Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Op elk compliment zijn we trots, maar ook een kritische noot is voor ons van groot belang. Zo kunnen wij aan de hand van reviews op een gerichte manier onze service- en dienstverlening elke dag weer een beetje beter maken. Daarom vragen wij klanten na het afnemen van een product of dienst ons te boordelen en een review te schrijven over hun ervaring bij Broekhuis. Zo zijn de beschreven ervaringen recent, wat ze waardevol maken doordat ze een goed en actueel beeld geven van de praktijk.

3,6 gemiddeld
25 reviews
4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet zo leuk"

"Vorig jaar verschillende malen een e-mail gestuurd over de jaarlijkse onderhoudsbeurt en vervolgens niet 1x een reactie terug gehad. Dat heeft ons doen besluiten om nu naar een ander Broekhuis filiaal te gaan. Dat is Broekhuis Doornspijk geworden en daar zijn we perfect geholpen."

2022-05-11 | JL, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Het onderhoud duurde veel langer dan was aangekondigd"

"Het onderhoud duurde veel langer dan was aangekondigd. Aanvankelijk was gezegd dat het onderhoud 1,5 uur zou duren, het werd bijna 3 uur. Daarnaast veel onduidelijkheid over de periodieke onderhoudsbeurten. Ik breng nu mijn auto elk jaar voor een controle. Op 5 april kreeg ik (onverwacht) te horen dat mijn auto na 50.000 km weer naar de garage moest. In mijn geval is de auto op 5 april gecontroleerd bij een km-stand van 40.000 km. Nu moet ik dus over enkele maanden al weer terug voor de volgende beurt. Dat is heel slecht."

2022-04-20 | Peet Verheul, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Elke keer wat"

"Beste lezer, Elke keer als ik naar deze garage ga is er weer wat. Vaak moet ik meerdere keren terug komen om mijn auto te laten repareren. Op zijn tijd komt dit door de garage zelf, maar wordt de fout niet erkend. Aangezien de garage niet de goedkoopste is. Ben ik hierdoor al wat geld verloren. Nu moest ik pas weer naar de garage en heb 250 euro af moeten tikken. Voor eigenlijk niks."

2022-04-12 | Vette auto, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig om te lezen dat u deze ervaring heeft. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn tot een oplossing gekomen. Fijn dat u, na ons gesprek, heeft aangegeven tevreden te zijn over Broekhuis. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Prijzig voor weinig service"

"De offerte vooraf is duidelijk De materialen die toegepast worden zijn volgens mij onnodig duur, een accu voor €300,00 heb ik nergens anders kunnen vinden. De meneer aan de balie gaf aan dat dit voor het start stop is, hiervoor is mij VW echter te oud. Afgelopen najaar ben ik met mijn 2e VW voor een beurt/APK geweest. Op aanraden heb ik toen mijn ruitenwissers voor laten vervangen, de nieuwe wissers maken veel lawaai en doen het slechter dan de oude “ versleten” wissers."

2022-04-12 | Jaap, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen. Wilt u contact met ons opnemen zodat wij uw beoordeling kunnen bespreken? Met vriendelijke groet, Broekhuis Alkmaar

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Hybride systeem van mijn V60 werkt niet na werkplaatsbezoek"

"Na de beurt, apk en wat andere zaken die ineens nodig bleken heeft mijn vrouw enige dagen in de V60 gereden en zij meldde mij dat de hybride stand niet werkte zoals deze werkte sinds onze aanschaf van de auto. Al was de auto volledig opgeladen, ging de auto direct over op brandstof. Dit is nooit het geval geweest. Na telefonisch contact zou dit aan de aircopomp (airco is bij beurt schoongemaakt) kunnen liggen, maar dit moest onderzocht worden. Afspraak gemaakt om auto te brengen en aangezien onduidelijk was hoe lang het onderzoek zou duren, zou ik een leenauto ter vervanging krijgen. Bij brengen auto was leenauto niet geregeld en werd mijn vrouw meegedeeld dat dit niet was afgesproken. Na drie kwartier heb ik sms gekregen dat auto klaarstond. Bij het ophalen werd een rekening (€36,36) voor vervangend vervoer meegegeven. De rek. geeft aan dat er geen foutcodes aanwezig zijn, maar de instelling van de standkachel stond verkeerd, waardoor de brandstof motor wordt gestart. Aangezien mijn vrouw en ik niets doen met de standkachel (want wij hebben besloten deze ivm brandstofverbruik niet te gebruiken) en wij ook helemaal niet weten waar dit is in te stellen, kan ik slechts concluderen dat tijdens de beurt/apk/andere werkzaamheden er iemand aan de standkachel instelling heeft gezeten. Samengevat: 1) voor beurt werkte hybride uitstekend 2) na beurt werkte hybride niet meer zoals gewend 3) schuld wordt bij klant gelegd 4) afspraak over vervangende auto wordt aan mijn vrouw uitgelegd als niet zo gemaakt, dus wederom wordt klant niet serieus genomen. 5) rekening voor vervangende auto ontvangen waar vooraf geen enkele afspraak over is gemaakt. Na een enkele dag ben ik n.a.v. deze review gebeld door een medewerker van Broekhuis. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en afgesproken de rekening te crediteren. Hij hield echter vol dat Broekhuis het menu item m.b.t. de standkachel niet heeft aangepast, wat m.i. incorrect is. Mijn advies: bevestig afspraken per mail."

2022-04-11 | André, | Volvo Hoogeveen | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Geen communicatie"

"Ondanks afspraak werd niet gebeld bij aanvang en ook niet toen ze niet op het afgesproken moment klaar waren. Bij het ophalen bleken ze toch niet klaar en kon ik wachten. En blijkt de auto off line"

2022-03-28 | Suzanne, | Autoschade Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte Suzanne, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons feedback te geven naar aanleiding van het bezoek aan onze werkplaats. We vinden het spijtig dat het contact moeizaam verlopen is en het verloop van de afspraak niet naar verwachting. De schade bleek omvangrijker dan wij hebben kunnen zien op de aangeleverde foto; hierdoor was de duur van het herstel langer. Toen u de auto kwam ophalen, waren wij de auto nog voor u aan het wassen, helaas heeft u daar even op moeten wachten. Wij hebben contact gehad met u over het offline zijn van de auto; dit wordt nu opgelost bij een plaatselijke garage. Natuurlijk hopen wij dat u in toekomst geen schade meer aan uw auto zult hebben, maar mocht dit wel zo zijn, dan verwelkomen wij u graag in onze werkplaats. Hartelijke groet, Team Broekhuis Autoschade Ede

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Montage van nieuwe banden onbetrouwbaar"

"Onlangs liet ik 4 nieuwe banden monteren. Hoewel ik dat goedkoper kon doen bij KwikFit of Euromaster, gunde ik mijn Volvo-dealer 'de deal'. De volgende dag oogden ALLE banden 'te zacht'. Ik moest naar een belangrijke afspraak, maar ging voor alle zekerheid toch eerst naar de dealer om dit te laten controleren. Een band bleek verkeerd gemonteerd en daardoor lek. De andere banden hadden extra lucht nodig. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ik met die lekke band op de snelweg had gereden... Blijf bij Volvo voor motoronderhoud, maar voor montage van nieuwe banden ga ik voortaan naar bedrijven die dit zorgvuldiger uitvoeren."

2022-03-20 | Kenneth, | Volvo Utrecht - Leidsche Rijn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Kenneth, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring bij onze werkplaats. Wij hebben uw verhaal intern besproken en hebben onze werkwijze aangepast zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten bij ons in de vestiging. Hartelijke groeten, Team Broekhuis Volvo Utrecht – Leidsche Rijn

4

Daarom ben ik enthousiast

"Uiteindelijk is alles goed afgerond "

"Ik heb onlangs een showmodel auto gekocht. Goede afspraken gemaakt over de prijs en kwaliteit vd auto. Vlak voor de levering heeft er schade plaatsgevonden bij de achterbumper. Dit is uiteindelijk met de nodige afstemming goed afgerond en ben ik tevreden met de geboden oplossing. Akshay heeft ontzettend zijn best gedaan om mij tegemoet te komen, complimenten voor zijn klantgerichtheid."

2022-03-15 | Amriet, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik enthousiast

"Onpersoonlijk "

"Als je er aan gewend bent om onpersoonlijk Geholpen te worden Dan is dit zeker een aanrader Wel heel jammer Had wat meer een persoonlijke Benadering verwacht"

2022-03-15 | P Witte, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Veel te duur."

"Schandalig zoveel geld wij moesten betalen voor een beurt en APK. Wij zullen hier zeker goed over nadenken of wij weer voor reparatie naar jullie gaan. Vanwege Corona het hele jaar nauwelijks kilometers gereden."

2022-03-01 | Ruijs, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Zakkenvullers "

"Mijn auto weg gebracht voor een apk , de zelfde auto.afgekeurd omdat de gordels waren aangevreten door mijn hond. Terecht dat hij afgekeurd werd, kosten 550 euro. Totaal niet meedenkende wat ze kunnen toe voor mij om de kosten te drukken. Zelf op onderzoek uit geweest, en tot mij verbazing kwam ik uit op een garage die het voor 150 euro deed..je kan namelijk alleen de banden vervangen dus niet het hele systeem , dat moet broekhuis toch ook weten.De hoofdprijs rekenen dat kunnen ze goed bij broekhuis. Mijn advies voor iedere klant kijk eens verder als je een grote reparaties heb. Kan je veel geld schelen"

2022-02-23 | Jos, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte klant, Beste Jos, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. Wij willen graag met u in gesprek hierover. Wilt u contact met ons opnemen via: haarlem@broekhuis.nl of via 023-5128128 Met vriendelijke groet, Broekhuis Haarlem

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Klant wordt gebruikt als pin automaat"

"Breng mijn auto voor het eerst bij deze dealer voor reguliere kleine beurt met voorafgesproken prijs. Doe ik al jaren bij een Ford dealer in een ander deel van het land. Komen er op de dag dat de beurt wordt uitgevoerd diverse voorstellen voor werkzaamheden achteraan met extra prijsopgave (remvloeistof vervangen, brandstofsysteem reinigen). Dat zijn toch gewoon planbare periodieke werkzaamheden die in de beurt moeten zitten? Maar het ergste is dat je de auto brengt met een goed werkende buitentemperatuurmeter en dat je de auto terugkrijgt met een niet meer werkende buitentemperatuurmeter. Als je ze dan vraagt om dat te herstellen dan vragen ze 70 euro om te onderzoeken hoe dat nu toch kan. Dat is niet wat ik gewend ben van Ford."

2022-02-14 | Eric, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, beste Eric Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen over de miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet blij met mijn nieuwe auto"

"Zeer prettig aankoopproces gehad! Tijdens de testrit bleek het bedieningspaneel kapot. Het schiet uit zichzelf omhoog naar 30 graden terwijl het paneel niet meer reageert. Dit zou worden verholpen in de garage voor de aankoop. Dit bleek niet het geval. Een paar lange ritten gehad die voor mij en mijn medepassagiers zeer onprettig waren. De auto ging terug naar de garage. Als schrale vervanging kreeg ik een tijdelijke auto die in mijn ogen niet vergelijkbaar is. Herproduceren in de garage lukte niet en heb ik aangegeven wel met de auto te rijden. Inmiddels heb ik een aantal filmpjes als bewijs opgestuurd. Ik wacht op uitkomst. Dit is niet het fijne gevoel wat je hoort te hebben bij je nieuwe auto... Ik vraag me af of ik goed heb gedaan aan deze aankoop."

2022-02-07 | Martin, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Gevoel totaal niet gehoord te zijn."

"De feiten: Mijn XC60 heeft het afgelopen jaar nauwelijks gereden ivm het zonder werk zitten. Mijn auto, mijn dealer en Volvo attendeerden mij op een onderhoudsbeurt. Uiteindelijk afspraak gemaakt. Vrijdag 7 januari 8:00 uur. Aangegeven dat de auto nauwelijks kilometers heeft gemaakt. Dat de accu kennelijk te weinig oplaat en ik telkens waarschuwingen krijg dat start/stop niet zal werken. Aangegeven dat de auto boven de 80km/uur begint te trillen. (Reden voor mij om dan toch maar die beurt te laten geven.) Na anderhalf uur wachten (was mijn keuze) komt de monteur de auto gereed melden. Ik vraag naar de trilling. Nou ja, wanneer ik twee nieuwe voorbanden koop, dan kunnen we direct even kijken naar het balanceren. Moet dat dan, was mijn vraag. Nou nee, maar binnenkort toch wel een keer. Ik maak op dit moment- helaas - geen kilometers. Ik meld trilling en daar wordt niets aan gedaan. Ik zei dat ik niet weer in de auto zou stappen als niets met mijn klacht wordt gedaan. Monteur gaat balanceren en komt terug met de mededeling dat er best veel onbalans aanwezig was. En die lege accu, wat moet ik daarmee? Oh, er is nieuwe software opgezet, dus dat probleem met die melding moet voorbij zijn. Helaas, die melding is er dus nog wel. Telkens wanneer ik de auto opnieuw start. Ik begrijp best dat bepaalde - luxe - functies uitschakelen bij een te lage spanning. Ik hoop echter dat u begrijpt dat ik mij totaal niet gehoord voel. Dat er gratis enkele garantie zaken zijn uitgevoerd. Prima, dat verwacht ik ook bij een Volvo. Toen ik vandaag een acculader wilde aansluiten, merkte ik dat onder de motorkap zich zoveel blad had opgehoopt dat de luchtinlaat tbv de passagiersruimte geheel was afgesloten. Ik vraag mij nu af op die motorkap wel open is geweest. De factuur, die de volgende werkdag binnenkwam moet ik nog betalen. Ik zal dat ook gaan doen, maar vraag mij wel af of dit de laatste factuur van deze dealer is. Drie dagen later nog eens de factuur met een betalingslink"

2022-01-23 | Jan, | Volvo Assen | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht advies m.b.t. het onderhoud en preventief handelen."

"Gedurende het onderhoud van mijn Skoda Octavia (94-GZT-4) heb ik diverse keren gewezen op het vervangen van de distributieriem. (Dit werd ontkent omdat er zo genaamd geen notitie van is gemaakt.) Het voortijdig vervangen van de distributieriem werd niet nodig geacht omdat dit bij 180.000 KM kan plaatsvinden. Bij een auto van 13 jaar moet mijn inziens dit veel eerder gebeuren. Helaas begaf de riem het bij een KM- stand van ongeveer 169.241. Overzicht rekeningen: 28-12-2021 € 313,39 rekening vervangend vervoer 16-12-2021 € 360,98 bij een Km stand 164.241 rekening 06-09-20121 € 665 bij een Km stand 164.878 APK 21-12-2020 € 310,99 bij een Km stand 155,007 09-12-2020 € 40,23 bij een Km stand 154.589 03-09-2020 € 25,00 bij een Km stand 149.613 APK 12-09-2019 € 2169,71 bij een Km stand 137.835 05-09-2017 €923,80 bij een Km stand 114.875 enz. enz. de auto is zeer goed onderhouden. Tijdens geen van de onderhoudsbeurten of bij een APK-keuring is nooit enig advies gegeven m.b.t. het vervangen van de distributie riem. Het lijkt mij verstandig de importeur te informeren omtrent deze "blunder" die gemaakt is bij mijn auto."

2022-01-07 | Arie, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte service"

"Water in portier van mijn Jaguar XF. Afwatering loetier wordt ontstopt. Later krijg ik factuur thuisgestuurd. Zou toch service moten zijn bij zo'n dure auto van Eur 129.000? Half jaar later weer water in portier."

2022-01-05 | Jurgen, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Na een slechte start en veel problemen naar tevredenheid opgelost.."

"2e hands auto gekocht bij Broekhuis in Almere via een advertentie op internet. Bleek toen ik thuis aankwam na het halen van de auto, dat de kilometerstand onjuist in de advertentie had gestaan. Direct een foto gemaakt en contact opgenomen.. Inderdaad was er een fout gemaakt en wel in plaats van de echte kilometerstand (21000) was de dagtellerstand (5000) opgenomen in de advertentie. De fout werd toegegeven en er kwam een aanbod. Dat was voor mij geheel niet in mijn lijn der verwachting en na veel gebel naar Broekhuis kwam er een definitief voorstel en als ik het daarmee niet eens zou zijn dan moest ik het maar uitzoeken..... Dat heb ik gedaan. Nadat ik een advcaat in de arm genomen heb (die ik zelf moest betalen natuurlijk) is de klacht nu naar tevredenheid opgelost."

2021-12-29 | Ron, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Weinig vertrouwen nog."

"Olie ververst maar toch licht vuil. Ruitenwissers geplaatst met gaten erin in en verkleurd denk niet nieuw en geen orginele. Auto 13.30 al klaar en geparkeerd voor de showroom 16.15 gebeld door garage dat auto gereed is kan dan ook eerder bellen."

2021-12-07 | Jan Modderkolk, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Een auto hoort niet op straat afgeleverd te worden "

"Ik heb de auto laten afleveren op mijn werkadres. Dit is niet de ideale manier om een auto bekijken geparkeerd tussen andere auto,s in Ik heb getekend voor aflevering maar achteraf is gebleken dat er niet geleverd is volgens mijn offerte. Heb Arval hierover geïnformeerd echter nog steeds niets van teruggehoord. De volgende auto gaat niet meer op staat afgeleverd worden."

2021-11-09 | Ruud, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik enthousiast

"Prima geholpen"

"Echter klopten enkele afspraken niet"

2021-11-05 | R, | Broekhuis Doetinchem | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Beter dan de vorige keer. Alles is afgehandeld, maar wel merkwaardig dat als alles zou zijn afgelast"

"Verwarrende conclusies: de ene monteur zegt dat er nog onderdelen besteld moeten worden, de ander zegt dat de beurt afgewerkt is. Maar, de APK is niet meegenomen terwijl dit was afgesproken, op de factuur stond de km. stand niet goed ingevuld, de datum op de pas voor de pechhulp was foutief ingevuld en de auto stottert nog/maakt schokkende bewegingen, na 2 jaar en na klachten nog steeds en na het aanbrengen van nieuwe bougies. Diverse keren gebeld maar de communicatie is onduidelijk en niet goed doorgegeven. De slechtse beoordeling sinds de klandizie bij Broekhuis."

2021-11-04 | Wout, | Broekhuis Barneveld | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik enthousiast

"Slordig"

"Van de leenauto was de kofferbak open. Ik kreeg de verkeerde autosleutels terug, antenne was na de wasbeurt niet teruggezet, dop voor wielmoerslot lag op voorbank, ijskrabber niet in de auto, vervangen voorbanden waren niet gefactureerd, keuringsrapport van andere auto ontvangen en adreswijziging niet doorgevoerd. Vertrouwen kreeg wel een deuk, maar toch aanbevolen."

2021-11-02 | Jan, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik enthousiast

"Broekhuis (opel) komt gebreken niet na"

"Ik heb mijn vorige auto bij Broekhuis Ford in Harderwijk gekocht. Omdat ik zeer tevreden was heb ik besloten ook nu een aankoop te doen bij Broekhuis, dit keer bij Opel in Harderwijk. Tot aan de aanschaf van de auto ging alles goed, helaas door verkeerde inschatting van de verkoper is er een klacht ontstaan, toen de klacht duidelijk werd bij Broekhuis heeft men dat aangepakt en keurig netjes opgelost. Ik kan niets anders zeggen dan dat tevreden klant bij Broekhuis op nummer 1 staat, ik zou mijn volgende auto zo weer bij Broekhuis aanschaffen. Met vriendelijke groet, A.Yirci"

2021-10-23 | Attila Yirci, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Komt afspraken niet na"

"2 jaar geleden hebben we een nieuwe Ford Ecosport gekocht. Daarbij is gesproken over andere banden, we kochten all seisoen banden a 500 euro en over het slechte navigatie systeem. Geen probleem, bij onze volgende onderhoudsbeurt zouden we - gratis- een update krijgen. We zijn aan onze onderhoudsbeurt toe en maken een afspraak met de werkplaats en geven aan dat we een update voor onze navigatie zouden willen. Krijgen we te horen dat daarvoor betaald moet worden. Hoho, dat is niet afgesproken, dus bel ik de verkoper hierover. Die schiet uit z,n slof, de onderhoudsbeurt had ik met hem moeten afspreken. Nog ik of mijn vrouw waren hiervan op de hoogte, maar hij zij dat hij dat met de werkplaats zou bespreken. Om een land verhaal kort te houden, er stond op de rekening dat we zomerbanden hadden en er stond niets over een update. Dus maar weer bellen en uiteindelijk bleken wij toch all seisoen te hebben en dat de update niet is uitgevoerd. Komt nog bij, dat de auto, als service, opgehaald kon worden en weer teruggebracht zou worden. Ophalen tussen 10 en 12 uur terug uiterlijk om 17.00 uur. Worden we om 5 voor 5 gebeld dat het terugbrengen niet voor 5 uur kon plaats vinden maar in de loop van de avond. Dat kan helemaal niet, want ik had om 19.00 uur een afspraak staan waar ik auto dringend nodig had dan kon ik wel de brengauto die voor onze deur stond wel gebruiken. Hoezo gebruiken? Ik had er geen autosleutel van want die had de ophaler van onze auto meegenomen. Hoe je went of keert, om 19.00 uur staat onze auto voor onze deur. Zijn jullie nou helemaal ... dat is wel goed gekomen. Voorwat de update betreft worden we zo snel als mogelijk teruggebeld. Na een week vonden we het welletjes geen bericht slecht bericht, weer bellen maar update was niet uitgevoerd. Als een nieuwe auto komt kopen kan er van alles, maar als je er om komt, geven ze niet thuis. We voelen ons totaal in de maling genomen."

2021-10-05 | Willem, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Marktplaats "

"Ik heb een tweedehands fiat doblo gekocht bij Broekhuis opel. ik ben er erg blij mee. maar later constateer ik dat ik geen reserveband aanwezig is dus ik bel naar de verkoopafdeling en ik zeg wat er ontbreekt en daarna krijg ik te horen dat hij even ging kijken als hij niks kan vinden dan zal ik die zelfde dag wat van horen. anders moest maar even op marktplaats kijken uit eigenlijk heb ik dat maar gedaan want ik hoorde niks meer. Terwijl ik de volledige bedrag betaald en ik zelfs niks van af gepraat heb van de prijs jammer dat dit zo moest lopen."

2021-09-17 | Tohn , | Broekhuis Doetinchem | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren