Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Op elk compliment zijn we trots, maar ook een kritische noot is voor ons van groot belang. Zo kunnen wij aan de hand van reviews op een gerichte manier onze service- en dienstverlening elke dag weer een beetje beter maken. Daarom vragen wij klanten na het afnemen van een product of dienst ons te boordelen en een review te schrijven over hun ervaring bij Broekhuis. Zo zijn de beschreven ervaringen recent, wat ze waardevol maken doordat ze een goed en actueel beeld geven van de praktijk.

5,6 gemiddeld
78 reviews
6

Daarom ben ik niet enthousiast

"onduidelijkheid over servicebeurt"

"Via web een afspraak gemaakt voor jaarbeurt. Twee dagen voor beurt belt garage dat Opel grote beurt adviseert, wel twee keer zo duur maar doe maar als dat geadviseerd wordt. Tijdens beurt weer door garage gebeld.... Airco wel eens controlebeurt gehad? Nee kost wel 110 euro extra. Nou doe maar niet zeg ik. vervolgens weer iets over extra aandacht voor benzine leidingen?? Kost ook weer 14 euro. Zeg ik tegen garage, u heeft mij gebeld om jaarbeurt op advies Opel om te zetten naar grote beurt. Dat hebben we afgesproken en moet u doen. Als Opel nog andere dingen adviseert had u dat direct moeten melden....Ik was wel een beetje geïrriteerd"

2022-05-26 | Henri, | Broekhuis Dronten | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"kan beter"

"ik ben wel gastvrij ontvangen. Er werden een aantal suggesties gedaan , waarmee ik niet akkoord ben gegaan. De airco zou vervangen moeten worden , uiteindelijk nog een 8 in de beoordeling. Ruitenwissers waren luidruchtig, klopt maar ze werken nog prima. Remschijven vervangen, naar mijn oordeel te snel bij 30.000 km, Advies is krachtiger remmen , wat ik nu doe. Jammer dat dit alles buiten de garantietijd valt."

2022-05-25 | Dirry Dollen, | Broekhuis Rijssen | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Goed met een maar"

"Beurt goed uitgevoerd echter kosten voor leen auto onterecht doorbelast. Door een fout van Peugeot een week lang een leen auto moeten gebruiken echter zelf moeten opdraaien voor de kosten hiervan. Broekhuis erkent dat ze de kosten van de leen auto niet kunnen claimen bij Peugeot en daarom maar bij de klant neerleggen. Slechte zaak. Voorgelegd bij rechtsbijstand, wordt vervolgd."

2022-05-24 | Gebo ICT, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om de opmerkingen te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almelo

5

Daarom ben ik enthousiast

"moeilijk telefonisch bereikbaar"

"Wij probeerde meerdere malen de werkplaats te bellen , ivm een servicebeurt . Dit lukte pas na meerdere pogingen en lange wacht-tijden."

2022-05-24 | D.Kok, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Staan meer dingen op rekening dan verwacht"

"Ga voor beurt en apk ben zelf monteur had ruitenvloeistof bij gevuld Moest terug voor na reparatie filters moesten worden besteld en vloermatjes Moest daar om 10.15 uur zijn de jongens drinken even koffie gaan er zo aan beginnen prima auto was om 11.15 uur gereed maar wel 1,4 uur in rekening wisserbladen vervangen en remvloeistof ververst Heren alles goed maar het is al duur genoeg Met vriendrlijke groet Sjaak Vellekoop"

2022-05-23 | Sjaak Vellekoop , | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"aantal checklist vinkjes wel gezet maar zeker niet uitgevoerd"

"bij de balie correct te woord gestaan. Gevraagd of kentekenplaathouder vervangen mocht worden. bij ophalen - auto nauwelijks gewassen - auto niet schoon gezogen - kentekenplaat niet vervangen - auto stond niet op slot"

2022-05-20 | D., | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik enthousiast

"Jammer van die navigatie"

"Ik ben over het algemeen zeer tevreden over Broekhuis. Maar over de navigatie van mijn XC40 en de service daarvan ban ik niet te spreken. Ik beland vaker op een verkeerde plek, moet kilometers omrijden als ik een afslag mis en mag nog steeds 130 rijden op de Nederlandse autowegen. Over dat laatste heb ik vorig jaar bij de beurt een opmerking gemaakt. De reactie was: we hebben geen licentie om die wijzigingen door te voeren. Dit jaar bij de beurt heb ik nadrukkelijk gevraagd om het up to date maken van het navigatiesysteem. Het blijkt dat de aanpassing van de snelheid nog steeds niet is gebeurd. Zonder daar melding van te maken overigens. Als ik dat aankaart wordt daarop nogal laconiek gereageerd. Dit terwijl er een onbuigzame reactie volgt op mijn verzoek om de verlenging van het on call abonnement niet te laten doorgaan. Ik ervaar dit als meten met twee maten. Jammer"

2022-05-19 | John, | Volvo Zeist | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik enthousiast

"De afspraak zoals altijd stip en werk uitgevoerd maar....."

"De auto was snel klaar (binnen 3 uur) met een rekening van EUR 405. Voor dat bedrag had ik wel verwacht dat de auto even gewassen was. Dat is echt een gemiste kans."

2022-05-17 | Joost, | Broekhuis Enkhuizen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Helaas is er geen wasstraat in Enkhuizen, vandaar dit uw auto niet gewassen weer klaar stond. Wel kunnen wij u de service aanbieden om uw auto uit te zuigen, dit hebben wij daarom voor u uitgevoerd. We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Enkhuizen

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Tegenvallend"

"Bij de aanschaf van een Peugeot 3008 en bij de inruil van mijn oude auto verliep alles vlot en snel. Geen gladde praatjes maar direct. Tot dan prima. I.v.m een terugkomactie van de fabriek moest er een andere trekhaak worden gemonteerd. Prima toch. Auto in december 2021 gekocht en 1.5 week geleden (eind april) is de trekhaak pas gemonteerd. In eerste instantie stond de trekhaak in backorder, kan gebeuren. Vervolgens blijkt de trekhaak weer leverbaar bij de fabrikant Westfalia. Mail gestuurd naar Broekhuis. Krijg 2x een mailtje dat de trekhaak besteld is. Bij andere dealers blijkt de trekhaak gewoon leverbaar en in 2 dagen te monteren. Broekhuis gebeld met deze informatie. Na later die dag gebeld te hebben blijkt het uiteindelijk toch te lukken. Thuis gekomen blijkt er voor dit telefoongesprek een mail verstuurd te zijn dat ze er werk van maken. Tekst mail: Zoals u kunt zien in de mail ,is de uitlevering weer uitgesteld. Ik heb er inmiddels ook al weer achteraan gebeld, Ze gaan er nog een extra prioriteit op plaatsen en laten mij weten of deze eerder geleverd gaat worden. Uiteindelijk is mijn auto opgehaald (moest wel bellen. afspraak was vergeten) en in Hengelo is de trekhaak gemonteerd. Kostte me wel een halve tank benzine. Nu maar hopen dat de trekhaak blijft zitten als ik er wat achter hang. Kortom, wat goed begon liep vervelend af. Onnodig volgens mij."

2022-05-10 | Harry, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Service niet optimaal."

"Ben beter gewend bij Broekhuis Hengelo."

2022-05-06 | Frans, | Broekhuis Hengelo | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik enthousiast

"Tegenvallende extra kosten"

"Ik ging ervan uit dat bij een jaarbeurt de vervanging van filters gewoon onderdeel van deze beurt zouden zijn. Ik was dan ook onaangenaam verrast toen ik gebeld werd dat met deze toevoeging aan de beurt ook de rekening meer dan zou verdubbelen. Verder ben ik wel erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en de correcte behandeling door de medewerksters van de receptie. Ook de zorg voor mijn auto (inclusief hoezen en wasstraat) bieden veel vertrouwen."

2022-05-03 | Theo Schopmeijer, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Schopmeijer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis

6

Daarom ben ik enthousiast

"op zich prima met hier en daar een kanttekening"

"We hebben nu bijna een jaar de Mondeo prima auto niks mis mee recentelijk nu een beurt gehad en ook prima, maar wat ik echt niet begrijp is het volgende; de opbouw van de factuur: zeer ondoorzichtig niet echt een specificatie, "alleen een beurt gehad" en dan staat er ergens oliefilter 1.00 , filterelement 1.00 , total 5w20 4,30. voor de consument niet echt sprankelend en de beurt zelf ???? wat is er gedaan, dit verhaal. deze opheldering kunnen jullie standaard bij een factuur plaatsen, mijn vragen zouden kunnen zijn: zijn de remmen ok ?, is olie vervangen ?? dit laatste moet ik dan begrijpen uit bovenstaand 4,30 total 5W20, enfin enz enz koelsysteem antivries, ik zeg maar wat. Zijn de banden nog OK ? hoeveel mm ?? kortom voor u als bedrijf zo logisch als maar wat, en lekker kort door de bocht, voor de consument wat minder. dit is in mijn ervaring het eerste autobedrijf met dit soort facturatie- toelichting ( niet dus)"

2022-05-03 | Jaap, | Broekhuis Hoogeveen | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet tevreden."

"Ventilatiesysteem stoorde af en toe. E.e.a. is duidelijk gecommuniceerd. Over de afhandeling en de kosten ben ik teleurgesteld maar wil dit niet opnieuw toelichten. Heb dat aan werkplaats en verkoop laten weten. Helaas een minder goede ervaring."

2022-04-26 | Gert, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"balie medewerkster is aardig"

"de rest vind ik niet goed, daar ik de eerste service beurt kreeg en ik toch meen dat daar alles bij inzit, moest ik tot mijn verbazing koelvloeistof betalen en voor de airco? ik vind dit niet kunnen, gelukkig zat de ruitensproeier vloeistof wel in de service beurt. ik vind dit heel vreemd allemaal. na een gesprek met de heer van Hyundai, waar mij enige zaken zijn uitgelegd maak ik er een iets beter cijfer van. Echter denk ik dat door deze uitleg, dit ook straks voor een ieder duidelijk moet zijn/worden. en bij mijn 2e service beurt het goed uitgelegd zal worden. dus ondanks dat de Hyundai een fantastisch auto is there is room for improvement:)"

2022-04-21 | W. B, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"oké"

"prima, geen bijzondere opmerkingen, behalve een forse rekening en niet teruggebeld door verkoop waar ik om gevraagd had."

2022-04-19 | Ruud van Kolfschooten, | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Volvo garage ok"

"Het totaal plaatje ben ik niet tevreden, Mijn auto is gepoetst door firma Klein en Nadat de auto daar gepoetst is (na behoren) Zijn mijn autowasbonnen ter waarde van 150€ Gestolen, ik kan niets bewijzen maar ben wel teleurgesteld, volgend jaar wordt hij wel weer gepoetst maar in elk geval niet door dit bedrijf. Ik ga in vervolg zelf wel op zoek naar een ander bedrijf."

2022-04-18 | Aries, | Volvo Groningen | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Afspraken worden niet nagekomen"

"Mijn koopauto zou een beurt krijgen, en nieuwe matten, is niet gebeurd terwijl wel de afleveringskosten berekend worden. Bij navraag zegt verkoper, dat hij dit net checkt en er vanuit gaat dat de garage dit werk aflevert conform verkoopcontract. Na aankoop is de auto nog ruim 500 km doorgereden, ondanks afspraak om deze stil te zetten. En de factuur is onduidelijk. Hierover staat nog een vraag open (al ruim een maand, maar geen reactie meer vernomen)."

2022-04-13 | claudia wessels, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Planning was waardeloos, werkplaats was prima"

"Het onlineplanningssysteem is een farce. Er staan opties aangegeven en vervolgens krijg je via de mail een bevestiging, waarna je een aantal dagen later wordt gebeld dat de afspraak opdat tijdstip niet door kan gaan. Het systeem is namelijk niet sluitend voor de werkplaats van die locatie,terwijl ik in het systeem wel voor de locatie Alkmaar kon kiezen. Haal dan het online plannen eruit, als het toch niet werkt, er wordt een klantvriendelijkheid gesuggereerd die niet wordt waargemaakt"

2022-04-13 | Addy, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"heb er net 50 km opzitten ,dan is het moeilijk om er een oordeel over te hebben"

"Heb er net 50 km opzitten, dan is het moeilijk om er een oordeel over te hebben."

2022-04-12 | LJA Londeman, | Volvo Groningen | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik enthousiast

"Einde dag geen bericht gekregen auto niet klaar"

"Morgens om 0800 mijn auto gebracht. Om 1650 gebeld of auto gereed was. De service balie was niet aanwezig. Een echt heel goed willende verkoper heeft geprobeerd mijn auto en later de autosleutels te vinden. De auto kon toch niet mee vanwege niet afgeronde APK melding. Verkoper heeft mij een leen auto meegegeven. De volgende ochtend kon ik mijn auto ophalen. Na een gesprek/uitleg van de service balie begrepen dat de dag ervoor rommelig is verlopen en dat de auto uit het zicht is geraakt. Ik ga ervan uit dat dit toeval is, maar al met al kostte mij dit tijd en ergernis."

2022-04-12 | Koos, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Voldeed niet aan de verwachting"

"Auto voor kleine beurt weggebracht, maar de verwachting voor kosten worden dmv een aangegeven prijs hiervoor niet echt goed geschetst. Niet duidelijk wat wel en niet onder deze beurt valt. hierdoor ruim 2x zoveel geld kwijt ivm vervangen vloeistoffen, wat logisch is, maar nergens aangegeven staat. Niet gebeld/bericht over de veel hogere kosten. 7,50 euro voor een knoopcel batterij voor in je sleutel zijn wel echt dingen waar ik liever niet voor betaal. De leenfiets was niet over om naar huis te schrijven, dit zou wel beter geregeld kunnen worden via PON neem ik aan. Die heeft genoeg knappe elektrische fietsen in het assortiment. Geen bericht over dat de auto klaar stond, voicemail zou ingesproken zijn, maar heb niets ontvangen. Voorgaande keren ben ik wel gewoon gebeld. Sinds het Broekhuis is geworden ben ik nog niet helemaal overtuigd om hier elke keer mijn onderhoud te blijven doen, al proberen ze je te paaien met alle long life garanties etc. Prijzen zijn niet echt naar mijn zin, met wat ik er voor terug krijg."

2022-04-12 | stephan, | Volkswagen Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Vriendelijke mensen, goede service, vaste prijs tarieven zijn exorbitant hoog."

"Vriendelijkheid van de staf is niets op aan te merken. Kwaliteit van de geleverde service lijkt goed te zijn, maar is wel achter uitgegaan mbt dialoog over de service. Waar ik wat mee problemen mee had was de voor mij onzinnig service voorstellen, voorstellen voor services die niet nodig zijn of waar de dealer veel te veel voor berekend. Een wasbeurt zoals in het verleden wel kon is er nu ook al niet meer bij. Voorheen werden de prijs van donderdelen part vermeld, zo ook de duur van de handeling. op die manier had ik als klant inzicht in de redelijkheid van de rekening. De vaste tarieven die nu gehanteerd worden geven mijn het gevoel dat ik in Royce Rolls rij. Ik zie dan ook tarieven die voor bepaalde handelingen totaal over de kop zijn."

2022-04-12 | Bert, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas teleurstellend"

"Correcte en vriendelijke behandeling aan de balie. Ben er ook van overtuigd dat de beurt goed is uitgevoerd. Waar ik mij echter zeer aan stoor is dat de beurt van een Peugeot geleid wordt door Peugeot zelf. Er wordt na 4 jaar b.v. Automatisch er vanuit gegaan dat de bougies verwisseld moeten worden, en dat remvloeistof verwisseld moet worden. Ook ieder jaar het interieur filter verwisselen, terwijl er tussen beide beurten de auto slechts 8000 kilometer heeft gereden. Er wordt geen beurt gedaan om te kijken of het nodig is om iets te vervangen maar omdat het standaard is. Met als gevolg een toren hoge rekening. Tevens het effect van de Peugeot assistance kaart beN je bijna verplicht om ieder jaar een beurt tegeven, terwijl mijn auto aangaf dat ik nog 16.000 km kon rijden voordat een beurt nodig was. Als klap op de vuurpijl kreeg ik van de verkoper van de garage ongevraagd, naar aanleiding van een bezoek van een aantal weken geleden, opeens een nieuw bod op een andere auto waar wij naar hadden gekeken. Onder het mom van de hoge rekening van de beurt. Ik kon nu de bewuste auto voor 3000 € goedkoper krijgen. Is dit uit coulance of ben ik enkele weken geleden belazerd. Want had ik toen toegehapt had ik genoemd bedrag dus teveel betaald, zo voelt het tenminste. Tot slot kwam ik er achter dat de nieuwe banden die geplaatst zijn voor veel minder geld te verkrijgen zijn, de uitleg hiervoor was dat op internet alles goedkoper is en dat er ook een marge wordt berekend. Die was 70 € per band. Dit alles heeft mij doen besluiten om afscheid te nemen van de Peugeot garage, waar ik toch de laatste 15 jaar 4 auto’s heb gekocht, Ik ga een garage zoeken waar ik voor een eerlijkere prijs mijn auto in onderhoud kan doen. Tot slot het verzoek om toch vooral de garage met een 9of een 10 te beoordelen, want dan maak je kans op een elektrische fiets. Te triest voor woorden. Met vriendelijke groet, A van den Ham."

2022-04-11 | Arnold van den Ham, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer van den Ham, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en een positief gesprek gehad. Indien wij in de toekomst u van dienst kunnen zijn, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almelo

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Over pechhulp ontevreden"

"vrijdag middag pechhulp gevraagd,Na veel heen en weer bellen zaterdagmiddag gekregen ."

2022-04-07 | Corry, | Broekhuis Zeewolde | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig om te lezen dat u deze ervaring heeft. Wij hebben meerdere keren geprobeerd om met u in contact te komen maar tot op heden is ons dit niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen: zeewolde@broekhuis.nl of 036-5223566 Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"had beter gekund"

"geen slechte ervaring maar ik had liever gehad dat ze me ook even hadden gewezen op de slechte staat van de banden dan hadden we gelijk kunnen vervangen (auto online gekocht en je rijdt niet apart weer voor banden naar ede) je kunt dit onmogelijk op fotos zien en bandenzwart verhult veel helaas"

2022-04-07 | douwe sibma, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Wennen aan jullie service"

"Voorbeeld: Ik belde 's middags of ik de auto die ik gereserveerd had als vervangend vervoer mogelijk om 17.00 u beschikbaar was. Dat was niet mogelijk, ik kon hem pas de volgende dag ophalen, dan was de afspraak. Toen ik toch bij het filiaal kwam stond de auto, onder de sneeuw, wel op de parkeerplaats. Er was zelfs recentelijk niet in gereden. Enige tijd geleden kwam ik met een vraag bij jullie. Mijn auto sloeg alleen maar aan op de hybride stand. Er kon geen voorkeur meer worden opgegeven. Ook daar kreeg ik geen bevredigend antwoord op helaas. Vr. Gr. Jochum Dorrepaal"

2022-04-06 | Jochum Dorrepaal, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Wisselende ervaring"

"Goede communicatie tussen bedrijf en klant is erg belangrijk gebleken."

2022-04-05 | A. Reterink, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurstellend gebrek aan feestelijkheid"

"Prima auto gekocht, 600 euro afleverkosten betaald, 3 weken de tijd gegeven om auto klaar te maken…..en dan kom je hem halen: - auto gewoon vies van binnen, niet gepoetst, stinkt naar hond - hij staat niet klaar (met een leuke strik erom heen); je moet hem eerst afrekenen voor je hem ziet. - oja, waar zijn die winterbanden? (Moet je zelf nog om vragen en helpen inladen) Mensen van broekhuis Epe: ik koop niet elke dag een auto, maak het netjes en help even om het feestelijk te maken. ---- Uiteindelijk wel compensatie gekregen voor een professionele poetsbeurt"

2022-04-05 | M., | Broekhuis Epe | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer/mevrouw, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling, uiteraard betreuren wij het feit dat u onze dienstverlening niet positief heeft ervaren. Inmiddels heeft u met onze verkoper van de vestiging Epe contact gehad en is er een oplossing met u doorgenomen voor wat betreft het poetsen van uw auto. Ondanks deze valse start hopen wij uiteraard dat u toch met veel plezier kunt genieten van uw nieuwe Mazda 6. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel/Ford Epe

5

Daarom ben ik enthousiast

"Ruiten vloeistof"

"Onze dochter heeft afgelopen donderdag de auto bij jullie gebracht. Staat er op de rekening dat er ruiten vloeistof is in gedaan, helaas hij was leeg… Ze heeft gebeld, vrijdag, maar kwam er niet door. Wat wordt hier aan gedaan?"

2022-04-05 | Veldhuis, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Goede service, maar wel na eigen initiatief "

"De Peugeot die ik heb aangeschaft was inclusief een Broekhuis afleverpakket. Echter was van dit afleverpakket niet alles nagekomen. Pas na eigen initiatief werd (een deel) in gang gezet. Over de auto geen op- of aanmerkingen."

2022-04-01 | Fernando, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Auto voor grote beurt en winterbanden wissel"

"Altijd tevreden geweest over de goede service en die zal ook wel zo blijven omdat dezelfde mensen en nog steeds werken ondanks de naamwisseling van Autopalace naar Broekhuis. Om de een of andere reden vraagt Broekhuis nu €15,- meer voor opslag van de winterbanden/velgen. Ze liggen in dezelfde ruimte onder dezelfde omstandigheden. Maar toch meer vragen."

2022-03-21 | Henrie, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik enthousiast

"Redelijk"

"Achter de receptie mag het personeel wat accurater en representatiever zich opstellen, monteur verontschuldigde zich nog erover!! We kregen de auto netjes gewassen en van binnen schoongemaakt weer mee, Top"

2022-03-18 | Tonnie Mensink, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"ben niet tevreden"

"een update na mijn eerste beoordeling. die gaat van 4 naar 5. mijn lage beoordeling was reden voor Broekhuis om een bericht te sturen. Er zou contact met mij worden opgenomen. Dat contact opnemen bestond uit een mail, lekker makkelijk. Bj mij is contact opnemen bellen met de persoon en bespreken hoe je aan de lage score komt. Ik heb zelf maar contact opgenomen en gezegd dat ik het antwoord een vestigingsmanager onwaardig vond. De auto was voor aflevering door de wasstraat gehaald in Leusden prima heb ik gezegd dan is dat een beetje mislukt. Wat ik heel kinderachtig vond is de opmerking over de 230V losse lader, dat had ik kunnen weten toen ik bij de auto keek en de lader was niet aanwezig had ik kunnen weten dat deze er niet bij zat. Ik heb gevraagd waarom de manager het niet gemeld heeft toen we over een 230V lader spraken, waarom heb je niet gezegd die zit niet bij deze Opel. Ik ben leek voor het zelfde geld ligt de lader elders. Wel heb ik in de mail bevestigd gekregen dat ook deze import auto een nieuw en zwaarder batterij pakket krijgt met dan weer 5 jaar garantie. Ja een import auto heel vervelend als je geen Duits kent. Ik heb gevraagd om een Nederlands instructieboekje maar die is niet te vinden binnen de Broekhuis organisatie. Maak een account aan en dan kun je een boekje downloaden zeiden ze bij Broekhuis. Maar liefst 264 pagina's telt zoiets en het schiet toch ook niet op met een digitaal instructie boekje. Ik zelf werk bij een dienst verlenend bedrijf en het zou mij de duvel doen als ik niet aan zo'n boekje kon komen. maar bij Broekhuis is dat anders als het niet lukte hoorden ze het wel. Dan de sleutel, op dit moment 26-03-2022 nog steeds geen reserve sleutel, heel vervelend. Ze hebben nog geen eens gebeld of de auto wel beviel. ik heb veel goedkopere auto's gekocht waar de verkoper na terug belde of de auto wel beviel, Broekhuis niet. Tot zover mijn ervaring met Broekhuis IJsselmuiden."

2022-03-17 | johan Boomker, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Boomker, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel IJsselmuiden

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Knap prijzige onderdelen."

"Mei 2021 was accu stuk. Daarop vooraf contact opgenomen met garage of accu beschikbaar was. Hierbij telefonisch prijsopgaaf gehad van € 245,-. Toen nadat ANWB geholpen heeft met starten vervolgens naar garage gereden voor vervanging. Dezelfde auto al 12 jaar bij hun in onderhoud. Terwijl ik kon wachten, werd me tussentijds medegedeeld dat accu ineens € 420,- kostte. Begin maart weer bezoek gehad voor beurt en APK. Advies voor ruitenwissers voorruit was eerst € 80,- plus en later in de € 60,- plus. Heb dus geen nieuwe exemplaren laten plaatsen. Best wel prijzig en onoverzichtelijk. Heb dit ook te kennen gegeven bij balie."

2022-03-15 | Jan , | Audi Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Klantvriendelijke medewerkers en -sters"

"In eerste instantie was na een beurt van de auto een filter vervangen zonder dat hiervoor toestemming was gevraagd. ( zoals wel voorgeschreven was in de voorschriften van Broekhuis) Ook stond er een verkeerde bedrag van de beurt op de factuur. Na telefonisch overleg en na aanbieden van excuses werd een correcte nota opgemaakt. Dus wel effe de nota nakijken voordat je betaald!! Ondanks bovenstaande vriendelijke service."

2022-03-15 | Marinus, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Tja, wat zal ik zeggen…."

"Voordat mijn fiatje naar de apkxkeuring moest heb ik het een en ander nagelopen. De banden waren op spanning, het reservoir voor de ruitenwisservloeistof volledig gevuld ( met vloeistof tot -20 graden) en mijn ruiten erg goed schoongemaakt (ontvet en geen spikkeltje vuil te vinden). Vervolgens mijn ruitenwisserbladen goed gereinigd en geïnspecteerd. Geen ‘mankementje’ te vinden. Vervolgens getest of er bij het wissen ‘strepen’ ontstonden. Niets van dat alles. Word ik thuis gebeld dat er eigenlijk nieuwe ruitenwissers moesten komen. Niet dus. Bij het ophalen zei men dat er ‘strepen’ waren…. Niet dus. Daarna waren er ‘stukjes’ die losl zaken. Ook niet dus… Daar hou ik niet van. Geeft mij geen fijn gevoel"

2022-03-12 | Hans, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurgesteld"

"Ben niet zo tevreden ,heb mijn auto Q3 voor een onderhoudsbeurt bij jullie gebracht . Vroeg of iemand mij naar huis wilde brengen was niet mogelijk . Kijk ik ben 83 jaar uiteindelijk naar veel aanhouden kon het wel . Maar auto ophalen was zeker niet mogelijk . Ik vind dit geen service ? Jammer dat kwam een paar jaar geleden niet voor bij jullie. Was weinig aan de hand met mijn auto maar wel een rekening van over de 600 euro . Zeker jammer ik rij al 25 jaar Audi bij jullie gekocht 5 Audi’s Denk nu aan BMW . Met groet Ger Oord"

2022-03-08 | Ger Oord, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Oord, Spijtig om te horen dat dit uw ervaring is bij Broekhuis. Om de gezondheid van u en onze werknemers te beschermen kunnen wij u deze service op dit moment, zonder afspraak en maatregelen, niet aanbieden. Deze dag hebben wij voor u een uitzondering gemaakt. We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen en onze breng service aan te kunnen bieden.

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet zo tevreden"

"Ik heb mijn auto voor een beurt bij Broekhuis Opel gehad en kreeg een overzicht wat allemaal vervangen zou moeten worden. O.a. het interieurfilter, dat is vorig jaar pas vernieuwd. En ik rijd nog 7500 km per jaar. Ik kreeg het idee dat er van alles vervangen moest worden zodat Broekhuis er goed aan zou verdienen. Ook een positief punt: Broekhuis heeft mijn auto op mijn werk in Doetinchem opgehaald en weer teruggebracht."

2022-03-03 | Jolanda Wissing , | Broekhuis Doetinchem | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Flink mankement, vlak na de grote beurt "

"Bij de auto gingen enkele weken na de APK mee grote beurt ineens alle controlelampjes branden. Afspraak gemaakt en kon dezelfde dag nog terecht. Met een blik in de garage onder de motorkap werd meteen al globaal geoffreerd, dat klopte nagenoeg exact met de uiteindelijke offerte. Probleem is daarna spoedig verholpen. Ik werd keurig gebeld dat hij weer klaar stond. Wel jammer dat ik net ervoor voor de APK met een grote beurt was geweest en dit (onverwachte) mankement toch niet eerder was opgemerkt. Nu kostte het veel meer, al is er wel een korting gegeven."

2022-03-02 | Meriam, | Volvo Assen | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet volledig tevreden over het concept"

"Denk dat onderhoud is uitgevoerd. Ik heb daarvoor een lijst gekregen met alle onderdelen, die zijn gecheckt. Echter staat op de lijst de banden controle. Op de lijst staan Michelin banden (Alpin) die zijn gecontroleerd. Echter zaten deze banden niet op de auto. Dan is mijn vraag hebben ze de banden wel gecontroleerd ? Dit draagt niet bij aan het vertrouwen in een garage."

2022-03-01 | R.J., | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren