Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,7 gemiddeld
58 reviews
8

Daarom ben ik enthousiast

"Vakkundig en afspraken worden nagekomen"

"."

24-11-2022 | WJ, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prettig zaken doen!"

"Na eerder hier een nieuwe Ford Mondeo te hebben gekocht en laten onderhouden, gekeken of mijn vrouw en ik, de overstap konden maken naar één gezamenlijke auto. Best wel een dingetje, aangezien niet iedere autodealer zit te wachten op twee auto's die worden ingeruild, zo bleek bij een paar andere merkdealers. Dit was voor Martijn geen enkel probleem. Wij hadden onze ogen laten vallen op een Ford Kuga, als potentiële kandidaat. Na een proefrit, kwamen wij beiden tot de conclusie, dat het een hele prettige en ruime auto is. Dezelfde dag nog elders naar een ander merk en type gekeken, maar de gedachten gingen toch terug naar de Ford Kuga. In het weekend de knoop doorgehakt en op maandag een goede deal met Martijn kunnen sluiten. Inmiddels hebben we al de nodige kilometers tot volle tevredenheid gereden. Broekhuis Doorn is door ons absoluut aan te bevelen!"

23-11-2022 | Fred, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Prettig en vlot contact."

"Netjes te woord gestaan aan de telefoon iedere keer. En de twee keer op locatie keurig, vriendelijk en netjes behandeld. Kortom, prettig zaken doen."

16-11-2022 | Ilse Smeltink, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend"

"Super goede service, breng en haal service. Super goede communicatie ."

07-11-2022 | Stefan, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer aangenaam!"

"Goed product, goede service en zeer aangenaam contact."

03-10-2022 | Reynaldo, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"betrouwbaar en allers volgens schema"

"De auto gebracht, vriendelijke ontvangst. Voor 08.00 uur gebracht, werd gebeld voor informatie over de evt. bijkomende kosten, werd verteld dast de auto pas om 17.00 uur klaar zou zijn, heb toen gevraagd of het eerder kon, omdat ik de auto daarom al zo vroeg gebracht had. Gelijk werd verteld dat ik om 15.00 uur kon komen. Prima dus."

27-09-2022 | M. Otterlo van, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht!"

"Kleine onderhoudsbeurt, nog geen vijf kwartier werk, 429 euro. Afzetterij, maar Broekhuis hanteert dit als standaardtarief voor een dergelijke beurt. Dus eerste en laatste keer. Kan namelijk veel goedkoper en nog beter ook."

26-09-2022 | Henk, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Mulder, Hartelijk dank voor uw review! Wij hebben contact met u gezocht maar kunnen u helaas niet bereiken. Wij voeren werkzaamheden altijd, ook in dit geval, pas uit na akkoord van de klant. Uw auto heeft het 2 jaar / 30.000km onderhoudsschema. Het voordeel van zo'n schema is dat je niet meer jaarlijks maar pas na twee jaar een onderhoudsbeurt en dus kosten hebt. De prijs van dit type onderhoudsbeurt ligt wat hoger echter kunt u hier dus weer 2 jaar / 30.000km mee voorruit. Daarnaast zit in deze beurt ook weer twee jaar lang Europese pechhulpservice inbegrepen. We komen graag in contact voor verdere toelichting. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

9

Daarom ben ik enthousiast

"Top service! "

"Van slechte ervaring bij de vorige garage naar een goede service bij Broekhuis Doorn! Na interesse in een auto werd ik gelijk goed en klantvriendelijk geholpen. Goede uitleg en bij onderhandeling ook vriendelijk gebleven. Persoonlijke wensen mbt aflevering en verwijderen van letters van achterklep zijn netjes uitgevoerd zonder extra kosten. Kortom zeer tevreden!"

19-09-2022 | Menno, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend geholpen. "

"Martijn van de Weerd heeft mij uitstekend geholpen. Ik had besloten om tweedehands een Ka+ te kopen, die ik op jullie website gezien had. We hadden al een offerte gemaakt, maar bleek de auto al verkocht te zijn. Martijn heeft wonder boven wonder bijna eenzelfde auto voor mij gevonden, en kon ik hier een proefrit mee maken. Dit was naar wens en besloot ik de auto te kopen."

12-09-2022 | Lilian, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijke verkoper en goede zorg"

"Deze maand mijn jongensdroom laten uitkomen. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Ford Mustang GT Een beest van een auto. De verkoper heeft mij een goede uitleg gegeven over de auto. Niet opdringerig. Leuk en vertrouwd was dat de verkoper zelf ook erg enthiousiast is over de auto en er vol met passie over vertelde. Ik kreeg zeker niet het gevoel dat dit alleen maar een verkooppraatje dan wel verkooptechniek is. Nu lekker genieten van de auto."

19-08-2022 | Stefan, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"Goed en plezierig"

"Kwaliteit van dienstverlening met een persoonlijke bejegening verdienen een compliment. Aandacht en meedenken tav onderhouds vragen."

18-08-2022 | Ron, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Dik voor elkaar."

"Goede en nette behandeling."

26-07-2022 | Cor, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Fijn meegedacht"

"Vlak voor onze vakantie wilden we een proefrit maken met een Ford Focus, deze was echter uitgeleend aan een klant (wat wel erg lang duurde, en dat voor dat de auto te koop stond). Timo heeft ons goed geholpen en heeft met ons meegedacht. Hij ging zorgen dat de auto op onze terugreis van vakantie er was zodat we een proefrit konden maken. Uiteindelijk was de auto die dag nog niet terug. Toen heeft Timo er voor gezorgd dat we een proefrit thuis konden doen zodat we niet zo ver weer terug hoefde te reizen. Ook de aflevering van de auto is thuis geweest en is allemaal goed verlopen. Wij waren erg blij met het meedenken."

20-07-2022 | Nick, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"prima service"

"Duidelijk overleg over uit te voeren acties en de daarbij behorende prijs. Ik ben een tevreden klant."

21-06-2022 | Wim Sterkenburg, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend geholpen"

"Na het verlopen van de ford options op onze vorige auto zijn wij overgestapt op een mooie Fiesta. Tijdens het zoeken naar de juiste auto voor ons heeft Martijn ons uitstekend bijgestaan met een persoonlijke aanpak en passend advies."

02-06-2022 | Peter, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfecte service en communicatie"

"Zeer goede service, conform afspraken en goede communicatie."

31-05-2022 | Bert, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed geregeld"

"Vriendelijk en voortvarend geholpen, zowel telefonisch als in de werkplaats. Fijn dat prijs vooraf duidelijk is en dat aangegeven wordt wat extra gedaan kan worden."

31-05-2022 | Jan, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer service gericht en absoluut klantvriendelijk "

"Na een ongelukkige omstandigheid met de oude ingeruilde auto dacht Timo mee in oplossingen. Appjes en telefoontjes werden snel beantwoord. Zo kon ik mijn nieuwe auto eerder rijden en werd hij later opgehaald voor de nog benodigde beurt. Een leenauto tot die tijd, geen probleem. Auto werd schoon gepoetst weer terug gebracht. Service optimaal. Hartelijk dank voor deze positieve ervaring!!"

30-05-2022 | A. Sandbrink , | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service"

"Zoals afgesproken onderhoudsbeurt. Met mij telefonisch afgestemd wat er ging gebeuren."

30-05-2022 | Rob, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service"

"Snelle reactie na mailtje over inruil huidige auto. Keurige ontvangst en nette onderhandeling. 2 weken later de auto's omgeruild. Verkoper had een vrije dag maar belde dit wel even netjes door. Had alles prima geregeld. Hopelijk is de after-sales ook goed; was bij de vorige auto prima."

26-05-2022 | Max Aardema, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Broehuis altijd goed"

"Mijn ervaring met broekhuis is goed half jaartje geleden mijn ford kuga ingerolen voor een Ford puma maar uiteindelijk toch weer ingeruild bij ford broekhuis Amersfoort voor weer een ford kuga vingale dus een andere auto maar wel een broekhuis auto"

16-05-2022 | Willem, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"een prettige, kleinschalige garage"

"een kleinschalige garage, waarbij het contact met werkplaats heel rechtstreeks verloopt."

28-04-2022 | Robert, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Elke keer wat"

"Beste lezer, Elke keer als ik naar deze garage ga is er weer wat. Vaak moet ik meerdere keren terug komen om mijn auto te laten repareren. Op zijn tijd komt dit door de garage zelf, maar wordt de fout niet erkend. Aangezien de garage niet de goedkoopste is. Ben ik hierdoor al wat geld verloren. Nu moest ik pas weer naar de garage en heb 250 euro af moeten tikken. Voor eigenlijk niks."

12-04-2022 | Vette auto, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig om te lezen dat u deze ervaring heeft. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn tot een oplossing gekomen. Fijn dat u, na ons gesprek, heeft aangegeven tevreden te zijn over Broekhuis. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

10

Daarom ben ik enthousiast

"Super!!"

"Fijn bedrijf! Uitstekend geholpen! Prettige en klantvriendelijke medewerkers! Ga zo door!"

11-04-2022 | Gerrie, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Gewoon goed"

"Zoals altijd helemaal zoals afgesproken"

05-04-2022 | Hennie van de Haar, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer tevreden over de service en vooral over het contact"

"Duidelijke afspraken die worden nagekomen. Als het anders loopt wordt ik geïnformeerd en wordt er een passend oplossing geboden."

29-03-2022 | Henk Jongsma, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Persoonlijk, betrokken, vertrouwd"

"Na het wisselen van een baan in het zakenleven voor een baan in het onderwijs, waarbij ook de leaseauto ingeleverd moest worden, startten we als gezin met drie kinderen (6 maanden, 4 jaar en 6 jaar) een zoektocht naar een geschikte auto. Aanvankelijk dachten we aan een MPV, maar uiteindelijk viel onze keuze op de Ford Kuga. Broekhuis Doorn had een prachtig exemplaar in de aanbieding. Slechts 43.000 km op de teller en zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant om door een ringetje te halen. Met Timo, de verkoopadviseur, was het contact snel gelegd. En dat bleef het. Snel, persoonlijk en niet opdringerig. Want dat wil je niet als je een grote uitgave gaat doen. Hij was bereid de auto een paar dagen voor ons vast te houden, we moesten immers uit Katwijk aan Zee komen. Na een proefrit op een zaterdag besloten we het te doen. Omdat we de week erna een weekend naar de Veluwe zouden gaan, wilden we heel graag met onze nieuwe auto. Timo heeft ervoor gezorgd dat de auto, bij uitzondering, op woensdagavond kon worden afgeleverd. Inclusief beurt volgens Ford onderhoudsschema, gloednieuwe APK en een volle tank brandstof. Ook was de auto van binnen en van buiten prachtig gepoetst. Maar dat was nog niet alles. Want de paar krasjes die erop zaten werden vakkundig weggepoetst. Het resultaat? Een prachtige Ford Kuga waar ik bij het showen al verschillende reacties heb gehoord in de trant van "Maar is hij tweedehands dan?" en "Wat ziet hij er prachtig uit!". Het weekendje Veluwe gaf extra glans doordat we met onze mooie nieuwe auto konden gaan. De kinderen zaten perfect (maxi cosi in het midden, twee kinderstoeltjes bij de ramen) en wij voorin ook. Tijdens het weekend even lekker een uurtje genomen om alle knopjes en het Sync multimediasysteem te leren kennen. Werkt super en snel. Het verbruik met dakkoffer op het dak viel me ook alleszins mee. Voor onze Ford Fiësta kregen we een heel mooi bedrag. Hartelijk dank Timo en collega's! We zijn er super blij mee!"

28-03-2022 | David, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Keurig geholpen zowel telefonisch als persoonlijk. "

"Keurig op de hoogte gehouden van reparatie d.m.v. Foto's en video."

28-03-2022 | Willem , | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"technisch perfect"

"Ook heel prettig: de auto was gewassen en vanbinnen gereinigd. Goede service!"

22-03-2022 | Gerard, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goed geholpen "

"Eerst wat onenigheid over de prijs later met elkaar een leuke prijs er uitgehaald ,de aflevering moet ik nog afwachten maar geloof wel dat het goed uitgevoerd word"

17-03-2022 | Jan, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Bedrijf waar de klant koning is!"

"Alle werkzaamheden weer tot volle tevredenheid uitgevoerd door enorm vriendelijke medewerkers!"

09-03-2022 | J.T. Aarssen, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"prima"

"Uitstekende financiële afhandeling. Auto zag er netjes uit ! Matige uitleg over het functioneren van de auto, wellicht ten gevolge van de corona virus. Wat mij tegen valt ik dat er geen Nederlandse handleiding bij zit. Ik vraag u beleefd om deze handleiding alsnog naar mij op te sturen"

01-03-2022 | dick van gasselt, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service!!"

"De APK en grote beurt-service gehad. Weer goed geïnformeerd tijdens het verloop van de service. Duidelijke info over kosten en werkzaamheden. Automatten waren weerschoon gezogen toen ik hem ophaalde. Heel vriendelijk personeel!"

23-02-2022 | Tineke, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima “dorpsgarage” laagdrempelig en prettig "

"Ik ben tevreden over hoe ik behandeld ben als klant van Broekhuis Doorn"

22-02-2022 | Geert, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Klant wordt gebruikt als pin automaat"

"Breng mijn auto voor het eerst bij deze dealer voor reguliere kleine beurt met voorafgesproken prijs. Doe ik al jaren bij een Ford dealer in een ander deel van het land. Komen er op de dag dat de beurt wordt uitgevoerd diverse voorstellen voor werkzaamheden achteraan met extra prijsopgave (remvloeistof vervangen, brandstofsysteem reinigen). Dat zijn toch gewoon planbare periodieke werkzaamheden die in de beurt moeten zitten? Maar het ergste is dat je de auto brengt met een goed werkende buitentemperatuurmeter en dat je de auto terugkrijgt met een niet meer werkende buitentemperatuurmeter. Als je ze dan vraagt om dat te herstellen dan vragen ze 70 euro om te onderzoeken hoe dat nu toch kan. Dat is niet wat ik gewend ben van Ford."

14-02-2022 | Eric, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, beste Eric Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen over de miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

10

Daarom ben ik enthousiast

"Op de klant gericht."

"Ondanks dat de levering van mijn Ford met ongeveer met een jaar werd uitgesteld heeft Martijn (vestigingsmanager) half Europa afgezocht om toch vorige week volledig volgens afspraak de exact gewenste auto aan mij leveren. Kijk dan word je nog eens bediend, terwijl een andere Forddealer bij mij in de buurt, na 3 keer bellen nog terug moet bellen voor een proefrit."

28-01-2022 | Peter, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende service!"

"Uitstekende service!"

28-01-2022 | Arie, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"prima"

"ik ben zeer tevreden over jullie"

26-01-2022 | j. l. a de jong, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service!"

"Rij al enkele jaren Ford via vestiging Broekhuis te Doorn. Dit tot grote tevredenheid! Prima service, klantvriendelijk en altijd alle aandacht. Voor zowel onze 'verkoper' Martijn vd. Weerd als overige medewerkers; onze dank!"

20-01-2022 | Erik, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

7

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijk en duidelijk"

"Vriendelijke, duidelijke gesprekken en afspraken"

11-01-2022 | Ad Polman, | Broekhuis Doorn | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren