Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,0 gemiddeld
14 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Fantastische service"

21-09-2022 | Marianne, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Persoonlijke aandacht en advies"

"Ik ben zeer goed geholpen zonder enig gevoel van opdringerigheid. Ruim de tijd gekregen en genomen om meerdere modellen te bekijken. Door goed met elkaar in contact te blijven heb ik mijn droomauto kunnen kopen."

02-08-2022 | Serin, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"een overweldigende service "

"super service gericht zelfs na de garantie werden onderdelen nog vervangen , dit omdat dit in de garantie ook al was vernieuwd ! Dat is pas service !!"

23-05-2022 | Rob Brinkel, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Een nieuwe klant die voor Broekhuis heeft gekozen. "

"Gewoon doen wat je moet doen in de juiste ambiance ."

12-04-2022 | Andre , | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Klant voor het leven!"

"Zowel mijn ouders als mijn oom en tantes waren vroeger klant bij de conculega, nadat de directeur (GJ) daar is vertrokken is de service verschrikkelijk geworden. Totaal niet professioneel. Hij is nu de vestigingsdirecteur van Broekhuis Utrecht, en wij zijn met de hele familie overgegaan naar Broekhuis Utrecht. GJ is echt een top gastheer! Die heeft kennis van zaken en is oprecht! Vriendelijk personeel, warm ontvangst, professioneel en denkt met mij mee (huidige auto inruilen voor nieuwe auto, of het laten repareren) Altijd een eerlijk en goed advies!"

08-04-2022 | Hing, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"top service"

"De keren dat ik telefonisch contact heb opgenomen (verkoop en werkplaats) ervaar ik als zeer prettig. Ik word altijd hartelijk ontvangen door de dames en heren en de koffie is heerlijk! Klanttevredenheid en service staat bij hun hoog in het vaandel, dat merk je aan alles. Ik ben klant voor het leven."

29-03-2022 | Ricardo, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"geweldige service!"

"Broekhuis Utrecht is me aanbevolen door vrienden na een teleurstellende ervaring bij een andere Land Rover dealer. Inmiddels ben ik een half jaar klant met mijn Range Rover Evoque. De service is uitstekend; medewerkers kennen mijn naam en als er een probleem is wordt het altijd naar volle vermogen opgelost. Top bedrijf!"

29-03-2022 | Lisa, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Hele prettige ervaring"

"Prettige ontvangst en gesprekken. Kundige en op ons toegespitste hulp in de besluitvorming. Alle soorten van mogelijkheden om uit te testen / te ervaren. Goed in onze situatie verdiept. Veelvuldig en makkelijk contact. Al met al een hele prettige ervaring!"

29-03-2022 | Klaas, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Geen service "

"Geen service /arrogant Klant is hier zeker absoluut geen koning Als ze niks kunnen verdienen aan je ( kom hier nooit meer )"

28-03-2022 | Hemmo, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Hemmo, Dank voor uw review. De reden dat we niet aan uw verzoek konden voldoen heeft niets met geld te maken maar wel alles met consumentenbescherming. De laatst geregistreerde onderhoudsbeurt van uw auto stamt uit 2017. Wij mogen volgens voorschrift van de fabrikant de melding “onderhoud benodigd” NIET resetten als de auto geen onderhoud heeft gehad. Dat is logisch want die melding staat er in ter bescherming van de consument, zowel voor u als eigenaar, maar ook voor een eventuele volgende koper van de auto. We vinden het dan ook vreemd dat een andere dealer dat, tegen de voorschriften van de fabrikant in, wel doet. Wilt u contact met ons opnemen via 030-8507500 of via utrecht@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Land Rover Utrecht

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Erg slechte en arrogante service"

"Heb een aantal maanden geleden een proefrit aangevraagd in een Range rover. Eenmaal aangekomen bij broekhuis werden wij benaderd door een extreem arrogante verkoper die zei dat hij niks wist van een proefrit, na met zijn collega gesproken te hebben bleken wij gelijk te hebben, want we hadden gewoon gereserveerd. Na dit debacel bleek de proefrit niet te kunnen, omdat de Range rover defect was, dit was al 2 dagen bekend en dit is ons niet vertelt. Wij zijn dus voor niks heen en weer gereden naar utrecht. Omdat er binnen 1-2 maanden een nieuwe Range Rover uitkwam, hadden wij aan de verkoper gevraagd ons op de hoogte te houden van de nieuw Range Rovers die zij binnen zouden krijgen, en we hopelijk zsm een proefrit zouden kunnen maken in de nieuwe. Ook dit is niet gebeurd, we hebben nooit meer wat gehoord van de verkoper. Ga vooral naar Kroymans in Hilversum, hebben wij veel betere ervaring mee."

16-03-2022 | Thijs, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte service"

"Water in portier van mijn Jaguar XF. Afwatering loetier wordt ontstopt. Later krijg ik factuur thuisgestuurd. Zou toch service moten zijn bij zo'n dure auto van Eur 129.000? Half jaar later weer water in portier."

05-01-2022 | Jurgen, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Compliment "

"Leander een prettige en onderhouden persoon."

04-11-2021 | Robin, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijk en professioneel"

"Mijn ervaring met Broekhuis zijn zeer positief, enthousiast en professioneel team"

11-10-2021 | Kees, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken bij de aankoop van mijn nieuwe auto"

"Zeer tevreden over de aankoop en de afhandelng van mijn auto"

09-10-2021 | Jan, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren