Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geholpen en geadviseerd. Goede service. Vriendelijk personeel"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service en vakkundig geholpen. Goede prijs ook."
Daarom ben ik enthousiast
"Afgelopen vrijdag konden wij onze nieuwe Kona ophalen bij Broekhuis Almere. De hele afhandeling was prima geregeld. De auto zag er smetteloos uit (natuurlijk) en er was uitgebreid tijd om de vele nieuwe functies en mogelijkheden van de elektrische auto uit te leggen. Een paar dagen later kregen we nog een mailtje om te vragen of alles nog naar tevredenheid was. Zeer tevreden!"
Daarom ben ik enthousiast
"Goed"
Daarom ben ik enthousiast
"Alleen moest ik nu naar de te verwachten kosten vragen."
Daarom ben ik enthousiast
"Alleen moest ik nu naar de te verwachten kosten vragen."
Daarom ben ik enthousiast
"goed"
Daarom ben ik enthousiast
"Werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken en keurig aan de prijsopgave gehouden dus een tevreden klant."
Daarom ben ik enthousiast
"Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en prima aan de prijsopgave gehouden! Dus tevreden!"
Daarom ben ik enthousiast
"Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en prima aan de prijsopgave gehouden! Dus tevreden!"
Daarom ben ik enthousiast
"Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en prima aan de prijsopgave gehouden! Dus tevreden!"
Daarom ben ik enthousiast
"Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en prima aan de prijsopgave gehouden! Dus tevreden!"
Daarom ben ik enthousiast
"Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en prima aan de prijsopgave gehouden! Dus tevreden!"
Daarom ben ik enthousiast
"Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en prima aan de prijsopgave gehouden! Dus tevreden!"
Daarom ben ik enthousiast
"Goed"
Daarom ben ik enthousiast
"Goed"
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer positieve ervaring"
Daarom ben ik enthousiast
"Goed overleg."
Daarom ben ik enthousiast
"Over de montage geen klachten wel over de wijze waarop de tijd wordt berekend. Op een zaterdag mijn auto gebracht voor vervanging achterlicht Unit. Bij prijs indicatie zou het een uur kosten ongeveer en 100 euro kosten. Opzicht geen probleem. Echter ik heb geklokt hoeveel tijd men bezig is geweest. Van het moment sleutel overdracht tot moment dat ik de sleutels terug kreeg. in totaal 25 minuten. Krijg wel factuur van 1 uur in rekening. Echter na reclamatie heeft men het opgelost en is de tijd gecrediteerd. Wel jammer dat het pas na deze review is gebeurt."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Bij service beurt niet vermelden dat ik ook APK gekeurd moet worden binnen vier weken.Als ík dan ga bellen wordt ik tot driemaal niet binnen vijf minuten te woord gestaan.Na dat ik een dame heb gesproken die zij dat zij een terug bel verzoek ging sturen,nog anderhalf uur gewacht.En heb toen maar een andere garage gebeld.Deze had in 2 minuten een afspraak ingepland voor deze APK.Over drie dagen kan ik terecht .Bij broekhuis duurt een afspraak minstens vier weken.Mvg.E.M.Tolsma"
Daarom ben ik enthousiast
"Werd keurig op tijd gebeld dat hij klaar stond en wat de kosten waren"
Daarom ben ik niet enthousiast
"De vestiging Almere is telefonisch NIET bereikbaar,en balie medewerker BartJan Klomp Bueter doet loze beloften. TEL BEREIK;op 21 nov '22 getracht tel enkele aanvullingen door te geven voor mijn onderhoud afspr.van 22 nov..Resultaat 20 min.in wacht volgehouden,daarna toch maar naar contact centrum door geschakeld,betr dame betwijfelde of aanvullingen wel geplaatst konden worden,maar... zij ging een terug bel actie regelen.Broekhuis heeft niet meer gebeld.De genoemde balie medewerker hierop aangesprokenop 22 nov ; commentaar ''is een kwestie van geld. LOZE BELOFTEN ;Aan gen.balie nedew. gevraagd om historisch overzicht van mijn onderhoud.( analogie onderhouds boekje) Eerste leugen ;krijgt U bij als hard copy bij de onderhoud factuur.Tweede leugen t.t.v.afrekenen ;verwijzing naar een online overzicht op de website MIJN HYUNDAI.Resltaat ;na opbouw van een account op de site ''GEEN ONLINE OVERZICHT BESCHIKBAAR !!!!!!!Mijn overall conclusie ; BROEKHUIS NIET KLANT VRIENDELIJK ,NIET PROFESSIONEEL."
Beste Jack, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Onze vestigingsdirecteur heeft zijn contactgegevens achtergelaten, wij hopen u snel te kunnen spreken inzake bovenstaande. Met vriendelijke groet, Broekhuis
Daarom ben ik enthousiast
"Auto na een succesvolle APK keurig en netjes afgeleverd"
Daarom ben ik enthousiast
"Netjes alles volgens afspraak, keurig overleg van te voren over de meer kosten en als bonus hebben ze de auto gewassen en uitgezogen. Helemaal top!"
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekend"
Daarom ben ik enthousiast
"We zijn heel goed behandeld door de verkoper. Hij was betrokken, luisterde goed en dacht met ons mee. Hij nam de tijd voor ons en we voelde ons zeer welkom! Ook toen de auto op gingen halen nam hij de tijd alle knopjes uit te leggen. En de dag erna werden we gebeld om te vragen hoe de auto bevalt. echt top!"
Daarom ben ik enthousiast
"de auto nu 4 jaar in ons bezit. en we zijn over de afhandeling en onderhoud zeer tevreden."
Daarom ben ik enthousiast
"Vanaf het eerste bezoek heb ik me op mijn gemak gevoeld. Niet de typische verkoper die in je nek hijgt bij binnenkomst. Ik voelde me welkom en ben zeer prettig te woord gestaan. Het hele proces van proefrijden, offerte, koop en aflevering overtrof mijn verwachtingen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zaterdag 5 november ben ik gekomen naar de Hyundai winterinspectie. Er heeft toen blijkbaar geen accu-check plaatsgevonden. Vrijdag 11 november krijg ik te horen bij de onderhoudsbeurt dat de accu niet goed is. Kosten circa € 380 Als ik de accu tijdens de winterinspectie had gekocht, dan was dit met korting. Ik kom met een volle tank ruitensproeiervloeistof (winter -60 graden), zie ik thuis op de factuur dat er ruitensproeiervloeistof is bijgevuld. Mijn nieuwe fles van 5 liter past er niet volledig in, heb nog een beetje over. Medewerkers van Broekhuis is het gelukt om toch nog bij te vullen."
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de punten opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere
Daarom ben ik enthousiast
"Zoals momenteel met alles in de wereld was de levertijd voor onze auto ook langer. De dealer heeft ons altijd op een transparante wijze geïnformeerd over het proces / levertijden. De communicatie met de dealer was prettig en de dealer heeft met ons meegedacht bij een aflopend lease contract. Bij aflevering is er hard gewerkt om de auto zsm rijklaar te maken, zodat we kort daarna konden gaan genieten van onze auto! Nogmaals bedankt voor alles en tot de eerstvolgende servicebeurt!"
Daarom ben ik enthousiast
"Werd zeer netjes geholpen"
Daarom ben ik enthousiast
"Duidelijk afspraken die worden nagekomen"
Daarom ben ik enthousiast
"Mooie auto, 5 jaar oud maar in prima staat en goed schoongemaakt. Hele fijne service. Eerlijk , serieus en toch met humor."
Daarom ben ik enthousiast
"Prachtige auto gekocht. De heer Leeman heeft me prima geholpen, zowel bij de keuze van de auto als bij de technische uitleg. Elektrisch rijden is toch net even anders.."
Daarom ben ik enthousiast
"Vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd alle tijd voor je genomen. Uitleg van o.a. het navigatiesysteem werd uitvoerig gedaan. Een dag later werd er telefonisch nog geïnformeerd of alles O.K. was. De bijbehorende administratie is ook vlot afgehandeld. Een dikke tien voor dit bedrijf."
Daarom ben ik enthousiast
"Ik waardeer het meedenken en de goede begeleiding wat betreft de koop van m’n nieuwe auto!"
Daarom ben ik enthousiast
"Ik had bij het maken van een afspraak voor de eerste service beurt nog een vraag over de werking van iets. Daar heb ik van de monteur een keurig en duidelijk antwoord op gekregen. De mensen daar zijn erg vriendelijk. Ik kreeg de auto helemaal gewassen en uitgezogen terug. Super dus!!!"
Daarom ben ik enthousiast
"Vakkundig geholpen bij Broekhuis auto's en een goede inruilprijs."
Daarom ben ik enthousiast
"Prima receptie, goede monteurs, wat willen we nog meer?"
Daarom ben ik enthousiast
"onderhoud volgens afspraak en volgens prijsopgaaf"
Beste Eric, Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en de situatie samen besproken. Met vriendelijke groet,