Wat te doen bij pech onderweg
Pech of schade aan uw huur- of shortlease auto is altijd vervelend, daarom staat het team van Broekhuis Autoverhuur voor u klaar. Allereerst gaat uw gezondheid uiteraard voor. Zodra we zeker weten dat u zelf in orde bent, dan kunnen we samen bekijken hoe we de pech of schade het beste kunnen herstellen.
Binnen de openingstijden kunt u contact opnemen met de vestiging waar u het voertuig gehuurd heeft. Buiten de openingstijden kan er gebeld worden met het hulpverleningsnummer: 088 - 7511012.
Bent u wel op zoek naar pechhulp maar rijdt u niet in een huur- of shortlease auto, neem dan hier contact op. Heeft u pech of schade aan uw leaseauto? Neem dan hier contact op.
24/7 Mobiliteitsservice
Om u altijd op weg te kunnen helpen, staat er een team specialisten voor u klaar. Wanneer de huurauto niet meer kan rijden, belt u altijd met het hulpservicenummer dat u kunt vinden op de groene kaart. Dat nummer kunt u overdag en 's nachts bellen, ook vanuit het buitenland. De groene kaart vindt u in het mapje met autogegevens in het dashboardkastje.
Kunt u nog wel veilig rijden met de huurauto, neem dan tijdens kantooruren contact met uw Broekhuis Autoverhuur vestiging op. Samen met u zoeken de specialisten dan naar een passende oplossing.
Schade aan de huurauto?
Ontstaat er schade aan de huurauto, dan hebben wij altijd een ingevuld schadeformulier nodig. Het maakt niet uit of het schade door eigen schuld of verhaalbare schade is. In de huurauto vindt u in het mapje met de autogegevens een schadeformulier. Vul het schadeformulier volledig in en mail een kopie hiervan naar uw Broekhuis Autoverhuur vestiging. Stuur indien mogelijk foto’s van de schade mee.
Bereikbaarheid tijdens kantooruren
Heeft u vragen over gereden schade, de huurauto of andere zaken? Dan is het team van Broekhuis Autoverhuur op werkdagen bereikbaar van 8:30 uur tot 17:00 uur. Samen stemt u af wat de beste vervolgstappen zijn om u snel en veilig te helpen.