Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik enthousiast
"modern bedrijf goede prijskwaliteit verhouding"
"voldoet aan de bedrijfsvoering 2023"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Service teruggelopen sinds Kamp"
"Ooit een erg prettige garage met een hoge servicegraad, maar sinds het is overgegaan naar Broekhuis zijn we niet meer tevreden. De dame achter de balie doet nog steeds haar best, maar de verkopers die aanwezig zijn in de showroom zijn ver beneden het peil dat we gewend waren. Tot 2x toe in de showroom geweest voor de nieuwe Astra, maar de verkopers konden zich nauwelijks losrukken van..., ja waarvan? Verder geen klant te bekennen, maar nauwelijks tijd voor een groet, laat staan een informatief gesprek of vragen waar onze belangstelling naar uitgaat. Uiteindelijk hebben we na; 1 Vectra V6, 2 x een Corsa, 1 Agila en 2x een Astra sportstourer dit keer een nieuwe Ford Focus gekocht bij Baan. Hier werden tenminste wél fatsoenlijk geholpen."
Reactie van Broekhuis
Beste Jeanette, Bedankt voor je feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen om dit te bespreken. Groet, Broekhuis Opel Hengelo
Daarom ben ik enthousiast
"Goed"
"Vriendelijke mensen en goede service"
Daarom ben ik enthousiast
"Over het algemeen wel goed"
"Wat mij echt een beetje tegenzit is het volgende........De grote tafel was in een keer weg en zelfs DE KRANT!!!!. In een keer een ommezwaai ergste vind ik geen krant meer. Zoveel filialen van hoekhuis ,maar de krant..........vergeet maar.,zeer zeker als je 4 uur moet wachten.De krant is het eerste wat mensen pakken ,geen leesmap!. Heb er zelfs met andere klanten over gehad.......Die zeiden hetzelfde als ik,je kunt er meteen zien zo daar gaan we even met de bezem doorheen. Ik wil de krant terug!"
Daarom ben ik enthousiast
"Duidelijke uitleg over de aan te kopen auto kwamen snel tot koop "
"Na me voor bereid te hebben op internet ben ik na Broekhuis garage gegaan om een auto te kopen. In de showroom stond een mooie Opel grandland die mijn aandacht trok. In gesprek met de verkoper werd ik steeds enthousiaster Het voorstel wat ik meegekregen heb ik meegenomen na huis en daags erop ben ik samen met mijn vrouw terug gegaan. Uiteindelijk zijn we tot koop overgegaan en vorige week heb ik mijn auto mogen ophalen. Al met al zijn we zeer tevreden over Broekhuis en de auto die we hebben gekocht. Groeten Karin en Theo"
Daarom ben ik enthousiast
"Goede en duidelijke service"
"Goede en duidelijke service"
Daarom ben ik enthousiast
"vriendelijkheid, persoonlijke benadering."
"afspraak maken zeer gemakkelijk. Persoonlijke benadering bij de receptie."
Daarom ben ik enthousiast
"redelijk tot goed"
"Beter nakijken voor aflevering. auto had beter afgeleverd mogen worden. geen dak antenne. geen Nederlandse handleiding. kunststof spatschermen links en rechts waren niet goed gemonteerd na montage trekhaak.(onderdelen kapot) auto moest een keer terug om dit op te lossen, vervangen. Heel netjes op gelost met een nette leen auto voor 2 dagen (kosteloos)"
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer goed geholpen!"
"We hebben een mooie tweedehands Opel Mokka gekocht bij Broekhuis . Onze vraag was naar een auto met wat bredere instap en automaat. deze hadden ze voor ons . Erg tevreden over de hulp en zeker over de auto ."
Daarom ben ik enthousiast
"Goed "
"Ik kreeg goed advies bij de onderhoudsbeurt. De prijzen werden vooraf doorbesproken. Ik weet niet zeker of het service boekje goed is ingevuld. Verschil met de vorige beurten was er wel, namelijk dit keer is mijn auto niet door de wasstraat gehaald voor aflevering."
Daarom ben ik enthousiast
"Goed en correct bedrijf."
"Altijd netjes behandeld."
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer tevreden over Broekhuis met het zoeken naar een occasion."
"Bij het inruilen van mijn vorige auto en het zoeken en leveren van een occasion zeer tevreden over de afhandeling en de wijze van zaken doen."
Daarom ben ik enthousiast
"Als vanouds, waardige opvolger van Kamp!"
"Ik heb heel erg fijne herinneringen aan Teun. Dit ivm met wel heel erg bijzondere omstandigheden. Maar mijn eerste ervaringen met Frank geeft mij veel vertrouwen voor de toekomst!"
Daarom ben ik enthousiast
"Goed geholpen "
"Ben zeer tevreden over de begeleiding met de aan koop van een mooie auto met automaat en hogere instap ."
Daarom ben ik enthousiast
"Snel onderhoud in kort geplande tijd"
"Goed en snel gemaakte onderhoud. Terwijl ik wacht, alles was klaar. Alleen wat vreemd is, volgens het onderhoud boek vanaf begin (3de onderhoud met 54d km op teller) geen filters vervangen, alleen maar olie. Weet het niet, misschien is het zo nu. Ik geloof is het nu, die auto stond eindelijk bij de Opel dealer. (maar meestal samen met olie is ook olie filter vervangen? En filter kabin met grote buurt?)."
Daarom ben ik enthousiast
"Tevreden "
"Tevreden maar de kosten vallen altijd tegen. (Kosten beurt €295) Betaald €473."
Daarom ben ik enthousiast
"Nog nooit zo snel een auto gekocht"
"De prettige samenwerking met de verkoper is een zeer plezierig ervaring in deze tijd. De eerlijkheid en vriendelijkheid van de verkoper is een pr’e voor het bedrijf"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima geholpen en netjes afgeleverd"
"Als goed"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Negatieve ervaring(en)"
"Meer dan 30 jaar breng ik onze Opels naar de Broekhuis dealer in Zeewolde. In verband met verhuizing sinds drie jaar naar eerst Kamp en dus nu Broekhuis. Mijn ervaringen zijn niet echt positief! Maar het verschil, onderbuik gevoel en vooral ervaringen, beoordeel ik ze als slecht/matig. En dan vooral de kosten, onderhoudsbeurten aanmerkelijk duurder, slecht afleveren (beschadigingen, vuil, stoel anders etc) en de planning. Nu een diagnose.....9 uur werk? Logisch dat het dan kostbaar wordt. De medewerkers zijn correct en aardige mensen, maar toch gaat er iets fout."
Reactie van Broekhuis
Geachte heer Bos, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om bovenstaande te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hengelo
Daarom ben ik enthousiast
"Controleer wat je doet en laat"
"Daar ik , een APK - keuring plus een jaarlijkse beurt heb laten uitvoeren , werd ik er onderweg op geattendeerd dat m’n linker achterlicht het niet deed , wat natuurlijk een grove nalatigheid genoemd kan worden , de volgende dag ben ik met frisse tegenzin terug gereden en heb het laten herstellen , van enige coulance , was alleen een “ kan gebeuren” en u kunt een kop koffie nemen ,het enige. ik heb zeker voor het vervangen van een lampje , minstens een half uur moeten wachten , dat ik er nog tussen door ben geholpen , vind ik niet meer dan logisch , ook het lampje vervangen was kosteloos , wat ik ook logisch vind . Wat schetst mijn verbazing dat er op de mail opnieuw een afspraak staat ingepland op 11 oktober , weer is er iets mis gegaan , word er na telefonisch contact doorgegeven. Jammer , een gemiste kans om je klanten goed te bedienen , Mijn voorstel is dan ook controleer wat je doet , en laat de computer voor je afspraken na kijken,"
Daarom ben ik enthousiast
"Prima service, vriendelijk personeel"
"deskundig personeel."
Daarom ben ik enthousiast
"Geweldige service"
"Had een probleem met haperende meter bij gas geven / optrekken. Direct diagnose gesteld en gerepareerd. Perfect."
Daarom ben ik enthousiast
"Top service "
"Top service (broekhuis Opel Hengelo) Hele goede service bij het bestellen van de auto en het leveren met alle vragen kan je daar terecht we zijn erg blij met onze Opel mokka-e"
Daarom ben ik enthousiast
"Goed en vakkundig "
"Goed en vakkundig geholpen bij het kopen van een nieuwe auto vooral de uitgebreide uitleg over de auto verkoper was goed op de hoogte."
Daarom ben ik enthousiast
"Helemaal tevreden."
"Weer voor onderhoudsbeurt en APK geweest. Goede prijsopgave. De Mokka was echt aan de beurt, maar dat kon ook niet anders genoeg km mee gereden. Wat ik prettig vond was dat er gezocht werd naar een alternatief voor prijzige onderdelen dat was gelukt. De auto was zeer grondig nagekeken. Omdat deze reparatie niet tegelijk met de onderhoudsbeurt kon hebben we een vervolgafspraak gemaakt. Daar kwamen we erachter dat er iets niet helemaal goed gegaan was, ik kreeg een brief van de RDW:) ;) Dit werd goed opgelost zonder discussie, allemaal netjes afgehandeld. Dit gaat bij sommige bedrijven nog wel eens anders. Al met al, tevreden! Auto loopt weer super!"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zijn beter gewend!"
"Afspraak voor een eerste beurt, zou ongeveer een uur duren. Om 8 uur de auto gebracht. Iets na half negen wordt er gezegd dat alles in orde is en dat alleen de olie nog ververst moet worden. tegen half tien eens ga kijken en zie dat de monteur bij een andere auto staat. Na half tien is de auto klaar. (olie verwisselen ong. 20 min toch!). Rekening betaald. Mijn man kijkt de rekening na en ziet dat er toch weer ruitensproeiervloeistof opstaat terwijl van te voren is besproken om dit niet uit te voeren. Tevens blijkt ook de mobiliteitspas niet afgegeven. Gebeld met de garage en ze zouden dit in orde maken. Mobiliteitspas gekregen met dekking Nederland. Auto jaar geleden gekocht met 2 jaar Europa dekking maar kan dit niet weer vinden. Garage gaf aan dat de oude pas nog geldig was voor 2 de jaar. Waarom dan een papier met Nederland dekking?"
Daarom ben ik enthousiast
"Ik werd goed geholpen "
"Nadat ik zelf belde voor de onderhoud buurt ben ik goed geholpen. Wel jammer dat er extra kosten worden berekend voor een leen auto en voor wielen pech hulp."
Daarom ben ik enthousiast
"Fijne garage"
"Na de auto gebracht te hebben voor een onderhoudsbeurt en apk kreeg ik een bericht dat er wat onderdelen vervangen moesten worden. Ivm drukte en bestellen van onderdelen duurde dit wat langer maar hebben mij prima geholpen zodat ik snel weer opweg kon. Super geregeld."
Daarom ben ik enthousiast
"prima service"
"Zeer corrcte behhandeling"
Daarom ben ik enthousiast
"Geweldige service"
"De service is altijd super goed. Ze zijn erg transparant over de reparatie aan je auto en de kosten daarvan. Erg vriendelijk en lekkere cappuccino terwijl je wacht."
Daarom ben ik enthousiast
"Altijd goede service"
"Mijn opel cotsa moest voor de apk en een beurt erbij. Het is allemaal heel netjes en correct uitgevoerd.zelfs de auto was gewassen toen ik hem ophaalde. 30.00 als je die dag een andere auto mee wilt hrbben van broekhuis. Helemaal goed en correct. Maar om dan ook nog te vragen om er weer benzine in te doen,dat vind ik echt overdreven. Eerst kostte een auto voor dir dag lenrn nikd,toen moest er alleen benzine in. En ni 30.00 voor de auto en benzine,dat is dubbel op. Maar voor de rest ern echte vakgarage."
Reactie van Broekhuis
Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van je beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo