Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik niet enthousiast
"Occasion gekocht, verkoop ging prima. Afleverbeurt wat minder, niet gekeken of APK nog een keer voor 2 jaar kon (was door verkoper beloofd), nu APK tot 10 maanden na aankoop en niet een nieuwe APK. Bij afhalen auto (afleverbeurt was later ingepland) zo weinig benzine dat we moesten tanken om thuis te komen. Halve tank benzine was meer een kwart tank, niet het belangrijkste maar toch slordig. Wat mij het meest irriteerde was de vraag of het 'plingetje' voor het aan laten staan van je lichten uitgezet kan worden. Als ik namelijk de auto afsluit gaan de lichten uit en mijn vraag was of er dan nog stroom verbruikt wordt, zo niet dan graag kijken of 'plingetje' uitgezet kan worden. Ten eerste werd ik op vrijdag pas na half zes gebeld dat de auto klaar was, jullie zijn open tot 18.00 uur..niet iedereen woont in de buurt en kan vervoer regelen om binnen 20 minuten in Amersfoort te zijn maar dat terzijde, we waren toch van plan de auto zaterdag af te halen. Zaterdag weer gevraagd naar de lichten, niemand van werkplaats aanwezen diegene die ons hielp wist er niets van, snap ik. Dus ik heb maandag gebeld, eerst ruim half uur in de wacht, kan ik ook nog begrip voor opbrengen, kan druk zijn.. Gevraagd of 'plingetje' uitgezet kan worden en of het kwaad kan mijn lichten aan te laten bij afsluiten. Krijg ik als antwoord:"Ja, hoor 'plingetje' kan uitgezet worden, dan moet mevrouw bij het uitstappen de verlichting uitzetten, dit kunt u doen doen de ronde schakelaar naar links re draaien. Werkelijk!!! Omdat ik een vrouw ben betekent nog niet dat ik helemaal niets van auto's weet.. Ik ben een kwartier bezig geweest degene aan de telefoon uit te leggen wat mijn daadwerkelijke vraag was, uiteindelijk nog geen duidelijk antwoord, we denken dat u de lichten aan kan laten want als u afsluit gaat alles uit maar zeker weten doen we dit niet.."
Daarom ben ik enthousiast
"Tijdens onze zoektocht naar een andere auto zijn we door verkoper Jeftha Bakker heel goed geholpen. Hij nam alle tijd voor ons en na de proefrit genoeg gelegenheid om verder in gesprek te gaan."
Daarom ben ik enthousiast
"In 1e instantie geweldig voorgelicht door Stefan in Nijkerk. Op zijn advies naar Broekhuis Amersfoort geweest en daar heel goed geholpen door Jefta. Wij hebben een Ford Kuga gekocht en deze is inmiddels tot volle tevredenheid afgeleverd ."
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw mooie bericht! Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door Stefan in Nijkerk en Jefta hier in Amersfoort. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe auto! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of iets nodig hebben, staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Klantvriendelijk , correct en komen afspraken na!"
Beste Willem, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen u ook in de toekomst op dezelfde wijze van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Heel vriendelijk geholpen duidelijke uitleg. En uiteindelijk geslaagd met de aankoop."
Beste Monique, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u zo vriendelijk bent geholpen en tevreden bent met de duidelijke uitleg. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik niet enthousiast
"Na zeker 20 jaar trouwe klant bij Broekhuis te zijn geweest (alle auto's bij hen gekocht en alle jaarbeurten daar laten uitvoeren) blijkt mijn zoon een 200 euro goedkopere jaarbeurt voor zijn Ford te kunnen krijgen. Bij mijn volgende jaarbeurt nagevraagd hoe dit zit. Dan blijken er 2 jaarbeurten mogelijk: de Ford jaarbeurt of de Broekhuis jaarbeurt. Als ik mijn beklag hierover doe (ik had over de keuzemogelijkheid natuurlijk voorgelicht willen worden, en zou dan, na bestudering van de verschillen tussen de jaarbeurten zéker voor de goedkopere variant gekozen hebben) wordt er tot 2 keer toe uitgebreid op me ingepraat, alsof ik het allemaal niet zou snappen, en hoor ik geen excuses, totdat ik daar nadrukkelijk op aanstuur. Ik heb gevraagd of ze komende klanten eerlijk willen gaan voorlichten. Ik ben benieuwd of ze dit ook gaan doen en zal het blijven volgen."
Beste Ellen, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen om toelichting te geven over de verschillende onderhoudsbeurten en de daarbij behorende kosten. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Goed en snel geholpen."
Daarom ben ik enthousiast
"snel en vriendelijk behandeld en afspraken goed nagekomen"
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze service en dat alles volgens afspraak is verlopen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Duidelijk informatie vooraf wat de kosten zijn. Tijdspanne waarbinnen gerepareerd of vervangen moet worden. Op afgesproken tijd klaar. Prettig contact."
Beste Wim, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de duidelijke informatie vooraf, de tijdige afhandeling en het prettige contact. Daar doen we het voor. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, dan staan wij uiteraard graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Mooie showroom. Vakkundig en vriendelijke verkoper stond ons te woord. Bood ons een kopje koffie aan en gaf goede uitleg. We gingen met een goed gevoel naar huis."
Beste Mildred, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te zien dat u de showroom mooi vond en dat onze verkoper u vakkundig en vriendelijk heeft geholpen. We doen altijd ons best om klanten een fijne ervaring te bieden, en het is geweldig om te weten dat u met een goed gevoel naar huis bent gegaan. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"We zijn erg goed en vriendelijk geholpen door Steven. Het heeft wat langer geduurd voordat we alles financieel rond hadden, maar ze waren bij Broekhuis erg geduldig tot dat alles rond was. Steven nogmaals dank voor je hulp. Wij zijn in ieder geval enorm blij met onze nieuwe auto"
Beste Bas, Bedankt voor uw review en mooie beoordeling! We zijn ontzettend blij om te zien dat Steven u zo goed heeft kunnen helpen. Het is fijn om te weten dat de geduldige begeleiding tijdens het proces gewaardeerd werd. We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Ik ben erg blij met de aankoop van de nieuwe auto. De verkoopadviseur Siebe van Dijk heeft veel geholpen, veel ervaring en professionaliteit. De samenwerking was erg snel en succesvol. - bedankt! Broekhuis Amersfoort was een goede keuze!"
Beste Waldemar, Bedankt voor uw review! We zijn ontzettend blij om te zien dat u zo tevreden bent met de aankoop van uw nieuwe auto en dat Siebe u zo goed heeft kunnen helpen. We streven er altijd naar om een snelle en professionele service te bieden, en het is fantastisch om te weten dat dit in uw geval gelukt is. We hopen dat u nog veel plezier zult hebben van uw nieuwe auto! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Ik kreeg een goede uitleg over de onderhoudsbeurt en de uitgevoerde werkzaamheden. Er was ook nog een video-opname gemaakt met een nadere toelichting, dat was erg leuk om te zien. Complimenten voor Demi de monteur!"
Beste Bart, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Ook willen we u bedanken voor de complimenten voor Demi, dit waarderen wij enorm. Graag zien we u een volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Prima geholpen"
Bedankt Henk, voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Opnieuw een Ford gekocht bij Broekhuis Amersfoort. Fijne en betrouwbare verkoopadviseur, Richard Blink! Ford Broekhuis Amersfoort? Mijn bedrijf!"
Beste Ad, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u het contact met Richard zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag een volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Mijn vorige Broekhuis auto (Puma st-line) beviel zeer goed. Voor mij dus geen enkele twijfel waar mijn volgende auto (Kuga phev) vandaag moest komen. De zeer plezierige contacten met dit bedrijf en met name met verkoopadviseur Richard Blink gaven hierbij voor mij de doorslag. Richard heeft er voor gezorgd dat op mijn verjaardag(!) de Kuga werd afgeleverd en de Puma naar Amersfoort werd teruggebracht. Wat een service en wat een geweldig verjaardagskado. Nogmaals mijn complimenten voor Broekhuis Amersfoort en in het bijzonder voor hun fijne medewerker."
Beste Gerard, Bedankt voor uw review en mooie beoordeling! We zijn enorm blij om te zien dat zowel uw vorige auto, de Ford Puma ST-Line, als uw nieuwe Ford Kuga PHEV u zo goed bevallen. Het is geweldig dat de service van Richard zo’n positieve indruk op u heeft gemaakt. Wat een bijzondere manier om uw verjaardag te vieren, met de levering van uw nieuwe auto en de terugbrenging van uw Puma! Uw complimenten voor Broekhuis Amersfoort en vooral voor Richard betekenen veel voor ons. We zullen dit zeker met hem delen. We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Erg vlot geholpen. Doen veel voor de koper om tot een verkoop te komen. Zijn duidelijk is hun beleid en duidelijk over de auto's die ze in de verkoop hebben."
Beste Martin, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te weten dat onze verkopers u vlot hebben geholpen en dat ons beleid duidelijk voor u was. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe!~ Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende service, netjes en snel"
Bedankt Jordy, voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat u zo tevreden bent over de service. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"afspraak boeken, weg brengen ophalen . Allemaal heel soepel. En auto netjes gewassen"
Beste Wim, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Prima ervaring bij het aankopen van onze nieuwe auto. Goede service, fijne zaak om een auto te regelen."
Beste Bert, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! We zijn blij te lezen dat u een prima ervaring heeft gehad bij het aankopen van uw nieuwe auto. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"makkelijk afspraak maken tijdig geïnformeerd goede service"
Beste Frits, Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over het maken van de afspraak, de tijdige informatie en de service. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"hele goede ervaringen al vele jaren"
Hartelijk dank voor uw positieve review Wim! We zijn ontzettend blij te horen dat u al vele jaren goede ervaringen met ons heeft. Het is altijd fijn om te weten dat we in uw verwachtingen kunnen voorzien. Fijn dat u alsnog in een reactie aan ons heeft laten weten dat u mijn collega Ali als enorm prettig en positief ervaart in zijn rol binnen ons team. Ik zal zorgen dat Ali deze mooie review te lezen krijgt. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer voor u klaar. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Wel een aardige inruilprijs gekregen. Ford Kuga PHEV gekocht met weinig km op de teller. Toch wel een min puntje. Afleveringsbeurt van bijna €800 en de laadkabel ontbrak eerst maar toch snel gevonden maar alle banden waren niet op de juiste druk, onder de 2 bar, mag eigenlijk niet gebeuren. Voldoende keus in Plug in Hybrid. Verder zeer goed en prima overleg/ uitleg van en met de verkoper. Auto is prima afgeleverd verder."
Bedankt voor uw mooie beoordeling Peter! Fijn te lezen dat de aankoop en aflevering al met al prettig is verlopen. Bedankt voor het delen van uw opbouwende kritiek over uw ervaring. Dit is voor ons een aandachtspunt dat we intern zullen oppakken. Gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga en veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Samen met mijn vrouw gingen wij als tip van een vriend naar de Ford Focus kijken. Eenmaal daar viel het oog (van de vrouw) op de Ford Kuga. De adviseur Steven heeft ons toen goed geadviseerd en we hebben in 2 modellen gereden. Na de ritten hebben we nog wat informatie ingewonnen.Thuis gingen we het nog even goed overleggen, Maar omdat Steven meteen een goede prijs gaf voor onze auto was het einde van de middag al beklonken! Toen we we de auto hebben opgehaald hadden we helaas een storing aan de bandensensoren, Deze werden meteen vervangen voor nieuwe sensoren. Dus hebben wij een zeer fijne ervaring met deze garage. Steven bedankt!"
Beste Dennis, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Fijn dat jullie vanaf het eerste contactmoment tot aan de aflevering zo prettig geholpen zijn door onze collega Steven. Ik zal zorgen dat hij deze leuke review te lezen krijgt. Veel veilige kilometers gewenst en veel plezier met jullie nieuwe auto! Graag tot de volgende keer dan staan we weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik niet enthousiast
"Voor de aanschaf van een jong gebruikte auto prima geholpen. Testrit was zo geregeld, maar vanwege de locatie wordt een kort ritje over de snelweg wel een lange testrit (dus dat overgeslagen). Uiteindelijk wel een deal gesloten ondanks dat er totaal geen ruimte voor onderhandeling was. Toch moeten we wel meegeven dat de aflevering echt wel wat meer aandacht vereist (ondanks een verbouwing/verhuizing). Het afleverpakket omvatte een poetsbeurt. Uiteindelijk wegens omstandigheden de aflevering zes dagen moeten uitstellen, dit hadden we negen dagen voor oorspronkelijke aflevering kenbaar gemaakt en verder afgestemd. Helaas bij aflevering een lege showroom aangetroffen en een auto onder een laag stof (met zelfs vogelpoep). Toen werdt medegedeeld dat de poetser al begonnen was toen we (negen(!) dagen voor oorspronkelijke aflevering) belde om de aflevering uit te stellen. Van andere Ford garages (overigens niet Broekhuis) zijn we gewend dat de auto netjes binnen stond bij aflevering, een uur voor aflevering nog even werd nagelopen met een poetsdoek en quickdetailer en onder een doek werd klaar gezet. Zelfs als de auto de helft koste van wat de huidige ons heeft gekost. De aflevering was dan ook echt een feestje. En dat hebben we bij Broekhuis totaal niet ervaren (de koffie/thee in papieren bekers benadrukt gevoel)."
Beste Peter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u de aflevering zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit prettige gesprek. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik niet enthousiast
"Vijf weken geleden heb ik een keurige klachtenbrief per PTT post gestuurd. Daarin een opsomming van een jaar lang slechte ervaringen: gemaakte fouten: * loshangende slang na groot onderhoud; * foute km-stand doorgeven aan RDW zodat de suggestie ontstaat dat er met de km-teller is geknoeid; * geen zinnige ondersteuning bij een moeilijk uit te lezen storingsmelding: ga maar gewoon vakantie en kom langs als de melding zich weer voordoet; * ongeïnteresseerd (misschien wel ongelovig?) toen ik zelf de juiste storingscode had achterhaald. Dit alles zonder excuses en weinig weinig klantvriendelijke meedenken. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Ik heb het wel gehad met Broekhuis Amersfoort. En dat na drie auto's daar in onderhoud gehad te hebben. Dan heb je het als bedrijf wel bont gemaakt"
Beste heer Wessels, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en willen u nogmaals onze excuses aanbieden. Zoals aangegeven staan we graag voor u klaar wanneer wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik niet enthousiast
"In augustus een intake voor schade herstel gehad, het ontvangst door Mark was niet bepaald klantvriendelijk; "schade intake, daar heb ik helemaal geen zin in". Hoewel misschien met een knipoog bedoelt viel het niet in de smaak. Ik kon een maand later terecht om mijn schade te laten herstellen. Mijn Kuga kon ik in Amersfoort inleveren en dan zou hij met transport (hier later over meer) naar Utrecht worden gebracht voor schadeherstel. De dag van inleveren loop ik hetzelfde pand in, echter stonden er ineens Citroëns in de showroom, schijnbaar was het gehele bedrijf van Ford verhuist zonder mij te informeren. Gelukkig betrof het maar een paar straten verder maar dit telt wel op aan mijn steeds negatievere ervaring. Auto ingeleverd en Fiesta als leenauto in ontvangst gekregen. Een week later zou ik mijn Kuga weer komen halen. Echter ik werd de afgesproken dag niet gebeld. Zelf dan maar het initiatief.. Oh zou die vandaag af zijn... oja ik zie het nee meneer het wordt morgen. Dag erna werd ik gebeld door Mark. Jeej mijn auto is klaar! Bij aankomst bleek dat hij toch nog in de werkplaats stond. Dit zou nog 30/45 min duren. Oke nog even wachten dan. Na een half uur toch maar even vragen hoever ze zijn gezien ik mijn kind moest halen van het kinderdagverblijf. Oh meneer sorry hij wordt nu pas de garage in gereden. Inmiddels vrij geïrriteerd ben ik vertrokken. Een half uur later belt Mark. Ik vind de schade niet mooi hersteld dus hij gaat weer op transport naar Utrecht om de schade te herstellen. Vrijdag is hij denk ik klaar maar daar bel ik je nog over... Goed het is niet anders denk ik dan. Zaterdag haal ik mijn auto op. Ziet er keurig allemaal uit, echter blijkt er 155 km met mijn auto te zijn gereden. Ik heb een foto van de kilometerstanden gemaakt toen ik de auto inleverde. De auto is ook niet bij of afgetankt. Gezien mij is verteld dat mijn auto op transport is gegaan ben ik benieuwd hoe Broekhuis dit kan verklaren. Tot nu toe geven ze niet thuis..."
Beste Roel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Mocht u in de gelegenheid zijn, wilt u ons dan terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: amersfoort@broekhuis.nl of 033-4670511 Update 14-10-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Ik betreur dat de "thuisbreng- en ophaalservice" is vervallen. Er zijn leenfietsen beschikbaar. Deze zijn niet erg comfortabel en onvoldoende uitgerust (o.a. geen verlichting). De te overbruggen afstand is voor "niet-Amersfoorters" (Soest, Baarn) zeker voor ouderen lastig. Wellicht is het te overwegen overeenkomsten aan te gaan met lokale, niet merk-gebonden onderhoudsbedrijven die relatief eenvoudige controlewerkzaamheden kunnen uitvoeren en waar nodig op de Broekhuisvestiging kunnen terugvallen."
Beste Teun, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat u het betreurt geen optie te hebben gehad voor de haal en breng service bij uw laatste werkplaatsbezoek. Deze service hopen wij in de toekomst uiteraard weer aan te kunnen bieden, vraagt u hier naar bij het maken van uw volgende afspraak? Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"We zijn tevreden met onze auto. Moesten twee zaken geregeld worden en is goed opgepakt. Dankjewel hiervoor Lucas!"
Beste Rene, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door Lucas. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Onlangs voor het eerst geweest voor een reguliere (grote-) onderhoudsbeurt voor onze auto. Van tevoren was het al duidelijk wat dit tenminste kost. Ook is er direct gebeld wat nog meer nodig en optioneel was en wat hier de kosten van zijn. De factuur biedt inzicht in de prijzen per onderdeel en het aantal werkplaatsuren."
Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat uw eerste bezoek naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Een nieuwe For Explorer gekocht via Broekhuis Amersfoort. We werden erg vriendelijk te woord gestaan en begeleid door het aankoopproces. Verkoper (RIchard Blink) was te allen tijde bereid vragen te beantwoorden en ik kon altijd langskomen. Erg vriendelijk en toegankelijk allemaal. Geen vraag was teveel. In 1 woord top!"
Beste Monique, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Ford Explorer! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Richard, daar doen we het voor. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Fijne mensen, klant is koning. Top dealer"
Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling en deze mooie woorden! Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Voor de eerste keer mijn auto laten keuren bij de ford garage , en alles is in overleg gerepareerd zonder poespas en recht door zee. (Dit moet nu gerepareerd en dit kan wel even wachten,en dit kost het.) Ik voelde me er prettig geholpen ,en ging met een glimlach weer naar huis Volgende keer maar weer bij broekhuis mijn auto laten keuren, Beviel me erg goed ,bedankt"
Beste Michelle, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring naar aanleiding van uw eerste werkplaatsbezoek bij Broekhuis. We zijn blij om te zien dat u prettig geholpen bent en u met een glimlach naar huis ging! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Goeie ervaring met Broekhuis in mijn geval met verkoper "Lucas Costa Soares " , Meedenkend en goed behulpzaam en niet opdringerig."
Beste Fred, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat uw ervaring met Broekhuis goed is en u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega is voor ons fijn om te lezen! Wij wensen u veel mooie kilometers en rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Na enkele e-mails en telefonisch contact met Janwillem Littel een Ford Kuga PHEV gekocht onder voorwaarde dat de proefrit naar tevredenheid zou zijn. Dus gekocht zonder de auto gezien te hebben, wat toch wel een vreemd gevoel was. Na de overeenkomst is de auto kosteloos geleverd in Zuid-Limburg. De auto is precies zoals deze in de advertentie stond vermeld en de proefrit was perfect. We zijn zeer tevreden over Broekhuis Amersfoort."
Hartelijk bedankt Rob, voor deze mooie review. Dat u zeer tevreden bent doet ons erg goed om te zien. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en de auto precies was zoals u had verwacht! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Ze nemen de tijd voor je en alles weer netjes geregeld"
Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u weer naar volle tevredenheid bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Goede verkoop door Jan Willem, en fantatische hulp bij alles, uitleg en de bereidheid om de auto naar aanpasbedrijf B & S te brengen en te halen, goede tijd afspraken, dank voor al je hulp. Al met al een bedrijf, om terug te komen."
Beste Hennie, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Fijn om te zien dat u zo goed bent geholpen door Janwillem en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geïnformeerd mensen"
Bedankt Tony, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Ruim aandacht voor vragen. Wij blijven bij deze garage!"
Beste Peter, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen en fijn dat we u een volgende keer mogen verwelkomen, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik enthousiast
"Richard Blink heeft ons prima begeleid bij de aflevering van onze nieuwe Kuga!"
Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Richard. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat onze collega Jeftha Bakker u zo goed heeft geholpen en dat u de tijd heeft gekregen om alles op uw gemak te bespreken. We waarderen het vertrouwen en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort