Heb je een klacht of vervelende ervaring gehad? Laat het ons weten!
Wat spijtig om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met Broekhuis.
Jou dagelijks zo goed mogelijk helpen, daar streven we naar. Om je Broekhuis-ervaring positief te maken, zijn wij daarom benieuwd wat we de volgende keer kunnen verbeteren. Graag zoeken we ook samen met jou naar een passende oplossing. We zouden het waarderen als je in kunt vullen wat je als vervelend hebt ervaren. Binnen 3 werkdagen zullen we contact met je opnemen. We staan voor je klaar!
Indien je een Private Leasecontract met ons bent aangegaan die is voorzien van "Het Keurmerk Private Lease" wijzen wij je op het bestaan van de Geschillencommissie Private Lease.
Vul hieronder je gegevens in
Geschillencommissie Private Lease
Hoewel wij zullen streven om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en een eventuele aanleiding voor een klacht naar tevredenheid op te lossen, kun je bij deze instantie terecht indien je het niet eens bent met onze oplossing of ons handelen. Voor meer informatie over de manier waarop je een geschil aanhangig kunt maken bij de Geschillencommissie en hoe dit vervolgens in zijn werk gaat, verwijzen wij je naar artikel T5S van de toepasselijke algemene voorwaarden.
Correspondentiegegevens:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
www.degeschillencommissie.nl