Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

9,1 gemiddeld
113 reviews
9

Daarom ben ik enthousiast

"Ook nu weer goed en deskundig geholpen."

"Ben zeer positief over de verleende service. Opmerkingen worden altijd serieus genomen. Bij het brengen van de auto heb ik nog een aanvullend probleem genoemd wat direct is opgepakt ondanks dat er voor mijn bezoek slechts een afspraak voor geringe tijd was ingepland."

15-11-2022 | Jan, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Klantvriendelijk en kwaliteitsgericht"

"Na het bezichtigen van een 2e hands auto kon er vrij snel een overeenkomst gesloten worden. Auto was beschikbaar met mooie opties en kilometerstand. Weliswaar wat krasjes, een deukje en scheur in de voorruit, werd de belofte gemaakt dit netjes op te lossen. Tevens 17 jaar oude auto mogen inruilen voor een redelijke prijs. Vervolgens met financiering de overeenkomst gesloten, waarbij de aanvraag ook spoedig verliep. Dan de dag van oplevering, alles snel en vriendelijk geregeld. En kregen de sleutels in handen. En niets is minder waar, een prachtige auto en bijna in nieuwstaat genieten we van elke kilometer. Nogmaals dank voor de service en prachtige auto."

14-11-2022 | M, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"een goed bedrijf"

"Ik ben er netjes geholpen door Jan willem en heb je een probleem aan de auto dan helpen ze je gelijk als het direct te verhelpen is."

08-11-2022 | Ton, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Enthousiast "

"We zijn al jaren een erg tevreden klant van Ford Amersfoort. We worden altijd vriendelijk en snel geholpen , en voor vragen kan je altijd terecht."

08-11-2022 | Atie, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Al jaren goede ervaringen!"

"Wij brengen (sinds wij Ford rijden) jaarlijks naar Broekhuis Amersfoort voor een jaarbeurt incl. keuring. Worden altijd keurig ontvangen, eventuele reparaties worden netjes vooraf besproken en uitleg gegeven waar nodig. Sinds dit jaar ontvang je ook een filmpje van de monteur die de auto onder de loep heeft genomen met uitleg wat hij/zij doet. Heel erg leuk. Ik kan Broekhuis Amersfoort zeker aanbevelen!"

04-11-2022 | Martijn, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Een prettige overeenkomst met de verkoper"

"De verkoper was spontaan en gaf een eerlijk verhaal over de 2 hand auto die we wilde kopen. Dit bedrijf is een goede uitzondering in de autobranche"

19-10-2022 | Theo, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Tevreden met het autobedrijf en de auto."

"Ben al jaren klant en de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zijn top!"

12-10-2022 | Cor Lambrechts, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Alles volgens afspraak"

"De rekening valt me altijd tegen."

11-10-2022 | Dirk, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima geholpen"

"Vanaf het begin prettig geholpen met de aanschaf van de focus."

10-10-2022 | Rob Rob de groot, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Alles goed en netjes geregeld "

"Goed en netjes behandeld"

03-10-2022 | Cees, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Gewoon goed geholpen"

"Vriendelijk geholpen door de verkoper, neemt alle tijd om je wensen te bespreken en te adviseren. Aflevering verloopt ook prima, wordt goed de tijd genomen om een en ander uit te leggen over de auto."

02-10-2022 | Harry van Soeren, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"Uiteindelijk richting tevredenheid!"

"Mooie auto aangeschaft bij Ford Broekhuis. Uiteindelijk waren er wat zaken die niet klopte/misverstanden en dit werd gelijk ook toegegeven, maar 1e instantie zeiden ze, dat ze er weinig mee konden doen. Na wat heen en weer praten zijn we er tot op heden goed uitgekomen en word de auto ook op een aantal punten hersteld. Verder nette beschaafde verkopers en goed verzorgd bedrijf!"

29-09-2022 | Ed, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede service en vakbekwame mensen "

"......"

26-09-2022 | Volker , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Altijd goede service, kom hier al jaren."

"Mijn Ford had problemen met de temperatuur en moest apk gekeurd worden. Eigenlijk zonder afspraak mijn auto langsgebracht en bijna binnen een dag de reparatie, apk en een beurt al weer gedaan. Zij hadden het druk en hebben toch alles snel uitgevoerd, top service! Puntje van aandacht zijn de hopeloos ouderwetse leenfietsen zonder versnellingen. Misschien wat moderner spul aanschaffen in de toekomst. Heeft dus niets te maken met de service en klantvriendelijkheid, die is zoals altijd top!"

10-09-2022 | Martin, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima deal gemaakt"

"Spontaan binnengelopen en onze Ford van 4 jaar oud ingeruild voor een nieuwe. Binnen een half uurtje geregeld. Prima geholpen door Janwillem"

05-09-2022 | Erik, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Een en al verbazing"

"Tijdens grote beurt werd filmpje gemaakt waarin o.a. getoond werd, dat de accu vervangen diende te worden. Vond ik vreemd, daar die afgelopen januari al was vervangen. Dat gemeld hebbende werd er afgesproken, dat de accu onder garantie toch zou worden vervangen. Bij het ophalen van de auto constateerde ik, dat er niets over het vervangen van de accu in de papieren/ factuur was te vinden. Bij navraag bleek de accu niet vervangen te zijn. Men had hem na demontage nogmaals gemeten en toen geconstateerd, dat hij alleen opgeladen diende te worden. Het opnieuw meten werd gedaan omdat het een garantiegeval was. Er zou een briefje moeten zijn met daarop de resultaten van de tweede meting, maar dat werd helaas niet gevonden. Uit coulance bood men aan dat ik over b.v. een week nogmaals langs mocht komen om een gratis accumeting te laten verrichten. Toen ik vroeg waarom er niet meegedeeld was dat de accu niet vervangen was en ik dit zelf moest ontdekken, bleef men mijnwet antwoord schuldig en werd er verwezen naar de garantiebepalingen van de fa. Broekhuis. 35 jaar klant bij de achtereenvolgende Ford dealers in Amersfoort en dan zo behandeld te worden, dat maakt duidelijk dat de meerwaarde van de merkdealer een achterhaalde zaak is. Een dag later werd ik gebeld en kreeg ik de boodschap, dat men begrepen had, dat ik niet te spreken was over de gevolgde procedure en intern er nog eens over gesproken hadden en alsnog met het voorstel kwamen, dat de accu alsnog vervangen gaat worden."

30-08-2022 | M.O.C., | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste klant, Inmiddels hebben wij contact met u gehad en het verloop van de garantiebepalingen met u besproken en tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Amersfoort

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend"

"Mijn ervaring is tot op heden goed (maar zou kunnen veranderen?)"

30-08-2022 | Hans Roestenburg, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijk, vakkundig en klantgericht "

"Dankjulliewel voor de prettige manier van zaken doen! Klantgericht, vakkundig en vriendelijk! Blij met het herstelwerk!"

28-08-2022 | L, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende service "

"Werdt meteen goed geholpen en koffie aangeboden goede uitleg van de nieuwe auto"

18-08-2022 | Piètro Kools, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Kut "

"Nooi meer"

16-08-2022 | Jan jansen , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"prima geholpen !"

"na in het begin wat moeizaam contact uiteindelijk tevreden over de snelheid, prijs en uitvoering van de reparaties aan de Fiat."

10-08-2022 | Elly, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"uitstekend"

"perfecte ontvangst auto perfect schoon van binnen en van buiten afgeleverd tot de volgende jaarbeurt"

09-08-2022 | Jan Willem de Kruijff, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Goed "

"De mensen zijn niet opdringerig en gewoon rustig, zij denken met je mee."

08-08-2022 | Hennie Meerbeek, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede en correcte service"

"."

02-08-2022 | Ype, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Geweldig"

"Ze krijgen van ons een 10. Denken goed mee, vragen niet de hoofdprijs. Vriendelijk. Wat wil je nog meer?"

26-07-2022 | Greet, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Erg te spreken over de video met uitleg van de monteur over de reparatie."

"Duidelijk verhaal waarom een onderdeel aan vervanging toe is."

25-07-2022 | Jolmer , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Professioneel"

"OPK met klein onderhoud. Digitale afspraak kon op verzoek naar voren worden gehaald. Sleutel voor leenfietsen lag bij aankomst klaar. Er werd gebeld om een aantal kleine punten door te nemen en er werd gebeld dat de auto weer opgehaald kon worden. Vriendelijkheid en snelheid bij de receptie."

25-07-2022 | Eric , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer correct geholpen, is mijn vertrouwen waard!"

"Uitgebreid voorinspectie rapport toegezonden, waarna ik zelf kon aangeven wat ik wel en war niet door de garage verholpen wilde laten worden."

18-07-2022 | Henk Speksnijder, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfect"

"Al 49 kom ik bij de ford dealer in Amersfoort. Al 49 jaar in volle tevredenheid. Wordt tijdens de servicebeurt op de hoogte gehouden. DI TEVREDEN"

18-07-2022 | Joop, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Broekhuis maakt waar wat ze hebben beloofd"

"De ontvangst bij de receptie en de afhandeling van de servicebeurt verliep volgens de afgesproken planning. En als je wacht is er in de ontvangstruimte volop koffie en thee beschikbaar."

04-07-2022 | Pieter, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"goed en netjes"

"We wisten wat we wilde en dat scheelt natuurlijk ook voor de verkoper. Auto stond netjes gereed en alles keurig afgewikkeld. Met trots een goede deal mogen sluiten."

29-06-2022 | Marc, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Fijne Ford dealer"

"Mijn Kuga 2 jaar oud, moest een onderhoudt beurt hebben. Wilde daarop wachten, oeps, de auto moest een of andere software update hebben, dat meer tijd in beslag zou nemen. Werd keurig naar Vathorst gebracht en later op de dag opgehaald. Werd door het prettig personeel goed geholpen en de auto stond schoon te wachten."

28-06-2022 | Karel , | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"goede service"

"Een Dealer is wel prijzig maar altijd goed hoef nooit terug voor kleine dingen.is altijd oke"

28-06-2022 | mario, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Super goede service!"

"Door verkoopadviseur Erik-Jan is goed geïnventariseerd wat mijn wensen waren. Deze vervolgens goed omgezet naar de meest ideale auto. Nadat deze auto na 3 weken door een pyromaan onder handen was genomen heeft hij weer opnieuw goed meegedacht en gezocht. In de tussentijd is door de werkplaats zelf ook ruimte gecreëerd om de nieuwe auto op tijd voor de vakantie klaar te krijgen. Erg goede service door het hele bedrijf heen."

22-06-2022 | Sandra e, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service, eerlijk en betrouwbaar "

"Al jaren kom ik daar vol vertrouwen me auto’s brengen. Service gericht en eerlijk. Kwaliteit kost geld maar het is het gewoon waard om te weten dat je auto in prima staat terug krijgt zonder dat je de factuur niet kan begrijpen"

20-06-2022 | Peter, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer tevreden zoals altijd."

"Zeer tevreden zoals altijd. Zijn er ook echt op vooruit gegaan. Moest nog een keer terug komen, i.v.m. onderdeel niet op voorraad, maar hoefde ook daarna pas te betalen. Vroeger was dat echt niet de situatie. Verder kan je een filmpje zien met het onderdeel wat stuk is. Ook netjes geregeld dus. Kortom Top! Waarom geen 10? Altijd verbeterpunten te vinden, sorry... In Veenendaal krijg je een leen auto mee, zonder extra kosten. Dat is dus net iets meer service, dan een leenfiets of breng- en haal service."

14-06-2022 | Anoniem, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"vriendelijk personeel, helaas liepen de afspraken niet helemaal goed."

"Vorig jaar is mij verteld dat ik dit jaar een nieuwe distributieriem moest hebben en ik daar rekening mee moest houden met de keuring/service beurt. Bij het inleveren van de auto voor de APK/servicebeurt was hier niets over bekend bij de garage??? Dit betekende dat de garage langer tijd nodig had dan ze op hadden gerekend, voor mij nu geen probleem omdat ik de auto die dag kon missen maar wel voor de medewerkers even lastig. Uiteindelijk alles goed gekomen en zeer tevreden over de medewerkers die het opgelost hebben, toppie dat je naar huis gebracht kan worden en gehaald."

14-06-2022 | Selma de Laak, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Onderhoud op adequate wijze uitgevoerd. "

"Op vakkundige en prettige wijze geholpen"

14-06-2022 | Gerard de Jong, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"Duidelijke afspraken, die worden na gekomen. "

"Prettig."

13-06-2022 | A. Van Riel, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Veel fouten, deels opgelost"

"Fouten deels opgelost. * Aan balie is aan het Ford assistance gold certificaat document een formulier geniet waaruit werkelijke km stand blijkt. * Idd fout gemaakt wat kosten betreft. E 42,57 na paar dagen geretourneerd. Echter geen nieuwe factuur gezien. * Klok bijwerken wordt alleen bij zomer/wintertijd gedaan. 1. In mail een APK oproep bericht ontvangen. Meteen afspraak gemaakt en bevestigd gekregen voor servicebeurt incl. APK. Paar dagen later weer een uitnodiging een afspraak te maken ... HUH? Ff gebeld ... afspraak stond niet in de agenda bij Ford. Hoogst vreemd. Gelukkig nog net een afspraak OP de vervallende APK datum kunnen maken. Bij deze telefonische afspraak aangegeven dat ik graag een leenfiets mee wil, kreeg in de digitale bevestiging de melding: Leenfiets: NEE. Nou, daar zakt je broek toch van af ... 2. Op het Ford Service / ford assistance gold certificaat document staat een oude kilometerstand ingevuld. Nu moet ik weer terug om een juiste op te halen. Als het niet belangrijk zou zijn zou dat niet ingevuld hoeven worden. 3. Digitaal een hele APK checklist ontvangen en nagekeken wat er zo gedaan wordt. Er staat o.a. klok op juiste tijd zetten. Dit is niet gebeurd, mijn klok loopt nog steeds 10 min. voor. Waardoor ik mij afvraag hoe serieus zo'n lijst eigenlijk is ... doen alsof ze alles tot in de puntjes doen, maak het dan ook waar. Hierdoor vraag ik mij af wat ze nog meer hebben aangevinkt, maar niet gedaan hebben. 4. Verder kreeg ik volgens mij de uitnodiging E199 voor een beurt incl. APK ... ik was dan ook verbaasd dat de beurt incl. APK hoger was. 5. Fijn dat je gebeld wordt om te vertellen wat ze willen gaan doen ... hoogst vreemd dat ze dan melden dat ze dan de ruitenvloeistof bijvullen en dat dat gratis zal zijn en je er later toch voor blijkt te betalen. Bovendien had ik hem onlangs zelf al bijgevuld (veeeel goedkoper overigens dan bij Ford) dus veel had er niet bijgekund. Opgeteld houd ik er een wel heel wrange smaak aan over deze keer."

13-06-2022 | Regni, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren