Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik niet enthousiast
"Kleine voldoende, kan echt beter."
"Helaas was de auto niet gereset, ik stapje in en zag als eerste uw auto heeft een onerhoudsnodig binnen 18 dagen. Op de werkorder staat brandstofleidingen oke, bijzonder voor een elektrische auto. De auto was ook nat, gewassen? Dan slecht. Volgens afspraak zou de beurt een uur duren. O ja er moet ook nog een update plaatsvinden, duur twee uur, dan was ook een verrassing. Kortom niet geheel gelukkig. De koffie was goed, verder erg onpersoonlijk, de inrit is moelijk te vinden. Deze klant rijdt prive een auto van > 30.000 euro. Baliemedewerkster ook niet echt vriendelijk, verborgen achter het beeldscherm."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Leuke verkopers maar de zaak is groot voor goede service"
"Met het kopen van de auto had ik niet verwacht dat we een maand moesten wachten. Alleen omdat er een trekhaak onder moest. Op dit moment hebben we problemen met het automatisch open en dicht gaan van de deuren en nu moeten we 2 weken wachten tot we terecht kunnen. We moeten ons laten brengen naar Enschede en laten halen. Dat is 120 km totaal. Want vervangend vervoer kost geld. We hadden eigenlijk een andere auto op het oog, maar de site was niet aangepast dus hij was weg. Niet erg netjes. Dus maar een andere gekocht die ook mooi is maar wel weer bijna 3.000 duurder. We werden ook niet terug gebeld over een vraag. 3 dagen over gedaan. Dit vind ik ook slecht, de zaken gaan blijkbaar te goed. Erg jammer."
Daarom ben ik enthousiast
"Enigszins teleurgesteld achteraf "
"Gemakkelijk een afspraak gemaakt voor een olie service en storing aan de eco stand. En gas response was erg traag. Ik heb een waslijst met dingen die gedaan zijn inclusief een grote inspectie, deze was anderhalve maand ervoor ook al gedaan en in mijn ogen iets overbodig. Maar de storing en klacht zijn niet verholpen merkte ik op de terug weg."
Daarom ben ik enthousiast
"Prettig zaken doen ,"
"Duidelijke en prettige communicatie Goede afspraken Juiste aflevering Wij zijn tevreden"
Daarom ben ik enthousiast
"Redelijk"
"Ik wil toch iets van het hart! Ben ook best wel tevreden hoe de verkoop gegaan is. Er werd mij gezegd dat de auto binnen 5 tot 10 werkdagen geleverd werd, na 9 dagen heb ik gebeld en er werd min gezecht dat hij de volgende dag zou bellen, heeft hij niet gedaan,Volgens mij dus zelf maar gebeld, ik moest begrip hebben dat zij het erg druk hadden! Jammer, ik ben wel blij met de auto!"
Reactie van Broekhuis
Beste Lida, Bedankt voor je feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Wij hebben contact met je opgenomen en een fijn gesprek met je gehad. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend
Daarom ben ik enthousiast
"Goede werkzaamheden, matige communicatie "
"Mij is telefonisch verzocht om een review te geven. Voor het onderhoud+ APK + storing van mijn Focus een afspraak gemaakt. Stond keurig een leenauto klaar. Bij het weer afhalen van mijn auto, was er enkel nog een verkoper aanwezig. Hij wist niet of de storing en update uitgevoerd waren en kon dit ook nergens vinden. Hij gaf aan dat ik de volgende dag gebeld zou worden met uitleg. Dat is nooit gebeurt. Bij het ontvangen van de factuur, waren de garantie-werkzaamheden in rekening gebracht. Daarnaast was ook blijkbaar een airco beurt uitgevoerd (en gefactureerd), wat niet besproken / gevraagd was. Een kort telefoontje hierover was voldoende om dit recht te zetten. Verder tevreden over de werkzaamheden. De storing is verholpen en men denkt verder ook goed mee."
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geholpen."
"Wij vinden het jammer dat er niet vermeld werd dat de auto geïmporteerd was en dat in tegenstelling tot wat de verkoper beweerde de auto niet altijd bij Broekhuis in onderhoud was geweest."
Reactie van Broekhuis
Beste Roy, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit jouw ervaring is. Naar aanleiding van jouw review hebben wij geprobeerd om met je in contact te komen. Tot op heden is ons dit niet gelukt. Wil je ons daarom bellen of mailen? Wij zijn te bereiken via: 033-2457654 of nijkerk@broekhuis.nl Groet, Broekhuis Nijkerk
Daarom ben ik niet enthousiast
"niet altijd even klanthandig"
"Twintig jaar bij broekhuis Emmen geweest, uitstekende klantgerichte benadering, nooit klachten. ik heb nu een occasion bij broekhuis Epe gekocht en ik heb het niet als slecht ervaren maar wel anders. Epe zou ik als cijfer een 6,5 geven. zou het komen omdat ik een (dure)tweedehands auto koop? Onervaren personeel? geen idee."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Naar aanleiding van uw review is er contact met u opgenomen en hebben wij u gesproken. We streven er naar om de openstaande punten naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Epe
Daarom ben ik niet enthousiast
"Veel te duur"
"Ik ben geschrokken wat wij moesten betalen voor apk ,kleine beurt en nieuwe rechter voorwiel lager en 2 nieuwe banden . Ik heb hier in mijn woonplaats bij diverse bovag garage en bij een mazda dealer geïnformeerd wat mij het ging kosten en daar zat een behoorlijk verschil in van rond de € 400,- . Er ėėn plus punt dat de auto netjes opgehaald en terug gebracht werd en dat ze melden er stuk was en vervangen moest worden voor apk goedkeuring. Nee onderhoud laat ik niet meer door garage Broekhuis doen . Op personeel heb ik geen opmerkingen goede service bieden ze Opel Broekhuis Zwolle wel."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met je opgenomen om dit te bespreken. Wanneer je ons nodig hebt, zullen we voor je klaar staan. Groet, Broekhuis Opel Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"Teleurstellende aflevering "
"Kop koffie zou toch het minste zijn bij aflevering. Ook het melden dat de trekhaak niet functioneerde had men beter eerder over kunnen bellen, echter dit wordt nu snel opgelost omdat ik deze echt nodig heb. Daarover ben ik dan zeer te spreken. Verdere aflevering en uitleg prima. Dat ik nu een C40 afgeleverd heb gekregen met een trillingsprobleem die gewoon bekend moet zijn omdat het internet er vol mee staat maakt me onrustig. Los eerst de problemen op en lever dan af."
Daarom ben ik enthousiast
"Onderhoud goed, helaas te laat klaaar"
"De servicebeurt was netjes uitgevoerd. Auto was ook netjes gewassen. Ik had voor de eerste keer in jaren gevraagd om de auto wat eerder klaar te hebben, in dit geval om 4 uur. Doordat er een steekproef op de auto was, was hij niet op tijd klaar en moest ik een afspraak annuleren. Een steekproef gebeurt niet vaak, maar toch zou ik zeggen, als het mogelijk is, dan moet hij eerder klaar zijn voor de aanmelding bij de RDW."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Kon zeker beter"
"Wachten duurde onnodig lang omdat de monteur in gesprek was met een handelaar. Afspraak net gemaakt voordat de mail kwam met de welkoms aanbieding. Een welkoms geschenk kon er dus ook niet vanaf . Alleen de factuur."
Reactie van Broekhuis
Beste heer Slabbekoorn, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek! Wij zullen altijd voor u klaar staan als u ons nodig heeft, u bent van harte welkom! Groet, Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik niet enthousiast
"Onderhoud goed, service ontevreden"
"Al een paar jaar auto in onderhoud, de service was inclusief het updaten van de navigatie. Deze was vorig jaar niet goed of zeer onvoldoende uitgevoerd. Het toen al aangegeven. Bij het maken van de afspraak dit keer, ook weer aangegeven dat de navigatie niet voldoende is. Bij het ophalen van de auto bleek dat het weer niet gedaan is. Willen we het alsnog, dan even €200,- aftikken. Daarbij was de afspraak van hun kant verkeerd gepland en moest er iets anders verzonnen worden. Zo ontzettend jammer dit. We kregen wel een flesje wijn. Maar niet opgedronken voor het autorijden, daarbij we lusten geen wijn."
Reactie van Broekhuis
Beste Herbert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij u gesproken en is er een afspraak gemaakt. Wij zien u graag op de afgesproken datum! Groet, Broekhuis Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Verrassingen"
"Na een goed gesprek met de verkoper kwamen we er niet uit met de prijs. Wie schetst mijn verbazing dat de volgende dag de prijs op de website vele euro’s werd verlaagd. Dus toch de koop gesloten. Toen ik op de afgesproken datum mijn auto kwam halen was die nog niet klaar voor aflevering. Weer een verrassing. Twee dagen later was de auto klaar en kon ik hem meenemen inclusief een taart van Broekhuis. De derde verrassing. Tip, afspraken laten bevestigen op papier!"
Reactie van Broekhuis
Beste Evert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Door omstandigheden was het begin niet geheel vlekkeloos. Gelukkig is het opgelost en rijdt u nu met een mooie Citroën. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst, wij hopen dat de taart heeft gesmaakt! Groet, Broekhuis Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Fijne ervaring met een wrange nasmaak "
"Het traject van het zoeken naar een auto ging soepel en zonder problemen. Tevreden verlieten we de showroom met een offerte op zak. Geen probleem zou je zeggen, tot we drie dagen later van de dealer een brief kregen dat er bij aanschaf van een occasion een tankpas van €500,- cadeau gegeven zou worden. Helaas is Broekhuis dan niet goed voor zijn vaste klanten. We konden geen aanspraak maken op deze tankpas. Helaas is mijn gevoel voor broekhuis hierdoor gedaald. Ik denk dat ik een volgende auto dan ook niet meer bij broekhuis zal aanschaffen. Wel jammer want broekhuis is verder een goede dealer. Maar op basis van mijn laatste ervaring beveel ik broekhuis niet aan."
Reactie van Broekhuis
Beste Dirk, Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit jouw ervaring is geweest. Graag willen wij jouw ervaring met je bespreken maar hebben nog geen reactie ontvangen op de mail die wij je hebben toegestuurd. Wil je contact met ons opnemen via: 0578-621000 of epe@broekhuis.nl Groet, Broekhuis Epe
Daarom ben ik niet enthousiast
"Niet goed"
"Afgelopen vrijdag is mijn auto afgeleverd. Ik had als voorde genoemd dat de richtingaanwijzers zouden functioneren. Na betaling reeg ik te horen dat de onderdelen ik back order staan. Het is niet duidelijk wanneer de levering plaats vindt Inmiddels doen ze het soms helemaal niet meer. We kunnen er dus niet mee rijden."
Daarom ben ik enthousiast
"proces van afspraak tot ophalen kan beter"
"Of de beurt goed is uitgevoerd, kan ik niet beoordelen. Ik ben geen monteur. Waar ik wél wat over kan zeggen, is het hele proces van afspraak maken tot auto weer ophalen. En dat proces kan beter. Het begon al met de online afspraak, waarin ik een budget beurt had aangevinkt. En had aangegeven dat ik graag vervangend vervoer wilde hebben. Maar ter plaatse wist men niets van vervangend vervoer en was tevens een andere beurt ingepland. Daarbij was een interieurfilter aangevinkt, ondanks dat ik de dag ervoor uitdrukkelijk per telefoon had aangegeven dat die net nieuw was en (dus) niet noodzakelijk. Uiteindelijk regelde men wél een vervangende auto, maar daarvoor bleek ik te moeten betalen, hetgeen vroeger nooit het geval was. Dan maar met een fiets naar huis. 40 euro huur plus tank weer afvullen na gebruik voor amper 20 kilometer rijden, vond ik wel wat te gortig. Halverwege de dag werd ik keurig gebeld met enkele aanbevelingen. Zo moest er ruitenwisservloeistof worden bijgevuld (huh? die had ik de avond ervóór net tot de rand gevuld) en zou de batterij van de afstandsbediening niet goed zijn (hoewel ik nog nooit een hapering had opgemerkt). Ook het interieurfilter werd weer genoemd en een piepende ruitenwisser, waar ik nooit iets aan had opgemerkt. Na afhalen viel me wél op dat de auto rustiger en soepeler reed, dus dat is fijn. Samengevat: beurt zal ongetwijfeld goed zijn uitgevoerd, maar het proces van afspraak inplannen kan veel beter."
Reactie van Broekhuis
Beste Erwin, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van jouw review hebben wij geprobeerd om met je in contact te komen. Dit is ons tot op heden niet gelukt. Graag willen wij deze ervaring met je bespreken. Wil je contact met ons opnemen via: 0570-217700 of peugeotdeventer@broekhuis.nl Groet, Broekhuis Deventer
Daarom ben ik enthousiast
"Dure grap"
"Als je je auto wegbrengt voor de eerste grote beurt + apk dan heb je voor jezelf een bepaald bedrag in gedachte. Dat viel dus vies tegen. Ik moest €971 betalen en dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Ik werd later nog teruggebeld door Broekhuis en dat vind ik netjes. Er was empathie vwb mijn commentaar. Er werd uitgelegd hoe het bedrag tot stand is gekomen. Ik snap dat zij ook zijn gebonden aan kosten van onderdelen maar dat verandert niets aan het te betalen bedrag."
Reactie van Broekhuis
Beste Ton, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Bedankt voor het fijne gesprek dat we met je hebben gehad. Mocht je ons in de toekomst nodig hebben, je bent van harte welkom! Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend
Daarom ben ik niet enthousiast
"Matig "
"Monteur prima maar rekening tegenvaller. Ga de volgende keer ergens anders te laten repareren"
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben dan bent u van harte welkom!
Daarom ben ik enthousiast
"Niet wat ik gewend ben"
"Normaal gesproken worden de meerkosten van te voren doorgesproken. Nu werd ik geconfronteerd met een rekening van ruim 400 euro, terwijl ik verwachtte 280 te moeten betalen. Verder geen op- of aanmerkingen wat de werkzaamheden betreft."
Reactie van Broekhuis
Beste Willem, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van je review zijn we in contact gekomen en fijn was het gesprek. Wij staan altijd klaar voor je als je ons nodig hebt. Groet, Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zie hieronder"
"Het wassen van de auto is positief. De score manipuleren door een fiets te verloten als je 9 of 10 scoort is negatief."
Daarom ben ik enthousiast
"matig, teleurstellend"
"- Bij de levering een hogere rekening ontvangen zonder toelichting - onze subsidie van € 3.350,- (!!!) is hierdoor in het geding - zeer geringe communicatie - aflevering van de auto was een zeer sobere, zakelijke gelegenheid - de aflevering van de vorige 2 Skoda's was een kleurrijke, feestelijke gebeurtenis - wij zijn enthousiast over de Skoda maar niet over afhandeling van de garage"
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Wissenburg, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review is er contact met u opgenomen. Goed was het gesprek dat wij met u hebben gehad. Zoals besproken blijven wij met u in contact. Met vriendelijke groet, Broekhuis Koog aan de Zaan
Daarom ben ik enthousiast
"Geen vervangend vervoer "
"Ik ben goed geholpen door Rutger, echter heb ik geen vervangend vervoer gekregen/ kunnen huren. Hierdoor ben ik wel deels teleurgesteld in dit groot bedrijf."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Tijd te kort na aankoop voor ervaring"
"Nog onvoldoende tijd om ervaring op te doen"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Tijd te kort na aankoop voor ervaring"
"Nog onvoldoende tijd om ervaring op te doen"
Daarom ben ik enthousiast
"Matig monteurswerk"
"Probleem word wel opgepakt maar slecht gerepareerd. Te makkelijk / matig beoordeeld door de monteur."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Goed geholpen wel duur"
"De Volkswagen onderhoudsbeurt groot, is niet meer dan een volledige inspectie en olie wisselen. Filters etc. en remmen reinigen zitten er niet bij, dit heb je wel bij een Profile. Hierom te duur; had me 100 euro kunnen besparen op het totaal met originele onderdelen en had ik de volledige service gehad. Verder kon de garage mijn onderhoudshistorie niet vinden terwijl de auto nota bene gekocht is bij Broekhuis en altijd onderhouden is geweest bij Broekhuis volgens de verkoper... Raar allemaal voor een merkdealer... zeker als je met deze argumenten auto's verkoopt en onderhoud. Al met al betaal je hier snel te veel."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Bij Emerpark ging het beter."
"Er moesten 4 nieuwe banden onder de auto. Er kwamen 4seizoenen-banden af, wat zet je er weer onder???? Geen zomerbanden dus. Na nog een dag wachten zaten er toch 4seizoenen banden onder. Slordige fouten."
Reactie van Broekhuis
Beste Louis, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. De punten die wij met u hebben besproken nemen wij mee voor de toekomst. Wij zullen voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis
Daarom ben ik enthousiast
"Het is duidelijk minder dan voorheen "
"Allereerst werd mij een kosten overzicht aangeboden van een "grote beurt" t.w.v. ruim € 500,00. Uiteindelijk heb ik ca.€ 324,00 betaald. ( kleine beurt). Na inspectie bleek mijn auto diverse technische mankementen te hebben zodat de auto niet door de APK kon komen. Daar kan de fa Broekhuis niets aan doen en vandaag is alles volgens een vooraf aangeboden prijs afgewerkt. Voorheen werd er op reparaties van auto's ouder dan 5 of 10 jaar een kortingspercentage gegeven. Dat schijnt niet meer zo te zijn. Wat mij ook tegenviel was de koele niet echt klantvriendelijke ontvangst bij de receptie van de werkplaats. Mijn eerdere ervaringen van ca 6 jaar bij deze vestiging was duidelijk beter. Als laatste viel mij op dat na eerder onderhoud de auto even door de wasstraat werd gereden. Dit is deze keer helaas niet gebeurd. Met vr gr R. Hermans Arnhem"
Daarom ben ik enthousiast
"Onderhoud goed uitgevoerd, prijsopgave verschilde"
"Bij de online werkplaatsafspraak kreeg ik een online prijs van 350 euro te zien, in de werkplaats bleek dit 650 te zijn."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik ben geschrokken van de kosten"
"De eerste keer dat mijn (tweedehands-) auto naar de garage moest voor, wat ze noemen, een normale beurt heeft meer dan € 600,- gekost. Ik heb uitleg gekregen waarom het zo duur was. Het gesprek was prima, maar behalve dat Volvo landelijk de tarieven samenstelt is er geen verklaring voor de hoogte van dat bedrag. Ik heb niet geshopt bij universele werkplaatsen, maar schat in dat het een stuk goedkoper had gekund. Volvo moet mijns inziens gaan nadenken over de tarieven. Mobiliteitsgarantie weegt niet op tegen deze prijs en de 'gewone' garantie is wettelijk verplicht. Om positief te eindigen: de beurt is goed uitgevoerd (zover ik kan beoordelen). Daar ben ik tevreden over."
Daarom ben ik enthousiast
"Waardeloos/schandalige omgang met klant"
"Een Peugeot 108 gekocht uit 2020 met kilometerstand van 1070. Een vriendelijke verkoper maar die geen verstand van zaken heeft. Voor de aflevering afgesproken de auto grondig te inspecteren. Zoals de verkoper zei: de auto wordt van boven tot beneden grondig geinspecteerd. Dus niet alleen contrôle vloeistoffen. Bij thuiskomst hing 1 van de kentekenunits al los. Is de auto dan wel grondig geinspecteerd? Op de vraag hoe het met de mobiliteitsgarantie zit bij deze auto kreeg ik als antwoord: daar er geen afleverpakket afgenomen is heb ik geen recht op mobiliteitsgarantie. Pas als ik de eerste beurt bij Broekhuis laat uitvoeren dan heb ik daar pas recht op. Werkelijk schandalig voor een auto bij aanschaf met een kilometerstand van 1070. Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten en zal ik in de volgende reviews het vervolg delen. Inmiddels heeft Broekhuis contact opgenomen nav de bovenstaande review. De auto wordt nu thuis opgehaald en er wordt vervangend vervoer geregeld. De auto wordt nagekeken en opnieuw gepoetst. Tevens wordt er mobiliteitsgarantie afgegeven en het incomplete gereedschap voor het wisselen van een wiel wordt aangevuld. Dit is niet standaard bij deze auto maar wordt als extra service wel geleverd. Voor alsnog vind ik dit een nette en snelle manier om een klacht af te handelen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Blij met de gekochte auto, garage zelf matig."
"Paar weken geleden hebben wij onze nieuwe auto C5 Aircross opgehaald bij deze garage. Moesten er wel 4 weken voor wachten i.v.m. dat ze weinig monteurs hadden. Maar goed het was een mooie auto dus wij vonden het goed en keken uit naar het moment dat we hem konden ophalen. Toen we de auto kwamen ophalen hadden we iets vrolijker onthaal verwacht. De verkopers vonden we niet heel vriendelijk en het leek voor hun de normaalste zaak van de wereld. We miste daarin wat enthousiasme. Voor ons was dit een grote uitgave en hadden daarom er misschien meer van verwacht. Na een ontbrekende stempel in het onderhoudsboekje en wat onduidelijkheid over de uitgevoerde beurt zijn we vertrokken. Met de auto zijn we zeker blij! Maar als ik het gehele verkoop ervan mee moet nemen in de beoordeling dan komen we helaas uit op net een voldoende."
Daarom ben ik enthousiast
"Goede auto gekocht"
"Prima auto, hij rijdt goed. Jammer dat een Samsung mobiel voor de navigatie niet is aan te sluiten op de board computer van de auto. Ik had duidelijk een leveringsdatum afgesproken en helaas is dat niet goed in het systeem gezet. Gelukkig kon toch op de geplande datum worden geleverd."
Daarom ben ik enthousiast
"Hoe vaak moet dit"
"Hoe wil je hebben dat dit moet"
Daarom ben ik enthousiast
"telefonische intake inspectie bleek onjuist te zijn ingevoerd"
"Omdat ik een hekel heb aan de verplichte cookies kan ik niet via de website een afspraak maken en moet dat telefonisch. Allemaal erg lastig en klantonvriendelijk. Bij aankomst garage bleken telefonisch doorgegeven data verkeerd te zijn ingevoerd en moest een medewerker alles opnieuw invoeren en mijn afspraak wijzigen. Gelukkig werd ik toch snel geholpen en kon na ruim een uur weer naar huis."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Jammer "
"Ze hadden gelijk, maar toch jammer dat je een leenauto moet aftanken bij een gebruik van 8 kilometer. Toch naar het tankstation gereden ging voor nog geen 2 euro in. Broekhuis wilde ook aftanken maar die service zou 15 euro kosten plus het bedrag bij tankstation. Als je echt om je trouwe klant geeft (lees 3 auto's gekocht) had je in dit geval gezegd.....mevrouw als u hier 2 euro betaald is het goed zo."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Niet leuk"
"Tijdens de jaarlijkse beurt heb ik gelijktijdig de gratis beurt van 75 euro laten doen. Maar ik moest wel het volle pond betalen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Duurt lang "
"Ja het duurt lang bij Ford. Volgens afspraak de auto ochtends voor 08.00 uur gebracht. Maar dan wordt er meteen gezegd we beginnen niet meteen aan deze auto. Misschien om 14.00 uur sms'je dat ie klaar is. Geen sms ontvangen en auto was om 15.30 uur gereed."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen. Tot op heden is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0528-229080 of hoogeveen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Hoogeveen
Daarom ben ik niet enthousiast
"ik ervaar geen achter de klant staan"
"ik ervaar geen positieve instelling bij het afhandelen van een autoklacht in de garantietijd."
Reactie van Broekhuis
Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Hoogeveen