Heeft u een klacht of vervelende ervaring gehad? Laat het ons weten!
Wat spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met Broekhuis.
U dagelijks zo goed mogelijk helpen, daar streven we naar. Om uw Broekhuis-ervaring positief te maken, zijn wij daarom benieuwd wat we de volgende keer kunnen verbeteren. Graag zoeken we ook samen met u naar een passende oplossing. We zouden het waarderen als u in kunt vullen wat u als vervelend heeft ervaren. Binnen 3 werkdagen zullen we contact met u opnemen. We staan voor u klaar!
Indien u een Private Leasecontract met ons bent aangegaan die is voorzien van "Het Keurmerk Private Lease" wijzen wij u op het bestaan de van Geschillencommissie Private Lease.
Vul hieronder uw gegevens in
Geschillencommissie Private Lease
Hoewel wij zullen streven om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en een eventuele aanleiding voor een klacht naar tevredenheid op te lossen, kunt u bij deze instantie terecht indien u het met onze oplossing of ons handelen oneens bent. Voor meer informatie over de wijze waarop u een geschil aanhangig kunt maken bij de Geschillencommissie en hoe dit vervolgens in zijn werk gaat, verwijzen wij u naar artikel T 5S van de toepasselijke algemene voorwaarden.
Correspondentiegegevens:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
www.degeschillencommissie.nl