Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

9,3 gemiddeld
60 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfecte behandeling"

"Gevraagde opdrachten netjes uitgevoerd geen klachten en tot de. volgende onderhouds beurt"

22-11-2022 | P.Pronk, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Een uiterst plezierig en als vakkundig ervaren bezoek"

"Ontvangst uitstekend. Het proces professioneel: voordat er tijdens 'de grote beurt' handelingen werden verricht, werd mijn mening gevraagd, zodat de klant - ik dus - niet op kosten werd gejaagd. En bepaalde extra's. b.v. een updating van de navigatie, werd in overleg aangebracht. Dit gold ook voor de uitbreiding van de Opel pechhulp. Mijn kwalificatie is dus niet zo maar gegeven."

20-09-2022 | Henk, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Duidelijke afspraken "

"Goede afspraken, belletje over de kosten, auto gehaald en gebracht."

13-09-2022 | Henrike Westhoff, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"dik tevreden"

"Heb mijn auto 's middags gebracht, kreeg een e-bike mee en kon de auto de andere dag weer ophalen nadat ik een telefoontje kreeg dat e.e.a. klaar was en werd meteen ingelicht over wat er zoal gedaan was."

09-09-2022 | A.J. Wijma, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Proffesioneel geholpen en goed geïnformeerd"

"Ik ben bij Broekhuis Ijselmuiden goed geholpen. Ze zijn transparant over wat zij doen en laten alle opties over aan de klant. Naar mijn idee ben ik goed geïnformeerd en geadviseerd."

05-09-2022 | Jan van Zeeburg, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet helemaal tevreden."

"Ik heb even gewacht met beoordelen omdat ik 2 keer na aankopen van de auto terug heb moeten komen voor dingen die voor aflevering al aangegeven waren. Dat is onnodig geweest. Daarbij heb ik Broekhuis mobiliteitsservice voor 1 jaar. Niets meer over gehoord of ik ben aangemeld. Het moet niet zo zijn dat ik als klant overal achteraan moet zitten of het geregeld is. Afspraken vooraf over de auto niet of niet volledig gedaan worden. vr gr, G.W.Eijk."

31-08-2022 | G.W., | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Eijk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen, spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij bedanken u voor uw feedback, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel IJsselmuiden

9

Daarom ben ik enthousiast

"Geweldige sevice."

"Prima geholpen,vakmensen aan de balie en in de garage TOP."

09-08-2022 | Johan, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Gewoon goede service"

"Goede service Duidelijk overleg Denken mee met klant"

08-08-2022 | H, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"prima"

"keurig"

02-08-2022 | e bloemink, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"prima service"

"."

01-08-2022 | Marleen van Alphen, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Tot volle tevredenheid."

"Onderhoudsbeurt en keuring van mijn Opel. Zoals gewoonlijk tot volle tevredenheid."

18-07-2022 | Ans, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende communicatie "

"Goede terugkoppeling en afstemming met de werkplaats"

12-07-2022 | Rob, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Behulpzaam personeel"

"Goed geholpen, mijn vragen werden goed beantwoord en een elektrische leenfiets mee. Top geregeld."

11-07-2022 | Henriette, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Top"

"Erg mooie Insignia voor een scherpe prijs gekocht. Uitstekend geholpen door Elvin en Ashlin."

28-06-2022 | Gilian , | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Veel kennis en technische specialisten die hun werk goed uitvoeren."

"Uitstekende organisatie."

28-06-2022 | A.A. Van Dijk, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"No nonsense en duidelijke afspraken. "

"Eerste kennismaking was een verrassing, verkoper Elvin was duidelijk en goed advies zonder losse eindjes en fijn mens om mee te praten. Zo zou ik vaker een auto willen kopen, beter dan die verschrikkelijke IVA “persoonlijkheden” elders."

20-06-2022 | Marcel C, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Kosten dit maal tegenvallend"

"+ Goede berichtgeving omtrent afspraak. + Redelijk eenvoudig voor client. - Kosten ditmaal, bougies na ca. 4500 km vervangen, ad €140,-."

14-06-2022 | RK, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Nog meer service dan verwacht."

"Van tevoren kreeg ik keurig een bericht over de kosten. Als je de auto achterlaat voor een reparatie of een beurt krijg je een leenfiets mee naar huis. Zelfs de mogelijkheid van een e-bike."

14-06-2022 | Hil Herweijer, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet goed"

"Kan mij niet meer vinden in die werkwijze."

09-06-2022 | Gerri van de Streek, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact gehad om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis IJsselmuiden

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer goed"

"Goede service Goed meedenken Afspraken worden goed nagekomen Erg prettig; van tevoren wordt met mij contact opgenomen over zaken die noeten gebeuren"

23-05-2022 | Jan, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede service en heldere afspraken"

"Goede uitvoering van jaarlijkse beurt. Kosten zijn inzichtelijk en meerprijs voor extra werkzaamheden wordt vooraf afgesproken"

23-05-2022 | Martijn, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede service"

"Klantgericht en goede service. Voor mijn Zafira gekozen voor de Broekhuisbeurt met APK. Netjes gebeld over de geconstateerde zaken en kosten."

18-05-2022 | gerbert, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed geholpen"

"Auto stond voor een apk en jaarlijkse beurt gepland. Ik zou de auto brengen maar accu bleek leeg te zijn. B 1 telefoontje naar broekhuis en deze kwam de auto halen. Auto kreeg zijn apk en jaarlijkse beurt en kreeg later op de dag keurig een bericht dat de auto klaar was en opgehaald kon worden. De auto rijd weer prima."

10-05-2022 | Wendy, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Wat een geweldige service"

"Wij worden altijd zeer goed geholpen met onze auto. Daarom komen we er altijd graag terug en hebben we onze nieuwe auto ook weer naar volle tevredenheid bij Broekhuis IJsselmuiden aangeschaft."

27-04-2022 | Marcel, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfect"

"De monteurs staan altijd voor ons klaar."

25-04-2022 | Henry Zuidema, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede service en zeer klant vriendelijk"

"Ik kom hier al jaren en hoop dat ook in de toekomst te mogen doen."

19-04-2022 | F Rigterink, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Héél tevreden!"

"Héél tevreden over onderhoud, afspraken en persoonlijke betrokkenheid!"

13-04-2022 | Mo, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Opdracht correct uitgevoerd"

"Ben al jaren klant bij Broekhuis Opel"

11-04-2022 | Helmich, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"9"

"Prima service en onderhoud uitvoering"

28-03-2022 | Frits, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede, professionele en duidelijke informatie en werkzaamheden."

"Ik ben op een duidelijke en goede wijze op de hoogte gebracht van hetgeen uit de APK en jaarlijkse beurt naar boven kwam. Ook duidelijke inschatting van de prijs en er werd goed meegedacht met mijn wensen en mogelijkheden."

24-03-2022 | A T Westendorp, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Weer prima onderhoudsbeurt en APK"

"Goede informatie wat er gedaan moest worden. Alles goed uitgelegd. Prima weer!"

22-03-2022 | Fam Bos, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"ben niet tevreden"

"een update na mijn eerste beoordeling. die gaat van 4 naar 5. mijn lage beoordeling was reden voor Broekhuis om een bericht te sturen. Er zou contact met mij worden opgenomen. Dat contact opnemen bestond uit een mail, lekker makkelijk. Bj mij is contact opnemen bellen met de persoon en bespreken hoe je aan de lage score komt. Ik heb zelf maar contact opgenomen en gezegd dat ik het antwoord een vestigingsmanager onwaardig vond. De auto was voor aflevering door de wasstraat gehaald in Leusden prima heb ik gezegd dan is dat een beetje mislukt. Wat ik heel kinderachtig vond is de opmerking over de 230V losse lader, dat had ik kunnen weten toen ik bij de auto keek en de lader was niet aanwezig had ik kunnen weten dat deze er niet bij zat. Ik heb gevraagd waarom de manager het niet gemeld heeft toen we over een 230V lader spraken, waarom heb je niet gezegd die zit niet bij deze Opel. Ik ben leek voor het zelfde geld ligt de lader elders. Wel heb ik in de mail bevestigd gekregen dat ook deze import auto een nieuw en zwaarder batterij pakket krijgt met dan weer 5 jaar garantie. Ja een import auto heel vervelend als je geen Duits kent. Ik heb gevraagd om een Nederlands instructieboekje maar die is niet te vinden binnen de Broekhuis organisatie. Maak een account aan en dan kun je een boekje downloaden zeiden ze bij Broekhuis. Maar liefst 264 pagina's telt zoiets en het schiet toch ook niet op met een digitaal instructie boekje. Ik zelf werk bij een dienst verlenend bedrijf en het zou mij de duvel doen als ik niet aan zo'n boekje kon komen. maar bij Broekhuis is dat anders als het niet lukte hoorden ze het wel. Dan de sleutel, op dit moment 26-03-2022 nog steeds geen reserve sleutel, heel vervelend. Ze hebben nog geen eens gebeld of de auto wel beviel. ik heb veel goedkopere auto's gekocht waar de verkoper na terug belde of de auto wel beviel, Broekhuis niet. Tot zover mijn ervaring met Broekhuis IJsselmuiden."

17-03-2022 | johan Boomker, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Boomker, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel IJsselmuiden

10

Daarom ben ik enthousiast

"vriendelijke en deskundige afhandeling."

"Als boven. Correcte en vlotte service. Alles bij elkaar laat het niets te wensen over."

09-03-2022 | D. Verloop, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima."

"De werkwijze van na een grondige inspectie en pas na overleg met de klant een kosten verhogende reparatie uit te voeren spreekt mij aan."

15-02-2022 | Go, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend!"

"Echt uitstekend, niets op aan te merken."

14-02-2022 | Cisca, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Vakkundig , vriendelijk en vlot "

"Vakkundig , vriendelijk en vlot"

08-02-2022 | Cees, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijk"

"In een half uur een renault zoë gekocht Vriendelijke verkoper"

08-02-2022 | Martin Van gils, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"we zijn zeer tevreden."

"wij zijn bijzonder aardig ontvangen en heel goed geholpen door de verkoper. na een mooi bod voor onze eigen Opel Corsa besloten wij te gaan voor de Opel mokka. heel tevreden mee ,en super fijn een hoge instap. dus chapeau, zijn zeer tevreden over Broekhuis."

07-02-2022 | Anton Pap, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Goed onderhoud en service"

07-02-2022 | Albert Klaasse, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Leuk bedrijf "

"Renault zoë gekocht Vriendelijke verkoper"

04-02-2022 | Martin Van gils, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren