Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

9,0 gemiddeld
267 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"Aangenaam en vriendelijk"

"Zeer positieve ervaring"

02-12-2022 | Parsa, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima"

"Goed overleg."

02-12-2022 | Nico , | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Eens maar nooit meer"

"Over de montage geen klachten wel over de wijze waarop de tijd wordt berekend. Op een zaterdag mijn auto gebracht voor vervanging achterlicht Unit. Bij prijs indicatie zou het een uur kosten ongeveer en 100 euro kosten. Opzicht geen probleem. Echter ik heb geklokt hoeveel tijd men bezig is geweest. Van het moment sleutel overdracht tot moment dat ik de sleutels terug kreeg. in totaal 25 minuten. Krijg wel factuur van 1 uur in rekening. Bij navraag wordt doodleuk gezegd dat er 40 minuten was afgeklokt. Later werd er gezegd dat het 0,8 uur is geweest. Blijkbaar is rekenen ook een probleem want 0,8 uur is 48 minuten (voor broeihuis 0,8 x 60 = 0,48). en 40 minuten is 0,67 uur. Voor ons geen afspraak meer bij deze garage."

30-11-2022 | Ger rooth, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet accuraat en langdradig,onbereikbaar "

"Bij service beurt niet vermelden dat ik ook APK gekeurd moet worden binnen vier weken.Als ík dan ga bellen wordt ik tot driemaal niet binnen vijf minuten te woord gestaan.Na dat ik een dame heb gesproken die zij dat zij een terug bel verzoek ging sturen,nog anderhalf uur gewacht.En heb toen maar een andere garage gebeld.Deze had in 2 minuten een afspraak ingepland voor deze APK.Over drie dagen kan ik terecht .Bij broekhuis duurt een afspraak minstens vier weken.Mvg.E.M.Tolsma"

29-11-2022 | Eric , | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service"

"Prima service waarbij afspraak afspraak is."

29-11-2022 | Marcel , | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Werd keurig op tijd gebeld dat hij klaar stond en wat de kosten waren"

29-11-2022 | Kees, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"KLANT ONVRIENDELIJK "

"De vestiging Almere is telefonisch NIET bereikbaar,en balie medewerker BartJan Klomp Bueter doet loze beloften. TEL BEREIK;op 21 nov '22 getracht tel enkele aanvullingen door te geven voor mijn onderhoud afspr.van 22 nov..Resultaat 20 min.in wacht volgehouden,daarna toch maar naar contact centrum door geschakeld,betr dame betwijfelde of aanvullingen wel geplaatst konden worden,maar... zij ging een terug bel actie regelen.Broekhuis heeft niet meer gebeld.De genoemde balie medewerker hierop aangesprokenop 22 nov ; commentaar ''is een kwestie van geld. LOZE BELOFTEN ;Aan gen.balie nedew. gevraagd om historisch overzicht van mijn onderhoud.( analogie onderhouds boekje) Eerste leugen ;krijgt U bij als hard copy bij de onderhoud factuur.Tweede leugen t.t.v.afrekenen ;verwijzing naar een online overzicht op de website MIJN HYUNDAI.Resltaat ;na opbouw van een account op de site ''GEEN ONLINE OVERZICHT BESCHIKBAAR !!!!!!!Mijn overall conclusie ; BROEKHUIS NIET KLANT VRIENDELIJK ,NIET PROFESSIONEEL."

28-11-2022 | Jack, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Hele prettige gang van zaken."

"Niets op aan te merken"

28-11-2022 | Bep, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Op naar de volgende 25000 km!"

"Ik ben tevreden over mijn Kona electric en dat geldt ook voor de afgelopen grote beurt. Ik werd netjes geïnformeerd over de (kleine) reparaties en kreeg hem keurig gewassen weer terug. Op naar de volgende 25000 km!"

28-11-2022 | Teake , | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Heldere en nagekomen afspraken "

"Auto na een succesvolle APK keurig en netjes afgeleverd"

28-11-2022 | Hans Looije , | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Prettige en behulpzame ontvangst."

"Door moeilijke problematische foutoorzaak hebben de mensen van Hyundai Broekhuis Zwolle dit op zeer goede wijze aangepakt en opgelost.hierdoor heb ik volledig vertrouwen in deze dealer gekregen.nogmaals dank hiervoor alsmede de goede tussentijdse communicatie met mij."

28-11-2022 | Hans, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Een super service!!"

"Heel erg tevreden over de verleende service. Ik moest naar het ziekenhuis en werd er heen gebracht en weer opgehaald,ik zou op de fiets er heen maar ivm het slechte weer kreeg ik een lift aangeboden door de collega's van Broekhuis,ik was er verbluft en verrast van!!"

22-11-2022 | Aline Beens, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"uitstekend "

"Alle afspraken klopten. Prijzen redelijk. Fijne medewerkers."

22-11-2022 | jacky , | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende service"

"Niet alleen goed werk geleverd maar ook begrip voor mijn persoonlijke situatie."

22-11-2022 | Trineke, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service, fijn geholpen!!"

"Netjes alles volgens afspraak, keurig overleg van te voren over de meer kosten en als bonus hebben ze de auto gewassen en uitgezogen. Helemaal top!"

21-11-2022 | Daan, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"uitstekend"

"Uitstekend"

21-11-2022 | e, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer klantvriendelijk!"

"Afspraken worden nagekomen. Klantgericht."

20-11-2022 | Martine, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfecte service "

"We zijn heel goed behandeld door de verkoper. Hij was betrokken, luisterde goed en dacht met ons mee. Hij nam de tijd voor ons en we voelde ons zeer welkom! Ook toen de auto op gingen halen nam hij de tijd alle knopjes uit te leggen. En de dag erna werden we gebeld om te vragen hoe de auto bevalt. echt top!"

19-11-2022 | Bo, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"alles prima verlopen."

"de auto nu 4 jaar in ons bezit. en we zijn over de afhandeling en onderhoud zeer tevreden."

17-11-2022 | Rene, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Mijn bezoek, de begeleiding en communicatie voldeed aan al mijn verwachtingen. "

"Vanaf het eerste bezoek heb ik me op mijn gemak gevoeld. Niet de typische verkoper die in je nek hijgt bij binnenkomst. Ik voelde me welkom en ben zeer prettig te woord gestaan. Het hele proces van proefrijden, offerte, koop en aflevering overtrof mijn verwachtingen."

17-11-2022 | Paul, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Alles netjes geregeld en afspraken na gekomen"

"Wij zijn eerst geholpen door Dennis? en daarna heeft Robin het over genomen, heel netjes ontvangen, alles duidelijk ook ruimte voor onderhandelen gehad wat prijs en extra's betreft. Goede inruilprijs voor onze "oude" auto gehad. Dus over de gehele behandeling zijn wij uiterst tevreden!!!"

17-11-2022 | André en Margriet, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Correcte levering nieuwe auto"

"Na 10 maanden nieuwe auto, Hyundai Ionic 5, opgehaald, na enige misverstanden alles naar wens uitgevoerd."

16-11-2022 | Anne, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Vorige Hyundai (i.c.m. Peugeot) Broekhuis was beter."

"Zaterdag 5 november ben ik gekomen naar de Hyundai winterinspectie. Er heeft toen blijkbaar geen accu-check plaatsgevonden. Vrijdag 11 november krijg ik te horen bij de onderhoudsbeurt dat de accu niet goed is. Kosten circa € 380 Als ik de accu tijdens de winterinspectie had gekocht, dan was dit met korting. Ik kom met een volle tank ruitensproeiervloeistof (winter -60 graden), zie ik thuis op de factuur dat er ruitensproeiervloeistof is bijgevuld. Mijn nieuwe fles van 5 liter past er niet volledig in, heb nog een beetje over. Medewerkers van Broekhuis is het gelukt om toch nog bij te vullen."

16-11-2022 | Vishvadew, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de punten opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

10

Daarom ben ik enthousiast

"Gewoon fantastisch "

"Auto gebracht voor een 2 jaarlijkse onderhoud, omdat de auto nog maar weinig kilometers gemaakt had is er een onderhoud op maat gedaan waardoor de kosten aardig beperkt bleven."

15-11-2022 | Barbara, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Ik ben zeer tevreden over de service die tijdens de APK en jaarlijkse beurt is gedaan. "

"Service prima. Ook de auto schoon terug. een 9."

15-11-2022 | Ad Verschoor, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"Perfecte service, aardige en gemoedelijke sfeer en deskundig personeel"

"Mijn 8 jaar oude Fiat 500 moest een APK keuring hebben. Tevens heeft de auto een service beurt gehad. Er moesten wat kleine dingen vervangen worden, daarover heeft men eerst telefonisch contact met mij opgenomen om dit te overleggen. Ook is de servicepas verlengd. Auto was netjes gewassen, al met al goede service en prettige sfeer!"

11-11-2022 | Jetty, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"De onvoorziene steekproef maakte het wachten langer."

"Op zich was ik voorbereid op een lange wachttijd. De ontvangst was prettig. En duidelijk. Zo ook de tussentijdse uitleg. De wachtruimte is goed, evenals de koffie. Helaas de wachttijd liep uit door de steekproef. Ik weet niet of er een personeelskantine is want een broodje of koek zou prettig zijn geweest. Voor zover ik kan beoordelen heb ik alle vertrouwen in de professionaliteit. Dat de auto schoongemaakt stond te wachten was fijn."

10-11-2022 | Rose-Marie, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Altijd vriendelijk en correct"

"Behulpzaam, goede uitleg kortom, het kan niet beter."

08-11-2022 | J.T. van den Eng, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede ervaring"

"Heb nu 5 jaar de auto, wordt goed geholpen bij de balie ( Frank) goed advies wordt er gegeven. Alleen vriend dat je na de beurt een week later voor de winter controle wordt uitgenodigd. Nu loop ik zonder gratis MUTS!"

08-11-2022 | p neeft, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Heel tevreden!"

"Vriendelijk personeel. Ze luisteren goed naar je klacht of wens. later leggen ze duidelijk uit wat ze gedaan hebben."

07-11-2022 | Marion de Mooij, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Transparante en prettige communicatie "

"Zoals momenteel met alles in de wereld was de levertijd voor onze auto ook langer. De dealer heeft ons altijd op een transparante wijze geïnformeerd over het proces / levertijden. De communicatie met de dealer was prettig en de dealer heeft met ons meegedacht bij een aflopend lease contract. Bij aflevering is er hard gewerkt om de auto zsm rijklaar te maken, zodat we kort daarna konden gaan genieten van onze auto! Nogmaals bedankt voor alles en tot de eerstvolgende servicebeurt!"

06-11-2022 | Wilco, | Broekhuis Almere | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Ik ben uitstekend geholpen"

"Alles goed uitgelegd wat het beste is mij en de auto"

02-11-2022 | Alje, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Je wordt prettig geholpen. "

"De receptionist is vriendelijk en herkend je waardoor het contact makkelijk en prettig verloopt. Wel heb ik soms het gevoel dat ik meer geld kwijt ben dan in het verleden. Mogelijk komt dit ook omdat ik er minder gevoel bij heb. Ik krijg wel theoretische uitleg maar bij mijn vroegere garage liep ik gewoon de werkplaats in en praten de (hoofd)monteur mij bij en liet mij dingen zien. Dan kon ik met mijn eigen ogen zien wat er gebeurde."

01-11-2022 | Hans, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Snelle service"

"De werkzaamheden worden vooraf gecommuniceerd in binnen de afgesproken periode afgehandeld."

01-11-2022 | Ake, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Super vriendelijk geholpen!"

"We zijn super vriendelijk geholpen. Alles netjes geregeld en top service! Jesse is een top verkoper!"

31-10-2022 | Leonie, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend"

"Goed bedrijf, heel slim overgenomen met behoud van het “oude” personeel , zodat je weinig merkt van de overname. Tevens was ik in positieve zin verrast met de broekhuis pas."

31-10-2022 | Rob groeneveld, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Klantvriendelijkheid top en kijken naar de mogelijkheden "

"Ik heb een zeer prettige ervaring gehad bij Broekhuis Zwolle. Men neemt de tijd voor je om te komen tot de suite keuzes en afwegingen worden uitgeluid tot dat er een goede keuze gemaakt kan worden. De klantvriendelijkheid en daadwerkelijk aandacht voor de mens geeft een positief gevoel en vertrouwen."

27-10-2022 | Paul, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Goede ontvangst en duidelijke afspraken "

"Mooie en duidelijke aanbieding gehad. Tijd gekregen om over na te denken. Afspraken nagekomen. Mooi."

27-10-2022 | Gerrit, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"slecht"

"Broekhuis is te groot ,is er niet voor de klant . Auto voor een reparatie gebracht {airco nakijken }en bij vullen . s, morgens om 11 uur ontdekt de monteur dat hogedruk leiding airco stuk .en er is geen nieuwe voor auto te oud en model en merk wordt niet meer gemaakt in Nederland. dan verwachten wij daar een telefoontje over van uw kant . en niet pas middags om 16,30 . verder is er geen enkele poging van jullie kant gedaan om een oplossing te zoeken . wij zijn inmiddels over gestapt naar ander merk bij een bedrijf waar je geen halfuur aan de telefoon hoeft te hangen om een afspraak te maken voor een beurt +apk keuring"

25-10-2022 | Tjeerd, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de door ons geleverde service. Wij willen graag het e.e.a. uitzoeken om te kijken wat er is mis gegaan en zo onze service verbeteren. Nu zien wij in uw klacht geen volledige naam of kenteken staan. Wij hebben deze gegevens nodig om uw klacht in behandeling te nemen. Heeft u voor ons uw NAW gegevens en kenteken van de auto zodat wij dit kunnen gaan uitzoeken. Wij horen graag van u. Met vriendelijk groet, Broekhuis Zwolle

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service, zowel aan balie, als in werkplaats."

"Langjarige berijder van Alfa Romeo´s, dus langjarige klant van Auto Palace geweest. Mijn tevredenheid over Auto Palace is met Broekhuis minstens geëvenaard. Verder niets toe te voegen aan samenvatting hierboven."

25-10-2022 | Henk Lunsing, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren