Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,9 gemiddeld
101 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"goed geregeld"

"afspraak boeken, weg brengen ophalen . Allemaal heel soepel. En auto netjes gewassen"

04-02-2025 | wim van barneveld, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Wim, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend"

"Prima ervaring bij het aankopen van onze nieuwe auto. Goede service, fijne zaak om een auto te regelen."

29-11-2024 | Bert, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Bert, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! We zijn blij te lezen dat u een prima ervaring heeft gehad bij het aankopen van uw nieuwe auto. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"makkelijk afspraak maken tijdig geïnformeerd goede service"

19-11-2024 | Frits, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Frits, Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over het maken van de afspraak, de tijdige informatie en de service. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

8

Daarom ben ik enthousiast

"helemaal tevreden"

"hele goede ervaringen al vele jaren"

19-11-2024 | Wim Kox, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk dank voor uw positieve review Wim! We zijn ontzettend blij te horen dat u al vele jaren goede ervaringen met ons heeft. Het is altijd fijn om te weten dat we in uw verwachtingen kunnen voorzien. Fijn dat u alsnog in een reactie aan ons heeft laten weten dat u mijn collega Ali als enorm prettig en positief ervaart in zijn rol binnen ons team. Ik zal zorgen dat Ali deze mooie review te lezen krijgt. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer voor u klaar. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede en nette Ford autodealer"

"Wel een aardige inruilprijs gekregen. Ford Kuga PHEV gekocht met weinig km op de teller. Toch wel een min puntje. Afleveringsbeurt van bijna €800 en de laadkabel ontbrak eerst maar toch snel gevonden maar alle banden waren niet op de juiste druk, onder de 2 bar, mag eigenlijk niet gebeuren. Voldoende keus in Plug in Hybrid. Verder zeer goed en prima overleg/ uitleg van en met de verkoper. Auto is prima afgeleverd verder."

09-11-2024 | Peter, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor uw mooie beoordeling Peter! Fijn te lezen dat de aankoop en aflevering al met al prettig is verlopen. Bedankt voor het delen van uw opbouwende kritiek over uw ervaring. Dit is voor ons een aandachtspunt dat we intern zullen oppakken. Gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga en veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Van Opel naar Ford!!"

"Samen met mijn vrouw gingen wij als tip van een vriend naar de Ford Focus kijken. Eenmaal daar viel het oog (van de vrouw) op de Ford Kuga. De adviseur Steven heeft ons toen goed geadviseerd en we hebben in 2 modellen gereden. Na de ritten hebben we nog wat informatie ingewonnen.Thuis gingen we het nog even goed overleggen, Maar omdat Steven meteen een goede prijs gaf voor onze auto was het einde van de middag al beklonken! Toen we we de auto hebben opgehaald hadden we helaas een storing aan de bandensensoren, Deze werden meteen vervangen voor nieuwe sensoren. Dus hebben wij een zeer fijne ervaring met deze garage. Steven bedankt!"

28-10-2024 | Dennis , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Dennis, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Fijn dat jullie vanaf het eerste contactmoment tot aan de aflevering zo prettig geholpen zijn door onze collega Steven. Ik zal zorgen dat hij deze leuke review te lezen krijgt. Veel veilige kilometers gewenst en veel plezier met jullie nieuwe auto! Graag tot de volgende keer dan staan we weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Prima geholpen, aflevering verdient wat extra aandacht"

"Voor de aanschaf van een jong gebruikte auto prima geholpen. Testrit was zo geregeld, maar vanwege de locatie wordt een kort ritje over de snelweg wel een lange testrit (dus dat overgeslagen). Uiteindelijk wel een deal gesloten ondanks dat er totaal geen ruimte voor onderhandeling was. Toch moeten we wel meegeven dat de aflevering echt wel wat meer aandacht vereist (ondanks een verbouwing/verhuizing). Het afleverpakket omvatte een poetsbeurt. Uiteindelijk wegens omstandigheden de aflevering zes dagen moeten uitstellen, dit hadden we negen dagen voor oorspronkelijke aflevering kenbaar gemaakt en verder afgestemd. Helaas bij aflevering een lege showroom aangetroffen en een auto onder een laag stof (met zelfs vogelpoep). Toen werdt medegedeeld dat de poetser al begonnen was toen we (negen(!) dagen voor oorspronkelijke aflevering) belde om de aflevering uit te stellen. Van andere Ford garages (overigens niet Broekhuis) zijn we gewend dat de auto netjes binnen stond bij aflevering, een uur voor aflevering nog even werd nagelopen met een poetsdoek en quickdetailer en onder een doek werd klaar gezet. Zelfs als de auto de helft koste van wat de huidige ons heeft gekost. De aflevering was dan ook echt een feestje. En dat hebben we bij Broekhuis totaal niet ervaren (de koffie/thee in papieren bekers benadrukt gevoel)."

20-10-2024 | Peter, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Peter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u de aflevering zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit prettige gesprek. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Buitengewoon slecht"

"Vijf weken geleden heb ik een keurige klachtenbrief per PTT post gestuurd. Daarin een opsomming van een jaar lang slechte ervaringen: gemaakte fouten: * loshangende slang na groot onderhoud; * foute km-stand doorgeven aan RDW zodat de suggestie ontstaat dat er met de km-teller is geknoeid; * geen zinnige ondersteuning bij een moeilijk uit te lezen storingsmelding: ga maar gewoon vakantie en kom langs als de melding zich weer voordoet; * ongeïnteresseerd (misschien wel ongelovig?) toen ik zelf de juiste storingscode had achterhaald. Dit alles zonder excuses en weinig weinig klantvriendelijke meedenken. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Ik heb het wel gehad met Broekhuis Amersfoort. En dat na drie auto's daar in onderhoud gehad te hebben. Dan heb je het als bedrijf wel bont gemaakt"

28-09-2024 | P., | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Wessels, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en willen u nogmaals onze excuses aanbieden. Zoals aangegeven staan we graag voor u klaar wanneer wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Ik blijf mij verbazen"

"In augustus een intake voor schade herstel gehad, het ontvangst door Mark was niet bepaald klantvriendelijk; "schade intake, daar heb ik helemaal geen zin in". Hoewel misschien met een knipoog bedoelt viel het niet in de smaak. Ik kon een maand later terecht om mijn schade te laten herstellen. Mijn Kuga kon ik in Amersfoort inleveren en dan zou hij met transport (hier later over meer) naar Utrecht worden gebracht voor schadeherstel. De dag van inleveren loop ik hetzelfde pand in, echter stonden er ineens Citroëns in de showroom, schijnbaar was het gehele bedrijf van Ford verhuist zonder mij te informeren. Gelukkig betrof het maar een paar straten verder maar dit telt wel op aan mijn steeds negatievere ervaring. Auto ingeleverd en Fiesta als leenauto in ontvangst gekregen. Een week later zou ik mijn Kuga weer komen halen. Echter ik werd de afgesproken dag niet gebeld. Zelf dan maar het initiatief.. Oh zou die vandaag af zijn... oja ik zie het nee meneer het wordt morgen. Dag erna werd ik gebeld door Mark. Jeej mijn auto is klaar! Bij aankomst bleek dat hij toch nog in de werkplaats stond. Dit zou nog 30/45 min duren. Oke nog even wachten dan. Na een half uur toch maar even vragen hoever ze zijn gezien ik mijn kind moest halen van het kinderdagverblijf. Oh meneer sorry hij wordt nu pas de garage in gereden. Inmiddels vrij geïrriteerd ben ik vertrokken. Een half uur later belt Mark. Ik vind de schade niet mooi hersteld dus hij gaat weer op transport naar Utrecht om de schade te herstellen. Vrijdag is hij denk ik klaar maar daar bel ik je nog over... Goed het is niet anders denk ik dan. Zaterdag haal ik mijn auto op. Ziet er keurig allemaal uit, echter blijkt er 155 km met mijn auto te zijn gereden. Ik heb een foto van de kilometerstanden gemaakt toen ik de auto inleverde. De auto is ook niet bij of afgetankt. Gezien mij is verteld dat mijn auto op transport is gegaan ben ik benieuwd hoe Broekhuis dit kan verklaren. Tot nu toe geven ze niet thuis..."

25-09-2024 | Roel, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Roel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Mocht u in de gelegenheid zijn, wilt u ons dan terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: amersfoort@broekhuis.nl of 033-4670511 Update 14-10-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

8

Daarom ben ik enthousiast

"Dienstverlening goed"

"Ik betreur dat de "thuisbreng- en ophaalservice" is vervallen. Er zijn leenfietsen beschikbaar. Deze zijn niet erg comfortabel en onvoldoende uitgerust (o.a. geen verlichting). De te overbruggen afstand is voor "niet-Amersfoorters" (Soest, Baarn) zeker voor ouderen lastig. Wellicht is het te overwegen overeenkomsten aan te gaan met lokale, niet merk-gebonden onderhoudsbedrijven die relatief eenvoudige controlewerkzaamheden kunnen uitvoeren en waar nodig op de Broekhuisvestiging kunnen terugvallen."

10-09-2024 | Teun, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Teun, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat u het betreurt geen optie te hebben gehad voor de haal en breng service bij uw laatste werkplaatsbezoek. Deze service hopen wij in de toekomst uiteraard weer aan te kunnen bieden, vraagt u hier naar bij het maken van uw volgende afspraak? Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goed geholpen door Lucas."

"We zijn tevreden met onze auto. Moesten twee zaken geregeld worden en is goed opgepakt. Dankjewel hiervoor Lucas!"

21-07-2024 | Rene, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Rene, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door Lucas. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede communicatie en inzichtelijke kosten"

"Onlangs voor het eerst geweest voor een reguliere (grote-) onderhoudsbeurt voor onze auto. Van tevoren was het al duidelijk wat dit tenminste kost. Ook is er direct gebeld wat nog meer nodig en optioneel was en wat hier de kosten van zijn. De factuur biedt inzicht in de prijzen per onderdeel en het aantal werkplaatsuren."

15-07-2024 | Stefan, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat uw eerste bezoek naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Geweldig"

"Een nieuwe For Explorer gekocht via Broekhuis Amersfoort. We werden erg vriendelijk te woord gestaan en begeleid door het aankoopproces. Verkoper (RIchard Blink) was te allen tijde bereid vragen te beantwoorden en ik kon altijd langskomen. Erg vriendelijk en toegankelijk allemaal. Geen vraag was teveel. In 1 woord top!"

10-07-2024 | Monique Schipper, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Monique, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Ford Explorer! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Richard, daar doen we het voor. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Top dealer"

"Fijne mensen, klant is koning. Top dealer"

08-07-2024 | Willem, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling en deze mooie woorden! Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prettige autobedrijf "

"Voor de eerste keer mijn auto laten keuren bij de ford garage , en alles is in overleg gerepareerd zonder poespas en recht door zee. (Dit moet nu gerepareerd en dit kan wel even wachten,en dit kost het.) Ik voelde me er prettig geholpen ,en ging met een glimlach weer naar huis Volgende keer maar weer bij broekhuis mijn auto laten keuren, Beviel me erg goed ,bedankt"

11-06-2024 | Michelle , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Michelle, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring naar aanleiding van uw eerste werkplaatsbezoek bij Broekhuis. We zijn blij om te zien dat u prettig geholpen bent en u met een glimlach naar huis ging! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prima deal"

"Goeie ervaring met Broekhuis in mijn geval met verkoper "Lucas Costa Soares " , Meedenkend en goed behulpzaam en niet opdringerig."

29-05-2024 | Fred Bouw, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Fred, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat uw ervaring met Broekhuis goed is en u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega is voor ons fijn om te lezen! Wij wensen u veel mooie kilometers en rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Een tevreden klant"

"Na enkele e-mails en telefonisch contact met Janwillem Littel een Ford Kuga PHEV gekocht onder voorwaarde dat de proefrit naar tevredenheid zou zijn. Dus gekocht zonder de auto gezien te hebben, wat toch wel een vreemd gevoel was. Na de overeenkomst is de auto kosteloos geleverd in Zuid-Limburg. De auto is precies zoals deze in de advertentie stond vermeld en de proefrit was perfect. We zijn zeer tevreden over Broekhuis Amersfoort."

26-05-2024 | Rob, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk bedankt Rob, voor deze mooie review. Dat u zeer tevreden bent doet ons erg goed om te zien. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en de auto precies was zoals u had verwacht! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Weer uitstekend geholpen "

"Ze nemen de tijd voor je en alles weer netjes geregeld"

29-04-2024 | Patrick , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u weer naar volle tevredenheid bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Fantatisch verkoop door Jan Willen Littel"

"Goede verkoop door Jan Willem, en fantatische hulp bij alles, uitleg en de bereidheid om de auto naar aanpasbedrijf B & S te brengen en te halen, goede tijd afspraken, dank voor al je hulp. Al met al een bedrijf, om terug te komen."

25-04-2024 | Hennie Hol, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Hennie, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Fijn om te zien dat u zo goed bent geholpen door Janwillem en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Fijn bedrijf "

"Goed geïnformeerd mensen"

25-04-2024 | Tony, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt Tony, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

8

Daarom ben ik enthousiast

"Tevreden na prettige onderhandelingen"

"Ruim aandacht voor vragen. Wij blijven bij deze garage!"

17-04-2024 | Peter Kerklingh, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Peter, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen en fijn dat we u een volgende keer mogen verwelkomen, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Aflevering Ford Kuga PHEV"

"Richard Blink heeft ons prima begeleid bij de aflevering van onze nieuwe Kuga!"

21-03-2024 | A.E. Koudijs, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Richard. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Aankoop occasion Ford Fiesta"

"Zeer correct behandeld door de verkoper Jan Willem Littel, vakkundig, spontaan, mee denkend aan oplossingen."

19-03-2024 | Hennie Hol, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Hennie, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Janwillem. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

9

Daarom ben ik enthousiast

"Goede deal en prima verzorgde aflevering van de auto"

"Aankoop gebruikte Mini. Zeer mooie auto en voor nette prijs aangeboden. Gemaakte deal naar volle tevredenheid en ook de aflevering verliep erg netjes. Dank Jan- Willem!"

14-03-2024 | Kennard, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Kennard, Van harte gefeliciteerd met uw Mini! Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

7

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijk en goed geinformeerd"

"Mijn auto moest voor een grote beurt. Ik werd direct geinformeerd over de kosten en zodra bekend was wat er moest gebeuren kon ik hierover beslissen. Met foto’s en een uitgebreid verslag werd ik geinformeerd. Via sms werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Prettige service!"

12-03-2024 | Jan, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk bedankt Jan, voor uw review. Dat u onze service als prettig heeft ervaren en de afspraak naar tevredenheid is verlopen doet ons goed om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Fantastisch geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe Ford."

"We zijn heel goed geholpen door Reinder bij het uitzoeken van een nieuwe auto. (Ford) Uiteindelijk zijn we geslaagd en rijden we nu in een mooie Ford Focus. Mooie prijs terug gekregen voor de oude Ford. Prima service."

05-03-2024 | Erwin Last, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Erwin, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Focus. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Reinder gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer tevreden"

"Afgelopen februari een Fiesta ST aangeschaft bij Lucas. Alles was duidelijk uitgelegd en voelde me meteen op mijn gemak. Achteraf bleek dat er nog veel aan de auto was vervangen dus ik kon met een gerust hart de weg op."

05-03-2024 | Floris, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Floris, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u zeer tevreden en goed geholpen bent doet ons erg goed. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Duidelijk en transparant "

"Wij kwamen voor een andere auto omdat onze auto mankementen begon te vertonen. Wij hadden een auto op de site gezien. Reinder heeft ons goed geïnformeerd, meegedacht en verder geholpen. Wij hebben een goede inruilwaarde gekregen en zijn blij met onze nieuwe auto."

28-02-2024 | Marloes, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Marloes, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende uw aankoop1. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

8

Daarom ben ik enthousiast

"Heel positief "

"Omgang met verkoper heel prettig"

27-02-2024 | J.W, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed om te zien dat u goed contact heeft gehad met onze verkoper. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

" Puma st x aanbevolen door Lucas"

"40 jaar BMW benzine motoren auto gereden Het werd tijd voor een hybride auto. BMW wordt dan een te dure auto. Ik ben naar Ford dealer Broekhuis gereden en ben geholpen door Lucas. Eerlijke en gedreven auto verkoper. Hij heeft mijn BMW goed ingeruild en de Puma geleverd,zoals ik hem hebben wilde. Ik ben zeer tevreden over zijn adviezen. Goede aflevering van de auto. Een aanrader om eens langs te gaan."

21-02-2024 | Hans, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Van harte gefeliciteerd met de mooie Ford Puma. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Lucas. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"HEEL PRETTIG "

"DE AUTO VOLDOET HELEMAAL AAN DE VERWACHTING.TOP SERVICE"

11-02-2024 | C VAN DIJL, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat de auto aan al uw verwachtingen voldoet. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"alles perfect geregeld"

"vriendelijk ontvangst, enthousiaste en amicale medewerker"

06-02-2024 | Jan Willem , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk bedankt Jan Willem, voor uw beoordeling. Wat een mooie compliment voor onze collega! Dat alles perfect gereld was doet ons goed om te zien. Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Verkoper probeert zijn best te doen"

"Ik heb het als minder gastvrij ervaren, na 1,5 uur rijden wordt er niets te drinken aangeboden. Na betaling wordt de auto buiten midden op het plein neer gezet, de verkoper legt de sleutel op de tafel en loopt niet eens mee naar buiten terwijl er net ….is afgerekend!! Helaas niet wouw gevoel kunnen ervaren bij aflevering.dat was jammer temeer omdat de verkoper uiterst vriendelijk is."

06-02-2024 | Alex, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Alex, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw review te bespreken. Bedankt voor dit prettige gesprek! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

8

Daarom ben ik enthousiast

"Complimenten voor Lucas"

"Proefrit verliep, zonder dat Lucas iets te verwijten viel, niet vlekkeloos. Dat had Broekhuis niet goed elkaar. Daarna heeft hij e.e.a. correct en met oog voor de klant opgepakt. Kortom, overall 4 sterren maar 5 voor Lucas."

30-01-2024 | Anoniem, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u zo'n goed contact heeft gehad met Lucas. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Amersfoort. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"onderdelen ruilen"

"alles op het hoogste niveau, raad ik aan"

30-01-2024 | chris, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt Chris, voor deze mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Mochten wij iets in de toekomst voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Top!"

"Janwillem Littel heeft ons uitstekend geholpen met de aanschaf van een andere auto!"

16-01-2024 | Henk, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Gefeliciteerd met uw aankoop Henk! Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Janwillem gedurende uw aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

8

Daarom ben ik enthousiast

"Prima "

"Een ford fiesta gekocht en een ford focus ingeruild. Geen opdringerige verkoper maar wel netjes te woord gestaan. Een acceptabel bod voor de focus ontvangen en na een proefrit en korte onderhandelingen tot een deal gekomen. Auto is netjes en conform afspraak afgeleverd. Al met al zeer tevreden. Alleen geen instructieboekje bij de auto."

09-01-2024 | Roelof Beijering. , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Roelof, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dit doet ons goed te zien. Het instructieboekje gaan we voor u in orde maken. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend "

"Twee weken geleden nieuwe Ford Fiesta st line gekocht bij Broekhuis in Amersfoort. Afgelopen zaterdag auto opgehaald. Prima ontvangst ná afspraak gemaakt te hebben met Richard en er werd alle tijd voor je genomen zowel bij aankoop als bij aflevering. Kan niet anders zeggen tot nu toe dat alles naar wens is verlopen."

09-01-2024 | Jurjen , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jurjen, Van harte gefeliciteerd met uw mooi Ford Fiesta. Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad gedurende uw aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Voor de eerste keer erg slecht"

"Had mijn afspraak voor een grote beurt gemaakt in oktober en kon pas in december terecht, dat was geen probleem. Had toen aangegeven dat er nieuwe ruitenwissers geplaatst moesten worden. Op de dag van het onderhoud duurde en duurde het totdat ik om 4 uur ging bellen en toen hoorde ik dat ze nog met de auto bezig waren? Ze hadden een klein lekje gevonden en moesten nader overleggen of dat acceptabel was. Uiteindelijk werd ik om kwart over 5 gebeld dat ik de auto kon halen, terwijl ze om half 6 dicht gaan! Maar waren er geen ruitenwissers opgezet. Ik werd daar kwaad over omdat ik dat had aangegeven in oktober. Ik kreeg uiteindelijk een leenauto mee, dat was wel fijn. De volgende dag kon ik de auto halen en zie ik op de factuur dat er ruitenwisservloeistof extra in rekening is gebracht. Ik vindt dit wel zo sneu, je betaald 450 euro voor een grote onderhoudsbeurt en dan krijg je dit er nog extra bovenop, het was niet veel geld maar het gaat om het principe. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat ik bij een onderhoudsbeurt ruitenwisservloeistof heb moeten betalen. Ik was erg teleurgesteld in deze gang van zaken mede dat er geen ruitenwissers waren en dat ik zelf moet bellen aan het einde van de dag over de status. Voor mij een eerste en wellicht laatste bezoek."

02-01-2024 | Eric van Eijk, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Eric, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben we u tot op heden niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, kunt u ons dan bellen of mailen. U kunt ons bereiken via: 033-4670511 of amersfoort@broekhuis.nl Update 03-01-2024: Inmiddels zijn we met u in contact gekomen. Nogmaals onze excuses. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Amersfoort. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prettigste autoverkoper ooit: Janwillem Littel"

"Zeer fijne ervaring bij Ford Broekhuis Amersfoort; deskundig advies gekregen van zeer aardige Janwillem Littel, die zich prima inleefde in mijn behoeften en een aantal passende auto-aanbiedingen deed. Voorzien van goede uitleg; dit gaf mij dit veel vertrouwen. Vandaag de auto afgehaald; ook dit keer weer een vriendelijke en helpende Janwillem, met oog voor de details en groot gevoel voor de 'mens' in mij als autokoper."

27-12-2023 | Herma, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Herma, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u de aanschaf en aflevering zo goed heeft ervaren met Janwillem. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
Heeft u een vraag? Wij helpen u graag verder.
Filteren