Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

3,7 gemiddeld
115 reviews
3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas."

"Uiteindelijk draait het bij Broekhuis Assen meer om geld dan om klantvriendelijkheid. Ieder klemmetje, ieder knopje, iedere minuut dat er aan de auto wordt gewerkt wordt bij de klant in rekening gebracht. Het uitzoeken waar koelvloeistof naar toe lekt kost al €220! Een onderzoek dat nodig is omdat nu, door een slecht uitgevoerde reparatie drie jaar geleden, de waterpomp kapot is gegaan. Die is destijds NIET vervangen bij het plaatsen van een nieuwe distributieriem. Zelfs op hun eigen site staat dat het standaard is om waterpomp en distributieriem tegelijk te vervangen. Is destijds niet gebeurt en daardoor dus nu een dure reparatie want ze brengen gewoon WEER alles in rekening. Van enige coulance of de klant tegemoet komen is geen sprake. Nou een beetje dan, ik hoef de tandriemset (-€160) niet te betalen. Wassen neus, want waarschijnlijk wordt er toch geen nieuwe geplaatst, want de 'oude' is nog maar drie jaar oud. Maar wel wordt de vervanging daarvan in rekening gebracht (+€221). En als je tegen ze zegt dat er geen haast bij is ben je zomaar je auto drie weken kwijt."

24-11-2025 | Fred, | Broekhuis Assen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Fred, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen om uw feedback te bespreken, maar dit is vooralsnog niet gelukt. Wanneer het u schikt, ontvangen wij graag uw reactie zodat wij dit verder kunnen oppakken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Fiets ‘kwijt’ en geld nog niet terug "

"Racefiets online besteld, deze was nog op voorraad stond er online, dus betaald. Medewerkers in het magazijn en van de logistieke afdeling moesten de fiets lokaliseren, deze was er opeens toch niet. Toen opties om een andere fiets te kopen of geld terug. Inmiddels wacht ik nog steeds op m’n geld. Via de mail zijn ze behulpzaam. Maar puntje bij paaltje nog geen fiets én geen geld."

14-11-2025 | Remi, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Remi, Onze excuses voor het ongemak. De betaling is bij ons blijven hangen, maar we hebben deze inmiddels handmatig teruggestort. We hebben al contact met u gehad hierover. Mocht u nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet geleverd"

"Assos shirt bleek niet leverbaar dus ik kreeg geld terug"

07-11-2025 | Jurriaan, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jurriaan, Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat het Assos shirt uiteindelijk niet leverbaar was. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om te kijken of we alsnog iets voor elkaar kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Jullie zijn te groot geworden "

"Na digitale afspraak moet ik toch nog drie keer uitleggen wat er moet gebeuren. Als ik binnen kom moet ik maar hopen dat iemand in de gaten heeft dat er een klant staat. De reparatie was wel ok."

16-10-2025 | Wynand , | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Wynand, Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Het spijt ons te horen dat het soms nodig was meerdere keren uit te leggen wat er moet gebeuren en dat u het gevoel had niet direct opgemerkt te worden bij binnenkomst. Fijn om te horen dat de reparatie naar wens is verlopen. We waarderen uw opmerkingen zeer en nemen ze mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

4

Daarom ben ik enthousiast

"Teleurstellend"

"Wij komen al jaren in jullie winkel en hebben meerdere fietsen bij jullie gekocht maar zo slecht als ik vanmorgen ben geholpen ben ik bij jullie nog nooit. Ik snap heel goed dat ‘jonge knullen’ het vak ook moeten leren maar als ik een fiets t.w.v. €1800 kom ophalen verwacht ik wel iets meer. Allereerst moest ik ontzettend lang wachten, terwijl mijn fiets klaarstond bij de afhaalbalie. Vervolgens kreeg geen uitleg of gebruikersinformatie. Ik kocht nog mooie fietstassen, welke hij vervolgens verkeerd in elkaar zette en waarover hij eigenlijk ook niks kon vertellen/ uitleggen kwa gebruik. Ik moest 3 keer vragen of de verkoper mijn zadel als-je-blieft iets lager wilde zetten voor ik erop naar huis kon fietsen. Al met al een knullige situatie. Ik hoop dat ik bij de eerstvolgende service- beurt iets meer service krijg."

27-08-2025 | Heidi, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Heidi, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons zeer te horen dat uw bezoek niet aan de service heeft voldaan die u van ons gewend bent. Wij hebben inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen en een afspraak ingepland om de genoemde punten te herstellen en alsnog de juiste uitleg en service te bieden. Graag zien we u bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

3

Daarom ben ik enthousiast

"Snel geleverd maar geen uitleg"

"Na bestelling was de fiets er binnen een week en werd ik daar keurig over geïnformeerd. Bij het ophalen van de fiets was er geen enkele uitleg over de fiets. Het leek alsof de verkoper totaal geen verstand van de fiets had. Aanvulling: Bovenstaande beoordeling is met Broekhuis telefonisch besproken, over wat ging er wél goed en wat beter kan qua klantcontact. Met dit gesprek voelde ik mij echt gehoord door Broekhuis. Daar ben ik blij mee. De volgende keer gewoon weer naar Broekhuis!"

20-08-2025 | Marga, | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Marga, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de levering en communicatie rondom uw bestelling naar wens zijn verlopen. Tegelijkertijd vinden wij het erg jammer dat u bij het ophalen van de fiets geen uitleg heeft gekregen, dat is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om dit met u te bespreken en zien uw reactie bij gelegenheid graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Prachtige assortiment, maar totaal geen klantgerichtheid"

"Kwam een uur voor sluitingstijd op een woensdag langs voor een proefrit op drie gereserveerde elektrische fietsen. Op dat moment waren er meer medewerkers dan klanten aanwezig, maar er stapte niemand proactief op mij af. De medewerker die ik vervolgens zelf aansprak vond het lastig dat ik de reserveringsbon niet mee had, maar na 10 minuten stonden de fietsen toch klaar. Na 20 minuten, om 17:30 had ik mijn keuze gemaakt. Voor de verdere afhandeling moest een andere medewerker komen. Nadat ik beide medewerkers 10 minuten met elkaar had zien praten (zonder enige terugkoppeling naar mij toe), kwam de andere medewerker langs. Deze had duidelijk haast om de verkoop voor 18:00 af te ronden, ook toen ik meerdere malen aangaf dat het geen enkel probleem voor mij was om de volgende dag terug te komen en dat ik de tijdsdruk als vervelend ervoer. Het werd dus een haastklus en dat was te merken: ik heb misschien 1 minuut uitleg gekregen over de werking van de fiets, er was geen tijd om extra dingen te vragen, heb geen gebruiksaanwijzing ("kijk maar op internet") of uitleg over de serviceplanning ontvangen, en op de factuur staan fouten (naam verkeerd gespeld, verkeerd sleutelnummer). Daarnaast bleek ik van de eerste medewerker een verkeerd advies te hebben ontvangen over een kinderzitje. Ik stond op het punt om de aanschaf af te blazen, maar heb uiteindelijk toch de fiets inclusief kinderzitje gekocht. Beide medewerkers kwamen op mij totaal niet klantgericht over en konden mij als klant niet lezen. Alleen de medewerker van de werkplaats, die de adapter voor het kinderzitje monteerde, kwam klantgericht en kundig over. Helaas, ondanks dat ik tevreden ben over de fiets zelf, voor mij de volgende keer geen Broekhuis Limmen voor de aanschaf van een fiets. Ben benieuwd of mijn ervaringen met het onderhoud beter zullen zijn."

13-08-2025 | Mathilde, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Mathilde, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij betreuren het zeer dat de aflevering en het aankoopproces van uw fiets niet naar wens zijn verlopen. Dit is absoluut niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij hebben inmiddels geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen om uw opmerkingen persoonlijk te bespreken, maar helaas nog zonder succes. Wij komen graag met u in gesprek om uw ervaring te horen en samen te kijken hoe wij dit kunnen herstellen. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet. Update 20-08-2025: Inmiddels hebben wij contact met u gehad. Hartelijk dank voor dit gesprek. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet zo beste service,"

"Heb sinds enige dagen een nieuwe (hybride) auto van Broekhuis. Kreeg (bij de derde keer laden) het tankdopje van het elektrisch laden niet meer open. Even naar de service balie in Alkmaar gereden. De medewerker vertelde dat ik de wagen pas de volgende week kon brengen voor reparatie. Kon niet eerder en zeker niet direct. Ben vertrokken. Een aardige verkoper zag een en ander en vroeg of hij misschien kon helpen. Hij had het euvel binnen 1 minuut gefixed. Zijn hem dankbaar."

11-08-2025 | Paul, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Paul, Bedankt voor uw terugkoppeling en ons open gesprek hierover. Fijn om te horen dat het probleem uiteindelijk snel is opgelost door onze verkoper en dat u tevreden bent met de opvolging. We begrijpen uw wens voor een meer proactieve houding vanuit onze serviceadviseur en nemen dit mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Uw feedback helpt ons om in de toekomst directer en persoonlijker te handelen. Nogmaals dank voor uw reactie en het prettige contact achteraf. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Middelmatig"

"Hier een nieuwe mountainbike uitgezocht grote voorraad fietsen en ook de fiets die ik graag wilde was op voorraad. Echter duurde het 3 weken voordat de fiets rijklaar werd gemaakt wat ik vrij lang vind voor een fiets die op voorraad is . Maargoed het was hoogseizoen zei de vriendelijke verkoper . Na navraag blijkt dat andere fillialen dit wel veel sneller doen en ook de website aangeeft binnen 5 dagen rijklaar thuis afgeleverd ?! Na 3 weken de fiets opgehaald blijkt er een 32t voorblad op zitten ipv 34 wat Cannondale origineel levert en wat ook op de website vermeld staat . Dus is er iemand met mijn voorblad vandoor gegaan ? Dit verhaal gemeld bij de klantenservice aangezien de vestiging zelf telefonisch zo goed als onbereikbaar is .Mail terug gehad dat ze erachteraan gingen en me op hoogte zouden houden helaas niks meer vernomen. Vervolgens bij het eerst sprongetje wat ik maak blijkt het stuur los te zitten en liggen nog net niet me voortanden eruit... Blijkt het Carbon stuur zonder residu in de aluminium clamp te liggen waardoor het gaat schuiven . Levengevaarlijk wat mij betreft . Helaas heb ik nog een onderhoudscontract bij deze zaak maar zoals je begrijpt heb ik daar weinig vertrouwen meer in ."

04-08-2025 | Dustin Faber, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Dustin, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring is geweest, dat is uiteraard niet wat wij nastreven. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en zijn gezamenlijk aan het kijken naar een passende oplossing. Uw feedback nemen we serieus en gebruiken we om onze service te verbeteren. Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"onvoldoende"

"Alle goede bedoelingen en inzet van de verkoper ten spijt beoordeel ik de levering van mijn nog geen 2 jaar oude Ford Kuga als onvoldoende. Op de afgesproken datum van aflevering (3 weken na aankoop) was de trekhaak niet geplaatst, was de bandenspanning niet op orde gebracht en bleken de batterijen van de sleutels bijna leeg (terwijl in de ondertekende 40 punten check was aangegeven dat dit bij levering gecontroleerd en in orde bevonden was). Het zal duidelijk zijn dat ik bij de rest van deze check nu ook zo m'n twijfels heb. Verder ontbrak de hoedenplank en heb ik tot 2x toe achter een witte kentekenplaat bij een andere vestiging van Broekhuis in de buurt aan gemoeten omdat die zowel bij de vervangende auto (toen de trekhaak alsnog geplaatst werd) als bij de geleverde trekhaak ontbrak, terwijl dit wel was afgesproken. Dit alles leidt ertoe dat ik de hele gang van zaken als onvoldoende beoordeel."

29-07-2025 | Jaap Riepma, | Broekhuis De Bilt | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jaap, Bedankt voor uw eerlijke feedback. We begrijpen goed dat uw afleverervaring beter had gekund, en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Inmiddels hebben we contact gehad en halen we de auto bij u op om alles netjes in orde te maken, inclusief de trekhaak. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurstellend "

"Aanschaf 2 e-bikes incl verzekeringen ,met 1 van de 2 fietsen 3x terug geweest voor problemen die in mijn ogen niet hadden gehoeven als men iets meer toewijding zouden hebben voor hun vak ,als bonus blijkt ook nog verkeerde verzekeringen te zijn afgesloten ipv e-bikes hebben ze stadsfietsen verzekerd dus komt daat nu weer een extra kosten post boven op buiten de tijd en hoofdpijn die ik al heb gehad met de aankoop ,je snapt natuurlijk dat premie nu veel hoger uitvalt voor de verzekering. Wij zijn wel klaar met Broekhuis en zal niet snel hier nog iets kopen"

24-07-2025 | Iron, | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Iron, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het erg vervelend om te horen dat u herhaaldelijk problemen heeft ondervonden met één van de e-bikes en dat er daarnaast onduidelijkheid is ontstaan over de afgesloten verzekering. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken. Bedankt voor dit gesprek en de gegeven feedback. Uw feedback nemen we mee ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Auto zou bij aflevering gepoets zijn , maar was alleen door de wasstraat gereden "

"De aflevering van de BMW Z4 was niet zoals afgesproken. De auto was duidelijk niet gepoets en alleen door de wasstraat gegaan. Ook de binnenkant was met een natte lap gedaan en zat onder de vlekken , erg jammer .en niet volgens afspraak."

01-07-2025 | Louise Meijer, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Louise, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat de aflevering van uw BMW Z4 niet aan uw verwachtingen voldeed en niet volgens onze afspraak is verlopen. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. We hebben inmiddels geprobeerd contact met u op te nemen om dit met u te bespreken. We hopen alsnog in persoonlijk contact te kunnen treden. Met vriendelijke groet, Broekhuis

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"ongeintresseert"

"fiets gekocht, zelf langs gegaan om te vragen of hij al klaar was, stond al 10 dagen klaar, degene die de fiets afleverde was niet op de hoogte van gravel bikes. 3x terug geweest omdat de achterband langzaam leeg liep. niemand wist of het tubeless was of niet . daarna afspraak voor accessoires gemaakt…prijs afgesproken… bij afhalen andere prijs . al met al niet mijn winkel."

25-06-2025 | Milko, | Fietsen Barendrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Milko, Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat uw ervaring niet vlekkeloos is verlopen en dat dit tot teleurstelling heeft geleid. Inmiddels hebben we goed contact met u gehad en is gebleken dat er sprake was van een misverstand. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw opmerkingen nemen we serieus en gebruiken we om onze processen en communicatie verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Dramatische bereikbaarheid "

"We wilden onze fiets ophalen in de winkel in Groningen. Op de geplande dag van afhaal was telefonisch contact met het filiaal onmogelijk. Meerdere keren gebeld. Bijna 45 minuten gewacht. Geen contact."

25-06-2025 | Willem, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Willem, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend was dat u op de dag van afhaling geen telefonisch contact kreeg met ons filiaal in Groningen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels per mail contact met u opgenomen. Mocht u nog vragen of aanvullende opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet,

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Los tandwiel op nieuwe fiets"

"Nieuwe fiets gekocht die niet helemaal nieuw was omdat deze voor proefritten gebruikt was. Dat was in de eerste instantie niet helemaal duidelijk. Bij de 3e fiets tocht loopt de ketting van het voor tandwiel en deze blijkt helemaal los te zitten. En dat terwijl hij helemaal nagelopen was voordat hij aflever klaar was."

19-06-2025 | Ric, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ric, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat uw ervaring niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en de situatie telefonisch met u besproken. Met vriendelijke groet, Broekhuis fietsen Limmen

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet klantgericht!"

"Jammer van de vele aanbevelingen waar ik niet om gevraagd heb, b.v 1.5 jaar terug word aanbevolen accu vervangen 230 euro rij nog steeds met de zelfde accu, 1 jaar terug aanbevolen nieuwe compressor airco kosten ruim 1400 euro. Airco doet het nog uitstekend, ben zelf koeltechnicus dus daar trap ik niet in! Nu weer speling op stuurkogel, weer 300 euro, niet gedaan natuurlijk , ik hoor niks en van enig geluid van speling geen sprake. Begrijpt u het nog!"

17-06-2025 | Henk Hanekamp, | Broekhuis Epe | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Henk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben contact met u opgenomen en onze bevindingen met u besproken. Hopelijk mogen we u in de toekomst alsnog naar tevredenheid van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Goed advies slechte after-care"

"Bij de aankoop van een fiets ben je koning. Zodra je daarna terugkomt met een adviesvraag en klachten krijg je antwoord: Je hebt toch een proefrit gemaakt. Ik ga in het vervolg weer naar een lokale fietsenwinkel en absoluut niet meer naar Broekhuis. Kennelijk gaat het ze alleen maar om geld verdienen zonden service."

29-05-2025 | Hilbrand, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Hilbrand, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar dat is tot op heden helaas niet gelukt. Mocht u daartoe in de gelegenheid zijn, dan ontvangen wij graag uw reactie. Update 05-06-2025: Inmiddels hebben wij contact met u gehad en uw ervaring besproken. Tevens hebben wij u een aanbod gedaan. Mocht u hier gebruik van willen maken, dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

4

Daarom ben ik enthousiast

"Teleurstellend"

"Afspraken niet nagekomen, onderhoud services slecht uitgevoerd, uiteindelijk wel alles opgelost."

25-05-2025 | Ivo, | Fietsen Cuijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ivo, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het belangrijk om te leren van feedback, en hebben naar aanleiding van uw review direct contact met u opgenomen. Fijn om te horen dat we het samen naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Cuijk

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte communicatie, volgens mij wel vakkundig."

"E-mails worden onvolledig beantwoord. Verder is er geen transparantie over prijsopgave. Na herhaaldelijk vragen heb ik tot het moment dat de factuur (die veel hoger dan verwacht was) kwam (1 dag na de kleine beurt) geen bedrag (richtprijs) doorgekregen voor een kleine beurt. Op de dag van de werkzaamheden werd ik wel gebeld voor de extra kosten, maar ook toen kon mij niet verteld worden wat de kosten zijn voor een kleine beurt. Tot op de dag van vandaag heb ik geen inzicht in de specificatie gekregen. Verder werden er tot 3 maal toe adresgegevens opgevraagd en heb ik die ook 3 keer doorgegeven per mail. Maar deze werden niet verwerkt. Verder geen op- en aanmerking over de verrichte werkzaamheden."

21-05-2025 | Ester, | Ford Hilversum | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ester, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons te horen dat u de communicatie op deze manier heeft ervaren. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om alles samen door te nemen. Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, dan bent u van harte welkom om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Komen afspraken nog niet na. "

"Mijn fiets weg gebracht voor onderhoudsbeurt en mankement. Uitgelegd dat ik de fiets maar 1 dag kon missen. Dat was volgens hun geen probleem, alle onderdelen zijn op voorraad. Eerste telefoontje was al niet goed. Ze hadden geen tijd om dit te repareren zeiden ze. Alles nog een keer uitgelegd. En ze zouden er alles aan doen om het klaar te krijgen. Na 2e telefoontje vertelde ze me dat ze niet de juiste onderdelen hadden. Niet wat ik wilde horen. Na overleg besloten dat ze de te vervangen onderdelen dan maar weer terug moesten zetten. Bij ophalen bleek dat ze nog een onderdeel niet hadden gerepareerd. Was niet doorgegeven en het onderdeel hadden ze ook niet op voorraad. U snapt het wel , toen was ik er helemaal klaar mee. Verder niets meer van hun gehoord. Na opnieuw contact met hun te hebben gehad zouden ze mijn fiets kosteloos in orde maken, dit hebben ze voor 80 % gedaan maar helaas hadden ze weer een onderdeel niet op voorraad waardoor ik over 2 weken weer opnieuw terug moet komen om dit in orde te maken. Communicatie kan daar beter."

15-05-2025 | Johan , | Fietsen Cuijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Johan, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons We vinden het vervelend om te lezen dat onze service niet naar verwachting is gegaan. Wij hebben contact met u opgenomen en een afspraak met u gepland. Graag zien we u op de afgesproken datum. Update 10-06-2025: Hartelijk dank voor uw bezoek. Fijn dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Cuijk

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Als vast klant wordt je bij een probleem met je auto niet geholpen"

"en al vele jaren vaste klant bij Skoda in Purmerend, een aantal jaar geleden overgenomen door Broekhuis, voor zowel aanschaf als onderhoud van mijn privé auto. Belde 8 april 2025 of ik langs kon komen omdat er problemen waren met mijn accu, electronic power control system en uitlaatgas controle systeem. Kon niet eerder langs komen dan 15 mei. 6 weken later dus !!!! Daar werd ik zacht gezegd niet vrolijk van. Heb vervolgens Bosch car service - Bertus Beets in Purmerend gebeld en kon meteen langskomen en ze hebben mij perfect geholpen, terwijl ik voor het eerst bij ze op de stoep stond. Daar werd ik dus wel vrolijk van."

13-05-2025 | César, | Volkswagen Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste César, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben onlangs geprobeerd contact met u op te nemen, maar hebben u helaas nog niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien wij graag uw reactie tegemoet. Update 20-05-2025: We hebben inmiddels contact gehad, bedankt voor het gesprek. Nogmaals excuses voor het ongemak. Hopelijk mogen we u een volgende keer weer verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Matig"

"Ik had een afspraak gemaakt voor het overbouwen van het frame van mijn Sensa op vrijdag. Moest uit Amsterdam komen en men zou er meteen om 09:00 aan beginnen omdat ik er op zou wachten. Bij aankomst werd mij medegedeeld dat ze er pas om 14:00 aan zouden beginnen. Heb de fiets achtergelaten en kon dus nog een keer vanuit Amsterdam komen om hem op te halen. Niet erg blij mee... Het overbouwen was trouwens netjes uitgevoerd."

07-05-2025 | H.J. Willems, | Fietsen Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We begrijpen dat het zeer vervelend voor u is dat de afspraak niet volgens plan is verlopen en dat dit extra ongemak heeft veroorzaakt, vooral gezien de afstand die u moest afleggen. We zouden graag in contact komen om deze situatie verder te bespreken en ervoor te zorgen dat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Tot op heden hebben we u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Almelo

3

Daarom ben ik enthousiast

"Uw locatie in Veenendaal is te klein parkeren van showroom autos blokkeren de werkplaatsklantene"

"Na het onderhoud aan mijn camper kon ik niet wegrijden omdat er een showroom auto in de weg stond. weghalen kostte veel tijd want hij startte niet de benzine was op. Vervolgens was de uitrit geblokkeerd door een vrachtwagen volgens de cahuffeur nog zeker een half uur bezig was met lossen. Een vriendelijke monteur zei dat ik wel achteruit om de showroom kon rijden en zag gelijk dat er nog een showroom auto in de weg stond. Die werd weggehaald door een verkoper. Ik zag dat de achteruitrij actie niet haalbaar was, de monteur bood aan om het voor mij te regelen, hij keerde de camper om in de inrit van de werkplaats en reed vervolgens vast bij weer een auto die om de hoek de uitrit blokkeerde. Weer een verkoper zoeken om dit obstakel weg te rijden. toen was ik vrij om weg te rijden. Ik ontving als cadeau een barbeque, vriendelijk bedoelt maar daar heb ik geen behoefte aan want ik heb al een veilige gas BBQ. Als u iets wilt aanbieden laat de klant dan iets kiezen waar hij iets aan heeft, korting of een keuze uit nuttige accesoires. ik heb geen klacht over de kwaliteit van het geleverde werk en waardeer de vriendelijke houding van de receptie en monteurs."

16-04-2025 | Ary Stigter, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ary, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en uw waardevolle feedback. We vinden het belangrijk om te horen hoe we onze service kunnen verbeteren. Het spijt ons te horen dat de parkeeromstandigheden en de situatie rondom het ophalen van uw camper niet naar wens waren. We begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd en werken er hard aan om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We hebben contact met u opgenomen om de gehele ervaring verder te bespreken en hopen dat we zo kunnen bijdragen aan een betere oplossing. We zouden u graag volgend jaar weer verwelkomen en doen ons best ervoor te zorgen dat uw ervaring dan meer naar wens zal zijn. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte service in de zaak"

"Helaas is zijn mijn ervaringen in de 3x dat ik er ben geweest niet positief te noemen. De aanname van de fietsen gingen top en daar werd ik / wij goed geholpen door een vriendelijke man met paardestaart :-) Bij het ophalen van mijn racefiets hadden we duidelijk de verkeerde persoon te pakken, wilde of kon niet of slecht communiceren, luisterde gewoonweg niet, wilde ons nog op kosten jagen en helaas maar door herhaaldelijk te vragen kwam er uiteindelijk iemand die ons naar tevredenheid hielp. Maar helaas bleek ook dat niet helemaal soepel te gaan want halverwege Enschede en Hengelo stond de fiets met een lekke band geparkeerd. Het hele stuk naar huis moeten lopen met fietsschoenen aan etc en vervolgens weer terug moeten rijden om de oorzaak van het euvel na te gaan. Het bleek iig geen lekke binnenband te zijn, het ventiel etc was niet goed dichtgemaakt. Ze hebben er wel even een nieuwe ingedaan voor weer een aantal €€ Voor de rest heel veel personeel en iedereen had het oh zo druk???? Echt onbegrijpelijk en ronduit slecht voor een zaak met zo'n naam. Volgens mij kunnen jullie veel beter Broekhuis of zijn jullie uit jullie broek gegroeid?? Ben benieuwd wat er met deze info gedaan gaat worden."

01-04-2025 | Jerry Kenbeek, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jerry, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Het spijt ons te zien dat uw bezoeken aan onze winkel niet positief zijn verlopen. We nemen uw klacht serieus en hebben contact met u opgenomen om deze situatie verder te bespreken. Wij wachten momenteel op uw reactie. Update 08-04-2025: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Afhandeling van leasecontract was bizar slecht"

"Naar aanleiding van onderstaande review is er contact geweest met broekhuis lease en is alles alsnog netjes afhehandeld!!! Als je contract is afgelopen ontvingen wij gewoon een factuur terwijl wij de auto al hadden ingeleverd. Netjes hierover gebeld en we hoefden het niet betalen. Tot onze verbazing kregen we een herinnering om ye betalen. Weer gebeld. We kregen te horen dat het een vergissing was. Om vervolgens de volgende dag een sms te ontvangen waar we drongend verzocht werden om te betalen. Weer gebeld....nummer 4 zou het oppakken. Daarna ontvingen we een creditfactuur van de borg met hey verzoek deze te betalen, terwijl wij het geld terug moesten hebbrn. Tevens ontvingen we een creditfactuur van het bedrag van de maandtermijn van februari. Wederom netjes gebeld dat het niet klopte. Nummer 6 of 7 zou het weer oppakken. Tot mijn verbazing kreeg ik daarna nog een factuur afhandeling leasecontract 125 euro stond er. Iets minder vriendelijk gebeld nu met de vraag waar die factuur nu weer vandaan kwam en dat ik gewoon mijn borg terug wil. Nummer 8 zou het oppakken. Nummer9 belt terug en geeft aan dat het resterende BPM is. Schijnbaar kunnen ze dasr niet over communiceren. Ik zou dus nooit met broekhuis in ze zijn gegaan als ik van te voren wist wat voor puinhoop het daar is. Ik kom er door alle facturen niet meer uit of het nu klopt wat zij daar aan het doen zijn en ben een hoop geld kwijt"

15-02-2025 | Monika, | Lease Alkmaar, Lease Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Monika, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat het zo onduidelijk voor u is geweest. Zoals u aangeeft, hebben wij contact met u opgenomen en alles besproken. Bedankt voor dit gesprek. Mochten wij een volgende keer iets voor u kunnen betekenen, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Lease

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Onbetrouwbaar"

"Inconsistent advies en discutabele occasion verkocht zonder volledig beeld van het voertuig."

31-01-2025 | Andreas, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Andreas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Omdat wij uw contactgegevens niet hebben kunnen achterhalen, willen wij u vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 0570-854321 of deventer@broekhuis.nl Update 10-02-2025: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Best wel onprettig."

"De auto aflevering was goed maar de rest daarvoor heel slecht gegaan."

28-01-2025 | Khalid Berroho, | Broekhuis Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Khalid, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat de aflevering naar wens is verlopen. Over het voortraject hebben we contact met u opgenomen. Bij gelegenheid zien we graag uw reactie tegemoet. Update 06-02-2024: Ondertussen hebben wij contact met u gehad. Een goed gesprek heeft ons beide weer vertrouwen in de toekomst gegeven, graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte service als het er echt toe doet."

"Wij hebben onze Opel Astra bij Broekhuis gekocht en altijd netjes onderhoud laten uitvoeren. En tot voor kort was ik tevreden met de service van Broekhuis. Toen ik mij echter meldde met een snerpend geluid uit de motor bij de garage kreeg ik tot mijn ontzetting te horen dat men pas 4 weken later een keertje tijd had om er naar te kijken. Tot die tijd wordt ik dan geacht met een tikkende tijdbom rond te rijden. Vrouw en dochter durven niet meer in de auto te rijden en zelf rijdt het ook niet prettig en we rijden dus zo min mogelijk. Onbegrijpelijk dat een grote partij als Broekhuis geen ruimte in de planning houdt voor klanten met een acuut probleem. Ik voel mij, als vaste klant, zwaar in de steek gelaten."

24-12-2024 | Rob Visser, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Rob, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en bedanken u voor het gesprek dat we met elkaar hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Fout op fout bij Broekhuis"

"Broekhuis Leidsche Rijn stapelt fout op fout, de communicatie stelt zwaar teleur. Na het zoveelste incident tijd voor een review met een opsomming. *Bij aanschaf van mijn V60 occasion het uitgebreide afleverpakket gekozen met twee waardebonnen voor onderhoud en een nieuwe APK. De laatste bleek na enkele maanden niet uitgevoerd te zijn toen ik bericht kreeg van de RDW. Vervolgens afgesproken om zelf een nieuwe APK te laten uitvoeren die vergoed zou worden. Er was vijf keer contact nodig voordat dit terugbetaald werd (!). *De tegoedbonnen waren precies 1 jaar en 2 jaar geldig, waardoor de eerste verlopen was voordat de auto aangaf onderhoud nodig te hebben en een afspraak ingepland kon worden. Er volgde veel gedoe voor ik de toezegging had dat de bon alsnog gebruikt kon worden. *Om zeker te zijn niet voor verrassingen te komen staan met de 2e bon weer contact opgenomen met de receptie. Twee keer gebeld en op hun verzoek gemaild met de vraag over de bon en het verzoek onderhoud in te plannen. Na een week zonder reactie nog maar eens gemaild, en na twee weken maar weer eens gebeld, met de belofte teruggebeld te worden. Het verrast me inmiddels niet meer dat dit na weer een week nog steeds niet gebeurd is. Om wat goed te maken mag Leidsche Rijn de waarde van de bon aan mij overmaken zodat ik deze bij een Volvo garage naar keuze kan besteden, maar mijn verwachtingen zijn zeer laag gespannen. Ik ga er in ieder geval niet meer achteraan bellen. Het enige wat ze hoeven te doen om deze €250 in de zak te houden is te doen wat ze gewoon zijn te doen: beloftes doen maar dan geen actie ondernemen."

19-12-2024 | Gerard, | Volvo Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Gerard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij danken u voor uw feedback. We hebben contact met u opgenomen en een oplossing aangeboden. Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"niet vakkundig behandeld"

"Dinsdag 17 december jl. kwam ik bij de garage voor een servicebeurt en een keuring van mijn VW up. Ik kon erop wachten. Na 1,5 uur vertelde de service-adviseur dat de achteruit rijlichten niet werkte en de remmen nagekeken moesten worden. Dit zou nog 1 uur duren. 3 jaar geleden is er door een 3e partij (garage) een trekhaak geplaatst en daar zou het euvel in kunnen zitten gaf ik nog aan. Kijk maar in de zekeringkast want daar is de trekhaak op aangesloten vertelde ik. Na uur kwam de mededeling dat de auto niet goed werd gekeurd omdat ze het euvel niet konden vinden en zij verder niet meer wilde onderzoeken omdat de trekhaak niet door VW is geplaatst en de materialen niet overeenkomen met de standaard van VW en de kosten dan nog meer zouden oplopen. Met andere woorden zoek het maar uit. Ik stond daar voor Jan met de bekende achternaam en voelde mij als een klein kind behandelt er werd geen andere oplossing geboden. Ik doe al 25 jaar jaar zaken met VW! Of ik wel de rekening van 541,00 wilde betalen. Ik heb direct de 3e partij (garage) gebeld en ik kon daar direct terecht. De monteur vond binnen 2 minuten het euvel in de zekeringskast zoals ik al voorspelde. De auto is daar direct gekeurd en goed bevonden. Na een belletje met Broekhuis hebben zij 111,88 teruggestort als tegemoetkoming."

19-12-2024 | Frank, | Volkswagen Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Frank, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. De door ons geboden oplossing, was u door verwijzen naar de inbouwende partij, gelukkig hebben zij dit voor u gevonden en mede daarom hebben wij het bedrag voor u gecrediteerd. Met de door u gegeven feedback gaan wij aan de slag. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"goed/slecht"

"1e vroeg om hulpveren onder de scala te zetten. ging niet( volgens hun). zelf fabrikant gemaild van de veren en product nr gekregen en deze doorgegeven aan Broekhuis en toen ging het wel. 2e via website gevraagd of het mogelijk is om sigaretten aansteker via contact kan ( volgens site vraag bij spam) ik gebeld of gechat ( geloof met Apeldoorn ) en het uitgelegd. de vrouw vroeg of ik of zei het moest doorgeven ik gaf aan dat zei het moest doen. tot op vandaag geen antwoord. de zelfde vraag bij een ander gesteld en de zelfde dag antwoord. het werkvolk is oke maar de regelaars zwaar klote Broekhuis is te groot waardoor ze geen moeite doen om de telefoon te pakken en te informeren voor de klant ik ga nu naar een ander die wel reageert 30km verder maar voor goede service geen probleem jammer"

22-11-2024 | Johan , | Volkswagen Zwaag | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Johan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Helaas heeft ons contactmoment uw ontevredenheid niet weg kunnen nemen. Mochten wij een volgende keer iets voor u kunnen betekenen, zullen we er alles aan doen om u beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"belabberd, niet meedenkend en ronduit lomp"

"Dit was gelukkig ons allerlaatste bezoek aan Broekhuis Opel Zwolle. De service en bejegening laat enorm te wensen over. In afgelopen periode meerdere keren volstrekt niet serieus genomen. Bij een melding van brandgeur en enorm energieverbruik na vervanging remblok werd telefonisch gezegd dat er niets mis kon zijn. Een dag later bleek een geplaatst remblok scheef te zitten. Bij een controle ivm storing werd de auto als 'normaal' afgegeven, waarbij in de avond wederom een sleepbedrijf kon komen doordat de accu kapot was. Voor de ANWB was het niet ongebruikelijk om dit mee te maken bij deze garage. Geen echte reclame. Er werd geen vervangend vervoer aangeboden, terwijl de reparatie maanden tot een jaar kon gaan duren (uiteindelijk was dat korter). In de discussie hierover wist de filiaalhouder zelfs uit te kramen dat we ook beter een benzine auto hadden moeten kopen en geen elektrische. Meevaller dat accu toch sneller vervangen kon worden, maar moeten bakkeleien om niet de volle mep te betalen voor een herstel van de accu, die in de garantie zou moeten vallen. Akkoord gegaan met 50-50 betaling. Inmiddels hebben we de Ampera verkocht en zijn daarmee verlost van deze garage."

22-11-2024 | Marco Blanker, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Marco, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat u al deze problemen met uw auto heeft ervaren. We hebben u een voorstel gedaan en dit naar tevredenheid afgehandeld. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Negatieve ervaringen Broekhuis Zwolle"

"Gedurende vele jaren ben ik een trouw afnemer van Peugeot (minimaal 6 Peugeots gekocht bij Autopalace en 4 Citroëns bij Emerpark! Ben sinds de overname bij Broekhuis Zwolle met goede contacten bij de receptie! Doordat mijn C4 steeds meer olie gebruikte, besloot ik mijn C4 (GN614Z) in te ruilen voor een nieuwe Citroen C4. Mij werd geadviseerd een C4 ( bouwjaar 2023 nieuw) te nemen. Prijs 28.900 Euro. Voor de inruil kreeg ik 5000 Euro terug, zodat ik 23.900 betaalde. . Mijn leeftijd is bijna 88 jaar. Mijn kinderen wezen mij erop, dat ik een automaat reed en dat ik beter weer een automaat kon nemen. De overeenkomst was echter getekend en bij afname werd mij door de verkoopadviseur de Heer Jochem Schurink) gezegd, dat ik hem altijd kon inruilen voor een automaat. In voorraad stonden gebruikte automaten voor resp. 26.900 en 26.400 Euro. ( verschil ruim 2000 Euro) Ik liet het aan de verkoopadviseur over en stelde, dat ik bereid was om het voor de gevraagde prijs over te nemen, waardoor ik er ruim 2000. Euro bij inschoot. Ik had inmiddels 250 km gereden et de C4 Wie schetst mijn verbazing toen de adviseur stelde , dat ik 8 a 10.000 Euro moest bij betalen. Hij ging uit van een catalogus waarde van 23.900 Euro en de inruil waarde van mijn auto (5000 euro) werd buiten beschouwing gelaten. U kunt zich voorstellen, dat dit een koude douche voor mij was en dat ik hierop niet ben ingegaan. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Ruurd Tjallema"

28-10-2024 | Ruurd Tjallema, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Tjallema, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Onvoldoende!"

"3,5 jaar geleden met veel plezier een private lease afgesloten bij de toen Peugeot dealer in Harderwijk. Service vanuit deze dealer was toen prima. Echter sinds dat het contract getekend was met PSA Finance zijn me een aantal zaken flink tegengevallen: - Aflevering van de auto was een paar maanden later dan gepland, dealer ondernam naar mijn idee weinig actie om het proces te versnellen - Helaas binnen een jaar een schade, hulp qua informatie voorziening vanuit de werkplaats/dealer ondermaats. - Nadat Peugeot een update had uitgevoerd, bleek dat de accu van de E-208 het compleet begeven had en vervangen moest worden. Reparatie heeft vervolgens 3,5 maand geduurd en er werd continu gewezen naar PSA dat zei tekort schoten in hun communicatie. Dit zou kunnen kloppen, alleen Broekhuis is naar mijn idee de dealer die dit vervolgens actief moet oppakken binnen PSA. - Bij bovengenoemde reparatie werd er eerst ontkend dat ik recht had op een leenauto, dit na meerdere gesprekken met PSA en dealer uiteindelijk wel gekregen. - Onderhoudsbeurten plannen zit een flinke wachttijd - Op momenten dat je de dealer nodig hebt om in contact te komen met één persoon binnen PSA dan hoef je vanuit Broekhuis geen hulp te verwachtten. - Vanuit PSA was er met het afmelden van de auto wat misgegaan in de afmelding bij het BKR (dit voor een hypotheekaanvraag). 3 weken lang bijna dagelijks contact proberen te zoeken met PSA. De klantenservice kan echter maar zeer beperkt fouten oplossen en het probleem binnen PSA verder opspelen was enkel mogelijk nadat ik externe hulp had ingeschakeld bij het oplossen van mijn probleem. Voordat ik deze hulp ingeschakeld hebt, heb ik nog contact gezocht met Broekhuis of zei mij hierin van hulp van een contact konden voorzien. Het antwoord was NEE, dit doen we niet en maar blijven herhalen dat zei niks fout doen. Conclusie ik zal me wel voortaan wel 1,2x nadenken om via Broekhuis/Peugeot/PSA een auto of een leasecontract af te sluiten."

22-10-2024 | Ricardo Hofman, | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ricardo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen en uw ervaring besproken. Bedankt voor dit gesprek en zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas een teleurstelling."

"In het verleden (Belga) hier onze fietsen naar tevredenheid gekocht, maar helaas deze keer een domper. Voor mijzelf een prachtige Sparta E-bike aangeschaft en bij het ophalen bleek de accu afdekplaat er niet mooi op te zitten. Volgens de verkoper kon dit niet anders waarop ik heb aangegeven dit niet te accepteren. Na een kort bezoek aan de werkplaats is besloten een nieuwe afdekkap te bestellen. Ik vroeg de desbetreffende verkoper ook nog even naar wat info over de Bosch display waar de trip, range en totaal afstanden af te lezen zijn. Dit was op dit type display niet mogelijk. Thuis via internet opgezocht en via de - knop ingedrukt houden kwam ik in het menu??? Thuis de accu eruit gehaald voor het opladen....blijkt er een boutje te ontbreken (heeft er overigens wel gezeten) en er zit na 20 km fietsen al speling op de balhoofd? Hier een melding van gemaakt en kon gelukkig direct terecht voor het oplossen van deze problemen. Na mijn bezoek waarbij ik overigens keurig werd geholpen door de werkplaats medewerkers Andre en Raymond weer op weg naar huis. Bij aankomst thuis was de speling op het balhoofd weer terug en bleek ook het boutje nog te ontbreken? Toen was ik alle vertrouwen wel kwijt in de fiets en helaas een aantal medewerkers. Ook wilde mijn vrouw tegelijk een bepaalde fiets kopen maar daar moest eerst achteraan gebeld worden in verband met voorraad. Na 2 weken nog niets gehoord, dus heeft mijn vrouw elders de fiets aangeschaft. Een gemiste kans! Jammer want zo kennen wij (Belga) niet. Moet wel zeggen dat ze mijn fiets zonder enige moeite hebben terug genomen en de betaling spoedig hebben teruggestort. Ik hoop dat sommige verkoopmedewerkers wat proactiever te werk gaan en navraag doen als ze iets niet weten ipv zeggen dat het niet kan!"

15-10-2024 | Dennis, | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Dennis, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat dit uw ervaring is geweest vinden wij vervelend om te lezen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en hebben een prettig gesprek met u gehad. Wij waarderen de heldere feedback die u ons heeft gegeven en hopen u in de toekomst als klant weer te mogen verwelkomen bij ons in Groningen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Nooit meer!"

"Bied je je Opel Grandland (die altijd bij Broekhuis in onderhoud is geweest!) na 5 fijne jaren aan om terug te kopen, dan ga je van de ene 'afdinger' naar de volgende. Eerst vul je al je gegevens in over de auto. Zo vulde ik bij de vraag 'Heeft de auto 'schade'?' 'Nee' in, want ik had nooit schade gereden. Vervolgens krijg je iemand aan de telefoon, die met een laag openingsbod begint. Na wat 'heen en weer' bellen kreeg ik er een paar honderd euro bovenop. Daarna ging ik de auto inleveren bij een Broekhuis-garage en begint het 'gesodemieter' weer opnieuw. De overijverige garage-man vindt een paar krasjes (logisch na 5 jaar) en zegt dat dit 'schade' is. Vervolgens gaan de bijeen gesprokkelde paar-honderd-euro gelijk weer van het aanbod af. Conclusies: -Was dit een prettige verkoop? NEE! -Ga ik mijn nieuwe auto weer bij Broekhuis in onderhoud geven? NEE, nooit meer!"

09-10-2024 | Ben, | Occasion Inkoop Centrum Vaassen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ben, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om uw beoordeling te bespreken. Wij hebben contact met u opgenomen en zien uw reactie graag tegemoet. Update 16-10-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om u te spreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Inkoopservice

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet nakomen van afspraken en garantie. "

"Op 10 april 2024 heb ik een nieuwe Cannondale HT scalpel fiets gekocht van meer dan 2200 euro bij Broekhuis fietsen Enschede,. De koop leek een perfecte aankoop, Carbon frame en Shimano af montage. Ik had voor de zekerheid nog gevraag of dit XT af montage was en het antwoord was "Ja hoor". Op dinsdag 16 april naar de winkel in Enschede om de aankoop te bevestigen d.m.v. een handtekening en de inruil van mijn oude Cannondale. Een Super fiets echter nu na een 5 maanden fietsen kreeg ik wat problemen met de remmen en schakelen. Ik dacht geen probleem even terug naar Broekhuis Enschede. Ik had toch garantie en ik wist dat er iets met de achterrem-leiding was en dat de XT achter derailleur afstellen moest worden. Na 2X terug geweest te zijn kreeg ik een rekening die ik moest betalen voor het vervangen van dat de 1st 3 tandwielen van de cassette en reparatie van de remmen. Hoezo versleten tandwielen? Hoezo dacht ik het is XT die is echt niet na 5 maanden versleten. Ik gaf dit aan bij de reparateur maar die melde dat het helemaal geen XT cassette was maar een standaard Shimano af montage ging. Zeer verbaast dat ik was bekroop mij het gevoel dat ik belazert was bij de aankoop. De verkoper nam het allemaal maar gelaten op en ik moest de rekening van 31 euro gewoon betalen. Volgens mij is het zo dat een aankoop moet voldoen aan de aankoop afspraken en aan de wettelijke garantie verplichtingen ik had notabene ook nog eens een service pakket. Helaas moet ik bij Broekhuis fietsen concluderen dat afspraken niets waard zijn en is het servicepakket een sigaar uit eigen doos is. Mensen kijk goed na of je dat krijgt wat je koop want Broekhuis is geen Ten Tusscher. !!!!!!!!"

30-09-2024 | Fr Bunskoek, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met opgenomen en toelichting gegeven over onze service. Bedankt voor dit gesprek! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurgesteld"

"De aankoop van de auto is netjes verlopen. Dennis geeft een fair bedrag kwa inruil. Tot de koop is gesloten. De dag van afleveren geen belletje of het is goed gegaan. Het koppelen van de app lukt niet en ze laten niets van zich horen en schuiven je af richting Peugeot. Hierna niets vernomen meer of ze iets kunnen betekenen of helpen om het wel op te lossen. After sales en na zetten van de handtekening mag echt beter!"

23-09-2024 | Roy, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Roy, Allereerst willen wij u feliciteren met uw aankoop. Wij willen u ook graag bedanken voor de feedback. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn we aan het kijken naar een oplossing. Zoals aangegeven houden we u hiervan op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Na onderhoudsbeurt moesten de remschijven en blokken vervangen"

"Eind januari dit jaar onderhoudsbeurt bij deze VW dealer in Haarlem voor onze VW passat variant. 500 euro afgetikt en binnen een paar maanden net in weekendje over de grens, schelle piepen bij het remmen; moesten de remschijven en blokken met spoed vervangen worden (nog eens 550 euro). Hartstikke versleten. Belachelijk! Had toch opgemerkt moeten worden door een deskundige?? Op de website staat een keurige lijst met punten die zouden worden nagelopen en extra checks indien beurt bij een VW dealer. Daar zetten we dan de nodige vraagtekens bij...! Dus toch een negatief review online wel op zijn plaats door ons."

23-09-2024 | Selina Van der Poel Leung, | Broekhuis Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Selina, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 01-10-2024: Inmiddels zijn wij met u in contact geweest en bedanken u voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"gouden bergen beloven, molshopen leveren"

"op zoek naar een nieuwe auto, een crossover, uitgekomen bij Broekhuis, een mooie T-cross gezien en als we een voorraadmodel nemen 4000 euro korting, leuke deal. Aangegeven dat een trekhaak een must is maar dat was geen probleem, die wordt gemonteerd. Week later een belletje dat het iets langer kon duren met de trekhaak, geen probleem we hebben een auto dus wachten we nog even. Auto kan worden opgehaald maar als het kleed wordt weggehaald, geen trekhaak!, bleek moeilijk te krijgen bij volkswagen, we zouden over enkele weken op vakqntie gaan en de fietsen moesten mee maar voor die tijd zou het geregeld zijn, week gewacht en toen gemaild, geen reactie, week later maar eens gebeld en krijg te horen dat het niet zo was afgesproken, dus ik lieg blijkbaar, aangegeven dat het een harde voorwaarde was voor de koop dus gingen ze wat regelen, kon ik een aftermarket krijgen maar ze wisten niet of de T cross dat accepteerde, blijkbaar moeten er perse vw onderdelen op, auto ingeleverd maar toen bleek de vervangende auto niet goed geboekt te zijn, snel een andere voor me geregeld, volgende dag kon ik hem ophalen en alles werkte zoals het hoorde kreeg ik als antwoord op mijn vraag of alles het nu goed deed, fietsen erop en op vakantie, de eerste de beste keer dat ik in zijn achteruit schakelde gingen alle toeters en bellen af en knalde de noodrem erin, schrik je wel even van, gebeld en krijg te horen dat dat klopt want ik heb een after market eronder gezet, niet ik maar Broekhuis zelf en ze hadden gezegd dat alles goed gegaan was dus dat het systeem netjes de trekhaak had geaccepteerd, nu heb ik de noordrem uit maar dat stomme gepiep krijg ik niet weg."

16-09-2024 | Ruud Stam, | Broekhuis Schagen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ruud, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben contact met u opgenomen om gezamenlijk naar een gepaste oplossing te kijken. Graag zien wij uw reactie tegemoet. Update 01-10-2024: Bedankt voor het contact dat we met elkaar hebben gehad. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan staan wij hier altijd voor open. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Filteren