Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik niet enthousiast
"Omdat ik mijn auto wil verkopen (wil naar MyWheels) langsgegaan bij deze garage. Verkoper leek geïnteresseerd en nam een hoop foto's. Hij zou terugbellen. Toen dat niet gebeurde heb ik een aantal malen via de chat gevraagd wanneer ik een telefoontje kon verwachten. Mij is een paar keer beloofd dat ik teruggebeld zou worden. ("ik neem direct contact op met mijn collega's en zorg er voor dat u vandaag nog wordt opgebelt!"). Niet dus. Echt slecht. Het kan natuurlijk zo maar zijn dat ze toch niet geïnteresseerd zijn in mijn auto maar dan is het minste wat ze kunnen doen een berichtje sturen."
Daarom ben ik enthousiast
"Wij waren op zoek naar een andere Peugeot, zijn bij Broekhuis in Enschede ontzettend vriendelijk en vakbekwaam geholpen, zodoende dus enorm tevreden over de klantvriendelijkheid en de adviezen van de verkoper."
Daarom ben ik enthousiast
"Aan de behandeling door de verkoper valt niets op te merken en is zonder meer goed. De inruilprijs vond ik uiterst mager, ondanks het feit dat enige schades moeten worden gerepareerd aan mijn ingeruilde auto. Een bedrag van circa € 2800 werd door de ANWB geschat. Minus € 1000 reparatie zou dat rond de €1800 hebben moeten opleveren, in plaats van de geboden € 1650 Het uitlenen van een lader om niet is daarentegen een goede service."
Beste Jan, Bedankt voor uw feedback op onze service, dit wordt gewaardeerd. Fijn dat u goed contact gehad met de verkoper. Wij wensen u veel rijplezier en hopen u graag weer te zien bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"In de ochtend gebeld voor een proefrit aan huis. Dezelfde dag had ik de auto al in mijn bezit. Wat een geweldige service!"
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Kim! Wij zijn blij te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Daarom ben ik enthousiast
"Onze ervaring is positief bij aanschaf van de Peugeot 108 bj2016. Ook de afhandeling is goed verlopen en een bijpassende service verricht! Ook blijven we graag in contact met onze professionele verkoper Menno Boersma. Die ons vakkundig heeft voort geholpen. Graag tot ziens! Gr Anita &Martin."
Beste Anita en Martin. Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Het doet ons goed te zien dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede
Daarom ben ik niet enthousiast
"Mijn auto was toe aan een onderhoudsbeurt en bandenwissel. Bij het brengen van de auto heb ik duidelijk gemaakt dat ik van te voren wilde weten welke zaken eventueel vervangen dienden te worden. Dat werd toegezegd. Er was geen uitleg betreffende de voorgenomen werkzaamheden. Bij het ophalen van de auto vond ik een melding in de auto dat ik snel moest tanken en na een halve tank weer bijvullen; dit i.v.m. een toevoeging aan de brandstof. Op de rekening bleek ook de batterij van de afstandsbediening vervangen; deze was een week eerder door mij zelf vervangen. Bij reclamatie werd mij kortaf door de baliemedewerker (een andere dan bij afgifte auto en ook een andere dan bij ophalen auto) te verstaan gegeven dat de werkzaamheden ( vervangen interieur- en koolstoffilter) voor hem geen reden waren om contact op te nemen en dat een dergelijke afspraak nooit gemaakt kon zijn. Additief en batterij werden na enige discussie gecrediteerd maar deze wijze van omgaan met de klant is voor mij reden om om te zien naar een klantvriendelijke vakgarage."
Daarom ben ik enthousiast
"Alle dank gaat uit naar de heer Albert Brouwer die in alle opzichten betrokkenheid toont bij wat de klant wil. Hij stelt de klant en de klantvraag volledig centraal."
Beste Richard, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Albert gedurende het aankoop proces. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten
Daarom ben ik enthousiast
"De auto doet het weer als nieuw."
Beste Bert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat wij de klachten aan uw auto op korte termijn hebben verholpen. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo
Daarom ben ik enthousiast
"Top"
Beste Ineke, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u goed contact heeft gehad met onze collega's. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Duidelijke communicatie, Zorgvuldige reparatie, Goede prijs kwaliteit verhouding Vriendelijke medewerkers ."
Bedankt Els, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Prettig contact, uitgebreid rapport naar aanleiding van onderhoudsbeurt, zodat je meegenomen wordt in waarnaar gekeken is."
Bedankt Marith, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Wij zijn al heel lang klant van Peugeot Broekhuis Dronten en ook bij onze recente aankoop zijn we weer heel goed geholpen. Zowel bij de koop als bij de aflevering en ook bij vragen in de tussentijd."
Gefeliciteerd Bart, met uw aankoop! Wat fijn dat u zowel de koop als levering als zeer prettig heeft ervaren. Veel mooie en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten
Daarom ben ik niet enthousiast
"Deze garage ga ik geen zaken meer mee doen! Broekhuis heeft mij een hybride peugot 508 geleverd van bijna 2 jaar oud en 18.000 km op de teller. Praktisch als nieuw. Echter de accu kan normaal max 64 km rijden. Bij mij heeft ie in begin 32 km gereden, en nu na 3 maanden nog maar 26 bij volledig opgeladen. Zojuist de accu laten doormeten, maar Broekhuis zegt dat ie helemaal top is. Daarnaast bij aflevering een trekhaak laten monteren. Nu blijkt dat de elektrische opening van de achterklep niet meer werkt als de aanhanger er achter zit. uiterst irritant. Heb daarover geklaagd maar ze zeggen dat dat zo hoort. Ik moet dus de achterklep open doen met grof geweld en trek hem zo door de motor heen. Normaal schijnbaar, nou volgens mij niet. Beide problemen worden bij Broekhuis afgewimpeld als hoort zo, prima in orde. Dit is een garage waar je beter geen doen mee kunt hebben! ze willen niet, of ze kunnen het niet, of het interesseert ze niet!! Nooit meer Broekhuis!!"
Daarom ben ik enthousiast
"Ouderwets goed zoals ik gewend ben."
Bedankt Harry, voor het tijd nemen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat onze service u goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service, klant gericht. Vanwege omstandigheden waren wij niet in de gelegenheid om naar Enschede te rijden om de auto te bekijken die we graag wilde kopen . Geen probleem ze zijn naar ons in Amersfoort toe gekomen. Fijne proefrit gemaakt en de koop was snel gesloten. Inruilen is op dezelfde manier gegaan. Kortom geweldig!"
Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Kristo , ziet dat er mensen in de showroom lopen die een auto zoeken ,. Sommige mensen NIET . Dus goed gedaan van Kristo"
Bedankt Gert, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Kristo. Graag zien we u de volgende keer bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Een auto gekocht bij Broekhuis in Veenendaal. Een vriendelijke verkoper heeft ons geholpen, goede communicatie en snelle aflevering van de auto, prima service!"
Beste Yvonne, Gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat u zo goed bent geholpen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer vriendelijk ontvangst de koffie staat altijd klaar en de service en kwaliteit staat bij Broekhuis altijd voor op."
Beste Leida, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Wageningen. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer en dan staat de koffie weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geholpen bij het lopen van een auto"
Beste Joop, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld
Daarom ben ik enthousiast
"uitstekend geholpen."
Beste Harry, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik enthousiast
"Omdat mijn auto pas over een paar dagen wordt afgeleverd maar ik voor mijn werk een auto nodig had kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Daarnaast is de hele begeleiding naar de aankoop geweldig geweest! Erg blij met deze garage."
Bedankt Mirjam, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Alvast veel mooie kilometers gewenst in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik enthousiast
"Daan ( verkoper) heeft ons goed geholpen, nam rustig de tijd. Prettig persoon."
Bedankt Netty, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Daan. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Daarom ben ik enthousiast
"Ontvangst door Marc Leerkotte vriendelijk en spontaan,bij de koffie gezellig gepraat over van alles en nog wat. De AUTO, een hele fijne en duidelijke uitleg gehad van Marc ook het proefrijden was ontspannen,daarna bij een kop koffie het financiële gedeelte waren gauw mee klaar tot onze tevredenheid. Ook bij het ophalen van de auto superfijn geholpen. Tot ziens bij een onderhoudsbeurt. Groet Dinie en Bert Haneveld"
Beste Dinie en Bert, Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen jullie veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Auto werd prima afgeleverd met persoonlijke uitleg etcetera. Vriendelijk en deskundig personeel!"
Beste Jacco, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekend service"
Bedankt Abdel, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Goede service,transparante uitleg via WhatsApp ovrr reparaties of servicebeurt ,korte lijntjes met garage werkt geruststellend."
Beste Hans, Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling. Dat u onze service als uitstekend ervaart doet ons erg goed om te zien. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik enthousiast
"Aan alles voldaan, ook aan mijn wensen vandaar dat alles heel erg snel ging en ik donderdag al in mijn andere auto rij !!"
Bedankt Niels, voor uw review! Wat fijn om te zien dat wij aan al uw wensen hebben kunnen voldoen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Afspraken worden nagekomen, behalve dat ik nog heb gevraagd naar het onderhoudsboekje en het boekje waarin alle gebruiksaanwijzingen en dergelijke in staan. Daar heb ik tot op heden nog niks over vernomen. Tenslotte kwam ik er vandaag achter dat de voorruitontdooi functie het niet doet, daar zal ik nog over bellen."
Beste Eelke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben de boekjes opgestuurd en een vervolgafspraak gemaakt voor de reparatie. Graag zien we u op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Fijne verkoper die goed meekijkt naar je wensen,en daar een gepaste oplossing voor heeft gevonden."
Hartelijk bedankt voor uw bezoek en voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Prettige benadering, correcte informatie vooraf over eventuele kosten."
Bedankt Antonius, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat de service u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geholpen en netjes uit gevoerd"
Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeelt. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende service en klant vriendelijkheid"
Beste Erik, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeling. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo
Daarom ben ik enthousiast
"Ze doen wat ze beloven en je wordt telefonisch op de hoogte gesteld"
Beste Margriet, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden
Daarom ben ik enthousiast
"Keurig geholpen Kosten worden vooraf besproken Dus geen verassingen Ervaring zo het hoord te zijn"
Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat het bezoek naar wens is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten
Daarom ben ik enthousiast
"Jaarlijkse beurt van mijn Peugeot 208 verliep vlot. Goeie communicatie en afhandeling. Alles volgens afspraak. Wilt u ook een Broekhuis vermelding als kentekenplaat omlijsting? Nee doe maar niet want die zit er al op."
Beste Cees, Wij waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt naar aanleiding van uw werkplaatsbezoek. U omschrijft uw ervaring als stipt, keurig, klantvriendelijk en behulpzaam. Dit zijn voor ons mooie complimenten om te mogen ontvangen, dank u wel! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
"Eerst gebeld om te overleggen over de onderhoud en vooraf prijsindicatie gegeven. Extra service auto gewassen was ook fijn."
Bedankt Esma, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede
Daarom ben ik enthousiast
"Nieuwe auto gekocht, nette inruilprijs voor de oude"
Beste Gabrielle, Bedankt voor uw positieve review. Daar doen we het voor. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik enthousiast
"ondanks mijn verzoek om reserveband om daarvoor bestemde plaats te leggen, lag deze los in de achterbak. Onderhoudsbeurt gedaan zoals afgesproken."
Bedankt Jiska, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik enthousiast
".Na een proefrit gemaakt te hebben besloten de auto te kopen Een aantal dagen later de auto opgehaald maar toen bleek dat er geen nieuwe apk op zat , maar dat werd terplekke opgelost door hem snel te keuren Wij blij naar huis met onze nieuwe auto maar na 30 km ging er een alarm bleek de tank leeg te zijn terwijl er een halfvolle tank geleverd zou worden. Gebeld naar de garage en daar zeiden ze sorry we maken het geld voor een halve tank benzine wel over wat is inmiddels door ons ontvangen Dus al met al zeer blij met de auto"
Beste Ton, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm en uw feedback is voor ons heel waardevol. We zijn blij om te zien dat wij de slechte ervaring die u had hebben kunnen goedmaken! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Daarom ben ik niet enthousiast
"Mijn ervaring is dat de communicatie, zowel intern onderling als naar klanten toe, onder de maat is. De diverse centraal aangestuurde systemen van waaruit klanten geïnformeerd/benaderd werken op een irritante manier blijmoedig langs elkaar heen zonder al teveel menselijke interventie. Een tweede slechte ervaring is dat mijn auto vandaag na onderhoud klaar was om opgehaald te worden. Dus ik loop eerst een half uur naar de garage en wil daar wegrijden, maar hij start niet, alleen maar getik. Dat is zéér teleurstellend. En zo anders dan de week ervoor, toen ik met een emissiestoring langs kwam en men mij voor de boodschappen een leenauto meegaf, en toen ik terug was, was alles gefikst. Dat was een topervaring, maar deze keer dus totaal weer anders. Voorbeeld van miscommunicatie: ik bracht mijn auto voor een normale beurt bij Broekhuis, altijd de economische basisbeurt zoals eerder bij Van der Werf en Versteeg Buurman - althans dat dacht ik. Maar bij het ophalen had ik ineens een Broekhuis jaarbeurt op de factuur staan, inclusief Broekhuispas voor pechhulp. Daar had ik niet om gevraagd. Ter plekke kwamen we er niet uit. En er leek ook verkeerde olie in de auto gedaan te zijn, wat bij navraag ter plekke werd bevestigd (waarbij ik ook nogal badinerend werd toegesproken). Later bleek dat toch weer anders te liggen: de monteur had de juiste olie erin gedaan, maar op de factuur konden ze alleen het standaard type aangeven blijkbaar (opgelegd door het systeem). Uiteindelijk heeft een gesprek met de vestigingsmanager moeten plaatsvinden om de miscommunicaties op te lossen, en de uitlijning van de nieuwe banden opnieuw te doen (want dat was ook niet goed gegaan, het stuur trilde bij 100 km/u). E.e.a. is toen wel naar tevredenheid opgelost, maar al deze miscommunicatie, en nu in korte tijd 2 deels mislukte onderhoudsbeurten en reparaties, maakt wel dat mijn vertrouwen in Broekhuis Peugeot Ede tot een dieptepunt is gedaald, na jaren goede ervaringen met de vorige eigenaren."
Bedankt voor uw review. Wat fijn om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen. Wij wensen u fijne kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede