Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

5,7 gemiddeld
260 reviews
6

Daarom ben ik enthousiast

"Slecht te bereiken"

"Telefoon wordt niet opgenomen. Deskundigheid personeel kan beter"

04-12-2025 | Ton, | Fietsen Barendrecht | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"verkoop met verstand & aflevering matig tot slecht"

"Bij verkoop een persoon met verstand van zaken. Helaas bij aflevering zeer matig. Na afspraak voor aflevering, ons gemeld bij balie wordt weinig gevraagd maar gaan in computer kijken met later 3 personen wordt nog steeds niets aan ons medegedeeld tot zelf gevraagd of er een probleem kan zijn, na deze vraag bleek dat er 2 orders waren met zelfde achternaam. Na dit te zijn opgelost komt een verkoper met fietsen aan gaat het een en ander uitleggen waarna ik moet vragen voor opladers, welke in eerste instantie maar 1 er was. Wel zadel hoogte in gesteld door verkoper en dat was het. Bij het plaatsen op fietsersdrager een persoon gevraagd et helpen, deze zag dat een onderdeel van een spatboord ontbrak en dat beide fietstassen beschadigd waren, voor 1 een nieuwe geplaatst en de 2e in bestelling. Al met Al een zeer gebrekkige aflevering in eerste aanleg door een persoon die weinig interesse toonde voor de klant en ook niet erg spraakzaam zoals het aanbieden van een kopje koffie, dit moest een ander persoon ons aanbieden, dus een tegenvaller voor ons, hopen dat de verdere service iets beter uitvalt."

28-11-2025 | A.Hellwig, | Fietsen Barendrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het erg jammer dat de aflevering van uw fiets niet naar wens is verlopen en dat de communicatie bij de levering niet naar verwachting was. We zijn blij dat we inmiddels in gesprek hebben kunnen gaan en dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. We stellen uw feedback enorm op prijs en blijven werken aan het verbeteren van onze service, zodat uw volgende ervaring bij ons soepel en aangenaam zal zijn. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Barendrecht

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Mooie fiets, aardige werknemers, helaas betalen voor de service "

"Deze fietsenmaker is onlangs overgenomen door Broekhuis. Sindsdien moet je betalen voor elke pietluttige handeling of service. Zo ook bij mijn nieuwe fiets. Helaas moest ik extra betalen voor het overzetten van mijn oude zadel en trappers. Beetje jammer. Dus kortom: mooie fiets, aardige verkopers, maar dure service"

20-11-2025 | Sandra, | Fietsen Cuijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Sandra, Dank voor uw review en uw mooie woorden over onze fietsen en ons team! We begrijpen dat extra kosten soms vervelend kunnen zijn. We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw fiets en zien u graag weer bij Broekhuis. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Cuijk

6

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Niet echt veel"

14-11-2025 | Vincent kiers, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Vincent, Dank voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Indien u in de toekomst nog vragen, staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet alle reparaties in eerste instantie uitgevoerd "

"In tweede instantie alle reparaties naar tevredenheid uitgevoerd. Niet alle onderdelen die vervangen zijn terug gekregen terwijl dat wel de afspraak was."

08-11-2025 | Harm, | Fietsen Cuijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Harm, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat niet alle reparaties in eerste instantie goed zijn uitgevoerd en dat u niet alle onderdelen heeft teruggekregen zoals afgesproken. Fijn dat we dit telefonisch hebben kunnen bespreken en samen tot een oplossing zijn gekomen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Cuijk

5

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijke medewerkers maar slecht meegedacht"

"Fiets uitgezocht voor vader van twee kinderen. Advies was stoeltje op de buis en een achterop. Bij ophalen bleek die achterop niet op de bon en bleek het niet een handige opties te zijn qua opstappen. Daarna wel meegedacht maar toch vervelend dat het advies dus niet kon."

07-11-2025 | Frank, | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Frank, Dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u onze medewerkers vriendelijk vond, maar het spijt ons dat het advies over de fietsstoeltjes niet helemaal naar wens was. We zijn inmiddels met u in contact om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Weinig informatie "

"Werd wel goed ontvangen. Maar kreeg weinig informatie met wat er gedaan ging worden. En vooraf je handtekening zetten voor een bedrag hoe raar is dat. Geen uitleg kwa garantie periode. Kwa kosten werd er uiteindelijk ook niet verteld hoeveel het koste. Kort maar krachtig. Ik kom er niet gouw meer terug. Niet mijn zaak en erg duur."

23-10-2025 | Andre Laan, | Volkswagen Zwaag | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Andre, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en uw feedback te delen. Wij hebben contact met u opgenomen, maar hebben u tot op heden helaas nog niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zou u dan contact met ons op willen nemen? Dit kan via: zwaag@broekhuis.nl of 0229-276600. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Verkoop ervaring teleurstelling. "

"Voelde me niet op gemak.inruil voorstel niet toe reikend €43000. Heb Q7 60 afgenomen bij audi Doetinchem"

12-10-2025 | Peter de Wildt, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Peter, Wat jammer om te horen dat uw ervaring bij ons niet naar wens is verlopen. We betreuren het dat u zich niet op uw gemak voelde en dat het inruilvoorstel niet voldeed aan uw verwachtingen. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen om dit persoonlijk te bespreken, maar helaas nog niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet zodat we dit samen kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

6

Daarom ben ik enthousiast

"Goeie zaak maar graag de voorraad realistisch weergeven, na een week pas bericht hiervan "

"Goeie zaak maar graag de voorraad realistisch weergeven, na een week pas bericht hiervan, geld nog steeds niet terug maar verwacht dat dat wel gebeurt, graag alerter"

11-10-2025 | Martin , | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Martin, Hartelijk dank voor uw bericht en uw feedback. Onze excuses voor het ongemak rondom de voorraadweergave en het late bericht hierover. Wij zullen dit intern bespreken en ervoor zorgen dat de voorraad in de toekomst zo realistisch mogelijk wordt weergegeven. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop

6

Daarom ben ik enthousiast

"Dwalen in het fietsenbos"

"Het aanbod is overweldigend Sommige demo modellen pas na maanden leverbaar!"

10-10-2025 | Her, | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor uw bezoek en uw review! Fijn om te horen dat u ons ruime aanbod heeft ervaren. We begrijpen dat dit soms wat overweldigend kan zijn. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om uw ervaring verder te bespreken en te kijken hoe we u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

6

Daarom ben ik enthousiast

"7"

"prima"

01-10-2025 | Janny, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Janny, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"slordig"

"na een ongelukje met mijn fiets (het slot blokkeerde tijdens het opstappen) kon ik mijn fiets na 14 dagen weer ophalen. daar bleek een paar dingen over het hoofd te zijn gezien, een koplamp die helemaal los zit en scheef hangt en een fietssleutel die afbrak bij het proberen recht te buigen door een monteur."

26-09-2025 | Thea Guichelaar, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Thea, Allereerst onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren. We vinden het erg vervelend dat er onderdelen over het hoofd zijn gezien en dat uw fietssleutel is afgebroken. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om dit verder te bespreken en samen tot een oplossing te komen. Mocht u in de tussentijd vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan bent u uiteraard van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

6

Daarom ben ik enthousiast

"Prima "

"Eerste instantie wou er niet veel Moeite gedaan worden.. toen eenmaal bleek dat we wouden kopen ging het oké. Uiteindelijk goed gehandeld. Er was nog een oplaad stekker beloofd omdat ie niet bij de auto zat. maar die was helaas niet besteld. Als nog besteld maar is nu na 1,5 week nog steeds niet binnen"

23-09-2025 | Marisca , | Broekhuis Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Marisca, Dank u wel voor uw review. We begrijpen dat de start wat stroef verliep, maar waarderen het dat u het uiteindelijk als goed afgehandeld ervaart. De beloofde oplaadkabel is inderdaad met enige vertraging onderweg naar u. Onze excuses daarvoor, en dank voor uw geduld. We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw nieuwe auto! Team Broekhuis Haarlem

6

Daarom ben ik enthousiast

"Redelijk"

"Dit was mijn 1 e ervaring met een onderhoudsbeurt van onze Volvo. Ik had gehoopt dat ook het navigatiesysteem geüpdatet zou worden, maar dit deed men niet omdat er computermatig een risico zou zijn dat een error zou ontstaan. Ik heb de auto precies een jaar en vond dit wel eigenaardig daar de auto in principe nog in de fabrieksgarantie zou vallen toch. Wat mij ook verbaasde was dat de auto na 8000 km na aankoop nu al een olieverversing nodig had. Puntje van aandacht voor mijzelf is dat de eerst volgende keer vooraf zal informeren wat er gedaan gaat worden bij de servicebeurt en wat er echt vereist is."

22-09-2025 | C.Zevenbergen, | Lynk & Co Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk dank voor uw feedback over uw eerste onderhoudsbeurt. De update van het navigatiesysteem kon niet plaatsvinden omdat veiligheid en het voorkomen van mogelijke fouten voorrang hebben. Bij uw volgende bezoek zorgen wij er graag voor dat u vooraf duidelijk geïnformeerd wordt over de uit te voeren werkzaamheden, zodat alles naar wens verloopt. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Lynk & Co Utrecht

6

Daarom ben ik enthousiast

"Klantcontact kan beter"

"Ik ben blij met mijn (gebruikte) fiets, met de manier hoe die aan mij is verkocht en de wijze waarop de fiets uiteindelijk is afgeleverd. Ik was niet blij met het feit dat ik de afgelopen weken zelf drie keer heb moeten bellen en driemaal bij die belletjes heb moeten vernemen dat het herstel van de fiets op een later moment was ingepland (en dus langer zou duren). Het had mij geholpen als de werkplaats mij op de hoogte had gehouden van de voortgang Een belletje, SMS-je of appje is genoeg. Daarom ben ik maar even langsgereden om aan te geven, dat dit beter kan. Nadat ik dit face2face heb teruggekoppeld is de fiets conform nieuw gemaakte afspraken afgerond en afgeleverd en ben ik daar goed over geïnformeerd. Het kán dus wel gelukkig ! :)"

20-09-2025 | Ard, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ard, Hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide terugkoppeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de fiets en over de uiteindelijke aflevering. Tegelijk begrijpen wij goed dat het traject daar naartoe niet vlekkeloos is verlopen. Het is jammer dat u zelf meerdere keren contact heeft moeten opnemen voor een update. Uw feedback hierover nemen wij serieus en hebben we intern besproken. We waarderen het dat u dit persoonlijk met ons heeft besproken en zijn blij dat alles naar tevredenheid is afgerond. We wensen u veel plezier met uw fiets en staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Heel erg duur!!! "

"Wat op internet 400 euro kost betaal je daar 950 euro!!!! Een accu 625 watt Wel hele snelle en fijne service/medewerkers."

18-09-2025 | Joke, | Fietsen Barendrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Joke, Dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat de prijs hoog is en hebben dit toegelicht, waarbij ook een coulance is aangeboden. Fijn dat u onze snelle service en medewerkers waardeert. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Barendrecht

6

Daarom ben ik enthousiast

"Alles verliep perfect aflevering en aftersales laten te wensen over!"

"Leuke aankoop gehad, goed geholpen en alles gedaan om tot een goede deal te komen. Ook aflevering op ons verzoek vrij snel geregeld. Aflevering voelde niet goed. Lancia was niet zijn specialiteit en kon me ook nergens uitleg over geven. Auto was niet netjes gepoetst. Krasje was niets aan gedaan (wel gezegd dat t bijna weg was) interieur was niet goed schoon, ramen met strepen. En gaat mij niet om presentje maar als je niet drinkt krijg je ook niks??? Mail over aflevering gestuurd nul reactie. Dat viel me tegen omdat we zo goed gesprek en contact hadden gehad."

18-09-2025 | Nico, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Nico, Bedankt voor uw uitgebreide terugkoppeling en het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het aankoopproces en de deal die we samen hebben kunnen maken. Tegelijkertijd vinden wij het jammer dat de aflevering en nazorg niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Dit nemen wij serieus. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om dit samen te bespreken en te kijken hoe we dit op een goede manier kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

5

Daarom ben ik enthousiast

"service heel matig ! garantie €300,- betaald"

"Eerst ging de motor kapot moest € 200,- betalen, Daarna accu kapot € 100,- betalen. Noemen jullie dat garantie ? Ben mijn fiets 1 maand kwijt geweest, wel een leenfiets gekregen, dat is wel mooi. Maar onder Garantie versta ik Gratis repareren. Mijn benieuwen of ik nu een schrijven terug ontvang. Groeten Hans Schrievers 06 23809385"

08-09-2025 | Hans, | Fietsen Cuijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Hans, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het vervelend om te horen dat deze niet naar wens is geweest. Graag komen we met u in contact om de kosten samen door te nemen. Tot nu toe hebben we u helaas nog niet kunnen bereiken. Wanneer het u schikt, zien we uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Cuijk

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Snel opgelost met een nieuwe batterij."

"Ik vraag me werkelijk af waarom een gestolen batterij van een ebike 1150,00euro moet kosten.Online staan ze voor 450 euro te koop.Wat dat betreft voel ik me behoorlijk bedonderd"

04-09-2025 | Ruud, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ruud, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de kosten van een nieuwe accu hoog lijken en hebben hierover inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen om dit verder toe te lichten. Fijn dat het probleem snel is opgelost met een nieuwe batterij. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd bij ons terecht, we helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

6

Daarom ben ik enthousiast

"Gebrek aan communicatie"

"Ik ben een tevreden klant, maar op een aspect kan Broekhuis Fietsen zich aanzienlijk verbeteren: Communicatie Ik heb online een kinderfiets besteld. Ik kreeg prompt een email met factuur waarin een track en trace werd aangekondigd. Na 3 werkdagen ijzingwekkende stilte, zelf maar contact opgenomen. Dat kan helaas alleen per email. Het antwoord kwam onverwacht snel (binnen een half uur) dat de fiets onderweg was naar het filiaal en dat hij daar het einde van de week zou zijn. Op vrijdagmiddag nog niets gehoord en dus maar een email verstuurd met het verzoek van een update. Niets meer gehoord. Op zaterdagochtend telefonisch contact met het filiaal opgenomen. Daar konden ze me vertellen dat de fiets daar was maar dat hij nog gecontroleerd moest worden. Afgesproken dat ik hem aan het einde van de dag (4 uur) zou ophalen. Kort daarna de eerste communicatie van Broekhuis (een SMS) ontvangen dat de fiets klaar was. Advies aan Broekhuis: houd je klanten op de hoogte dat zorg voor minder ergernis bij deze klant en daardoor minder verstoring bij jullie eigen medewerkers. Nog een advies. We kregen de fiets mee zonder het tonen van enig documentatie zoals factuur of identificatie. Dat is riskant....."

24-08-2025 | Cees Zbinden, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Cees, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw feedback en vinden het vervelend om te horen dat de communicatie rondom uw bestelling niet naar wens is verlopen. Uw opmerkingen nemen we serieus en gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren. Fijn dat u desondanks tevreden bent met de fiets. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"goed werk maar erg duur voor een gewone beurt met wat extra's"

"het werk is vlot en goed uitgevoerd: een jaarbeurt+APK, sensor ruitensproeier vervangen, versnellingsbakolie verversen, remblokjes voor en ruitenwisserbladen Twee man 1 3/4 uur= 3,5 uur arbeid met werkplaatsfaciliteiten. Ruim 1800 Euro, waarvan ongeveer de helft materiaalkosten. Sleutelbatterijtje vervangen 25€!! Ongevraagd zonder overleg een reclame sticker op mijn auto geplakt"

18-08-2025 | Hage Postema, | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Ik vind een bedrijf met raar regles. "

"Ik vind nogsteeds raar die persoon mij geholpen is niet vertrouwen had aan mij. Terwijl een copy van mij rijbewijs genoeg moet zijn. Nee hij heeft nog mij identity card moet coupey hebben . Ik vind niet leuk dat jullie verschillende regels heeft voor alegetoone het moet niet kunnen een deze tijd. Maar goed met alles en wat hab ik wel mee gewerkt. Ik heb al vertrouwen aan u bedrijf met mij gegevens."

17-08-2025 | M. Eyasu , | Autoverhuur Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste meneer Eyasu, Zoals telefonische bij u aangegeven, betreuren wij het dat u dit zo ervaart. Broekhuis Autoverhuur is een gerenommeerd bedrijf en maakt absoluut geen onderscheid. Wij hanteren voor het huren van een auto of bedrijfswagen onze voorwaarden. Eén hiervan is dubbel legitimatie (rijbewijs + paspoort of ID kaart) en geldt voor iedereen. Deze voorwaarde staat ook op onze website vermeld, zie https://broekhuis.nl/auto-huren/veelgestelde-vragen. We vinden het jammer dat deze regels, die voor iedereen gelden (bij een eerste verhuring), door u anders worden geïnterpreteerd. Mocht u behoefte hebben om dit inhoudelijk verder te bespreken dan ontvangen wij u graag op onze vestiging te Alkmaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoverhuur

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Auto prima, service schort hier en daar"

"Mailcontact over de huur was redelijk, responsetime was oké, soms mailtjes wat kortaf. Op een gegeven moment een offerte gekregen voor een bus die vervolgens niet beschikbaar meer was, beetje vreemd. Dat is wel goed opgelost, uiteindelijk prima op weg, alhoewel beetje wantrouwend, waarschijnlijk gezien we 21 zijn. Onderweg raakte de auto na circa 800 kilometer waarschijnlijk oververhit en kwamen er foutmeldingen. Uit voorzorg even gebeld, kregen we de vrij cynische op merking 'weet je wat nou grappig is, de vorige huurders hadden dit niet.' Beetje rare wantrouwende opmerking als we om hulp vragen, niet? Verder alles prima verlopen met de auto, contactloos in nette staat teruggeleverd, wat besproken was. Ik moest echter na een week zelf mailen of ik de rest van de borg nog terug ging krijgen. Zou toch wel verwachten dat een professioneel bedrijf dit uit eigen iniatief zou sturen. Wel alle borg teruggehad en geld stond snel weer op mijn rekening. Al met al denk ik dat dit bedrijf hun zaakjes prima op orde heeft/kan hebben, het schort vooral in de contact momenten, ik denk dat wij hier enigzins zijn benadeeld omdat we jongens van 21 zijn, zou een beetje jammer zijn als we op dat vooroordeel zijn behandeld."

16-08-2025 | Tjalle, | Autoverhuur Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Tjalle, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar dit is helaas nog niet gelukt. Bij gelegenheid ontvangen we graag nog een reactie van u zodat we samen kunnen bespreken wat er beter had gekund. Fijn om te lezen dat de auto naar wens was en dat het uiteindelijke verloop van de huurperiode goed is gegaan. Tegelijkertijd nemen we uw opmerkingen over de communicatie en de ervaren houding zeer serieus. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoverhuur Utrecht

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Een wachttijd langer dan het kijken van de Lord of the Rings-trilogie"

"Op vrijdag 8 augustus is mij door één van uw medewerkers meegedeeld dat ik mijn fiets op zaterdag 9 augustus kon ophalen en dat het tijdstip niet veel uitmaakte. Op zaterdag heb ik meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om dit te bevestigen: In de middag circa 10 minuten in de wacht gestaan, waarna ik de verbinding heb verbroken. Vervolgens ongeveer 45 minuten in de wacht gestaan zonder iemand aan de lijn te krijgen. Later op de dag nog eens circa 45 minuten gewacht zonder te worden geholpen. Omdat telefonisch contact niet lukte, ben ik uiteindelijk maar naar uw vestiging gereden in de hoop dat de fiets klaar zou staan. Daar bleek dat dit nog niet het geval was en heb ik nog eens 1,5 uur ter plekke moeten wachten — een wachttijd langer dan het kijken van de Lord of the Rings-trilogie (zonder pauzes). Ik wil hierbij benadrukken dat het personeel vriendelijk en behulpzaam was. Mijn klacht gaat vooral over de slechte bereikbaarheid, gebrekkige communicatie en lange wachttijden, waardoor ik onnodig veel tijd kwijt ben geweest. Ik verzoek u om: Een verklaring voor de slechte telefonische bereikbaarheid. Een duidelijke bevestiging wanneer mijn fiets voortaan wél direct opgehaald kan worden. Te laten weten welke maatregelen u neemt om dit in de toekomst te voorkomen."

14-08-2025 | S., | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de ervaren wachttijden en de problemen met onze telefonische bereikbaarheid. We begrijpen volledig dat dit tot frustratie heeft geleid en betreuren de situatie zeer. Wij hebben contact met u opgenomen om dit persoonlijk te bespreken en zien uw reactie bij gelegenheid graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Te lang moeten wachten "

"Jammer heb lang moeten wachten"

07-08-2025 | C.C. Speksnijder, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben vanuit Broekhuis Barendrecht contact met u opgenomen en zijn blij dat wij samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Wij hopen u in de toekomst weer snel en naar tevredenheid van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

6

Daarom ben ik enthousiast

"Service is top - onderdelen vrij duur"

"Bij de vierde beurt van mijn e-bike (R&M) moesten een paar grote onderdelen vervangen worden. Deze enkele onderdelen waren erg duur (3x t.o.v. online prijs). Op zich is dat geen probleem als de kosten van de vervanging erbij in zitten maar helaas kwamen deze er nog bovenop; plus btw. Best wel van de totaalprijs geschrokken. Uit coulance iets korting gekregen maar niet in verhouding met de meerprijs."

31-07-2025 | Klaus, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Klaus, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service – daar doen wij ons uiterste best voor. We begrijpen goed dat de kosten van de onderdelen bij uw vierde onderhoudsbeurt voor uw e-bike als hoog zijn ervaren. Bij vervanging gebruiken wij originele onderdelen van de fabrikant om de kwaliteit en veiligheid van uw fiets te waarborgen. Deze onderdelen kunnen inderdaad in prijs verschillen van wat u mogelijk online aantreft. Mocht u hierover nog vragen of suggesties hebben, staan wij uiteraard open voor een gesprek. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

5

Daarom ben ik enthousiast

"Te lang geduurd en niet pro-actief gehandeld"

"Garantiekwestie met fietsfabrikant. Intern niet goed gecommuniceerd maar ook niet met fabrikant en vele malen zelf contact gezocht om tot afhandeling te komen. Uit eindelijk na bijna 4,5 maand afgehandeld"

25-07-2025 | Dick, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Dick, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met onze service niet naar verwachting was. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen om dit persoonlijk met u te bespreken, maar helaas hebben we u tot op heden nog niet kunnen bereiken. We zouden dit alsnog graag samen willen evalueren, zodat we kunnen leren van uw ervaring en herhaling in de toekomst kunnen voorkomen. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Wat teleurstellend…"

"E-bike online gekocht en thuis niet helemaal goed afgeleverd. Geen instructies van bezorger. Met fiets naar winkel om wat zaken af te handelen. Wat gemengde gevoelens bij reactie van verkoper. Het kan allemaal wat vriendelijker en klantgerichter. Met wat korting op een fietstas had het ongemak wat verzacht kunnen worden, maar die mogelijkheid werd niet aangegrepen."

22-07-2025 | JMI, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat spijtig om te horen dat de aflevering van uw e-bike en het daaropvolgende contact in de winkel niet volledig naar wens zijn verlopen. Wij streven ernaar om elke klant op een vriendelijke en klantgerichte manier te helpen, en het is jammer dat u dit anders heeft ervaren. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. We hopen het ongemak alsnog op een goede manier met u te kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop

6

Daarom ben ik enthousiast

"Betrouwbare fietsen, maar een gemiste kans in klantbenadering"

"Aangepaste review: Meerdere keren liep ik langdurig rond in de showroom, zichtbaar voor medewerkers, zonder aangesproken te worden. Anderen die net binnenkwamen werden wél geholpen. Daardoor voelde ik me, tijdens meerdere bezoeken in de afgelopen jaren, nooit echt serieus genomen. Ik ben inmiddels, n.a.v. mijn eerdere review, hierover in gesprek geweest met Broekhuis. Fijn dat er gelijk naar mijn ervaring is geluisterd, en dit wordt opgepakt. Hopelijk zijn mijn toekomstige bezoeken positiever. Bedankt voor het fijne gesprek."

17-07-2025 | D, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. We hebben inmiddels persoonlijk contact met u gehad, waarbij u uw verhaal verder heeft toegelicht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de wijze waarop u zich behandeld heeft gevoeld. We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om hierover in gesprek te gaan en dat onze excuses zijn aanvaard. Zoals besproken: mocht u in de toekomst ergens mee zitten of als we iets voor u kunnen betekenen, dan mag u altijd rechtstreeks contact met mij opnemen. Voor nu wensen we u vooral veel plezier en veilige kilometers toe op uw nieuwe Broekhuis-fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurgesteld "

"In december kochten wij vol enthousiasme onze eerste auto bij Broekhuis Hengelo. De aankoop verliep vriendelijk en we gingen met een goed gevoel naar huis. Helaas ontdekten we bij thuiskomst een scheur in de bekleding, iets wat tijdens de verkoop niet is benoemd of aangewezen. We namen dezelfde dag nog contact op, maar kregen wekenlang geen antwoord. Ook na meerdere pogingen van onze kant bleef het stil. Pas na bijna een halfjaar ontvingen we een voorstel: wij konden de schade laten repareren als we zelf €500 zouden betalen. Omdat we het hier absoluut niet mee eens waren, hebben we zelf telefonisch contact gezocht. Tijdens dat gesprek probeerde de verkoper zich eruit te praten door het scheurtje kleiner te maken dan het is. Ze gaf aan dat “niet elk klein krasje of detail wordt aangewezen” en dat het scheurtje “zoiets kleins” was dat het volgens haar niet vermeld hoefde te worden. Dat vonden wij een gemakzuchtige en onprofessionele manier om eigen nalatigheid goed te praten. Wij zijn erg teleurgesteld in de communicatie én in de manier waarop Broekhuis Hengelo met onze klacht is omgegaan. Er werd geen verantwoordelijkheid genomen, en als klant voel je je absoluut niet serieus genomen. Voor ons is dit dan ook de eerste en laatste keer dat we hier een auto kopen."

15-07-2025 | Anoek , | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Anoek, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te horen dat dit uw ervaring is geweest. We zijn dit intern aan het bespreken en komen er bij u op terug. Update 27-08-2025: We hebben u tot nu toe nog niet kunnen bereiken. Als u de gelegenheid heeft, ontvangen wij graag uw reactie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurgesteld"

"In december kochten wij vol enthousiasme onze eerste auto bij Broekhuis Hengelo. De aankoop verliep vriendelijk en we gingen met een goed gevoel naar huis. Helaas ontdekten we bij thuiskomst een scheur in de bekleding, iets wat tijdens de verkoop niet is benoemd of aangewezen. We namen dezelfde dag nog contact op, maar kregen wekenlang geen antwoord. Ook na meerdere pogingen van onze kant bleef het stil. Pas na bijna een halfjaar ontvingen we een voorstel: wij konden de schade laten repareren als we zelf €500 zouden betalen. Omdat we het hier absoluut niet mee eens waren, hebben we zelf telefonisch contact gezocht. Tijdens dat gesprek probeerde de verkoper zich eruit te praten door het scheurtje kleiner te maken dan het is. Ze gaf aan dat “niet elk klein krasje of detail wordt aangewezen” en dat het scheurtje “zoiets kleins” was dat het volgens haar niet vermeld hoefde te worden. Dat vonden wij een gemakzuchtige en onprofessionele manier om eigen nalatigheid goed te praten. Wij zijn erg teleurgesteld in de communicatie én in de manier waarop Broekhuis Hengelo met onze klacht is omgegaan. Er werd geen verantwoordelijkheid genomen, en als klant voel je je absoluut niet serieus genomen. Voor ons is dit dan ook de eerste en laatste keer dat we hier een auto kopen."

15-07-2025 | Anoek, | Broekhuis Hengelo | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Klant is koning...."

"Kwam voor nieuwe auto. Helaas moest ik zelf actief ondernemen om iemand te spreken te krijgen. Was allemaal wat rommelig. Verder wel aardige verkopers. Moest wel op wat puntjes attenderen vwb rekening en ook de aflevering verliep wat rommelig. Denk dat het beter kan. Verkoper deed goed zijn best en was aardig. Heb 28 jaar peugeot gereden ook afkomstig van Broekhuis en daar verliep alles wat strakker en had de aflevering wat meer aandacht gekregen. Heb nog steeds een rare smaak over een waxoilbehandeling die op de rekening staat."

14-07-2025 | John Janssen , | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste John, Bedankt voor uw review en uw eerlijke feedback. We vinden het jammer dat uw ervaring bij ons op sommige punten niet helemaal naar wens is verlopen. Fijn dat Martin inmiddels contact met u heeft gehad om dit samen door te nemen en een oplossing heeft aangeboden. We hopen dat we het op deze manier naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en dat u alsnog met een goed gevoel aan uw aankoop terugdenkt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

6

Daarom ben ik enthousiast

"Schrik reactie"

"Elke keer als ik mijn auto voor een onderhoudsbeurt breng vindt er eerst een inspectie plaats waarbij er veel gedaan moet worden. Bij nader doorvragen is het dan niet echt nodig. Ik begrijp dat er met een auto altijd een risico is dat een onderdelen er mee stopt. Maar dit lijkt een beetje indekken."

08-07-2025 | Frans van Laarhoven , | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Frans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en de gegevens feedback. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en nemen dit mee in onze continue verbeteringen. Mocht u dit verder willen bespreken, dan staan wij daar graag voor open. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

6

Daarom ben ik enthousiast

"Mijn ervaring is privé. "

"Nogmaals, mijn ervaring bij Broekhuis is privé. Als je wilt, ga zelf eens op bezoek in de fietsenwinkel in Limmen. En oordeel zelf. Waarom aanbevelen¿ Niet geschoten is altijd mis. En er zijn meerdere koffie automaten in de winkel. Dus grote kans voor een bakkie koffie. Waarom een 6¿ Dat is voldoende en er zijn bergen verbeter punten voor de klanten zoals ik.(maar dat is privé.) Het is een goed acceptabele winkel. Anders was ik niet vanuit Koedijk daar naartoe gegaan."

18-06-2025 | Walter, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Walter, Bedankt voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn om te horen dat u ons ziet als een goed acceptabele winkel en dat u de moeite heeft genomen om vanuit Koedijk naar Limmen te komen. We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen mee als aandachtspunten om onze service verder te verbeteren. U bent altijd welkom voor een kop koffie én om uw ervaring met ons te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

5

Daarom ben ik enthousiast

"Slechte afwikkeling van schade herstel wel vriendelijk en hulpvaardige medewerkers."

"Na 6 weken wachten op het herstel van de schade aan mij E-Bike bleek na te hebben afgerekend dat het belangrijkste werk - het opnieuw spuiten van het frame - niet was gebeurd. Nu moet de fiets nogmaals terug. Zonde van de tijd. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig."

17-06-2025 | Ad , | Fietsen Cuijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ad, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat het spuitwerk aan uw E-bike over het hoofd is gezien. We begrijpen dat dit tot teleurstelling en extra ongemak heeft geleid. Fijn om te lezen dat u onze collega’s als vriendelijk en hulpvaardig heeft ervaren. We zorgen ervoor dat het herstel nu zorgvuldig wordt afgehandeld en waarderen uw geduld in deze situatie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Duidelijk "

"Alleen jammer dat er steeds iets kapot gaat ondanks dat mijn fiets maar een jaar oud is."

05-06-2025 | Patrick , | Fietsen Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Patrick, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het erg vervelend is dat er steeds iets kapot gaat, zeker als uw fiets nog maar een jaar oud is. Mocht u ergens tegenaan lopen of ergens hulp bij nodig hebben, dan helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Almelo

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Te groot voor persoonlijke service en aandacht"

"Ze leveren prima producten, maar de service en persoonlijke touch is niet meer wat het geweest is. Zeker als iets een keer iets aan de hand is, wordt er snel formeel opgesteld i.p.v. samen naar een mooie oplossing te zoeken. Daar zijn ze helaas te groot voor geworden..."

04-06-2025 | Koen, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Koen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring te bespreken. Omdat wij uw contactgegevens niet hebben kunnen achterhalen, willen wij u vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 053-4358219 of verkoop.enschedefietsen@broekhuis.nl Update 06-06-2025: Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

5

Daarom ben ik enthousiast

"Blij met de aankoop, maar jammer dat het op deze manier afgehandeld is"

"We wilden eerst gewoon kijken naar een Volkswagen t-rok en informatie over de auto, maar er stond een hele mooie grijze t-rok de aardige verkoper die na ons toe kwam vroeg of we een proefrit wilde maken en dat wilde we graag omdat het een hele mooie auto is. Na de proefrit waren we gelijk verkocht en hebben de auto ook gekocht zonder verder te vragen over de dingen die in de auto zitten. Bij de aflevering bleek dat er geen navigatie op te zitten. Ik heb hier over nog gebeld met de verkoper of dit misschien nog mogelijk is, maar helaas kreeg ik het antwoord dat dit ook niet op de auto zat en dat ik dit kon kopen bij de volkswagenshop. Ik vond dit erg jammer want dit was wel het minste wat de verkoper voor ons had kunnen regelen op en auto van 30.000. Het is waarschijnlijk mijn eigen schuld omdat ik dit voor de verkoop had moeten vragen. Ik ben blij met de auto maar jammer dat het op deze manier afgehandeld is."

04-06-2025 | eddy, | Volkswagen Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Eddy, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw geplaatste review hebben wij met u contact opgenomen en bovenstaand besproken. We zijn blij dat alles naar tevredenheid is besproken en opgelost. Mocht het nodig zijn staan we ook in de toekomst weer graag voor u klaar, Met vriendelijke groet Team Broekhuis Purmerend

6

Daarom ben ik enthousiast

"Prima, maar communicatie mag zeker beter worden."

"Prachtige auto geleverd echt super mooi , maar communicatie tussen de klant en verkoop kan stukken beter."

02-06-2025 | Trudy Bos, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Trudy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de auto. Wij nemen uw feedback over de communicatie mee om ons hierin te verbeteren Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

6

Daarom ben ik enthousiast

"Mijn ervaring is tweeledig, niet goed en niet slecht"

"Nieuwe fiets gekocht maar de versnelling werkte niet goed. De volgende dag terug (Krommenie - Limmen ) en was zó gefixed, echter niet goed gemaakt dus weer terug. Met de monteur gesproken die een proefritje had gemaakt en weer de versnelling bijgesteld. Verder zei hij dat als ik nog problemen zou hebben ik maar weer terug moest komen om een nieuw binnenwerk te monteren. De reparatie was niet gelukt dus weer terug naar Limmen om een de fiets van een nieuw binnenwerk te voorzien. Ik heb m.i. te lang moeten wachten (10 dgn) Bovendien heb ik 3x gebeld om te vragen wanneer de fiets klaar zou zijn. Op de vraag waarom ik niet op de hoogte gehouden werd, kreeg ik als reactie dat dat niet gebruikelijk was zelfs niet als je een nieuwe fiets ( E-bike). Al met al teleurstellend. Echter de positieve ervaring is dat alles vriendelijk werd opgelost. Wel werk aan de nieuwe winkel lijkt mij na deze ervaring, want het draait niet alleen om sales. Oh ja, de fiets werd afgeleverd zonder ventieldopje. Toen ik daarna vroeg ging de verkoper op zoek en na denk ik 15 min. had de fiets het passende dopje. Ha,ha Aanbevelen: is eigenlijk niet met Ja/Nee te beantwoorden gezien bovenstaande. Uiteindelijk Benin tevreden met mijn fiets"

29-05-2025 | Gerard, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Gerard, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide ervaring met uw nieuwe fiets en onze service. Wij vinden het zeer waardevol om uw feedback te ontvangen. Wij betreuren het dat de versnelling van uw fiets niet naar behoren functioneerde en dat u meerdere keren bij ons terug moest komen voor reparaties. Tevens begrijpen wij dat de wachttijd van 10 dagen en het ontbreken van communicatie hierover voor u als klant teleurstellend zijn geweest. Dit is uiteraard niet de standaard die wij voor ogen hebben en wij nemen uw opmerkingen dan ook serieus. Fijn om te lezen dat onze monteurs en medewerkers u vriendelijk hebben geholpen en dat het probleem uiteindelijk is opgelost. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan nodigen wij u van harte uit om contact met ons op te nemen. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
Filteren