Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor enthousiaste relaties. Het motto waarmee wij dagelijks werken is dan ook: ‘alles voor een enthousiaste klant’. In dat geval is het dan ook fijn om te horen hoe enthousiast onze klanten daadwerkelijk zijn over ons als organisatie en onze geleverde service en diensten in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

8,7 gemiddeld
19 reviews
10

Daarom ben ik enthousiast

"Je wordt als klant gehoord."

"Hoeft geen lang verhaal te worden, wij zijn al jaren tevreden. Als er iets niet klopt, wordt er naar geluisterd en opgelost tot tevredenheid."

31-10-2022 | Fam Greidanus, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

8

Daarom ben ik enthousiast

"Goede uitleg van het gedane werk en de totale rekening, en hopelijk degelijke uitvoering."

"goed"

17-10-2022 | Pieter , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Behulpzaam en meedenkend met de klant. "

"Een prettige garage om heen te gaan met zeer publieksvriendelijk personeel. Altijd behulpzaam en goed advies."

11-10-2022 | AL, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Alles volgens afspraak "

"Kom van Texel en heb een handicap dat ik slecht kan lopen. Daarom is het van belang dat mijn auto gecontroleerd kan worden terwijl ik wacht. Onder genot van koffie is alles zoals afspraak verlopen. Top. Even op en neer naar Den Helder."

26-09-2022 | Marcel, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Service oke, maar deskundigheid twijfelachtig"

"Reparatie niet naar behoren uitgevoerd. Probleem bestaat nog steeds. Nadat reparatie is uitgevoerd dient toch gecontroleerd te worden of probleem verholpen is ? Nu nogmaals terug komen, in Alkmaar na te bene. Hoe zit het met vervoer heen en weer ? Garantie op reparatie ?"

12-07-2022 | Wilbert, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima service , heel netjes geholpen."

"Prima zaak op alle punten."

27-06-2022 | S., | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Probleemloos"

"Service 100%"

07-06-2022 | H, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Op en top tevreden"

"Van a tot z klantvriendelijkheid zoals je meer altijd tegenkomt. Informatie voor en bij brengen aanvullend onderhoud werd gelijk meegenomen."

16-05-2022 | Izaak, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Hulde aan het team van Broekhuis Den Helder"

"Op zondag 20 maart 2022 op weg naar Hotel Den Helder begonnen er allerlei lampjes op het dashboard van onze te knipperen, waarop wij de auto eerst aan de kant van de weg hebben gezet. Na contact te hebben gehad met de pechhulp mochten wij nog met de auto verder rijden, zij het dat de auto nog slechts in de veiligheidsmodus reed. Daarop op maandagmorgen 21 maart 2022 omstreeks 9.30 uur daarover contact opgenomen met Broekhuis Den Helder. Wij mochten de auto direct brengen om via diagnose de storing te kunnen uitlezen. De oorzaak lag in de bobine in combinatie met de bougieskabels. Dezelfde middag konden wij de auto gerepareerd en wel al weer ophalen."

25-03-2022 | Koos, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik niet enthousiast

"Prima geholpen"

"Ik ben prima geholpen. Geen lange wachttijd tevreden klant."

19-03-2022 | Gerrit, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"Correct en volgens afspraak. Eerst geïnformeerd over de werkzaamheden "

"Prima"

08-03-2022 | Pieter , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

" Belachelijk duur"

"Vervangen defect lampje (€8,50). Nog geen 3 minuten werk, arbeidsloon incl btw €30,-"

08-03-2022 | Ronald, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen zodat wij de opmerkingen met u kunnen bespreken. Helaas is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen zodra u in de gelegenheid bent? Wij zij bereikbaar op: 0223-624541 of via denhelder@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Den-Helder

10

Daarom ben ik enthousiast

"keurig geholpen en geïnformeerd"

"ik ben keurig op de hoogte gehouden welke kosten er zouden zijn voor de onderhoudsbeurt. ook welke er wel en niet uitgevoerd moesten worden . goed geholpen mannen !"

22-02-2022 | Ca, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Service en vriendelijkheid kunnen niet beter "

"Altijd vriendelijk personeel, meedenkend en behulpzaam."

31-01-2022 | Anna, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

3

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht advies m.b.t. het onderhoud en preventief handelen."

"Gedurende het onderhoud van mijn Skoda Octavia (94-GZT-4) heb ik diverse keren gewezen op het vervangen van de distributieriem. (Dit werd ontkent omdat er zo genaamd geen notitie van is gemaakt.) Het voortijdig vervangen van de distributieriem werd niet nodig geacht omdat dit bij 180.000 KM kan plaatsvinden. Bij een auto van 13 jaar moet mijn inziens dit veel eerder gebeuren. Helaas begaf de riem het bij een KM- stand van ongeveer 169.241. Overzicht rekeningen: 28-12-2021 € 313,39 rekening vervangend vervoer 16-12-2021 € 360,98 bij een Km stand 164.241 rekening 06-09-20121 € 665 bij een Km stand 164.878 APK 21-12-2020 € 310,99 bij een Km stand 155,007 09-12-2020 € 40,23 bij een Km stand 154.589 03-09-2020 € 25,00 bij een Km stand 149.613 APK 12-09-2019 € 2169,71 bij een Km stand 137.835 05-09-2017 €923,80 bij een Km stand 114.875 enz. enz. de auto is zeer goed onderhouden. Tijdens geen van de onderhoudsbeurten of bij een APK-keuring is nooit enig advies gegeven m.b.t. het vervangen van de distributie riem. Het lijkt mij verstandig de importeur te informeren omtrent deze "blunder" die gemaakt is bij mijn auto."

07-01-2022 | Arie, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goed"

"Goed."

20-12-2021 | Jannie, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Prima vakwerk "

"Zeer vriendelijk en vakkundig advies en naar tevredenheid uitgevoerd."

02-11-2021 | Adriaan , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

9

Daarom ben ik enthousiast

"De behandeling isgoed"

"Net als vorige keren goed"

30-09-2021 | J. Smit, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

10

Daarom ben ik enthousiast

"Goede ervaringen "

"Kom er al meer dan 10 jaar nooit problemen goede service en flexibel."

24-09-2021 | Richard Schrijver, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1
Filteren