Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

5,6 gemiddeld
127 reviews
6

Daarom ben ik enthousiast

"Het is duidelijk minder dan voorheen "

"Allereerst werd mij een kosten overzicht aangeboden van een "grote beurt" t.w.v. ruim € 500,00. Uiteindelijk heb ik ca.€ 324,00 betaald. ( kleine beurt). Na inspectie bleek mijn auto diverse technische mankementen te hebben zodat de auto niet door de APK kon komen. Daar kan de fa Broekhuis niets aan doen en vandaag is alles volgens een vooraf aangeboden prijs afgewerkt. Voorheen werd er op reparaties van auto's ouder dan 5 of 10 jaar een kortingspercentage gegeven. Dat schijnt niet meer zo te zijn. Wat mij ook tegenviel was de koele niet echt klantvriendelijke ontvangst bij de receptie van de werkplaats. Mijn eerdere ervaringen van ca 6 jaar bij deze vestiging was duidelijk beter. Als laatste viel mij op dat na eerder onderhoud de auto even door de wasstraat werd gereden. Dit is deze keer helaas niet gebeurd. Met vr gr R. Hermans Arnhem"

22-11-2022 | Rob Hermans, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Onderhoud goed uitgevoerd, prijsopgave verschilde"

"Bij de online werkplaatsafspraak kreeg ik een online prijs van 350 euro te zien, in de werkplaats bleek dit 650 te zijn."

21-11-2022 | Jans, | Volvo Assen | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Ik ben geschrokken van de kosten"

"De eerste keer dat mijn (tweedehands-) auto naar de garage moest voor, wat ze noemen, een normale beurt heeft meer dan € 600,- gekost. Ik heb uitleg gekregen waarom het zo duur was. Het gesprek was prima, maar behalve dat Volvo landelijk de tarieven samenstelt is er geen verklaring voor de hoogte van dat bedrag. Ik heb niet geshopt bij universele werkplaatsen, maar schat in dat het een stuk goedkoper had gekund. Volvo moet mijns inziens gaan nadenken over de tarieven. Mobiliteitsgarantie weegt niet op tegen deze prijs en de 'gewone' garantie is wettelijk verplicht. Om positief te eindigen: de beurt is goed uitgevoerd (zover ik kan beoordelen). Daar ben ik tevreden over."

15-11-2022 | Wim, | Volvo Emmen | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Waardeloos/schandalige omgang met klant"

"Een Peugeot 108 gekocht uit 2020 met kilometerstand van 1070. Een vriendelijke verkoper maar die geen verstand van zaken heeft. Voor de aflevering afgesproken de auto grondig te inspecteren. Zoals de verkoper zei: de auto wordt van boven tot beneden grondig geinspecteerd. Dus niet alleen contrôle vloeistoffen. Bij thuiskomst hing 1 van de kentekenunits al los. Is de auto dan wel grondig geinspecteerd? Op de vraag hoe het met de mobiliteitsgarantie zit bij deze auto kreeg ik als antwoord: daar er geen afleverpakket afgenomen is heb ik geen recht op mobiliteitsgarantie. Pas als ik de eerste beurt bij Broekhuis laat uitvoeren dan heb ik daar pas recht op. Werkelijk schandalig voor een auto bij aanschaf met een kilometerstand van 1070. Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten en zal ik in de volgende reviews het vervolg delen. Inmiddels heeft Broekhuis contact opgenomen nav de bovenstaande review. De auto wordt nu thuis opgehaald en er wordt vervangend vervoer geregeld. De auto wordt nagekeken en opnieuw gepoetst. Tevens wordt er mobiliteitsgarantie afgegeven en het incomplete gereedschap voor het wisselen van een wiel wordt aangevuld. Dit is niet standaard bij deze auto maar wordt als extra service wel geleverd. Voor alsnog vind ik dit een nette en snelle manier om een klacht af te handelen."

07-11-2022 | Henk, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Blij met de gekochte auto, garage zelf matig."

"Paar weken geleden hebben wij onze nieuwe auto C5 Aircross opgehaald bij deze garage. Moesten er wel 4 weken voor wachten i.v.m. dat ze weinig monteurs hadden. Maar goed het was een mooie auto dus wij vonden het goed en keken uit naar het moment dat we hem konden ophalen. Toen we de auto kwamen ophalen hadden we iets vrolijker onthaal verwacht. De verkopers vonden we niet heel vriendelijk en het leek voor hun de normaalste zaak van de wereld. We miste daarin wat enthousiasme. Voor ons was dit een grote uitgave en hadden daarom er misschien meer van verwacht. Na een ontbrekende stempel in het onderhoudsboekje en wat onduidelijkheid over de uitgevoerde beurt zijn we vertrokken. Met de auto zijn we zeker blij! Maar als ik het gehele verkoop ervan mee moet nemen in de beoordeling dan komen we helaas uit op net een voldoende."

01-11-2022 | Dennis, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Goede auto gekocht"

"Prima auto, hij rijdt goed. Jammer dat een Samsung mobiel voor de navigatie niet is aan te sluiten op de board computer van de auto. Ik had duidelijk een leveringsdatum afgesproken en helaas is dat niet goed in het systeem gezet. Gelukkig kon toch op de geplande datum worden geleverd."

25-10-2022 | Paul van den Heuvel, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Hoe vaak moet dit"

"Hoe wil je hebben dat dit moet"

18-10-2022 | Jan, | Volvo Assen | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"telefonische intake inspectie bleek onjuist te zijn ingevoerd"

"Omdat ik een hekel heb aan de verplichte cookies kan ik niet via de website een afspraak maken en moet dat telefonisch. Allemaal erg lastig en klantonvriendelijk. Bij aankomst garage bleken telefonisch doorgegeven data verkeerd te zijn ingevoerd en moest een medewerker alles opnieuw invoeren en mijn afspraak wijzigen. Gelukkig werd ik toch snel geholpen en kon na ruim een uur weer naar huis."

11-10-2022 | Henk Oonk, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Jammer "

"Ze hadden gelijk, maar toch jammer dat je een leenauto moet aftanken bij een gebruik van 8 kilometer. Toch naar het tankstation gereden ging voor nog geen 2 euro in. Broekhuis wilde ook aftanken maar die service zou 15 euro kosten plus het bedrag bij tankstation. Als je echt om je trouwe klant geeft (lees 3 auto's gekocht) had je in dit geval gezegd.....mevrouw als u hier 2 euro betaald is het goed zo."

11-10-2022 | Ingrid, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet leuk"

"Tijdens de jaarlijkse beurt heb ik gelijktijdig de gratis beurt van 75 euro laten doen. Maar ik moest wel het volle pond betalen."

04-10-2022 | Ton , | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Duurt lang "

"Ja het duurt lang bij Ford. Volgens afspraak de auto ochtends voor 08.00 uur gebracht. Maar dan wordt er meteen gezegd we beginnen niet meteen aan deze auto. Misschien om 14.00 uur sms'je dat ie klaar is. Geen sms ontvangen en auto was om 15.30 uur gereed."

03-10-2022 | Harry , | Broekhuis Hoogeveen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen. Tot op heden is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0528-229080 of hoogeveen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Hoogeveen

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"ik ervaar geen achter de klant staan"

"ik ervaar geen positieve instelling bij het afhandelen van een autoklacht in de garantietijd."

28-09-2022 | Jan terwisscha van scheltinga, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Minder goed dan ik van ze gewend ben."

"Serviceboekje niet afgestempeld terwijl het op de daarvoor bestemde plek lag, defect lampje niet vervangen, de onderhoudsbeurt leek een beetje overhaast te zijn afgerond."

27-09-2022 | Gerhard, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"onderhoud zou erg prijzig worden"

"Ik ben gebeld voor overleg m.b.t gebreken. Remschijven en -blokken zouden aan vervanging toe zijn, kosten ruim €1400,00 Bij navraag andere vakgarage kan dit een stuk goedkoper, max. €850,00 Daarnaast werd een nieuwe mattenset geadviseerd vanwege slijtage. Alleen de mat linksvoor (bestuurdersplaats) zit een slijtageplek. Op de offerte zag ik dat de vervanging batterij van de afstandsbediening in rekening gebracht zou worden. Hierover gebeld dat de sleutel 5 weken geleden gekocht is en dat batterij niet vervangen hoeft te worden. Dit zou eens in de zoveel jaar standaard op de rekening komen te staan. Ze hebben wel meteen het bedrag in mindering gebracht. Tot op heden ben ik altijd netjes geholpen, ook als ik tussendoor even langs kwam. En ik zal deze week ook nog even langs moeten gaan omdat ik na het onderhoud nog 2x op het scherm controleer parkeerlichten zag staan. Of ik jullie zal aanbevelen? Voor de service/advies van Broekhuis Barneveld die ik het afgelopen jaar gehad heb wel maar voor de Broekhuisprijzen niet."

26-09-2022 | A. Mussche, | Broekhuis Barneveld | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"niet slecht"

"De aankoop en proefrit ging goed. Medewerker zeer vriendelijk en kundig. Prijs over inruil werd aangepast met 500 euro minder ivm kleine parkeerschades. Teleurstellend maar ok. Aankoop werd gesloten en over 3 weken (waarom zo lang?) konden wij de auto ophalen. Deze verkoper was erg gehaast, zei gelijk dat hij niet zoveel tijd had en ook zei hij geen verstand te hebben van een Adam!? (beetje vreemd als je bij Opel dealer werkt. Uiteindelijk ging hij wel eea uitleggen waarschijnlijk omdat mijn gezicht boekdelen sprak. Het ging haastig. Erg jammer als je toch een flink bedrag neertelt voor een nieuwe auto."

15-09-2022 | José Simone Camonier, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Als trouwe Peugeot-rijder had ik meer verwacht"

"Over de uitgevoerde servicebeurt ben ik tevreden. In het tussendoor toegezonden servicerapport kon ik zien wat er allemaal nodig was buiten de standaard jaarlijkse beurt. Na telefonisch overleg kon de beurt worden uitgevoerd. Tevens mocht de MyPeugeot Card, welke over dertig dagen zou aflopen, meteen weer voor een jaar worden verlengd. Waar ik niet over tevreden was en eigenlijk nog steeds ben, was de halsstarrige houding bij mijn verzoek voor de update van mijn Tom-Tom navigatie. Mijn Peugeot zou te oud zijn. Tijdens het afspreken van en de uitvoering van de servicebeurt was de auto nog geen 5 jaar oud. Volgens een van receptionisten telde dat niet, want de auto kon wel enkele maanden voor de uiteindelijke verkoop in de showroom hebben gestaan. Die tijd telde volgens hem ook mee in de abonnementsperiode tussen Peugeot en Tom-Tom. Hier moest ik even over nadenken. Bij het ophalen van de auto werd na mijn vraag naar de update, wederom hetzelfde antwoord gegeven. Daarop heb ik mijn kentekenbewijs laten zien, waarop de datum van afgifte duidelijk zichtbaar was; de auto was nog geen 5 jaar oud. Na navraag bij de chef-werkplaats, werd de update (v23) alsnog uitgevoerd. Bij de aanschaf van mijn 2008 in augustus 2017 heb ik bewust gekozen voor het Tom-Tom systeem. Mijn P2008 is voorzien van het Pack Connect en dat omvat Tom-Tom lifetime kaartupdates, maximaal 4 per jaar gratis bij onderhoudsbeurt door de dealer. Volgens de verkoper leverde Tom-Tom dus lifetime (levenslang) updates. Levenslang is in mijn ogen dus onbeperkt, zolang ik tenminste die Peugeot blijf rijden."

14-09-2022 | Mart, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Netjes om de auto thuis af te leveren"

"De ontvangst en afhandeling is allervriendelijkst. Ook de aandacht, uitleg en tijd bij aflevering van de auto is prima. Wel viel het op dat bij bestelling bij een fietsendrager dat we niet werden geattendeerd op de aanbieding die Volvo tijdelijk hierop gaf. De verkoper ging uit van het bedrag van de officiële Volvo website. Dit was in eerste instantie zelfs 100 euro hoger bij broekhuis Harderwijk dan in Groningen en meer dan 250 euro ten opzichte van het bedrag dat op grote posters in de showroom in Harderwijk aangaf. Jammer een gemiste kans, want dit gaf ons achteraf helaas niet zo’n goed gevoel."

12-09-2022 | Harry, | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Koude douche in service en ontvangst"

"Bij de vestiging Enkhuizen vind ik de ontvangst maar matig. Alsof ze niet zoveel zin hebben in hun werk. Bij de receptie worden ook iedere keer dat ik er kom conclusies getrokken of vragen gesteld om meteen alle verantwoordelijkheid bij jou als klant te leggen. Terwijl ze nog niets eens naar de auto gekeken hebben of dat ik niet eens met een klacht kom, maar met een vraag. Heel bijzonder. Alleen bij de vestiging in Purmerend (van de vestigingen in de buurt) waar ik mijn auto ook nieuw gekocht heb wordt je op de juiste manier behandeld naar mijn mening. Kan Zwaag en Enkhuizen nog wat van leren. Ik ben een eerlijke kritische klant, met kennis van zaken. Het gaat mij niet om de goedkoopste prijs, ik wil kwaliteit en redelijkheid en dat verwacht ik dus van mijn dealer."

06-09-2022 | Tom, | Broekhuis Enkhuizen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We vinden het spijtig om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact met u opgenomen en bedanken u voor het prettige gesprek. U bent van harte welkom bij ons op de vestiging Met vriendelijke groet, Broekhuis Enkhuizen

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"There is room for improvement!"

"I am a new client and this is my first experience. I booked in for a service and to have the recall part replaced on my Hyundai. At the end of the appointment I was old they couldn't replace the recalled part, not enough time! This is very bad as I specifically booked to have this done during the same appointment. I also booked the appointment at the weekend so that I didn't need to take time off work. I was told to come back Monday. I took time away from work on Monday to go back, after 45 minutes of them working on my car, a I was told by the receptionist they ordered the wrong part and I will have to come back at another time. No apologies for the inconvenience, nothing! So this will be three trips (3x petrol, 2x taking time off work) for something that should have been completed in one appointment. This is terrible service, simply terrible by a dealership. I am still waiting to hear about my recalled part being fitted."

06-09-2022 | Emma, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Dear Emma, Thank you for your review. This is very important to us. We have contacted you to discuss this. Sincerely, Broekhuis Almere

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Koppeling slipt en maakt een raar geluid van de eerste dag??"

"Ben nu op vakantie met de auto kom er zeker op terug na onze vakantie al contact gehad met Pieter na de oplevering van de auto."

05-09-2022 | Ronald, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ronald, Het is inderdaad vervelend dat de koppeling een geluid maakt, juist om dat het niet aanwezig was bij de proefrit die U gemaakt heeft en wij het bij het aflever klaar maken van de auto ook niet vernomen hebben. Ik heb van Pieter begrepen dat u na de vakantie contact met ons opneemt om een afspraak te plannen en het geluid te verhelpen. Wij wensen u nog een fijne vakantie en horen graag van U. Broekhuis Veenendaal

5

Daarom ben ik enthousiast

"Duur "

"Duur"

29-08-2022 | J, | Broekhuis Koog aan de Zaan | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij komen graag met u in contact om dit te bespreken, zodoende heeft u van ons een e-mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

6

Daarom ben ik enthousiast

"menig is dubbel"

"ik moet zeggen dat het werk aan de auto prima was en de mensen waren heel vriendelijk. Alleen vooraf ging het niet van een leien dakje. ik heb online de afspraak gemaakt met verzoek voor vervangend vervoer. Kreeg ik maar liefst 2 bevestigingen in de mail, één met vervangend vervoer en één zonder. Ik dus bellen om dit te checken maar je komt er niet doorheen, wel kreeg je de optie "toets 9 voor de klantenservice" Die wilde ik eigenlijk niet want dan krijg je iemand van een meldcentrum die van toeten nog blazen weet, maar na 20 minuten (!) toch maar op de 9 gedrukt. En ja hoor, "ik zit daar zelf niet, maar ze zullen het druk hebben, maar ik geef de boodschap door en ze bellen u terug" Never nooit meer terug gebeld natuurlijk. Dus ik ben maar op de bonnefooi naar de werkplaats gegaan en gelukkig hadden ze vervangend vervoer voor me klaar staan. Dus de service was goed, de bereikbaarheid een ramp !"

29-08-2022 | erik, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Afwikkeling aankoop andere auto was OK"

"Enige probleempjes: Verkoper zou behulpzaam zijn bij het verlagen van mijn leeggewicht van de caravan bij RDW. Nog niets van gehoord. Trek gewicht van de hybride Mondeo is slechts 750 kg. Ook toegezegde file met foto's van de nw auto heb ik nog niet gehad."

24-08-2022 | Johan Elgersma, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"mooi bedrijf maar niet helemaal perfect."

"30 juli om 16:00 mijn nieuwe insignia sport tourer opgehaald. Verkoper gaf aan dat de auto de eerste beurt zou hebben gehad. Bij aflevering kwam de melding olie vervangen. Het bleek dat men geen onderhoud uitgevoerd had terwijl dit was afgesproken. De verkoper baalde als een stekker en heeft toegezegd dit alsnog te regelen. Ik heb zelf een afspraak gemaakt bij Broekhuis in Enschede voor de eerste beurt."

11-08-2022 | Johan, | Broekhuis Arnhem | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik enthousiast

"Matig "

"We zijn Prima geholpen. Maar de auto was zeer maar dan ook zeer slecht van binnen schoongemaakt. Dat is wel jammer. Heb echt het gevoel gehad dat een schone auto bij aflevering niet zo belangrijk is . Nogmaals jammer verder rijd de auto prima. vrg E Verstraate"

09-08-2022 | Ed Verstraate, | Broekhuis Zeist | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Zie hieronder jou"

"Zoals in het verleden totaal geen citroen gevoel meer. Vorige dealers vooral Slenters en Coolen gaven een warm gevoel en vertrouwen."

08-08-2022 | Chiel Albers, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"goed"

"Het onderhoud aan de auto heb ik als zeer goed ervaren. De auto wassen? Het idee is super, maar de auto was super schoon en na het wassen bij Broekhuis waren het allemaal waterdruppels. Is drogen een idee of anders vragen of de auto gewassen mag worden."

03-08-2022 | Bert Bult, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Service waar je op kan wachten dan is 3 uur te lang"

"De eerste service beurt had ik aangegeven dat ik er op wilde wachten, dan ga je ervan uit dat dit ongeveer 1,5 max duurt. Bij het brengen van mijn auto kreeg ik te horen dat dit 3 uur ging duren. Dat is toch geen tijd om te wachten. Misschien het vermelden waard op de website. Nu moest ik weer een andere afspraak maken zodat ik dit op een andere manier kon oplossen. Service verder was prima, vriendelijke medewerkers."

02-08-2022 | Ellen.bijvoet, | Volkswagen Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Wel tevreden over het onderhoud "

"Tevreden over het onderhoud maar de auto ramen waren na het onderhoud smerig. Ik had de auto een dag van te voren laten schoonmaken bij een auto was bedrijf wel opgelost door een meneer die werkzaam is achter de balie."

02-08-2022 | Ria Braak-Theelen, | Volkswagen Zwaag | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Geslachtsverandering?"

"Uitermate storend ervaren dat ik als mevrouw wordt aangesproken en ook nu weer wordt benaderd. Dit gebeurde ook al in een telefoongesprek waarbij ik moest corrigeren. Gemakshalve ging de medewerkster er vervolgens van uit dat mijn partner dan wel de vrouw moest zijn. Wellicht aanleiding voor uw medewerkers om een diversiteitstraining te volgen? Auto trouwens prima 'verzorgd', wel jammer dat gangbare onderdelen niet op voorraad bleken te zijn."

02-08-2022 | Elco, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik enthousiast

"terugkomen voor een onderplaat kenteken, was vergeten."

"van hogerhand mag de verouderde navigatie niet worden ingeregeld. auto anderhalf jaar oud. ruitenwisser vloeistof berekend terwijl die vol zat."

02-08-2022 | harry, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Matige ervaring"

"Hartelijk ontvangen met koffie. Na het uitvoeren van een Opel-check voorafgaand aan de zomerbeurt, heb ik een up-date ontvangen over de geadviseerde uit te voeren werkzaamheden. Ik ging overal mee akkoord, want ten slotte wil je tijdens de vakantie geen problemen. Helaas een nieuwe Opel-accu was niet op voorraad, overigens ook niet leverbaar door Opel. Ik heb gevraagd of het mogelijk was een alternatief te plaatsen. Uiteindelijk is een Bosch-accu geplaatst. Ook werd geadviseerd om de batterij van de sleutel te vervangen. Vandaag (ca. 4 weken later) is deze wederom vervangen, want ik kreeg een melding. Ik zal nooit weten of de overige werkzaamheden wel zijn uitgevoerd!"

30-07-2022 | Martin Melenhorst, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Gematigd tevreden "

"Montage trekhaak duurde langer dan verwacht. Beschadigingen provosorisch weggewerkt, niet voldoende. Moet opnieuw gebeuren. Laadkabel niet in auto. Moest nog opgehaald worden. Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing. Geholpen door andere verkoper, niet zo vriendelijk. Al met al een mager zesje..."

27-07-2022 | Cornelis van Merkestein, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Servicebeurt naar tevredenheid, afwerking onvoldoende"

"De display bleef olie verversen aangeven. Uiteindelijk na meerdere pogingen is het gelukt het oorspronkelijke menu terug te krijgen. Dit is al eerder gebeurd. Ik moest toen terug naar de garage om het te laten herstellen. Dringend advies: ook de display controleren aan het einde van een sevicebeurt!"

26-07-2022 | J.J., | Broekhuis Zeist | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Haalt het niet bij Broekhuis Peugot."

"Bij de receptie werd verteld dat de auto weer volgeladen was. Niet dus. Ook geen schoon gewassen auto dit keer! Verder alles oké!"

19-07-2022 | Niek, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Steenwijk was super. Meppel is ok."

"Afgelopen week onderhoudsbeurt. Vandaag accu kapot. Leenauto niet schoon. Er was ook in gerookt. Wel goed dat er vandaag een nieuwe accu geplaatst kon worden. Mobiliteitsservice was prettig en adequaat."

18-07-2022 | Anton, | Broekhuis Meppel | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Zeer slecht telefonisch bereikbaar"

"Het maken van een afspraak verliep zeer moeizaam. Dit omdat de telefoon vrijwel nooit wordt opgenomen. Het maakt niet uit welk keuze nummer je kiest op het ingesproken bandje, na lang wachten komt er niemand aan de lijn. Na vele minuten wachten wordt de lijn zelfs beëindigd. Het enige nummer wat opgenomen wordt is nummer 9, dan krijg je een vriendelijk persoon aan de lijn die je vervolgens doorverbind naar 1 van de andere keuze nummers die zoals ik al eerder zei vrijwel nooit worden opgenomen. Over de uitgevoerde werkzaamheden en factuur heb ik niets te klagen. Wel over het feit dat ik gebeld zou worden wanneer de auto klaar zou zijn. Dit is niet gebeurt waarna ik aan het einde van de dag wederom de strijd aan moest gaan met de keuzenummers van het bandje om te achterhalen of mijn auto klaar was. En oja bij het maken van een afspraak voor in dit geval een grote onderhoudsbeurt kon ik pas 1,5 maand later terecht!"

18-07-2022 | M. Van Dijk, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer van Dijk, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen u graag weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurgesteld "

"Teleurgesteld Ik heb de auto in 2012 nieuw bij u gekocht. De auto is altijd bij u in onderhoud geweest voor reparatie of de periodieke onderhoudsbeurt. Hoewel ik de laatste jaren slechts 5000 km per jaar rijd, laat ik toch altijd de volledige onderhoudsbeurt per jaar uitvoeren. Waarom is de beurt voor mij ook belangrijk: de Plus Pas. Vroeger kon je deze er los bijkopen, nu zit deze in de beurt. Nogmaals vandaar dat ik ondanks het lage aantal kilometers toch een volledige beurt laat uitvoeren. Altijd heb ik bijbetaald voor de Europa dekking. Dit jaar ben ik dat vergeten. Nou moet ik dit jaar eenmalig naar het buitenland en heb gevraagd of het pasje met volledige bij betaling alsnog kan worden omgezet van alleen Nederland naar Europa dekking. Het antwoord was nee. Ik ben echt Teleurgesteld. Dirk Roubos"

18-07-2022 | Dirk Roubos, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Roubos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hebben, in overleg, toch de pechhulp voor Europa voor u kunnen afsluiten. We betreuren dat dit zo is verlopen, ons excuus. Wij zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere

6

Daarom ben ik enthousiast

"Normaal goed maar onlangs met onderhoud niet geheel tevreden. "

"Onlangs mijn Citroën C3 Aircross een onderhoudsbeurt laten uitvoeren door Broekhuis, voormalig Auto Palace. Eind van de dag de auto op willen halen maar de auto blijkt niet klaar te zijn door ziekte personeel. Kan gebeuren maar bel eerder op de dag hoe en wat en niet bij het ophalen. Ik laat de auto staan neem een leenfiets mee want er is geen leen auto meer. Jeetje wat een rot fiets, snel vervangen Broekhuis dit is niet te doen. De volgende dag haal ik hem op en bekijk de nieuwe matten die vervangen zijn. Blijkt er geen C3 Aircross meer op te zijn maar reclame Broekhuis. Misschien zijn deze goedkoper maar toch Misschien eerst overleggen want nu betaal ik voor matten met reclame of naam erop. Ik heb het zo maar gelaten want ik kreeg wel een kleinigheidje mee zoals autodrop en wat informatie. Verder goed afgehandeld en excuses voor het ongemak gekregen voor de 2 dagen. Vanwege het mooie weer de auto niet veel gebruikt en met de fiets naar het werk geweest. Vandaag de auto maar eens meegenomen , de voorruit is vies en ik doe de ruiten sproeiers aan. Blijkt deze totaal leeg te zijn, zeer vreemd na een onderhoudsbeurt, voertuig inspectie, airco service en een rekening van 700 euro. Dus vanavond maar zelf meer dan 2 liter ruiten vloeistof erin gegooid en sproeien maar. Ik ga er maar vanuit dat de rest wel uitgevoerd is. Normaal nooit klachten bij auto palace maar goed dit keer niet geheel tevreden. Laten we het er maar op houden dat het de omstandigheden waren. Vraagje uit nieuwsgierigheid, waarom kan de navigatie niet het weggetje vinden langs de bussluis van de solingestraat straat naar de Somervaart in Deventer. Veel navigatie systemen kunnen dit wel en dit is geen nieuw weggetje, kent de nieuwe update van Citroën dit niet?"

15-07-2022 | Mike , | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om dit met u te bespreken. Fijn dat u, voor een volgend bezoek, het vertrouwen in ons heeft. We zien u graag weer bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Deventer

5

Daarom ben ik enthousiast

"Kan beter"

"Ik had verwacht meer uitleg over de auto geen onderhoud boekje erbij hangt geen kaartje in wanneer die weer een beurt moet hebben hadden afgesproken om een volle tank erbij had ook wel verwacht een bloemetje voor mij partner ze zullen het goed maken voor een volle tank niets meer gehoord"

14-07-2022 | Dirk , | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte Dirk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hebben u gesproken. Fijn dat u tevreden bent met de geboden oplossing. We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren