Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

9,4 gemiddeld
2.183 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend geregeld en snelle levertijd"

"Prettige verkoper die alles duidelijk uitlegde."

25-11-2022 | Frank Martens, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima"

"Vriendelijke service en duidelijke uitleg"

25-11-2022 | Stefan, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Reparatie snel en profesioneel"

"Bijzondere vriendelijke en technische ontvangst bij de receptie ( dhr. Vandongen) bij Boekhuis in Elst. Klant wordt door de monteur telefonisch op de hoogte gehouden over de status van de reparatie. Deze dealer is zeker een aanrader."

25-11-2022 | John Doekbrijder, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Een zeer compleet plaatje"

"Ik heb hier mijn volgende werkpaard gekocht; Peugeot Expert. Vriendelijke ontvangst, uitgebreid de tijd, goed advies, open en eerlijk verhaal. Reële prijs voor het oude beestje. Uitstekende aflevering. Kortom een fijne ervaring bij best wel een uitgave. Mocht het nog eens nodig zijn, dan zal ik zeker weer naar hun aanbod kijken. Ook voor een geel kenteken."

24-11-2022 | Peter, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Als vanouds, waardige opvolger van Kamp!"

"Ik heb heel erg fijne herinneringen aan Teun. Dit ivm met wel heel erg bijzondere omstandigheden. Maar mijn eerste ervaringen met Frank geeft mij veel vertrouwen voor de toekomst!"

23-11-2022 | Ben, | Broekhuis Hengelo | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Top "

"Zeer goed en correct ontvangen en vriendelijk behandeld door Tim Tim neemt wel tijd voor je, niet effe snel afraffelen. De auto was eerder dan verwacht afgeleverd. Toppers"

23-11-2022 | Richard Damen, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend "

"Mijn eerste auto bij Twan gekocht. Keurig en vakkundig geholpen. Alles stond netjes klaar voor de proefrit en de aankoop was snel afgerond. Heb de auto nu een week en ben er ,tot op heden, zeer tevreden mee."

23-11-2022 | Rob, | Broekhuis Doetinchem | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima "

"Auto opgehaald en weer thuis gebracht. Beurt netjes, en een erg schone auto weer terug ontvangen."

23-11-2022 | Bert, | Broekhuis Zeewolde | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed en fijn geholpen "

"Na slechte ervaringen met een andere broekhuis vestiging heeft Broekhuis Zwolle laten zien hoe het (in mijn ogen) wel hoort. Wat begon met een proefrit in een blauwe Ford KA, die niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed, resulteerde het uiteindelijk in de aankoop van een prachtige witte Fiesta. Daarbij uitstekend geholpen en begeleid door verkoper Joram Muntiga."

23-11-2022 | Mark, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Alles goed geregeld"

"Doordat er onderdelen ruitenwisherbladen niet op voorraad zijn, duurt het wat lang voordat de kleine beurt is afgerond, van 8,00uur tot 17,45 uur"

23-11-2022 | Gerrit Brummel, | Broekhuis Epe | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"goede en fijne service"

"Mijn auto is op afgesproken tijd opgehaald en aan het einde van de weer netjes thuis bezorgd. zelfs na het melden van een klein probleempje werd dit alsnog snel opgelost."

23-11-2022 | w Petersen, | Broekhuis Nijkerk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende service "

"Een uitstekende service en goede afspraken."

23-11-2022 | Shane , | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prima en correcte afhandeling van de opdracht"

"Auto voor een jaarbeurt naar deze garage gebracht. Prima ontvangst en afhandeling van de werkzaamheden."

23-11-2022 | Jan, | Broekhuis Doornspijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Altijd overleg en meedenken "

"Keurig gebeld dat mijn auto in plaats van een jaarbeurt een grote beurt verdiende gezien het aantal kilometers; vooraf prijsopgaaf gehad en geen verrassingen op de factuur. En het belangrijkste: auto loopt weer als een zonnetje."

22-11-2022 | Erik, | Broekhuis Doetinchem | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Supergoed gedaan "

"Prima communicatie over mijn jaarbeurt met goede adviezen."

22-11-2022 | Jan, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Het is duidelijk minder dan voorheen "

"Allereerst werd mij een kosten overzicht aangeboden van een "grote beurt" t.w.v. ruim € 500,00. Uiteindelijk heb ik ca.€ 324,00 betaald. ( kleine beurt). Na inspectie bleek mijn auto diverse technische mankementen te hebben zodat de auto niet door de APK kon komen. Daar kan de fa Broekhuis niets aan doen en vandaag is alles volgens een vooraf aangeboden prijs afgewerkt. Voorheen werd er op reparaties van auto's ouder dan 5 of 10 jaar een kortingspercentage gegeven. Dat schijnt niet meer zo te zijn. Wat mij ook tegenviel was de koele niet echt klantvriendelijke ontvangst bij de receptie van de werkplaats. Mijn eerdere ervaringen van ca 6 jaar bij deze vestiging was duidelijk beter. Als laatste viel mij op dat na eerder onderhoud de auto even door de wasstraat werd gereden. Dit is deze keer helaas niet gebeurd. Met vr gr R. Hermans Arnhem"

22-11-2022 | Rob Hermans, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"De taart gaat naar de overburen."

"Mijn auto, een opel, heeft een lekke band precies om de hoek bij Broekhuis, een opel-garage. Ondanks dat ik niet erg fit ben probeer ik toch zelf met behulp van mijn vrouw het reservewiel op de auto te zetten. Helaas laat het kapotte wiel niet los, ik krijg hem er niet af. Wanneer ik naar Broekhuis loop en uitleg dat ik hulp nodig heb wijzen ze mij af: "Nu niet hoor" lunchpauze" is het antwoord. Ik vertel nog dat ik naar het ziekenhuis moet, maar geen enkele sjoege. Inmiddels staat mijn vrouw bij de auto te wachten. Daarnaast blijkt autogarage Vallei Ede heel alert. Zij zien mijn vrouw staan en schieten uit zichzelf te hulp. Deze mannen zien er een uitdaging in om te helpen, houden de humor vast en willen zelfs na aandringen geen vergoeding. "Dit hebben wij zelf aangeboden!" Hoe anders kunnen mensen in elkaar zitten. En hoe blij waren wij met Auto Vallei Ede. Broekhuis zien wij niet meer zitten."

22-11-2022 | guido van lonkhuijzen, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer van Lonkhuijzen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om dit met u te bespreken. Wij hebben gezocht in ons klantdatabase, maar hebben uw gegevens niet kunnen vinden. Wilt u contact met ons opnemen via: 0318-648800 of ede@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

9

Daarom ben ik enthousiast

"zeer goede ervaring"

"altijd keurig geholpen alles wat besproken is wordt netjes en goed opgelost."

22-11-2022 | Willem Stoel, | Broekhuis Nijkerk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Klantvriendelijk en zorgvuldig"

"Ik heb een gebruikte Opel Crossland X gekocht en ben zeer te spreken over de wijze waarop de medewerker me heeft geholpen!"

22-11-2022 | Ed van Hell, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Kwalitatief prima bedrijf met uitstekend personeel."

"Hier kom je graag terug. Het overzicht, service en aandacht voor de klant werkt positief."

22-11-2022 | Hans Kuster, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"uitstekend"

"klantvriendelijk, informatief over de kosten, telefonisch overleg over eventueel uit te voeren reparaties."

22-11-2022 | Peter, | Broekhuis Doornspijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfecte behandeling"

"Gevraagde opdrachten netjes uitgevoerd geen klachten en tot de. volgende onderhouds beurt"

22-11-2022 | P.Pronk, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Klantvriendelijke behandeling."

"Vragen en opmerkingen werden goed beantwoord. Afspraken op tijd. Keurige afwerking. Vriendelijke benadering. Heel fijn."

22-11-2022 | Riekje Westerink, | Broekhuis Doornspijk | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Goed afspraken worden na gekomen"

"Zeer tevreden. Aan de balie correct geholpen. Prijsafspraken werden nagekomen."

22-11-2022 | Gerrit Wijnne, | Broekhuis Doornspijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede en duidelijk service"

"Ik kon makkelijk een afspraak maken. Kosten werden goed van te voren besproken en het onderhoud was optijd klaar. Service van de medewerkers was goed."

21-11-2022 | Matthijs, | Broekhuis Zeewolde | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend"

"Prima service"

21-11-2022 | Frits, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Voor uitstekende service ga je naar Broekhuis Wageningen"

"In alle gevallen, ook als het tegenzit, houdt het team van Broekhuis je veilig op de weg."

21-11-2022 | M. de Bruijn, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"super tevreden over Broekhuis Arnhem."

"Wij zagen op de web-side van Broekhuis een Suzuki Vitara staan, helaas stond deze bij Broekhuis Alkmaar en wij wonen in Arnhem. Vanuit Arnhem is er contact gelegd met Alkmaar en konden wij de auto in Arnhem bekijken en een proefrit maken. Wij werden perfect geholpen door Thijs Harmsen, kregen voor onze auto een perfect bod. We hebben de Suzuki uiteindelijk gekocht. De verkoop begeleiding van Thijs was Super en het belangrijkste was wel dat de auto gekeurd werd en enkele kleine dingen aangepast werd. Een dag na het ophalen belde Thijs om te vragen hoe de ervaring was. Super"

21-11-2022 | Frans, | Broekhuis Arnhem | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Altijd prima service en goede garanties op o.a reparaties"

"Ik/wij komen al 18 jaar bijjullie en eigenlijk nooit echt problemen gehad. Goede service en kwaliteit/garanties"

21-11-2022 | Herma Otten Noordhuis, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Geluk bij een ongeluk "

"Erg grote reparatie nodig, maar goed uitgelegd en opgepakt door Broekhuis met alternatief vervoer als service. Ik ben tevreden."

21-11-2022 | MT, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas , waar blijft de service"

"Wij zijn wel eens meer tevreden geweest in het verleden. Jammer genoeg was er al een probleem met het plannen van de onderhoudsbeurt, maar goed dan maar online als het niet meer gewoon kan. Dan kan je eindelijk een data plannen, ver weg, met een tijd, maar eenmaal op de dag aangekomen, blijkt het dat het wel eind middag kan worden voor de auto klaar was. Nadat mijn man zijn ongenoegen had geuit, was er een slimmere in het bedrijf die aanbood om mijn man door de regen naar huis te brengen, als de auto klaar was zouden ze bellen. Zoals afgesproken is dat gedaan en zijn we weer opgehaald. Het is zo jammer als je het vertrouwen wat kwijt raakt , als er dingen gebeuren zoals afspraken niet nakomen, je een auto verkopen , en je vraagt wel 10 keer, waar is het addertje, neeeee dat is er niet, maar dan blijkt die er achteraf wel te zijn, want we hebben een nieuwe auto gekocht, voor een leuke prijs, omdat het voorraad was, maar Nee, niks zeggen dat het de laatste mokka,s waren, die worden lekker niet meer gemaakt , maar nog steeds niks zeggen. Jammer , ons vertrouwen heeft een grote deuk gekregen. Familie van Dijkhuizen"

21-11-2022 | Jur en Rimke, | Broekhuis Nijkerk | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Missers bij aflevering "

"We hebben een gebruikte opel gekocht bij aflevering bleek dat het klepje van de benzine dop niet werkte waardoor hij niet openging hij bleek afgebroken de toch best dure aflevering beurt is dus maar een lachertje 1/4 tank benzine dus niet getankt en niet goed nagelopen erg jammer dit is nu de 3de auto die we bij jullie kopen na verhuist te zijn uit Zuid-Holland maar de eerste die slecht is afgeleverd erg jammer."

21-11-2022 | Marcel , | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfect!"

"Na meerdere afspraken bij andere dealers, was Broekhuis Epe een verademing. Het ontvangst was prettig en fijn, de auto was mooi gewassen en schoon van binnen. (In tegenstelling tot andere dealers). De auto was bij aflevering helemaal nagekeken perfect afgeleverd. Christiaan dank je wel voor de goede service!"

21-11-2022 | Steven, | Broekhuis Epe | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Fijn geholpen en daarna keurig afgehandeld."

"Wij kwamen voor de Kuga Vignale en na twee uur was de koop rond. Bekijken, verschillen bekeken (wij reden al een Kuga) proefrit en daarna de aankoop goed doorgenomen. Na 14 dagen de auto opgehaald. Alles was keurig afgehandeld. De aflevering was goed. Kortom wij zijn zeer tevreden. Complimenten voor de verkoper, Christian Foppen."

21-11-2022 | Brink, | Broekhuis Nijkerk | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"ziet en netjes uit"

"alles is correct uitgevoerd. Vriendelijk personeel."

17-11-2022 | Johan Hemmer, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"klantvriendelijk"

"heldere en duidelijke afspraken vooraf, geen verrassingen achteraf. top in klantvriendelijkheid"

16-11-2022 | Ben, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"wakker gebeld"

"uit de nachtdienst gekomen auto ingeleverd bij de daeler,afspraak gemaakt 10.30 bellen voor onderhoud.bellen pas om 11.00 bellen ze mij voor onderhoud toen sliep ik al ,en met de afspraak dat ik de auto zou ophalen tussen 16.30 en 17.00 uur ben weer gaan slapen.bellen ze mij om 16,30 dat de auto klaar staat mij weer wakker gebeld,"

16-11-2022 | f.e.derks, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Topservice"

"Wij zijn heel prettig geholpen bij Broekhuis Apeldoorn! Leuke verkoper, leuke gesprekken gehad en een mooie auto gekocht! Jesse bedankt! Anja en Manfred"

16-11-2022 | Anja, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Bij de laatste beurt helaas met een kater huiswaarts gekeerd."

"Ik werd gebeld met voor meer dan €500 aan adviezen, te beginnen met het vervangen van de batterij van mijn sleutel. Dat zou jaarlijks moeten gebeuren: vorig jaar net een nieuwe sleutel gehad en de vele jaren daarvoor is nooit de batterij vervangen. Dan krijg je meteen het gevoel dat ineens geld verdiend moet worden. Je hebt op dat moment meteen je voelhorens uit staan en denkt met alle adviezen dat men er alleen op uit is de kosten op te voeren. Achteraf hadddn misschien de bougies wel vervangen moeten worden naar als dat nodig is, doe het dan ook meteen. Na vele jaren waarin ik altijd heel tevreden was over Opel en Broekhuis, is dat gevoel Helaas ineens verdwenen."

15-11-2022 | J.A., | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Veldink, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben inmiddels contact gehad om onze werkwijze te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer meedenkend en klantvriendelijk."

"Zeer vriendelijk en denk echt mee en oplossingen. Ben ik niet gewend van broekhuis arnhem dus zeer blij dat ik naar broekhuis Apeldoorn gegaan ben."

15-11-2022 | annemarie van haeften, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren