Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service komen afspraken na"
"Prima service, vaste onderhoudsprijzen."
Daarom ben ik enthousiast
"Geweldig ontvangst voor een vreemde eend in de bijt !"
"Wij zijn al jaren klant in Schagen, maar recentelijk verhuisd naar Dronten en zodoende klant geworden in Zwolle. Gelijk een prettig gesprek bij het maken van een afspraak en een fijne ontvangst bij het brengen van de auto. Ook na de onderhoudsbeurt, kregen we netjes uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden. De medewerker nam alle tijd om ons tekst en uitleg te geven."
Reactie van Broekhuis
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"gastvrij vriendelijk en professional geholpen"
"In een warme ,en vriendelijke omgeving ,adviserend en proffesioneel geholpen,kreeg het gevoel van thuis komen, Er was vertrouwen in de deskundigheid van het personeel van broekhuis hyunda zwolle,daardoor kon ik op een rustige wel overwogen ,mijn beslissing maken ,om een andere auto bij jullie te kopen. Mijn dank daarvoor,voel mij gehoord,door jullie."
Reactie van Broekhuis
Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"De beurt aan onze auto is tot onze tevredenheid gedaan "
"De beurt aan onze auto is tot onze tevredenheid gedaan .de persoonlijke behandeling was ook korrekt"
Daarom ben ik enthousiast
"Er ging een nieuwe wereld voor mij open"
"Een week geleden heb ik mijn eerste elektrische auto bij Broekhuis opgehaald, een Hyundai Ioniq 5 Connect+ 77,4 kWh. Na ruim 48 jaar afwisselend benzine en dieselmotoren wel even een overgang. De luxe, het comfort en het rijgemak van de Hyundai hebben echter mijn stoutste dromen overtroffen, zodat ik een zeer tevreden klant ben. Bij de nieuwe vestiging van Broekhuis staat een enthousiast team klaar om je te assisteren bij de overgang van fossiel naar elektrisch."
Reactie van Broekhuis
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met uw droomaankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"."
"Uitstekende service I"
Daarom ben ik enthousiast
"Omgang met klanten uitstekend! "
"Niks dan lof. Enige kritiekpuntje: leenfiets fietst met opgepompte banden een stuk beter!"
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen en voor de feedback! Bij en volgend bezoek zullen de banden stevig opgepompt zijn zodat er fijn mee gefietst kan worden. Graag tot dan! Groet, Hyundai Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"Goed en snel geholpen"
"Kleine beurt Fiat Professional voor onze camper snel en vriendelijk geholpen zoals altijd hier."
Daarom ben ik enthousiast
"prima service"
"kleine opmerking, auto was gewassen, maar niet gevraagd. was namelijk mijn auto met de hand...."
Daarom ben ik enthousiast
"zeer goed"
"zeer goed"
Daarom ben ik enthousiast
"Excellente service van poetsen tot it!"
"Excellent service: auto opgehaald en gebracht! Prima behandeling van de auto en nog gepoetst ook!"
Daarom ben ik enthousiast
"Top service "
"Voor het eerst kom ik bij broekhuis zwolle voor vervanging accu(terugroepactie)en beurt. Super geregeld en zeer klantvriendelijk"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service"
"Prima service waarbij afspraak afspraak is."
Daarom ben ik enthousiast
"Op naar de volgende 25000 km!"
"Ik ben tevreden over mijn Kona electric en dat geldt ook voor de afgelopen grote beurt. Ik werd netjes geïnformeerd over de (kleine) reparaties en kreeg hem keurig gewassen weer terug. Op naar de volgende 25000 km!"
Daarom ben ik enthousiast
"Prettige en behulpzame ontvangst."
"Door moeilijke problematische foutoorzaak hebben de mensen van Hyundai Broekhuis Zwolle dit op zeer goede wijze aangepakt en opgelost.hierdoor heb ik volledig vertrouwen in deze dealer gekregen.nogmaals dank hiervoor alsmede de goede tussentijdse communicatie met mij."
Daarom ben ik enthousiast
"Een super service!!"
"Heel erg tevreden over de verleende service. Ik moest naar het ziekenhuis en werd er heen gebracht en weer opgehaald,ik zou op de fiets er heen maar ivm het slechte weer kreeg ik een lift aangeboden door de collega's van Broekhuis,ik was er verbluft en verrast van!!"
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende service"
"Niet alleen goed werk geleverd maar ook begrip voor mijn persoonlijke situatie."
Daarom ben ik enthousiast
"Alles netjes geregeld en afspraken na gekomen"
"Wij zijn eerst geholpen door Dennis? en daarna heeft Robin het over genomen, heel netjes ontvangen, alles duidelijk ook ruimte voor onderhandelen gehad wat prijs en extra's betreft. Goede inruilprijs voor onze "oude" auto gehad. Dus over de gehele behandeling zijn wij uiterst tevreden!!!"
Daarom ben ik enthousiast
"Correcte levering nieuwe auto"
"Na 10 maanden nieuwe auto, Hyundai Ionic 5, opgehaald, na enige misverstanden alles naar wens uitgevoerd."
Daarom ben ik enthousiast
"Gewoon fantastisch "
"Auto gebracht voor een 2 jaarlijkse onderhoud, omdat de auto nog maar weinig kilometers gemaakt had is er een onderhoud op maat gedaan waardoor de kosten aardig beperkt bleven."
Daarom ben ik enthousiast
"Perfecte service, aardige en gemoedelijke sfeer en deskundig personeel"
"Mijn 8 jaar oude Fiat 500 moest een APK keuring hebben. Tevens heeft de auto een service beurt gehad. Er moesten wat kleine dingen vervangen worden, daarover heeft men eerst telefonisch contact met mij opgenomen om dit te overleggen. Ook is de servicepas verlengd. Auto was netjes gewassen, al met al goede service en prettige sfeer!"
Daarom ben ik enthousiast
"De onvoorziene steekproef maakte het wachten langer."
"Op zich was ik voorbereid op een lange wachttijd. De ontvangst was prettig. En duidelijk. Zo ook de tussentijdse uitleg. De wachtruimte is goed, evenals de koffie. Helaas de wachttijd liep uit door de steekproef. Ik weet niet of er een personeelskantine is want een broodje of koek zou prettig zijn geweest. Voor zover ik kan beoordelen heb ik alle vertrouwen in de professionaliteit. Dat de auto schoongemaakt stond te wachten was fijn."
Daarom ben ik enthousiast
"Goede ervaring"
"Heb nu 5 jaar de auto, wordt goed geholpen bij de balie ( Frank) goed advies wordt er gegeven. Alleen vriend dat je na de beurt een week later voor de winter controle wordt uitgenodigd. Nu loop ik zonder gratis MUTS!"
Daarom ben ik enthousiast
"Heel tevreden!"
"Vriendelijk personeel. Ze luisteren goed naar je klacht of wens. later leggen ze duidelijk uit wat ze gedaan hebben."
Daarom ben ik enthousiast
"Ik ben uitstekend geholpen"
"Alles goed uitgelegd wat het beste is mij en de auto"
Daarom ben ik enthousiast
"Je wordt prettig geholpen. "
"De receptionist is vriendelijk en herkend je waardoor het contact makkelijk en prettig verloopt. Wel heb ik soms het gevoel dat ik meer geld kwijt ben dan in het verleden. Mogelijk komt dit ook omdat ik er minder gevoel bij heb. Ik krijg wel theoretische uitleg maar bij mijn vroegere garage liep ik gewoon de werkplaats in en praten de (hoofd)monteur mij bij en liet mij dingen zien. Dan kon ik met mijn eigen ogen zien wat er gebeurde."
Daarom ben ik enthousiast
"Snelle service"
"De werkzaamheden worden vooraf gecommuniceerd in binnen de afgesproken periode afgehandeld."
Daarom ben ik enthousiast
"Super vriendelijk geholpen!"
"We zijn super vriendelijk geholpen. Alles netjes geregeld en top service! Jesse is een top verkoper!"
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekend"
"Goed bedrijf, heel slim overgenomen met behoud van het “oude” personeel , zodat je weinig merkt van de overname. Tevens was ik in positieve zin verrast met de broekhuis pas."
Daarom ben ik enthousiast
"Klantvriendelijkheid top en kijken naar de mogelijkheden "
"Ik heb een zeer prettige ervaring gehad bij Broekhuis Zwolle. Men neemt de tijd voor je om te komen tot de suite keuzes en afwegingen worden uitgeluid tot dat er een goede keuze gemaakt kan worden. De klantvriendelijkheid en daadwerkelijk aandacht voor de mens geeft een positief gevoel en vertrouwen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"slecht"
"Broekhuis is te groot ,is er niet voor de klant . Auto voor een reparatie gebracht {airco nakijken }en bij vullen . s, morgens om 11 uur ontdekt de monteur dat hogedruk leiding airco stuk .en er is geen nieuwe voor auto te oud en model en merk wordt niet meer gemaakt in Nederland. dan verwachten wij daar een telefoontje over van uw kant . en niet pas middags om 16,30 . verder is er geen enkele poging van jullie kant gedaan om een oplossing te zoeken . wij zijn inmiddels over gestapt naar ander merk bij een bedrijf waar je geen halfuur aan de telefoon hoeft te hangen om een afspraak te maken voor een beurt +apk keuring"
Reactie van Broekhuis
Beste heer, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de door ons geleverde service. Wij willen graag het e.e.a. uitzoeken om te kijken wat er is mis gegaan en zo onze service verbeteren. Nu zien wij in uw klacht geen volledige naam of kenteken staan. Wij hebben deze gegevens nodig om uw klacht in behandeling te nemen. Heeft u voor ons uw NAW gegevens en kenteken van de auto zodat wij dit kunnen gaan uitzoeken. Wij horen graag van u. Met vriendelijk groet, Broekhuis Zwolle
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service, zowel aan balie, als in werkplaats."
"Langjarige berijder van Alfa Romeo´s, dus langjarige klant van Auto Palace geweest. Mijn tevredenheid over Auto Palace is met Broekhuis minstens geëvenaard. Verder niets toe te voegen aan samenvatting hierboven."
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende en snelle service"
"Snel geholpen en ook binnen de afgesproken tijd. Ook administratie van km stand in orde gemaakt"
Daarom ben ik enthousiast
"Gewoon prettig en goed"
"Afspraken worden nagekomen er wordt gebeld om te overleggen en auto is klaar op afgesproken tijd"
Daarom ben ik enthousiast
"Reparatie volgens afspraak uitgevoerd"
"Een maand geleden met de receptie ( Frank ) de afspraak voor een jaarlijkse beurt gemaakt. Omdat ik weinig kilometers maak, nu in 5 jaar 20.000 km, is in overleg met Frank over de uitvoering van de beurt en vervanging van onderdelen overleg geweest. Hierbij heeft Frank mij uitstekend geadviseerd wat noodzakelijk is en wat (nog) niet nodig is. Oftewel Frank denkt mee met de klant, wat ik als klant zeer waardeer."
Daarom ben ik enthousiast
"prima info en service"
"in een woord : uitstekend"
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer goed geholpen"
"Uitstekende zorg vanuit het personeel/adviseurs. Ik raad iedereen aan zijn/haar auto hier te brengen!"
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekend"
"Balie personeel vriendelijk en behulpzaam"
Daarom ben ik enthousiast
"Prettig geholpen "
"Klantvriendelijk en deskundig personeel"
Daarom ben ik enthousiast
"gewoongoed"
"zoals ik gewend ben om geholpen te worden met raad en daad met het kopen van een auto"
Reactie van Broekhuis
Hartelijk dank voor je bezoek en dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle