Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,0 gemiddeld
10 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima "

"We zijn als klant prima geholpen alle vragen werden beantwoord auto netjes afgeleverd"

14-03-2023 | G leusink , | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor deze mooie review! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enschede

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Leuke verkopers maar de zaak is groot voor goede service"

"Met het kopen van de auto had ik niet verwacht dat we een maand moesten wachten. Alleen omdat er een trekhaak onder moest. Op dit moment hebben we problemen met het automatisch open en dicht gaan van de deuren en nu moeten we 2 weken wachten tot we terecht kunnen. We moeten ons laten brengen naar Enschede en laten halen. Dat is 120 km totaal. Want vervangend vervoer kost geld. We hadden eigenlijk een andere auto op het oog, maar de site was niet aangepast dus hij was weg. Niet erg netjes. Dus maar een andere gekocht die ook mooi is maar wel weer bijna 3.000 duurder. We werden ook niet terug gebeld over een vraag. 3 dagen over gedaan. Dit vind ik ook slecht, de zaken gaan blijkbaar te goed. Erg jammer."

14-03-2023 | Monique, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht"

"Een Peugeot 5008 besteld. Op de dag van de aflevering erachter komen dat er geen parkeersensoren geplaatst zijn in de fabriek, om de simpele reden dat deze niet leverbaar zijn op dat moment. "Helaas zijn wij vergeten u hiervan tijdig op de hoogte te brengen, we hebben het mailtje hierover over het hoofd gezien". Na veel verzoeken gaan ze uiteindelijk toch achteraf ingebouwd worden. Helaas enkel qua geluid en niet qua beeld. Dit is blijkbaar niet mogelijk. We kunnen dus mensen naar de maan brengen, maar het is niet mogelijk om iets goed te herstellen aan een auto. Inmiddels maanden voorbij gegaan en moest er nog steeds contact worden opgenomen vanuit Enschede. Zelf maar weer erachter aan gegaan. Vervolgens met verschillende bedrijven contact gehad om een afspraak in te plannen. Allemaal enorm slordig, slecht gecommuniceerd en als klant krijg je te horen: Dit is het, doe het er maar mee. Je moet als klant zelf overal achteraan gaan, ze komen afspraken niet na. Je moet overal achterna bellen. Men weet niet waar je auto naartoe is gebracht, nadat ze de auto hebben laten ophalen."

14-03-2023 | Berry, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Berry, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen en zijn ermee bezig om dit op te lossen. Groet, Broekhuis Enschede

9

Daarom ben ik enthousiast

"Keurig geholpen"

"Afspraak maken simpel online, genoeg reminders voor de afspraak dag."

13-03-2023 | Tom, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enschede

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima bedrijf, uitstekende service"

"Prima geholpen en duidelijke uitleg over de gang van zaken. Vooral meedenkend met de klant."

02-03-2023 | B, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enschede

10

Daarom ben ik enthousiast

"Heel snel en uitgebreid geholpen"

"Ik kwam nog snel even voor een weekendje weg voor o.a. de bandenspanning. Na een check up kwamen er toch een aantal belangrijke zaken uit om veilig de weg op te kunnen en zelfs dat kon zonder afspraak voor het weekend nog geregeld worden."

27-02-2023 | Kim, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar! Groet, Broekhuis Enschede

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Onderhoud goed, service ontevreden"

"Al een paar jaar auto in onderhoud, de service was inclusief het updaten van de navigatie. Deze was vorig jaar niet goed of zeer onvoldoende uitgevoerd. Het toen al aangegeven. Bij het maken van de afspraak dit keer, ook weer aangegeven dat de navigatie niet voldoende is. Bij het ophalen van de auto bleek dat het weer niet gedaan is. Willen we het alsnog, dan even €200,- aftikken. Daarbij was de afspraak van hun kant verkeerd gepland en moest er iets anders verzonnen worden. Zo ontzettend jammer dit. We kregen wel een flesje wijn. Maar niet opgedronken voor het autorijden, daarbij we lusten geen wijn."

14-02-2023 | Herbert, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Herbert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij u gesproken en is er een afspraak gemaakt. Wij zien u graag op de afgesproken datum! Groet, Broekhuis Enschede

10

Daarom ben ik enthousiast

"wordt altijd goed en prettig geholpen."

"tot nu toe heb ik alleen telefonisch contact met U gehad. volgende week als het goed is kom ik op bezoek om de auto op te halen."

07-02-2023 | Wim van Holland, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Nog niet eerder zo'n manier service gehad"

"Via internet afspraak gemaakt, ging erg makkelijk. Maar ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat je foto's van de auto ontvangt via de mail, terwijl die in garage een beurt krijgt. Ook een kopie van de onderdelen die in deze beurt werden vervangen, plus de kosten hiervan. Ook foto's van de uitslag bepaalde testen en weet je vooraf wat de standaardbeurt gaat kosten. (Ook al schrok ik wel hiervan ). Ik begrijp ook wel dat alles duurder is geworden, maar toch ! Kreeg ook een Broekhuispas voor gratis kleine reparaties zoals lekke band, lampje vervangen and. Personeel was vriendelijk en behulpzaam."

30-01-2023 | J.B, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor je klaar! Groet, Broekhuis Enschede

10

Daarom ben ik enthousiast

"positief"

"Er is altijd tijd voor een vraag en/of uitleg"

23-01-2023 | anoniem, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Enschede

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren