Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,9 gemiddeld
75 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"zeer goed en vriendelijk."

"goede services bij ontvangst en auto-onderhoud,alles is overlegd als er een probleem is aan de auto. Netjes afgeleverd."

24-11-2022 | Theo Brans, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Top"

"Prima garage goede service"

16-11-2022 | Peter Mulder, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Een warm welkom aan de servicebale."

"Heel prettig gesprek met de service medewerker die prima meedacht met het doorpraten over het uit te voeren onderhoud. Afspraken prima nagekomen."

14-11-2022 | Hans, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goede ervaring!"

"Netjes geholpen en goed op hoogte gebracht van kosten"

14-11-2022 | G, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"zeer goed en kundig advies"

"Zeer vriendelijk en correct personeel en prima afhandeling van onderhoud."

08-11-2022 | erna, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service"

"Prima afhandeling"

07-11-2022 | Hendrik Willem van Koeveringe, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Helaas voor u besteed ik mijn tijd niet aan dit soort zaken "

"Zie tekst hierboven"

02-11-2022 | X, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik niet enthousiast

"snelle afwerking"

"Goed gesprek vooraf en uitleg over de werkzaamheden"

01-11-2022 | C.M. Lieverse, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service. "

"Voor het eerst een hybride auto en geen enkele ervaring met laadpalen. In Zutphen meer dan 5 laadpalen bezocht maar de Chargemap pas weigerde dienst. Vraag: is hier de pas, de auto of de kabel schuld. Na een uurtje in Deventer werd duidelijk: laadpalen zijn het probleem........uitstekend geholpen."

31-10-2022 | Niek Lensvelt, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Fijn bedrijf"

"Netjes geholpen goede service"

31-10-2022 | Esther Preuter, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service"

"Jaarlijkse beurt en apk weer prima uitgevoerd!"

24-10-2022 | Regine Van Zuuk, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Perfecte service "

"Auto grote beurt en APK alles naar wens gebeurd."

04-10-2022 | Jonny, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Auto weer klaar voor de winter"

"Prettige afhandeling en service bij de onderhiudsbeurt en APK keuring van mijn Peugeot 107. Met een gerust hart ga ik de komende herfst/winter de snelweg op!"

04-10-2022 | Jerusa Beumer-den Hertog, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Uitstekende service, vriendelijke balie medewerkers, wij zijn heel tevreden."

27-09-2022 | Ger, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Zowel w.b. swecice, als kwaliteit van het werk als bejegening is deze Citroen dealer uitstekend."

"De service is efficiënt, de bejegening van het technische en administratieve personeel is uitstekend."

20-09-2022 | Gerben, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Als trouwe Peugeot-rijder had ik meer verwacht"

"Over de uitgevoerde servicebeurt ben ik tevreden. In het tussendoor toegezonden servicerapport kon ik zien wat er allemaal nodig was buiten de standaard jaarlijkse beurt. Na telefonisch overleg kon de beurt worden uitgevoerd. Tevens mocht de MyPeugeot Card, welke over dertig dagen zou aflopen, meteen weer voor een jaar worden verlengd. Waar ik niet over tevreden was en eigenlijk nog steeds ben, was de halsstarrige houding bij mijn verzoek voor de update van mijn Tom-Tom navigatie. Mijn Peugeot zou te oud zijn. Tijdens het afspreken van en de uitvoering van de servicebeurt was de auto nog geen 5 jaar oud. Volgens een van receptionisten telde dat niet, want de auto kon wel enkele maanden voor de uiteindelijke verkoop in de showroom hebben gestaan. Die tijd telde volgens hem ook mee in de abonnementsperiode tussen Peugeot en Tom-Tom. Hier moest ik even over nadenken. Bij het ophalen van de auto werd na mijn vraag naar de update, wederom hetzelfde antwoord gegeven. Daarop heb ik mijn kentekenbewijs laten zien, waarop de datum van afgifte duidelijk zichtbaar was; de auto was nog geen 5 jaar oud. Na navraag bij de chef-werkplaats, werd de update (v23) alsnog uitgevoerd. Bij de aanschaf van mijn 2008 in augustus 2017 heb ik bewust gekozen voor het Tom-Tom systeem. Mijn P2008 is voorzien van het Pack Connect en dat omvat Tom-Tom lifetime kaartupdates, maximaal 4 per jaar gratis bij onderhoudsbeurt door de dealer. Volgens de verkoper leverde Tom-Tom dus lifetime (levenslang) updates. Levenslang is in mijn ogen dus onbeperkt, zolang ik tenminste die Peugeot blijf rijden."

14-09-2022 | Mart, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Top service"

"Goed geholpen door de servicedeskmedewerker en altijd een uitstekende service. Ik kreeg een leenfiets mee en voordat men gaat sleutelen aan de auto wordt je van tevoren gebeld wat er gerepareerd moet worden en een indicatie van de kosten. Bij het ophalen van de auto kreeg ik een leuk pakketje mee met allerlei folders, magazine, autodrop en een pen. En tot mijn grote verbazing is er voor het eerst in al die jaren dat ik klant ben, mij de vraag gesteld of ik contant wilde betalen of de rekening per post wilde ontvangen. :) uiteraard heb ik gelijk contant afgerekend."

12-09-2022 | Franklin Eind, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"zoals altijd weer snel en vakkundig geholpen"

"zoals altijd weer snel en vakkundig geholpen"

08-09-2022 | Cathy, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima advies en betrouwbaar"

"Service en onderhoud als vanouds."

06-09-2022 | Joop, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Klantgericht"

"Goedemiddag beste medewerkers, Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde servicebeurt. Bij aankomst te woord gestaan wat jullie gingen doen, tussendoor het servicerapport toegestuurd en telefonisch overlegt wat er wel/niet uitgevoerd gaat worden. Daarbij ook advies gekregen wat wijs is en niet. Top! Eind v/d middag stond mijn auto klaar, met als kers op de taart een wasbeurt. Dat is service- en klantgerichtheid!!! Dank hiervoor. Groet Jasper Braks"

24-08-2022 | Jasper, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"vriendelijk geholpen"

"ik kan natuurlijk niet de techniek beoordelen..."

23-08-2022 | A.Slob, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Erg goed geholpen"

"Erg goed"

17-08-2022 | Dirk Schütten, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekende service"

"Persoonlijke benadering. Goed proces, intake, prijsopgave en na akkoord de afspraak netjes afhandelen. Tip (maar dat is niet aan de garage, maar aan het hoofdkantoor.) verlaag toch eens die balie, maak het ook persoonlijker."

15-08-2022 | Edwin, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

4

Daarom ben ik niet enthousiast

"Komt nooit meer goed"

"Zoals boven. Het komt nooit meer goed. Ik zet hier geen voet meer over de drempel. Oja bel ook maar niet voor meer sterren ik doe het echt niet meer."

13-08-2022 | Rob, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"goed adres"

"De afspraken worden prima na geleefd. Goede service."

10-08-2022 | gerrit, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Zie hieronder jou"

"Zoals in het verleden totaal geen citroen gevoel meer. Vorige dealers vooral Slenters en Coolen gaven een warm gevoel en vertrouwen."

08-08-2022 | Chiel Albers, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Uitstekend"

"Zie hierboven"

01-08-2022 | Mw. De Beauveser, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Volle tevredenheid"

"Volgens afspraak. Duidelijk en netjes.b"

31-07-2022 | J, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Goede service en duidelijke offerte"

19-07-2022 | Gerrit, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Fijne eerlijke service en adviezen"

"Mijn Peugeot 308 in onderhoud bij broekhuis..... altijd goed en betrouwbaar... en communicatie met een goed gevoel voor humor!"

19-07-2022 | Barbara Harterink, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Prima "

"Prima"

18-07-2022 | Lea, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service, fijne garage, vriendelijk personeel."

"Betrouwbaar en eerlijk. Er wordt vooraf goed overlegd voor er wordt overgegaan tot reparatie."

18-07-2022 | Annette , | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Normaal goed maar onlangs met onderhoud niet geheel tevreden. "

"Onlangs mijn Citroën C3 Aircross een onderhoudsbeurt laten uitvoeren door Broekhuis, voormalig Auto Palace. Eind van de dag de auto op willen halen maar de auto blijkt niet klaar te zijn door ziekte personeel. Kan gebeuren maar bel eerder op de dag hoe en wat en niet bij het ophalen. Ik laat de auto staan neem een leenfiets mee want er is geen leen auto meer. Jeetje wat een rot fiets, snel vervangen Broekhuis dit is niet te doen. De volgende dag haal ik hem op en bekijk de nieuwe matten die vervangen zijn. Blijkt er geen C3 Aircross meer op te zijn maar reclame Broekhuis. Misschien zijn deze goedkoper maar toch Misschien eerst overleggen want nu betaal ik voor matten met reclame of naam erop. Ik heb het zo maar gelaten want ik kreeg wel een kleinigheidje mee zoals autodrop en wat informatie. Verder goed afgehandeld en excuses voor het ongemak gekregen voor de 2 dagen. Vanwege het mooie weer de auto niet veel gebruikt en met de fiets naar het werk geweest. Vandaag de auto maar eens meegenomen , de voorruit is vies en ik doe de ruiten sproeiers aan. Blijkt deze totaal leeg te zijn, zeer vreemd na een onderhoudsbeurt, voertuig inspectie, airco service en een rekening van 700 euro. Dus vanavond maar zelf meer dan 2 liter ruiten vloeistof erin gegooid en sproeien maar. Ik ga er maar vanuit dat de rest wel uitgevoerd is. Normaal nooit klachten bij auto palace maar goed dit keer niet geheel tevreden. Laten we het er maar op houden dat het de omstandigheden waren. Vraagje uit nieuwsgierigheid, waarom kan de navigatie niet het weggetje vinden langs de bussluis van de solingestraat straat naar de Somervaart in Deventer. Veel navigatie systemen kunnen dit wel en dit is geen nieuw weggetje, kent de nieuwe update van Citroën dit niet?"

15-07-2022 | Mike , | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om dit met u te bespreken. Fijn dat u, voor een volgend bezoek, het vertrouwen in ons heeft. We zien u graag weer bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Deventer

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Had graag gezien dat Broekhuis overtuigend met bewijsmateriaal de uitgevoerde reparatie/onderhoud had laten zien. Ik weet niet of alles wat op papier stond daadwerkelijk uitgevoerd is!! Kan het als leek niet controleren en moet op de blauwe ogen van Broekhuis geloven, en kleine beurt van €602,40 is best veel geld."

12-07-2022 | J, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Vriendelijke mensen, maar het onderhoud was niet zorgen wegnemend"

"Na een beurt verwacht ik dat zaken beter zijn en dat ik zorgeloos verder op pad kan: * De auto trilt, bleek bandenspanning en verkeerde nieuwe remschijven * Banden vervangen, maar bij de eerste rit continue waarschuwingen. * De airco is gereinigd en dergelijke. Maar de airco is nu niet te gebruiken, omdat het een helskabaal maakt, dat die voor de beurt niet maakte. In plaats van zorgen wegnemen, heb ik zorgen erbij gekregen. Hopelijk komt het bij de na-beurt weer goed..."

11-07-2022 | Pieter, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Klant is koning"

"Aandachtpunten n.a.v. onderhoud naar tevredenheid opgelost."

06-07-2022 | Tjerk Kloostra, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede service"

"Prima service"

06-07-2022 | N.j.pardijs, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer goed"

"Vriendelijk en meedenkend personeel."

05-07-2022 | Uiterwijk, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Super"

"Prettig contact, duidelijke info en afstemming.goede service."

27-06-2022 | Fred, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service en behandeling "

"We zijn goed geholpen, alles Was prima geregeld"

27-06-2022 | Dick, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren