Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik niet enthousiast
"Onderhoud ging prima maar niet teruggebeld "
"Onderhoud ging prima. Helaas niet teruggebeld na vragen over werkzaamheden. Ook navigatiesysteem systeem niet geüpdatet."
Daarom ben ik enthousiast
"prima"
"goede service en doen wat ze beloven, informatie wordt duidelijk gemaakt door foto's"
Daarom ben ik enthousiast
"Zoals gewend werd ik goed geholpen."
"Wel zou ik en aanmoediging, bericht, willen ontvangen voor een zomer- en winterbeurt."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zullen je hier voortaan van op de hoogte brengen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Prima."
"Zeer goede service,netjes behandeld,en geholpen."
Reactie van Broekhuis
Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Opgelost!"
"Ik heb de afspraak voor een beurt digitaal gereserveerd inclusief het welkomst aanbod. Tevens een fiets gereserveerd voor de terugweg. Het begint bij binnenkomst, men vraagt niet naar mijn naam, maar naar mijn kenteken. Heel onpersoonlijk! Tweede teleurstelling; fietsen waren op!! En dan als derde is het welkomstaanbod van € 75,00 niet verwerkt op de factuur. Dit heb ik dezelfde avond nog gemaild, maar nu, bijna een week verder nog geen reactie hierop gehad. Inmiddels telefonisch contact gehad met de filiaal manager op zijn initiatief en is alles opgelost en uitgepraat. We gaan zeker voor een 2e kans!"
Reactie van Broekhuis
Beste Henri, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat het naar tevredenheid is opgelost. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Prima geholpen"
"Het was helemaal niet onze bedoeling om een andere auto te kopen, maar kwamen in gesprek met Philippe en kregen een prachtig aanbod. Hij dacht mee en was heel behulpzaam. Wij zijn heel tevreden."
Reactie van Broekhuis
Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Snel goed maar wel prijzig"
"Eerste keer bij broekhuis voor keuring meteen een rekening vanwege een kapotte katalysator? Kan niet ontdekken waar.verder 2 koplampen gepolijst 50 euro per stuk."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. In de toekomst zullen we weer voor je klaarstaan. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Vriendelijkheid ten top"
"Zeer vriendelijke verkoper. Mee denkend en ervaren. Klant vriendelijk."
Reactie van Broekhuis
Dank je wel Jeanet, voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Zeer prettig"
"Een zeer prettige en deskundige ervaring wat onderhoudsbeurt betreft."
Reactie van Broekhuis
Bedankt Wendy, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Ondanks extreem lange lever tijd toch tevreden"
"Levertijd van mijn nieuwe Peugeot 3008hybrid4 was meer dan een jaar. Toch ben ik tevreden over de manier Philippe hiermee om wist te gaan."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door onze collega Philippe. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
" Ik ben erg fijn geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Peugeot3008"
"Philippe heeft er alles aan gedaan om op tijd de auto af te leveren. Deze extra inspanning heb ik zeer gewaardeerd."
Reactie van Broekhuis
Bedankt voor je bezoek en het mooie compliment voor onze collega Philippe. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"comfortabel"
"ik vond de gehele procedure van aankoop tot aflevering heel plezierig en vakkundig. Jeroen is een topmedewerker die ook interesse heeft in de mens achter de autokoper, heel plezierig"
Reactie van Broekhuis
Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"vlot en efficient afgewerkte beurt en keuring"
"niets op aan te merken"
Reactie van Broekhuis
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"goede service en vriendelijke mensen."
"Door de drukte was er een foutje gemaakt op mijn nota, dit werd gelijk hersteld met excuses. kom zeker terug voor service auto."
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zijn blij te zien dat het naar tevredenheid is opgelost. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Ik ben tevreden over onderhoudsbeurt"
"Voor een eenvoudige onderhoudsbeurt is een gehele dag dat wij de auto moesten missen, wel erg lang. Nog iets over de leenfietsen. Het zadel is zeer gebruiksonvriendelijke. Had een paar dagen zadelpijn. S.v.p. vervangen die rot zadels!"
Reactie van Broekhuis
Bedankt voor uw beoordeling en advies. We gaan onze fietsen aan het eind van dit jaar vervangen dus in de toekomst zult u hier geen last meer van hebben! We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"Goede service, vertrouwd. "
"Ben al paar jaar bij deze garage en ben altijd tevreden. Problemen (kleine…..) altijd meteen naar tevredenheid opgelost. Alle onderhoud, beurten en bandenwissel keurig uitgevoerd en krijg mijn auto schoon weer terug. Zou geen punt van kritiek kunnen vinden. Chapeau. Geeft vertrouwd gevoel."
Reactie van Broekhuis
Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is opgelost. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ede
Daarom ben ik enthousiast
"helemaal goed"
"Prima te woord gestaan en geholpen"
Daarom ben ik enthousiast
"Onderhoud goed uitgevoerd, administratie minder."
"Bij eerste afspraak wist niemand dat ik ingepland stond, dus weer naar huis en een nieuwe afspraak gemaakt, tweede afspraak ging wel goed."
Daarom ben ik enthousiast
"prima service en vriendelijke benadering"
"onderhoudsbeurt naar tevredenheid uitgevoerd"
Daarom ben ik enthousiast
"Contact goed, Service en Rekening matig"
"Het contact met de receptie was prima, overleg over kosten en uitvoering prima. Wat ik heel gek vindt is de uitleg over vervangen van de aandrijfriem (waarbij er een actie vanuit Peugeot is) die alleen maar gebruik mag worden als hij kapot is. Dus bij preventief vervangen zijn de kosten voor de eindgebruiker. Dus dan maar wachten tot hij kapot gaat... En verder vindt ik het heel vreemd dat ik als particulier prijzen ex btw te horen krijgen, m.a.w. ik kreeg te horen factuur is € 330 en factuur komt binnen en dat blijkt dan zonder btw te zijn geweest. Heel vreemd dus over deze beide punten ben ik echt ontevreden en dit is voor het eerst sinds 15 jaar klant bij vd Werff. (tegenwoordig broekhuis dus eerste ervaring hiermee is zeer matig."
Reactie van Broekhuis
Goed om met elkaar in gesprek te zijn geweest, waardoor er wederzijds begrip is ontstaan. Bedankt voor het advies en zoals afgesproken drinken we nog een kop koffie met elkaar voor een nadere kennismaking. We zijn blij met u als klant van Broekhuis! Groet, Broekhuis Ede
Reactie van Broekhuis
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Daar doen we het voor! De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ede