Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geholpen."
"Wij vinden het jammer dat er niet vermeld werd dat de auto geïmporteerd was en dat in tegenstelling tot wat de verkoper beweerde de auto niet altijd bij Broekhuis in onderhoud was geweest."
Daarom ben ik enthousiast
"Dealer die met je meedenkt"
"Fijne dealer die met je meedenkt! Altijd eerlijk advies. Uiteraard moet een dealer ook geld verdienen en zijn onderdelen duurder dan bij een niet merk dealer. Voor mij als klant is de relatie ook belangrijk."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Nijkerk
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer tevreden over de service"
"Uitstekende mensen op de receptie"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima"
"Supervriendelijke verkoper die zijn afspraken nakomt."
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service. "
"Zeer positief. Vakkundig en vriendelijk personeel"
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekend"
"Heel prettig te woord gestaan ook telefonisch goed bereikbaar. Uitstekende service!"
Daarom ben ik enthousiast
"fantatisch bedrijf, en geweldige goede adviseurs"
"vanaf het eerste moment goed begeleidt door de verkoper, ze komen hun afspraken na in 1 woord geweldig"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service"
"Ik heb afgelopen jaar veel gezeur gehad met mijn ford. Koppelingsplaten kapot en lekstroom. Peter en Harold hebben mij daarbij goed geholpen. Gratis leenauto mee op vakantie. Ook de onderhandelingen van mijn nieuwe ford zeer prettig verlopen. Gewoon een topteam. Vr. Gr. Wytze van der Werf"
Daarom ben ik enthousiast
"Prettig en rustig geholpen"
"Bij onverwachte komst in het bedrijf met belangstelling benaderd door verkoper. Deze stemde aanbod van auto's duidelijk af op onze behoefte. Was niet drammerig en daardoor onze prettige ervaring."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zeer teleurstellend "
"Bij een grote beurt werd mijn accu slecht bevonden ( 4 jaar oud) Na een second opinion bij een accu specialist werd hij wèl goed gekeurd. Ze gaven me daar het advies om geen andere accu te nemen maar een andere garage. Omdat ik ook geen problemen had gehad met de vorst, geloofde ik de accu specialist. Wilde daarom ook geen nieuwe accu en toen raakte ik mijn pechhulp abonnement kwijt. Daar viel ook niet over te onderhandelen en omdat ik meer vertrouwen had in de accu specialist kreeg ik de opmerking om een andere garage te nemen. Zo lossen ze daar de klachten op."
Reactie van Broekhuis
Geachte mevrouw Harms, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en hebben u gesproken. Wij hebben tijdens het onderhoud doormiddel van onze officiële testapparatuur geconstateerd dat de accu slecht is. Het advies dat wij hebben gegeven is dan ook om deze te vervangen zodat u zonder problemen kunt blijven rijden. Dit rapport hebben wij u ook overhandigd. Dit reparatieadvies heeft u niet opgevolgd waardoor wij geen Opel Assistance pechhulp kunnen afgeven. U geeft aan elders tot een ander advies te zijn gekomen. Wij horen graag bij welk bedrijf dit is geweest maar tot op heden heeft u ons dit nog niet laten weten. Wij willen namelijk graag met deze partij in contact treden om dit te verifiëren aangezien onze meetapparatuur uiterst betrouwbaar is. Wanneer u bereid bent dit alsnog met ons te delen dan vernemen wij dit graag. Uiteraard bent u welkom bij ons op de vestiging of kunt u contact met ons opnemen via: 033-2457654 of nijkerk@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Nijkerk
Daarom ben ik enthousiast
"Klantvriendelijk"
"Wij hebben een prachtige opel gekocht bij broekhuis nijkerk. Het ging allemaal heel gemoedelijk en goede service. Wij zijn geholpen door een vriendelijke jonge man. Blij dat we deze grote stap hebben gemaakt."
Daarom ben ik enthousiast
"Fijne mensen"
"Niet opdringerig. Nemen de tijd voor voor je."
Daarom ben ik enthousiast
"Ben tevreden over de Jaarbeurt en APK"
"Goede service en redelijke prijsstelling. Snelle reactie bij maken afspraak. Als auto om 9 uur aanwezig moet zijn zou je toch mogen verwachten dat hij net na het middag uur weer kan worden opgehaald, terwijl ik na 4 uur gebeld werd dat auto weer opgehaald kon worden. De elektrische leenfiets werd gratis ter beschikking gesteld, alleen jammer dat de accu na 20 km leeg was. Service medewerker zei dat de accu hele nacht aan de kabel had gelegen, maar schijnbaar stond er dus niet genoeg stroom op het stopcontact of had men de kabel niet in het contact gestoken."
Daarom ben ik enthousiast
"Prima"
"Goeie betrouwbare verkoper Nette service"
Daarom ben ik enthousiast
"goede en fijne service"
"Mijn auto is op afgesproken tijd opgehaald en aan het einde van de weer netjes thuis bezorgd. zelfs na het melden van een klein probleempje werd dit alsnog snel opgelost."
Daarom ben ik enthousiast
"zeer goede ervaring"
"altijd keurig geholpen alles wat besproken is wordt netjes en goed opgelost."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Helaas , waar blijft de service"
"Wij zijn wel eens meer tevreden geweest in het verleden. Jammer genoeg was er al een probleem met het plannen van de onderhoudsbeurt, maar goed dan maar online als het niet meer gewoon kan. Dan kan je eindelijk een data plannen, ver weg, met een tijd, maar eenmaal op de dag aangekomen, blijkt het dat het wel eind middag kan worden voor de auto klaar was. Nadat mijn man zijn ongenoegen had geuit, was er een slimmere in het bedrijf die aanbood om mijn man door de regen naar huis te brengen, als de auto klaar was zouden ze bellen. Zoals afgesproken is dat gedaan en zijn we weer opgehaald. Het is zo jammer als je het vertrouwen wat kwijt raakt , als er dingen gebeuren zoals afspraken niet nakomen, je een auto verkopen , en je vraagt wel 10 keer, waar is het addertje, neeeee dat is er niet, maar dan blijkt die er achteraf wel te zijn, want we hebben een nieuwe auto gekocht, voor een leuke prijs, omdat het voorraad was, maar Nee, niks zeggen dat het de laatste mokka,s waren, die worden lekker niet meer gemaakt , maar nog steeds niks zeggen. Jammer , ons vertrouwen heeft een grote deuk gekregen. Familie van Dijkhuizen"
Daarom ben ik enthousiast
"Fijn geholpen en daarna keurig afgehandeld."
"Wij kwamen voor de Kuga Vignale en na twee uur was de koop rond. Bekijken, verschillen bekeken (wij reden al een Kuga) proefrit en daarna de aankoop goed doorgenomen. Na 14 dagen de auto opgehaald. Alles was keurig afgehandeld. De aflevering was goed. Kortom wij zijn zeer tevreden. Complimenten voor de verkoper, Christian Foppen."
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende ervaring."
"Zeer vriendelijke personeel en denken ook mee met oplossingen. Houden de klant netjes op de hoogte omtrent onderhoudsbeurten."
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende service"
"Ik ben heel erg tevreden over de onderhandelingen en de aflevering van mijn ford kuga. Bedankt peter en het hele team"
Daarom ben ik enthousiast
"Klantvriendelijk en oplossingsgericht "
"Broekhuis Nijkerk heeft ons eerst fantastisch op weg geholpen met een leenauto toen wij strandde op weg naar een vakantie. De auto die kapot ging hebben wij ingeruild voor een nieuwere en mooiere auto. Vooral het contact met Harold en Arjan hebben wij als zeer prettig ervaren! Hartelijk dank Broekhuis Nijkerk"
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer vriendelijke medewerkers "
"."
Daarom ben ik enthousiast
"Na proefrit met Opel Mokka gs line"
"Door verkoopadviseur goed ontvangen en heeft veel gedaan om de ( eventuele ) verkoop succesvol te laten zijn."
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geholpen bij aankoop."
"Bij koop van auto goed geholpen, op een rustige manier en zonder pushen. De afhanfeling ging ook voorspoedig. We zijn dus zeer tevreden over de vestigingj Broekhuis Nijkerk."
Daarom ben ik enthousiast
"Topservice "
"De dealer heeft mijn auto voortreffelijk onderhouden met de grote beurt volgens fabrieksvoorschrift. De Opel reed en rijdt fantastisch!"
Daarom ben ik enthousiast
"Zie hieronder"
"Goed overleg gehad en advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe auto"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima"
"Wij zijn geweldig geholpen met een leenauto toen we panne hadden met de ford. Arjan en Peter hebben altijd met ons meegedacht . Uiteindelijk weer een andere auto bij Broekhuis gekocht . Top team."
Daarom ben ik enthousiast
"Uitstekende service door een prima teamz"
"Wij kwamen voor de jaarlijkse controle en onderhoudsbeurt. Door de leeftijd van de auto bleken er meerdere gebreken te zijn. Deze zijn snel en uitstekend gerepareerd ondanks dat ze niet ingepland waren. Een geweldige prestatie!"
Daarom ben ik enthousiast
"Top"
"Enthousiast,duidelijke uitleg,plezierige omgang met de klant."
Daarom ben ik enthousiast
"Occasion keurig afgeleverd"
"Van de week mijn occasion Ford Kuga afgehaald bij Broekhuis. Zeer tevreden, de auto zag er keurig uit en de tenaamstelling werk prima en snel afgehandeld. Fijne garage, jammer dat ik te ver woon om mijn auto hier te laten onderhouden."
Daarom ben ik enthousiast
"Duidelijke informatie en vriendelijk en kundig personeel."
"Mijn Ford Mondeo gebracht voor de Ford jaarbeurt. Gebruik kunnen maken van een leen auto. Auto was snel weer klaar."
Daarom ben ik enthousiast
"Prettige garage"
"Jaarlijks onderhoud en eerste APK naar wens uitgevoerd. Fijne garage en klantvriendelijke medewerkers."
Daarom ben ik enthousiast
"Goede service en klantvriendelijk "
"Christiaan en Arjan hebben ons telkens vriendelijk te woord gestaan als we vragen hadden over onze nieuwe Opel mokka e. Ook toen hij eenmaal geleverd was en er vlak voor onze vakantie een kleine hapering in de auto was, hebben ze snel en adequaat gereageerd zodat we de auto gewoon mee konden nemen op vakantie. Top geregeld van de heren. Voor ons gaf dat een zeer goed gevoel. Nogmaals bedankt."
Daarom ben ik enthousiast
"Zijn zeer tevreden "
"Keurig behandeld kregen een leen auto mee TOP."
Daarom ben ik enthousiast
"Wij blijven erbij: Broekhuis Nijkerk is de beste."
"Wij zijn al jaren bij Broekhuis Nijkerk. Ook nu we verhuisd zijn naar Amersfoort-West, dus verder van Nijkerk blijven we toch bij Broekhuis Nijkerk. We konden de afspraak voor het jaarlijks onderhoud pas maken voor 14 juli, hoewel we al begin juni gebeld hebben. Tot onze schrik bleek de APK toen al 10 dagen verlopen te zijn, maar daarvoor konden we bij Broekhuis Amersfoort al de volgende dag er tussen gepropt worden. Achteraf bezien hadden we trouwens de APK toch wel samen met de beurt kunnen laten uitvoeren, waardoor we € 30 hadden kunnen besparen, want die is inbegrepen in de onderhoudsbeurt. Je mag namelijk nog twee maanden doorrijden zonder de kans te lopen beboet te worden, maar dat had de receptie-medewerkster ons niet verteld. Voor de onderhoudsbeurt is onze auto van huis opgehaald en weer terug gebracht door een medewerker van Broekhuis. We hebben erover nagedacht om onze auto, de vierde die we nieuw bij Broekhuis hebben gekocht in te ruilen. Maar vooralsnog rijden we nog even door met onze prima onderhouden Opel Crossland. We houden de ontwikkelingen in de gaten. Met vriendelijke groet Tjitske en Henk Karssenberg, Amersfoort."
Daarom ben ik enthousiast
"Goed"
"Goede afhandeling"
Daarom ben ik enthousiast
"Geweldige en plezierig ontvangst "
"Ontvangst top,enthoussiaste verkoper eerlijk en duidelijk"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service, goed personeel"
"Ondanks minder personeel is het toch gelukt om de APK keuring en beurt uit te voeren."
Daarom ben ik enthousiast
"Mijn tweede ervaring was super goed."
"Een ongedwongen, fijn, gastvrij, welkom gevoel, alle wensen worden per direct ingewilligd, zonder verplicht gevoel."
Daarom ben ik enthousiast
"Fijn bedrijf die afspraken nakomt en je alle ruimte geeft om een auto te kopen"
"Heb alle ruimte gekregen om wat testritten te maken in verschillende auto’s om zo voor ons de juiste keus voor een auto te maken zonder dat er iets werd opgedrongen. Fijn bedrijf met de juiste mensen die aanvoelen wat je wensen zijn zonder het gevoel te krijgen dat je teveel betaald."
Reactie van Broekhuis
Beste Roy, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit jouw ervaring is. Naar aanleiding van jouw review hebben wij geprobeerd om met je in contact te komen. Tot op heden is ons dit niet gelukt. Wil je ons daarom bellen of mailen? Wij zijn te bereiken via: 033-2457654 of nijkerk@broekhuis.nl Groet, Broekhuis Nijkerk