerde ik, dat er niets over het vervangen van de accu in de papieren/ factuur was te vinden. Bij navraag bleek de accu niet vervangen te zijn. Men had hem na demontage nogmaals gemeten en toen geconstateerd, dat hij alleen opgeladen diende te worden. Het opnieuw meten werd gedaan omdat het een garantiegeval was. Er zou een briefje moeten zijn met daarop de resultaten van de tweede meting, maar dat werd helaas niet gevonden. Uit coulance bood men aan dat ik over b.v. een week nogmaals langs mocht komen om een gratis accumeting te laten verrichten. Toen ik vroeg waarom er niet meegedeeld was dat de accu niet vervangen was en ik dit zelf moest ontdekken, bleef men mijnwet antwoord schuldig en werd er verwezen naar de garantiebepalingen van de fa. Broekhuis. 35 jaar klant bij de achtereenvolgende Ford dealers in Amersfoort en dan zo behandeld te worden, dat maakt duidelijk dat de meerwaarde van de merkdealer een achterhaalde zaak is. Een dag later werd ik gebeld en kreeg ik de boodschap, dat men begrepen had, dat ik niet te spreken was over de gevolgde procedure en intern er nog eens over gesproken hadden en alsnog met het voorstel kwamen, dat de accu alsnog vervangen gaat worden."

30-08-2022 | M.O.C., | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste klant, Inmiddels hebben wij contact met u gehad en het verloop van de garantiebepalingen met u besproken en tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Amersfoort

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Beetje koelbloedig voor een besteding van 37000 euro"

"Vond de verkoop een beetje arrogant, jij niet dan is er wel een andere. Hij heeft geluk dat er niet veel in de markt zit anders was ik weggegaan."

23-08-2022 | Martin Scheperman, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Scheperman, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen. Dit is ons tot op heden nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0318-648800 of ede@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Was fijne garage, maar nu even niet"

"Voelde me niet echt serieus genomen. De radio stoort en ik had gevraagd daar naar te kijken. Vervolgens werd mij uitgelegd dat ik radio Gelderland niet kon ontvangen en dat je soms even van frequentie moest wisselen....ik rij al 20 jaar auto... de radio stoorde bij hun verder niet...maar zodra ik rij wel, zoals ik had aangegeven. Helaas is hier dus niets aan gedaan."

23-08-2022 | Monique Hup, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht....."

"Telefoon wordt niet opgenomen... Na de 5 e x bellen langst/ bijna 55 min aan de lijn moeten wachten. Onvoorstelbaar. Tegelijkertijd belde mijn man ook.... precies hetzelfde, niet opnemen etc. 3 wkn geleden krijg ik een e-mail waarin een aanbieding wordt gedaan van; FW: Beste heer/mevrouw Kuiper, stap nu over op de nieuwe Fiat 500 hybrid met €1.500 extra inruilvoordeel. 28 juli 2022. Ik bel; blijkt dat deze aanbieding niet geldig is, maar dateert van weken geleden. Zou hierover terug worden gebeld, wat denkt u, niet terug bellen natuurlijk. Na een wk zelf gebeld.....allerlei smoesjes waar ik nix voor koop. Afgelopen vrijdag ben ik terug gebeld, maar reed toen zelf in de auto, kon niet opnemen. Stil gaan staan, terug gebeld, maar helaas..... Zal morgen nog 1 laatste poging wagen. Al met al een hele slechte ervaring. Met vriendelijke groet, J Vegter-Kuiper."

23-08-2022 | J j, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw Kuiper, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Komt nooit meer goed"

"Zoals boven. Het komt nooit meer goed. Ik zet hier geen voet meer over de drempel. Oja bel ook maar niet voor meer sterren ik doe het echt niet meer."

13-08-2022 | Rob, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Service tot aan de deur"

"Tot en met de verkoop was de service goed. Zodra we de auto eenmaal mee hadden werd dit anders. Direct merkte we enige problemen met de auto, dit kan natuurlijk gebeurden maar dit hadden wij graag anders opgelost zien worden. En niet pas weken later. Telefonisch werden we in het gelijk gesteld maar hier werd niet naar gehandeld."

10-08-2022 | Romy, | Volkswagen Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"SLECHT"

"Op dinsdag 8 juli afspraak voor aflevering nieuwe auto. Kom bij BROEKHUIS ZWOLLE voor een MITSUBUSHI ECLIPSE (volgens afspraak betaald). Krijg ik te horen sorry door een fout bij importeur is de auto niet geleverd (komt verkoper op dat moment achter). Uiteindelijk op 15 juli geleverd. Tot 13 juli niets gehoord,ook niet aangeboden om geld tijdelijk terug te storten. wat een WAARDELOZE service!"

19-07-2022 | jan, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen dat is tot op heden nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 088-0035625 of klachten@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Zwolle

4

Daarom ben ik enthousiast

"slecht groot onderhoud"

"na de grotebeurt reden we naar Heerde er brande een oranje lampje. Naar broekhuis Epe gebeld,Konden gelijk komen.gelukkig verholpen."

19-07-2022 | KEES van kOOTEN, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Tegenvallend"

"Als jarenlange loyale klant ben ik teleurgesteld in het feit een incomplete auto gekocht te hebben waar vooralsnog geen oplossing voor is gevonden. Verstand van auto's heb ik niet en ik verwacht goed te worden voorgelicht. Dat is helaas niet gelukt en het rechtzetten hiervan blijkt veel moeite te kosten."

12-07-2022 | F., | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Vriendelijke mensen, maar het onderhoud was niet zorgen wegnemend"

"Na een beurt verwacht ik dat zaken beter zijn en dat ik zorgeloos verder op pad kan: * De auto trilt, bleek bandenspanning en verkeerde nieuwe remschijven * Banden vervangen, maar bij de eerste rit continue waarschuwingen. * De airco is gereinigd en dergelijke. Maar de airco is nu niet te gebruiken, omdat het een helskabaal maakt, dat die voor de beurt niet maakte. In plaats van zorgen wegnemen, heb ik zorgen erbij gekregen. Hopelijk komt het bij de na-beurt weer goed..."

11-07-2022 | Pieter, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht"

"Ik heb 4 APK keuringen met onderhoud beurt bij Martin Schilder meegemaakt altijd correct verlopen, wat dat betreft kan Broekhuis nog veel van leren. Omdat ik geen telefoontje heb ontvangen om 17.00 uur gebeld wanneer ik mijn auto kan ophalen, om 17.40 werd ik gebeld dat mijn auto kan ophalen maar dat de APK keuring niet is afgemeld om 17.55 bij de filiaal aangekomen geen balie medewerker aanwezig na lang wachten werd ik om 18.05 geholpen door een monteur van de werkplaats inmiddels is het 18.15 kon mijn auto ophalen op het dak parkeer plaats kan de parkeer plaats niet verlaten omdat de hek deur dicht is terwijl al het personeel vertrokken is, was bezig de politie en de brandweer te bellen om de deur te openen toen hoor ik iemand roepen dat de deur open is, dat is die jongen die mij heeft geholpen af te handelen deze jongen verdient een pluim en opslag omdat om 18.20 nog voor de baas op zijn werk is terwijl zijn collega's al aan tafel zit. En geen leiding gevende aanwezig is schandalig."

03-07-2022 | E.J, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte ervaring!"

"Mijn camper kwam voor een grote beurt. Halverwege de dag werd ik gebeld dat de distributieriem vervangen moest worden. Dit kon dezelfde dag niet meer, maar zou nog wel een 5 uur duren. Opdracht gegeven dit uit te voeren. Na 1 week gebeld hoe het stond met de reparatie en of de camper klaar was. Dit was nog niet het geval omdat de klus van de distributieriem er tussendoor moest. Oké. Na 2 weken, dus totaal 3 weken, maar weer gebeld of de camper klaar was. Nog niet klaar, moesten nog wachten op een schakelaartje. Vreemd, want bij de distributieriem zit geen schakelaar. Men zou er meteen vaart achter zetten. Aan het eind van die dag kreeg ik een sms'je dat de camper de volgende morgen in de werkplaats wordt verwacht. Vreemd, want de camper stond al 3 weken bij Broekhuis in de werkplaats. Aan het eind van de volgende dag kreeg ik een sms'je dat de camper klaar was. (Na ruim 3 weken!!!) Camper meteen opgehaald en de factuur meegekregen. Thuis zag ik dat het spatbord vies was en er nog gewoon vette vingers en smeer op zat. Dit kon ik er niet gewoon afvegen, maar moest dit echt met een poetsmiddel doen. Ook achter bij het 3e remlicht, waar lampjes waren vervangen, zaten vieze/vette vingerafdrukken. Kortom, slechte ervaring!"

13-06-2022 | Jan, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer van Winsum, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is. Wij hebben u een bericht toe gestuurd per mail, echter hebben wij nog geen reactie ontvangen. Wilt u contact met ons opnemen via: 088-0035625 of klachten@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Zwolle

4

Daarom ben ik enthousiast

"Onduidelijke factuur"

"Op de factuur is geen specificatie te zien. Domweg een standaardpakket totaal prijs met vermelding van filters is onwenselijk. Het aantal gewerkte uren en materiaal kosten lijkt me niet meer dan billijk. Dat de auto ook gewassen is geeft enerzijds een goed service gevoel maar anderzijds heeft men als klant geen notie wat deze wasbeurt gekost heeft."

09-06-2022 | JCM, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om uw review te bespreken en hebben wij tevens de specificatie toegestuurd. Met vriendelijke groet, Broekhuis Veenendaal

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Afspraak vergeten"

"In eerste instantie was ik gebeld om mijn gemaakte afspraak te verzetten, geen enkel probleem natuurlijk. Op de dag van mijn nieuwe afspraak bleek deze niet goed in het systeem gezet te zijn. Er werd weinig moeite gedaan om mij hierin tegemoet te komen met als gevolg dat ik daarna nog 1,5 week moest wachten om terecht te kunnen. Het onderboud zelf is verder prima verlopen."

31-05-2022 | C , | Broekhuis Arnhem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw Aarkema, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. We vinden het spijtig om te horen dat dit uw ervaring is. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en wij hopen dat u geniet van de bloemen die wij u hebben toegestuurd. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Arnhem

4

Daarom ben ik enthousiast

"Het heeft maanden en veel kosten gevergd om een probleem met de olie(druk) op te lossen."

"Probleem met melding oliedruk. Er zijn al veel “oplossingen” aangedragen, uitgevoerd en steeds zonder het beoogde resultaat. Probleem blijft zich voordoen. Het heeft me tot nu toe aardig wat gekost en ook na de laatste poging, nieuw oliefilter, andere olie, begint er tijdens het rijden op de snelweg een signaal te piepen. De directie is mij tegemoet gekomen en heeft een dubbele vervanging van de peilstok incl. sensor (vervanging binnen 1,5 jaar tijd) gecrediteerd. Hopelijk zal blijken dat de vervanging van het oliefilter en andere olie het probleem oplost."

31-05-2022 | Atie, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Koelvloeistofniveau onder minimum na grote beurt "

"Bij de onderhoudsbeurt is wel geconstateerd dat de waterpomp lekkage vertoont, maar is blijkbaar niet het niveau van de koelvloeistof gecontroleerd. Daar kwam ik zelf achter toen ik ik ging kijken wat de ernst van de lekkage was. Gezien de potentiele vervolgschade vind ik het nogal slordig dat geen koelvloeistof is bijgevuld. Voor zover ik weet hoort de controle en eventueel bijvullen van de vloeistofniveaus standaard bij een onderhoudsbeurt."

31-05-2022 | Jac, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte klant, Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Wij hebben inmiddels contact met u gehad hierover. Met vriendelijke groet, Broekhuis Wageningen.

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet zo leuk"

"Vorig jaar verschillende malen een e-mail gestuurd over de jaarlijkse onderhoudsbeurt en vervolgens niet 1x een reactie terug gehad. Dat heeft ons doen besluiten om nu naar een ander Broekhuis filiaal te gaan. Dat is Broekhuis Doornspijk geworden en daar zijn we perfect geholpen."

11-05-2022 | JL, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Het onderhoud duurde veel langer dan was aangekondigd"

"Het onderhoud duurde veel langer dan was aangekondigd. Aanvankelijk was gezegd dat het onderhoud 1,5 uur zou duren, het werd bijna 3 uur. Daarnaast veel onduidelijkheid over de periodieke onderhoudsbeurten. Ik breng nu mijn auto elk jaar voor een controle. Op 5 april kreeg ik (onverwacht) te horen dat mijn auto na 50.000 km weer naar de garage moest. In mijn geval is de auto op 5 april gecontroleerd bij een km-stand van 40.000 km. Nu moet ik dus over enkele maanden al weer terug voor de volgende beurt. Dat is heel slecht."

20-04-2022 | Peet Verheul, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Elke keer wat"

"Beste lezer, Elke keer als ik naar deze garage ga is er weer wat. Vaak moet ik meerdere keren terug komen om mijn auto te laten repareren. Op zijn tijd komt dit door de garage zelf, maar wordt de fout niet erkend. Aangezien de garage niet de goedkoopste is. Ben ik hierdoor al wat geld verloren. Nu moest ik pas weer naar de garage en heb 250 euro af moeten tikken. Voor eigenlijk niks."

12-04-2022 | Vette auto, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig om te lezen dat u deze ervaring heeft. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn tot een oplossing gekomen. Fijn dat u, na ons gesprek, heeft aangegeven tevreden te zijn over Broekhuis. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Prijzig voor weinig service"

"De offerte vooraf is duidelijk De materialen die toegepast worden zijn volgens mij onnodig duur, een accu voor €300,00 heb ik nergens anders kunnen vinden. De meneer aan de balie gaf aan dat dit voor het start stop is, hiervoor is mij VW echter te oud. Afgelopen najaar ben ik met mijn 2e VW voor een beurt/APK geweest. Op aanraden heb ik toen mijn ruitenwissers voor laten vervangen, de nieuwe wissers maken veel lawaai en doen het slechter dan de oude “ versleten” wissers."

12-04-2022 | Jaap, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen. Wilt u contact met ons opnemen zodat wij uw beoordeling kunnen bespreken? Met vriendelijke groet, Broekhuis Alkmaar

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Hybride systeem van mijn V60 werkt niet na werkplaatsbezoek"

"Na de beurt, apk en wat andere zaken die ineens nodig bleken heeft mijn vrouw enige dagen in de V60 gereden en zij meldde mij dat de hybride stand niet werkte zoals deze werkte sinds onze aanschaf van de auto. Al was de auto volledig opgeladen, ging de auto direct over op brandstof. Dit is nooit het geval geweest. Na telefonisch contact zou dit aan de aircopomp (airco is bij beurt schoongemaakt) kunnen liggen, maar dit moest onderzocht worden. Afspraak gemaakt om auto te brengen en aangezien onduidelijk was hoe lang het onderzoek zou duren, zou ik een leenauto ter vervanging krijgen. Bij brengen auto was leenauto niet geregeld en werd mijn vrouw meegedeeld dat dit niet was afgesproken. Na drie kwartier heb ik sms gekregen dat auto klaarstond. Bij het ophalen werd een rekening (€36,36) voor vervangend vervoer meegegeven. De rek. geeft aan dat er geen foutcodes aanwezig zijn, maar de instelling van de standkachel stond verkeerd, waardoor de brandstof motor wordt gestart. Aangezien mijn vrouw en ik niets doen met de standkachel (want wij hebben besloten deze ivm brandstofverbruik niet te gebruiken) en wij ook helemaal niet weten waar dit is in te stellen, kan ik slechts concluderen dat tijdens de beurt/apk/andere werkzaamheden er iemand aan de standkachel instelling heeft gezeten. Samengevat: 1) voor beurt werkte hybride uitstekend 2) na beurt werkte hybride niet meer zoals gewend 3) schuld wordt bij klant gelegd 4) afspraak over vervangende auto wordt aan mijn vrouw uitgelegd als niet zo gemaakt, dus wederom wordt klant niet serieus genomen. 5) rekening voor vervangende auto ontvangen waar vooraf geen enkele afspraak over is gemaakt. Na een enkele dag ben ik n.a.v. deze review gebeld door een medewerker van Broekhuis. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en afgesproken de rekening te crediteren. Hij hield echter vol dat Broekhuis het menu item m.b.t. de standkachel niet heeft aangepast, wat m.i. incorrect is. Mijn advies: bevestig afspraken per mail."

11-04-2022 | André, | Volvo Hoogeveen | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Geen communicatie"

"Ondanks afspraak werd niet gebeld bij aanvang en ook niet toen ze niet op het afgesproken moment klaar waren. Bij het ophalen bleken ze toch niet klaar en kon ik wachten. En blijkt de auto off line"

28-03-2022 | Suzanne, | Autoschade Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte Suzanne, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons feedback te geven naar aanleiding van het bezoek aan onze werkplaats. We vinden het spijtig dat het contact moeizaam verlopen is en het verloop van de afspraak niet naar verwachting. De schade bleek omvangrijker dan wij hebben kunnen zien op de aangeleverde foto; hierdoor was de duur van het herstel langer. Toen u de auto kwam ophalen, waren wij de auto nog voor u aan het wassen, helaas heeft u daar even op moeten wachten. Wij hebben contact gehad met u over het offline zijn van de auto; dit wordt nu opgelost bij een plaatselijke garage. Natuurlijk hopen wij dat u in toekomst geen schade meer aan uw auto zult hebben, maar mocht dit wel zo zijn, dan verwelkomen wij u graag in onze werkplaats. Hartelijke groet, Team Broekhuis Autoschade Ede

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Montage van nieuwe banden onbetrouwbaar"

"Onlangs liet ik 4 nieuwe banden monteren. Hoewel ik dat goedkoper kon doen bij KwikFit of Euromaster, gunde ik mijn Volvo-dealer 'de deal'. De volgende dag oogden ALLE banden 'te zacht'. Ik moest naar een belangrijke afspraak, maar ging voor alle zekerheid toch eerst naar de dealer om dit te laten controleren. Een band bleek verkeerd gemonteerd en daardoor lek. De andere banden hadden extra lucht nodig. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ik met die lekke band op de snelweg had gereden... Blijf bij Volvo voor motoronderhoud, maar voor montage van nieuwe banden ga ik voortaan naar bedrijven die dit zorgvuldiger uitvoeren."

20-03-2022 | Kenneth, | Volvo Utrecht - Leidsche Rijn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Kenneth, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring bij onze werkplaats. Wij hebben uw verhaal intern besproken en hebben onze werkwijze aangepast zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten bij ons in de vestiging. Hartelijke groeten, Team Broekhuis Volvo Utrecht – Leidsche Rijn

4

Daarom ben ik enthousiast

"Uiteindelijk is alles goed afgerond "

"Ik heb onlangs een showmodel auto gekocht. Goede afspraken gemaakt over de prijs en kwaliteit vd auto. Vlak voor de levering heeft er schade plaatsgevonden bij de achterbumper. Dit is uiteindelijk met de nodige afstemming goed afgerond en ben ik tevreden met de geboden oplossing. Akshay heeft ontzettend zijn best gedaan om mij tegemoet te komen, complimenten voor zijn klantgerichtheid."

15-03-2022 | Amriet, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik enthousiast

"Onpersoonlijk "

"Als je er aan gewend bent om onpersoonlijk Geholpen te worden Dan is dit zeker een aanrader Wel heel jammer Had wat meer een persoonlijke Benadering verwacht"

15-03-2022 | P Witte, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Veel te duur."

"Schandalig zoveel geld wij moesten betalen voor een beurt en APK. Wij zullen hier zeker goed over nadenken of wij weer voor reparatie naar jullie gaan. Vanwege Corona het hele jaar nauwelijks kilometers gereden."

01-03-2022 | Ruijs, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren