Klaar terwijl u wacht en uw Personal Service Technician
Volvo Personal Service
Volvo blijft innoveren, nu met een nieuwe werkwijze voor in de werkplaats. Volvo Personal Service (VPS) is zo ingericht dat er niet 1 maar 2 monteurs tegelijk aan uw Volvo werken. Eigenlijk net als een pitstop. Hierdoor wordt er sneller en effectiever gewerkt in onze werkplaatsen. Zo wordt de gemiddelde reparatietijd verlaagd en heeft u persoonlijk contact met uw Personal Service Technician; de monteur die aan uw auto werkt.
Klaar terwijl u wacht
Doordat er twee monteurs tegelijk aan uw auto werken, is uw auto sneller klaar in de werkplaats. Hierdoor kunnen we de meeste reparaties en onderhoudsbeurten al binnen een uur voltooien. Een leenauto of onze breng- en haalservice worden hierdoor ook steeds minder nodig. U kunt er dan namelijk voor kiezen om in onze klantenwachtruimte plaats te nemen, waar u gebruik kunt maken van onze Wifi. Zo kunt u onbezorgd uw werk voortzetten en zodra uw auto klaar is weer uw weg vervolgen.
Personal service technician
Deze nieuwe service heet niet voor niks Volvo Personal Service, u heeft straks namelijk een Personal Service Technician als aanspreekpunt voor alles rondom het onderhoud aan uw Volvo. Uw Personal Service Technician is de monteur die standaard aan uw auto werkt, waardoor uw PST’er altijd de meest actuele status van uw Volvo weet. Na de servicebeurt kan de PST’er persoonlijk contact met u opnemen en veel verduidelijken als het gaat om technische werkzaamheden. Samen kunt u dan direct overleggen over de vervolgstappen. Het resultaat is persoonlijke, snelle, trefzekere en transparante communicatie.