Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,8 gemiddeld
230 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"Met dhr Dijkerman is het prettig zaken doen!"

"Ik heb proces om een nieuwe auto te vinden als zeer prettig en constructief ervaren. Omdat Citroën niet aan mijn eisen, een ev met groot aanhangergewicht, kon voldoen heeft de heer Dijkerman mij toch als klant behouden door een passende auto van een ander te leveren."

01-12-2022 | JW, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend behandeld door personeel"

"Zoals hierboven uitstekend behandeld door het personeel bij de service en de aankoop van een jongere auto."

30-11-2022 | Henk, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"normaal goed"

"Op de kosten ,na wel goed"

29-11-2022 | P.H van Oene, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Bij Emerpark ging het beter."

"Er moesten 4 nieuwe banden onder de auto. Er kwamen 4seizoenen-banden af, wat zet je er weer onder???? Geen zomerbanden dus. Na nog een dag wachten zaten er toch 4seizoenen banden onder. Slordige fouten."

28-11-2022 | Louis, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende service"

"Professionele goede service, alle afspraken werden nagekomen."

27-11-2022 | Astrid, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"zeer goed en vriendelijk."

"goede services bij ontvangst en auto-onderhoud,alles is overlegd als er een probleem is aan de auto. Netjes afgeleverd."

24-11-2022 | Theo Brans, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prima"

"Alles oké"

23-11-2022 | Colleen, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"prima gehopen"

"goede commucatie"

22-11-2022 | jan, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende service!!!"

"Vriendelijke receptie. Goede uitleg van wat er aan de auto moest gebeuren. Daarna een overzichtelijke offerte. Dien overeenkomstig uitgevoerd. Kortom: overzichtelijk proces, en klantvriendelijk afgerond! Chapeau."

22-11-2022 | Dr. Pier Slump, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Duidelijke communicatie"

"Alles netjes afgehandeld"

22-11-2022 | F.vdV, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Mijn auto werd deskundig onderhouden"

"Mijn auto is zorgvuldig onderhouden bij de Citroën dealer. Ik vind het een verlies dat de Citroën garage overgenomen is door Broekhuis. Het garage bedrijf had een duidelijke visie en klantvriendelijke benadering. Daarin onderscheidde Citroën zich. Nu is het een grauwe eenheidsworst. Dat betreur ik."

21-11-2022 | Reinie Koppert, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Top"

"Prima garage goede service"

16-11-2022 | Peter Mulder, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Een warm welkom aan de servicebale."

"Heel prettig gesprek met de service medewerker die prima meedacht met het doorpraten over het uit te voeren onderhoud. Afspraken prima nagekomen."

14-11-2022 | Hans, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goede ervaring!"

"Netjes geholpen en goed op hoogte gebracht van kosten"

14-11-2022 | G, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"prima"

"goede en vriendelijke service"

09-11-2022 | H Spijker, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"zeer goed en kundig advies"

"Zeer vriendelijk en correct personeel en prima afhandeling van onderhoud."

08-11-2022 | erna, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service"

"Prima afhandeling"

07-11-2022 | Hendrik Willem van Koeveringe, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Waardeloos/schandalige omgang met klant"

"Een Peugeot 108 gekocht uit 2020 met kilometerstand van 1070. Een vriendelijke verkoper maar die geen verstand van zaken heeft. Voor de aflevering afgesproken de auto grondig te inspecteren. Zoals de verkoper zei: de auto wordt van boven tot beneden grondig geinspecteerd. Dus niet alleen contrôle vloeistoffen. Bij thuiskomst hing 1 van de kentekenunits al los. Is de auto dan wel grondig geinspecteerd? Op de vraag hoe het met de mobiliteitsgarantie zit bij deze auto kreeg ik als antwoord: daar er geen afleverpakket afgenomen is heb ik geen recht op mobiliteitsgarantie. Pas als ik de eerste beurt bij Broekhuis laat uitvoeren dan heb ik daar pas recht op. Werkelijk schandalig voor een auto bij aanschaf met een kilometerstand van 1070. Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten en zal ik in de volgende reviews het vervolg delen. Inmiddels heeft Broekhuis contact opgenomen nav de bovenstaande review. De auto wordt nu thuis opgehaald en er wordt vervangend vervoer geregeld. De auto wordt nagekeken en opnieuw gepoetst. Tevens wordt er mobiliteitsgarantie afgegeven en het incomplete gereedschap voor het wisselen van een wiel wordt aangevuld. Dit is niet standaard bij deze auto maar wordt als extra service wel geleverd. Voor alsnog vind ik dit een nette en snelle manier om een klacht af te handelen."

07-11-2022 | Henk, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"sorry maar ik was altijd bij Coolen Citroen ken alleen Henri van de verkoop"

"kijk hierboven"

07-11-2022 | jantinus prins, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Helaas voor u besteed ik mijn tijd niet aan dit soort zaken "

"Zie tekst hierboven"

02-11-2022 | X, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede overall service!"

"De auto is in goede handen, mensen die weten wat ze doen en een passie hebben voor het merk en de werkzaamheden die te doen zijn."

01-11-2022 | James, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Tevreden"

01-11-2022 | Jolanda Faber, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik niet enthousiast

"snelle afwerking"

"Goed gesprek vooraf en uitleg over de werkzaamheden"

01-11-2022 | C.M. Lieverse, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Blij met de gekochte auto, garage zelf matig."

"Paar weken geleden hebben wij onze nieuwe auto C5 Aircross opgehaald bij deze garage. Moesten er wel 4 weken voor wachten i.v.m. dat ze weinig monteurs hadden. Maar goed het was een mooie auto dus wij vonden het goed en keken uit naar het moment dat we hem konden ophalen. Toen we de auto kwamen ophalen hadden we iets vrolijker onthaal verwacht. De verkopers vonden we niet heel vriendelijk en het leek voor hun de normaalste zaak van de wereld. We miste daarin wat enthousiasme. Voor ons was dit een grote uitgave en hadden daarom er misschien meer van verwacht. Na een ontbrekende stempel in het onderhoudsboekje en wat onduidelijkheid over de uitgevoerde beurt zijn we vertrokken. Met de auto zijn we zeker blij! Maar als ik het gehele verkoop ervan mee moet nemen in de beoordeling dan komen we helaas uit op net een voldoende."

01-11-2022 | Dennis, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service. "

"Voor het eerst een hybride auto en geen enkele ervaring met laadpalen. In Zutphen meer dan 5 laadpalen bezocht maar de Chargemap pas weigerde dienst. Vraag: is hier de pas, de auto of de kabel schuld. Na een uurtje in Deventer werd duidelijk: laadpalen zijn het probleem........uitstekend geholpen."

31-10-2022 | Niek Lensvelt, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Fijn bedrijf"

"Netjes geholpen goede service"

31-10-2022 | Esther Preuter, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed en zo als afgesproken,, volgens afspraak."

"Niks aan te toevoegen zo als in een zin benoemt ."

26-10-2022 | A Jansen , | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Correct en positief."

"wij worden altijd correct en voorkomend behandeld."

25-10-2022 | ArieJan, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet goed"

"De dag na het bezoek aan de garage stond de klok op knipperen, het re.achterlicht deed het niet. En wij moesten het interieur ontdoen van vieze vingers.Dat zijn wij niet gewend."

25-10-2022 | A.Versloot, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer/mevrouw Versloot, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Indien u nog gebruik wilt maken van de poetsbeurt van uw auto, bent u zoals besproken van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Apeldoorn

7

Daarom ben ik enthousiast

"Niet verkeerd maar kan beter"

"Ik moest toch weer terug de volgende dag omdat de servicelampje niet goed was ingesteld. Dit kan gebeuren natuurlijk maar daarom geen 5 sterren."

25-10-2022 | Gijs, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Fijn en oprecht gesprek over aankoop auto"

"Ik heb onlangs een vier jaar oude auto gekocht bij Broekhuis en dat verliep van het begin tot het eind heel soepel. De gesprekken met de verkoopadviseur waren open en oprecht. De aflevering was goed en met aandacht. En natuurlijk is de auto helemaal naar mijn zin. Ik ben blij met Broekhuis en zal mijn auto ook door hen laten onderhouden."

25-10-2022 | Irene, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Heel prettig en een goed advies."

"Duidelijk advies en een goede uitleg wat er moet gebeuren."

25-10-2022 | FRANS Portiek, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service"

"Jaarlijkse beurt en apk weer prima uitgevoerd!"

24-10-2022 | Regine Van Zuuk, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"weer prima"

"Ik had geen haast en de auto was aan het einde van de dag keurig klaar."

19-10-2022 | Hans, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prima en snelle servicebeurt"

"Duidelijke communicatie vooraf. Goede en snelle beurt."

18-10-2022 | Hans, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer tevreden."

"Vriendelijk en correct geholpen bij het maken van de afspraak. De dag voor de afspraak een herinnering per mail ontvangen. Op de dag zelf werd ik vriendelijk ontvangen. Er was bij het maken van de afspraak wel gevraagd of ik een leenauto wilde, maar Ik wilde wachten tot de auto klaar was. Tijdens het wachten kon je koffie of thee pakken, was goed geregeld. Tussendoor werd er nog met mij overlegd over een aantal zaken, of ik die wel of niet wilde. Na de onderhoudsbeurt kreeg ik de auto keurig gewassen weer mee. Deze keer met wat lekkers vanwege het 90–jarig bestaan."

18-10-2022 | Francisca, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Fijne en goede ervaring. prima werk. prettige sfeer"

"Waarom verplicht? De behandeling was erg prettig. ook de servicebeurt is goed afgehandeld. Ik hoop dat het zo blijft."

13-10-2022 | Cor. Bal, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik niet enthousiast

"Tevreden"

"Het enige kritiek puntje is dat wanneer men de moeite neemt om het onderhoud in Apeldoorn te laten doen terwijl men uit Epe komt, dat het aangeboden vervangend vervoer een fiets is."

11-10-2022 | Richard Nijhof, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik niet enthousiast

"prettig en ontspannen ontvangst"

"aankomst voor onze 40000 km beurt,graag leenauto,tripje naar arnhem tot ca 3uur weer terug.meegekregen een c5 g??,wat een hemels rijplezier, eenvoudig te bedienen en ook nog een automaat,twas voor ons een prettige gebeurtenis, zo behandel je een jarenlange klant. Henry en collegas bedankt."

11-10-2022 | kees Draisma, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima"

"We waren best wel moeilijk! Eerst het een dan weer het ander. Dhr vd Linden heeft dan goed opgepakt, dank daarvoor"

06-10-2022 | J.C., | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren