Heeft u een klacht of vervelende ervaring gehad? Laat het ons weten!

Wat spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met Broekhuis.

U dagelijks zo goed mogelijk helpen, daar streven we naar. Om uw Broekhuis-ervaring positief te maken, zijn wij daarom benieuwd wat we de volgende keer kunnen verbeteren. Graag zoeken we ook samen met u naar een passende oplossing. We zouden het waarderen als u in kunt vullen wat u als vervelend heeft ervaren. Binnen 3 werkdagen zullen we contact met u opnemen. We staan voor u klaar!

Indien u een Private Leasecontract met ons bent aangegaan die is voorzien van "Het Keurmerk Private Lease" wijzen wij u op het bestaan de van Geschillencommissie Private Lease.

Vul hieronder uw gegevens in

De heer / mevrouw *
Slechts één bestand. 15 MB limiet. Geaccepteerde bestandsformaten: gif, jpg, jpeg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, mp4, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.

Ik ga er mee akkoord dat mijn gegevens enkel worden opgeslagen en gebruikt voor de doeleinden van dit formulier. Mijn gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld. Meer weten? Bekijk ons privacy statement

Geschillencommissie Private Lease

Hoewel wij zullen streven om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en een eventuele aanleiding voor een klacht naar tevredenheid op te lossen, kunt u bij deze instantie terecht indien u het met onze oplossing of ons handelen oneens bent. Voor meer informatie over de wijze waarop u een geschil aanhangig kunt maken bij de Geschillencommissie en hoe dit vervolgens in zijn werk gaat, verwijzen wij u naar artikel T 5S van de toepasselijke algemene voorwaarden.

Correspondentiegegevens:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
www.degeschillencommissie.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Bel ons 0341 - 751 100 Bekijk klantenservice pagina