Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer adequaat geholpen "
"Goed geholpen en geadviseerd. Goede service. Vriendelijk personeel"
Daarom ben ik enthousiast
"Goede service"
"Prima service en vakkundig geholpen. Goede prijs ook."
Daarom ben ik enthousiast
"Aangenaam en vriendelijk"
"Zeer positieve ervaring"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima"
"Goed overleg."
Daarom ben ik enthousiast
"Goede reparatie"
"Over de montage geen klachten wel over de wijze waarop de tijd wordt berekend. Op een zaterdag mijn auto gebracht voor vervanging achterlicht Unit. Bij prijs indicatie zou het een uur kosten ongeveer en 100 euro kosten. Opzicht geen probleem. Echter ik heb geklokt hoeveel tijd men bezig is geweest. Van het moment sleutel overdracht tot moment dat ik de sleutels terug kreeg. in totaal 25 minuten. Krijg wel factuur van 1 uur in rekening. Echter na reclamatie heeft men het opgelost en is de tijd gecrediteerd. Wel jammer dat het pas na deze review is gebeurt."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Niet accuraat en langdradig,onbereikbaar "
"Bij service beurt niet vermelden dat ik ook APK gekeurd moet worden binnen vier weken.Als ík dan ga bellen wordt ik tot driemaal niet binnen vijf minuten te woord gestaan.Na dat ik een dame heb gesproken die zij dat zij een terug bel verzoek ging sturen,nog anderhalf uur gewacht.En heb toen maar een andere garage gebeld.Deze had in 2 minuten een afspraak ingepland voor deze APK.Over drie dagen kan ik terecht .Bij broekhuis duurt een afspraak minstens vier weken.Mvg.E.M.Tolsma"
Daarom ben ik enthousiast
"Goed"
"Werd keurig op tijd gebeld dat hij klaar stond en wat de kosten waren"
Daarom ben ik niet enthousiast
"KLANT ONVRIENDELIJK "
"De vestiging Almere is telefonisch NIET bereikbaar,en balie medewerker BartJan Klomp Bueter doet loze beloften. TEL BEREIK;op 21 nov '22 getracht tel enkele aanvullingen door te geven voor mijn onderhoud afspr.van 22 nov..Resultaat 20 min.in wacht volgehouden,daarna toch maar naar contact centrum door geschakeld,betr dame betwijfelde of aanvullingen wel geplaatst konden worden,maar... zij ging een terug bel actie regelen.Broekhuis heeft niet meer gebeld.De genoemde balie medewerker hierop aangesprokenop 22 nov ; commentaar ''is een kwestie van geld. LOZE BELOFTEN ;Aan gen.balie nedew. gevraagd om historisch overzicht van mijn onderhoud.( analogie onderhouds boekje) Eerste leugen ;krijgt U bij als hard copy bij de onderhoud factuur.Tweede leugen t.t.v.afrekenen ;verwijzing naar een online overzicht op de website MIJN HYUNDAI.Resltaat ;na opbouw van een account op de site ''GEEN ONLINE OVERZICHT BESCHIKBAAR !!!!!!!Mijn overall conclusie ; BROEKHUIS NIET KLANT VRIENDELIJK ,NIET PROFESSIONEEL."
Reactie van Broekhuis
Beste Jack, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Onze vestigingsdirecteur heeft zijn contactgegevens achtergelaten, wij hopen u snel te kunnen spreken inzake bovenstaande. Met vriendelijke groet, Broekhuis
Daarom ben ik enthousiast
"Heldere en nagekomen afspraken "
"Auto na een succesvolle APK keurig en netjes afgeleverd"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service, fijn geholpen!!"
"Netjes alles volgens afspraak, keurig overleg van te voren over de meer kosten en als bonus hebben ze de auto gewassen en uitgezogen. Helemaal top!"
Daarom ben ik enthousiast
"uitstekend"
"Uitstekend"
Daarom ben ik enthousiast
"Perfecte service "
"We zijn heel goed behandeld door de verkoper. Hij was betrokken, luisterde goed en dacht met ons mee. Hij nam de tijd voor ons en we voelde ons zeer welkom! Ook toen de auto op gingen halen nam hij de tijd alle knopjes uit te leggen. En de dag erna werden we gebeld om te vragen hoe de auto bevalt. echt top!"
Daarom ben ik enthousiast
"alles prima verlopen."
"de auto nu 4 jaar in ons bezit. en we zijn over de afhandeling en onderhoud zeer tevreden."
Daarom ben ik enthousiast
"Mijn bezoek, de begeleiding en communicatie voldeed aan al mijn verwachtingen. "
"Vanaf het eerste bezoek heb ik me op mijn gemak gevoeld. Niet de typische verkoper die in je nek hijgt bij binnenkomst. Ik voelde me welkom en ben zeer prettig te woord gestaan. Het hele proces van proefrijden, offerte, koop en aflevering overtrof mijn verwachtingen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Vorige Hyundai (i.c.m. Peugeot) Broekhuis was beter."
"Zaterdag 5 november ben ik gekomen naar de Hyundai winterinspectie. Er heeft toen blijkbaar geen accu-check plaatsgevonden. Vrijdag 11 november krijg ik te horen bij de onderhoudsbeurt dat de accu niet goed is. Kosten circa € 380 Als ik de accu tijdens de winterinspectie had gekocht, dan was dit met korting. Ik kom met een volle tank ruitensproeiervloeistof (winter -60 graden), zie ik thuis op de factuur dat er ruitensproeiervloeistof is bijgevuld. Mijn nieuwe fles van 5 liter past er niet volledig in, heb nog een beetje over. Medewerkers van Broekhuis is het gelukt om toch nog bij te vullen."
Reactie van Broekhuis
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de punten opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere
Daarom ben ik enthousiast
"Transparante en prettige communicatie "
"Zoals momenteel met alles in de wereld was de levertijd voor onze auto ook langer. De dealer heeft ons altijd op een transparante wijze geïnformeerd over het proces / levertijden. De communicatie met de dealer was prettig en de dealer heeft met ons meegedacht bij een aflopend lease contract. Bij aflevering is er hard gewerkt om de auto zsm rijklaar te maken, zodat we kort daarna konden gaan genieten van onze auto! Nogmaals bedankt voor alles en tot de eerstvolgende servicebeurt!"
Daarom ben ik enthousiast
"Goede service"
"Werd zeer netjes geholpen"
Daarom ben ik enthousiast
"Zoals het hoort"
"Duidelijk afspraken die worden nagekomen"
Daarom ben ik enthousiast
"zeer tevreden"
"Mooie auto, 5 jaar oud maar in prima staat en goed schoongemaakt. Hele fijne service. Eerlijk , serieus en toch met humor."
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service "
"Prachtige auto gekocht. De heer Leeman heeft me prima geholpen, zowel bij de keuze van de auto als bij de technische uitleg. Elektrisch rijden is toch net even anders.."
Daarom ben ik enthousiast
"Vriendelijk, snel en deskundig geholpen"
"Vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd alle tijd voor je genomen. Uitleg van o.a. het navigatiesysteem werd uitvoerig gedaan. Een dag later werd er telefonisch nog geïnformeerd of alles O.K. was. De bijbehorende administratie is ook vlot afgehandeld. Een dikke tien voor dit bedrijf."
Daarom ben ik enthousiast
"Prima geholpen!"
"Ik waardeer het meedenken en de goede begeleiding wat betreft de koop van m’n nieuwe auto!"
Daarom ben ik enthousiast
"Boven mijn verwachtingen"
"Ik had bij het maken van een afspraak voor de eerste service beurt nog een vraag over de werking van iets. Daar heb ik van de monteur een keurig en duidelijk antwoord op gekregen. De mensen daar zijn erg vriendelijk. Ik kreeg de auto helemaal gewassen en uitgezogen terug. Super dus!!!"
Daarom ben ik enthousiast
"De aankoop verliep op een aangename manier!"
"Vakkundig geholpen bij Broekhuis auto's en een goede inruilprijs."
Daarom ben ik enthousiast
"Helemaal goed"
"Prima receptie, goede monteurs, wat willen we nog meer?"
Daarom ben ik enthousiast
"Alles perfect, precies volgens afspraak"
"onderhoud volgens afspraak en volgens prijsopgaaf"
Daarom ben ik enthousiast
"Professioneel werk "
"Dankzij professionele werk van dhr. H. Tielman mijn aanschaf van nieuwe auto is vlekkeloos verlopen. Klantvriendelijkheid, juiste kennis en behulpzaam - dit is mijn ervaring bij Almere Broekhuis. Compliment en Bedankt!"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima geholpen"
"De eerste beurt van mijn Hyundai voor ik op vakantie ging. Wel opvallend 2 dgn na de beurt, na getankt te hebben, kom ik de auto niet in. Elektronica compleet dood. Via dealer Hyundai pech service gebeld, na ca. 1,5 uur komt de ANWB hij sluit de auto even aan en hij start. De accu blijkt gewoon half vol te zijn. Dus rara waar deze storing vandaan kwam."
Daarom ben ik enthousiast
"Snelle en nette afhandeling."
"Snelle en nette afhandeling. Alles naar behoren uitgevoerd."
Daarom ben ik niet enthousiast
"There is room for improvement!"
"I am a new client and this is my first experience. I booked in for a service and to have the recall part replaced on my Hyundai. At the end of the appointment I was old they couldn't replace the recalled part, not enough time! This is very bad as I specifically booked to have this done during the same appointment. I also booked the appointment at the weekend so that I didn't need to take time off work. I was told to come back Monday. I took time away from work on Monday to go back, after 45 minutes of them working on my car, a I was told by the receptionist they ordered the wrong part and I will have to come back at another time. No apologies for the inconvenience, nothing! So this will be three trips (3x petrol, 2x taking time off work) for something that should have been completed in one appointment. This is terrible service, simply terrible by a dealership. I am still waiting to hear about my recalled part being fitted."
Reactie van Broekhuis
Dear Emma, Thank you for your review. This is very important to us. We have contacted you to discuss this. Sincerely, Broekhuis Almere
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer goed ontvangen en geholpen "
"Zeer goed ontvangen en geholpen, plus de aflevering van de auto was perfect"
Daarom ben ik enthousiast
"Afspraak nagekomen "
"Alles gedaan wat ik precies wilde"
Daarom ben ik enthousiast
"menig is dubbel"
"ik moet zeggen dat het werk aan de auto prima was en de mensen waren heel vriendelijk. Alleen vooraf ging het niet van een leien dakje. ik heb online de afspraak gemaakt met verzoek voor vervangend vervoer. Kreeg ik maar liefst 2 bevestigingen in de mail, één met vervangend vervoer en één zonder. Ik dus bellen om dit te checken maar je komt er niet doorheen, wel kreeg je de optie "toets 9 voor de klantenservice" Die wilde ik eigenlijk niet want dan krijg je iemand van een meldcentrum die van toeten nog blazen weet, maar na 20 minuten (!) toch maar op de 9 gedrukt. En ja hoor, "ik zit daar zelf niet, maar ze zullen het druk hebben, maar ik geef de boodschap door en ze bellen u terug" Never nooit meer terug gebeld natuurlijk. Dus ik ben maar op de bonnefooi naar de werkplaats gegaan en gelukkig hadden ze vervangend vervoer voor me klaar staan. Dus de service was goed, de bereikbaarheid een ramp !"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima"
"Goede ervaring prima afgeleverd, zelfs schoongemaakt had ik niet verwacht. Toppie"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Slecht....."
"Telefoon wordt niet opgenomen... Na de 5 e x bellen langst/ bijna 55 min aan de lijn moeten wachten. Onvoorstelbaar. Tegelijkertijd belde mijn man ook.... precies hetzelfde, niet opnemen etc. 3 wkn geleden krijg ik een e-mail waarin een aanbieding wordt gedaan van; FW: Beste heer/mevrouw Kuiper, stap nu over op de nieuwe Fiat 500 hybrid met €1.500 extra inruilvoordeel. 28 juli 2022. Ik bel; blijkt dat deze aanbieding niet geldig is, maar dateert van weken geleden. Zou hierover terug worden gebeld, wat denkt u, niet terug bellen natuurlijk. Na een wk zelf gebeld.....allerlei smoesjes waar ik nix voor koop. Afgelopen vrijdag ben ik terug gebeld, maar reed toen zelf in de auto, kon niet opnemen. Stil gaan staan, terug gebeld, maar helaas..... Zal morgen nog 1 laatste poging wagen. Al met al een hele slechte ervaring. Met vriendelijke groet, J Vegter-Kuiper."
Reactie van Broekhuis
Geachte mevrouw Kuiper, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere
Daarom ben ik enthousiast
"Al jaren een fijne persoonlijke benadering!! "
"Ik kom al ruim 5 jaar met mijn auto bij Broekhuis Auto’s. Altijd vriendelijk, meedenkend en service-gericht!"
Daarom ben ik enthousiast
"prima service"
"gewoon goed."
Daarom ben ik enthousiast
"Vriendelijk en adequaat en rustig geholpen"
"Bert van der Vegt heeft ons vriendelijk en adequaat en op een prettig rustige manier geholpen. (Het contact dat ik had met zijn collega’s over het steeds moeten uitstellen van de levering van de nieuwe auto was rommelig en niet zo prettig en het viel mij tegen dat het initiatief tot het op de hoogte daarvan blijven steeds van mij en niet van hun uitging.)"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima Service "
"Van het maken van de afspraak tot het wegrijden na de service het is allemaal prima en soepel verlopen."
Daarom ben ik enthousiast
"Super geholpen door Bambi en de monteur "
"Mijn eerste contact met de dealer verliep via Bambi zij heeft alles geregeld en wat zij niet wist ging zij vragen een topper voor jullie bedrijf net als dr monteur die mijn Hyundai tucson een beurt heeft gegeven en m’n 3e achterlicht heeftt vervangen hij nam de tijd voor me en beantwoordde al mijn vragen Kortom als zij representatief zijn voor broekhuis dan komt het zeker goed"
Reactie van Broekhuis
Beste Eric, Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en de situatie samen besproken. Met vriendelijke groet,